Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2022-01-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm croitoreasă care să își dorească să își depășească limitele și să își pună abilitățile la încercare, în cadrul unui nou atelier couture (rochii pentru evenimente, haine damă și bărbați) și a unei echipe tinere. Calități: - Atenția la detalii - Dedicarea - Lucrul în echipă - Adaptabilitatea Competențe - Nivelul de studii: calificat - Nivel de experiență mediu (min 2-3 ani) Atelierul se află în Iași, zona Copou, oferă un mediu de lucru plăcut, aparatura fiind nouă. Program de lucru full time, 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână. Salarizare negociabilă.
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru stand în Complex comercial Egros. Minima experienta. Detalii la tel.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
Angajăm ospătar cu experiență sau calificare. Aspectul fizic constituie un avantaj. Program 40 ore pe săptămână, salarizare atractivă.Relatii și programări pentru interviu la tel .
-
Angajez soferi taxi, singur pe masina, dispecerat Euro sau Iasi Taxi Online, 150 lei zi, 4 libere luna.
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
-
Descrierea jobului Transportul de marfuri cu semiremorci prelata sau walking floor pe rute conform instructiunilor primite de la dispecerat; Asigurarea integritatii marfurilor transportate; Intocmirea documentelor de transport cu confirmarea operatiunilor de incarcare descarcare; Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna, conform legislatiei in vigoare; Tari tranzitate: Germania, Olanda, Belgia, Danemarca, Austria, Italia, Anglia, Elvetia, Franta si Luxemburg. Rotatia deplasarii este 8 2 saptamani sau 12 3 saptamani. Revenirea in tara se face cu camionul sau cu masina societatii. Venitul total este format din salariul de incadrare (3300 ron) plus diurna (in euro), in total 2800 euro, pana la 3000 euro - cresteri salariale lunare in functie de performante si vechime in firma. - contracte de munca pe perioada nedeterminata. - cheltuiile pentru atestat ADR, fisa medicala si pasaport se deconteaza Candidatul Ideal - permis de conducere categoria C, E - card Tahograf, Atestat transport marfă, Atestat ADR colete - aviz medical și psihologic Pasaport (*se deconteaza plata avizelor si a pasaportului) - limba engleza la nivel de comunicare (pentru primirea comenzilor) - experienta anterioara pe camioane de 40 tone - bune cunostinte privind documentele de insotire a marfurilor; - persoana ordonata, cu abilitati bune de comunicare in relatia cu clientii - punctualitate, responsabil, serios, politicos și îngrijit SERIOZITATE, RESPONSABILITATEA SI FLEXIBILITATE
-
Magazinul SH GLOBUS IAȘI angajează vânzătoare pentru locația din zona Bularga Granit (lângă Mega Image) persoană pasionată de haine activă, comunicativa orientare și deschidere către clienți EXPERIENȚĂ ÎN VÂNZĂRI Ne puteți contacta la numărul de telefon Te așteptăm în echipa noastră !!!
-
Cautam colega pentru postul de lucrator comercial la magazinul Xpress situat in incinta galeriei comerciale Carrefour ERA Iasi . Oferim contract de munca pentru perioada nedeterminata , program de lucru in doua shimburi -dimineata sau dupa amiaza -8 ore zi , cu respectarea liberelor cuvenite , etc Cei interesati pot trimite CV pe WhatsApp , maill ,sau il pot depune direct in magazin , unde pot solicita si obtine toate detaliile cu privire la viitorul loc de munca .
-
Firma de constructii din Iasi angajam: - rigipsari - faianta gresie - parchet - Finisori Oferim salarii motivante si posibilitatea de creștere in functie de randament! Pentru detalii sunati doar in timpul saptamanii L-V incepand cu ora 9 pana la ora 18!
-
Anunț de Angajare: Vânzător Vânzătoare - Magazin Mixt în Eforie Nord Eforie Sud Dorim să adăugăm oameni pasionați și dedicați echipei noastre! SEZONIERI LITORAL. Suntem în căutarea unor tineri dinamici și motivați, cu vârsta între 16 și 30 de ani, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de vânzători vânzătoare. În această poziție, veți avea oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie, oferind servicii excelente clienților noștri într-un magazin mixt deschis non-stop. Cerințe: * Entuziasm și dorință de a învăța și de a se dezvolta în domeniul comerțului * Disponibilitatea de a lucra în ture de 12 ore, într-un program non-stop ( ture de 12 ore zilnic ) liber prin rotație odată ce avem toată echipa * Capacitatea de a lucra în echipă și de a oferi o experiență plăcută clienților * Atitudine pozitivă și orientare către rezolvarea problemelor Beneficii: * Salariu atractiv de 2500 lei lunar ( prima luna ) - apoi 2800 lei lunar * Contract de muncă în conformitate cu legislația în vigoare * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos, cu posibilități de dezvoltare personală și profesională * Cazare oferită pentru cei care vin din alte orașe * Angajament față de seriozitate și profesionalism Cum să aplici: Dacă te regăsești în aceste cerințe și ești interesat ă să faci parte din echipa noastră, te rugăm sa ne contactezi prin wats up la numărul afișat. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență de lucru plină de satisfacții și oportunități de creștere profesională! PENTRU MAI MULTE DETALII - LASATI UN MESAJ PE WATS UP LA NUMARUL DE MAI SUS DIN POZA. * vârstă * de unde ești * daca ai mai lucrat sau nu pe litoral * o poza reală cu tine sa vad exact cu cine vorbesc
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Recrutam soferi de camion C+E cu experienta și începători din toate județele din ROMANIA,REPUBLICA MOLDOVA pentru cisterna cu ADR Salar de bază: 3900 Ron brut Bonus pe zi la munca : 30 Ron brut Diurna : 85 euro pe zi cisternă Detalii Job - Posesor de: permis international categorie C E, card tahograf, certificat de pregatire profesionala eliberat in Romania - Detinerea unui permis de sedere reprezinta un criteriu obligatoriu in lipsa unei carti de identitate romanesti - Cunostintele de limba straina (engleza, franceza sau germana) - Detinerea atestatului ADR cisterne - Transport de marfa cu camioane in perfecta stare de functionare, euro 6, toate dotate cu frigider, intretinute constant de o echipa performanta de service. - Contract de munca in Romania - Salariu fix - Diurna 85 Euro/zi - Transport Romania Belgia si retur garantat de companie (masinile societatii sau avion) - Training profesional pentru soferi - Camioane dotate cu telefon de serviciu si sistem de comunicare TRANSICS, pentru a va ajuta sa tineti legatura permanent cu echipa de dispeceri. Societatea noastra este membra Jost Group avand sediul in Luxemburg si Belgia, cu o vasta traditie in transportul de marfa inca din 1958. Pentru mai multe detalii ne gasiti la numarul de telefon afisat la anunt sau trimiteti un CV in limba romana pe adresa de email.
-
Societate comerciala angajam personal pentru instalatii de curenti slabi (retele voce-date, instalatii detectie incendiu, control acces, supraveghere video, alarmare la efractie,automatizari) cu sau fara experienta. Cautam electricieni , ajutor electricieni si muncitor necalificat. Cerem si oferim seriozitate. -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri 8-17
-
Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iași Tipul postului: Full-time Salariu: 2400 RON Descriere Companie: STEFAN SECURITY SRL este un lider în industria securității, angajat în protecția și siguranța clienților noștri. Misiunea noastră este de a oferi servicii de securitate de înaltă calitate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Ne mândrim cu un mediu de lucru profesionist și susținem dezvoltarea continuă a angajaților noștri. Descriere Post: Căutăm un Agent de Securitate dedicat și vigilent, ideal pentru cei la începutul carierei lor în domeniul securității, dar cu un minim de experiență în roluri similare. Rolul presupune o responsabilitate semnificativă și necesită o persoană de încredere și meticuloasă. Responsabilități Principale: Atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; Controlul accesului în facilități, verificarea identității persoanelor și autorizarea accesului conform reglementărilor. Răspunderea la incidente de securitate și alerte, intervenție rapidă și eficientă. Efectuarea rondurilor de securitate la interval regulat pentru a asigura integritatea perimetrului și a proprietăților clienților. Asigurarea respectării tuturor procedurilor de securitate și a normelor legale în vigoare. Cerințe: Atestat agent de securitate constituie avantaj; angajăm și fără experiență fără atestat; Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient sub presiune. Excelente abilități de comunicare și un bun spirit de observație. Disponibilitate pentru ture de noapte și weekend, după necesități. Fără antecedente penale; În cazul în care nu dețineți atestat, oferim posibilitatea școlarizării. Oferim: Salariu: 2400 RON Posibilități de formare și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru sigur și respectuos. Se asigură gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitărilor și cerințelor beneficiarului Posibilitatea majorarii salariului în funcție de performanță.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
#ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email: