Anunțuri
Locuri de munca Iasi doar cu poze Disponibil din: 2022-02-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa 1. Locatie Fixa - Part Time Program de lucru: 06:00-10:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; 2. Locatie Fixa - Full Time Program de lucru: 06:00-14:30 Repartizare: Marti - Sambata Salarizare si beneficii - Pachet salarial 2929 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Societatea CARUL CU MICI, cu o experiența in domeniul alimentatiei publice de peste 20 ani, caută personal pentru terasa, restaurant mobil pentru evenimente, festivalul berii, festivalul vinului sau zile de oraș. Căutam personal calificat și necalificat pentru următoarele posturi: - Ajutor bucatar - Grataragiu - Lucrători Fast Food - Vânzători - Debarasatori - Lucrători comerciali. - Sofer categoria B sau BE sau C + lucru în echipă la eveniment. Experiența in munca nu este necesara, dar reprezinta un avantaj. Programul de lucru este 3-4 zile pe săptămâna ( de joi pana duminica), luni, marți, miercuri liber. Se lucrează 2-maxim 3 wekenduri pe luna Ce oferim: - Oferim salarii motivante între 3500 si 4500 lei - - Bonusuri in funcție de Vanzari și de amploarea evenimentului - Cazare gratuită ( asigurata de firma la hotel și pensiuni) - Transport gratuit ( asigurat cu mașinile proprii) - Masa alimentație gratuită ( asigurata de firma, 3 mese pe zi), apa si suc la discreție. - Concurs săptămânal: angajatul săptămânii cu premii cuprinse între 500 și 1000 lei - Contract de munca. - Condiții favorabile de munca CARUL CU MICI înseamnă - echipa prietenoasa și unita - Instruire și dezvoltare continua - Oportunități de avansare,profesionale și personale - Salariul revizuit regulat ( depinde de abilitațile, dăruirea și responsabilitatea angajatului pentru locul de munca) Ne puteți contacta la numerele : sau mesaj pe Watshapp sau facebook : Carul Cu Mici Va multumim și va așteptăm cu drag in echipa noastră!!
-
Promovat
Caut Personal necalificat sau calificat in domeniul etichetarilor, se accepta persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani femei si barbati grupuri sau cupluri, in unele cazuri acceptam si minori. Munca se desfasoara in picioare la banda, si se eticheteaza diferite produse din carne(mezeluri) 8 ore zi de luni pana vineri. Mentionez ca nu sunt firma de recrutare,lucrez in Mod direct cu voi si sunt supervizor atat la locul de munca cat si la cazare , si ma opcup in mod personal de problemele ficarui om. Cazarea este in apropiere de Hala, deplasarea de la cazare la locul de munca se face in grup organizat. Angajatorul ofera urmatoarele (mentionate si in contract) -Salariul lunar Brut 3.000 Euro din care se trag Taxele, impozitele, asigurarea medicala (la privat),si cazarea. -Salariul lunar Net 2.100 Euro ( 12 euro ora x 8 ore zi = 96 euro zi x 22 zile =2.112 euro ) Lunar net in mana Cazarea este oferita de catre angajator si se face in Apartamente de 4 camere (3 camere single si o camera Dubla)-ofer Video pe WhatsApp. Se ofera banii in avans pana la maxim 400 euro pentru nevoi personale (mancare,tigari etc) care se retrag ulterior din salar. Transportul este platit de catre angajator si se retrage din salariu mentionez ca transportul se face cu autocar, microbuz sau avion in functie de fiecare. Nu exista o plecare fixa fiecare persoana decide cand doreste sa vina, dar nu mai tarziu de data de 20 iunie, Angajarile se fac pana in maxim 20 Iunie. Tin sa va aduc la cunostinta ca sunt persoana fizica si sunt supervizor la locul de munca unde lucrez de aproximativ 7 ani, nu percep comision sau alte taxe aberante precum firmele de recrutare , exista un cost de 100 de lei de persoana pentru inregistrarea contractului. Acesti 100 de lei se platesc in mod direct catre stat, si este o taxa pentru inregistrarea contractului mai exact formularul 101 . Acte Necesare -Copie Buletin Sau Pasaport. -adeverinta medicala . apt fizic si psihic pentru munca in strainatate. -Cazier judiciar .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant Turnul de Apa Copou angajează ajutor bucatar,salariu atractiv, bonusuri din încasări program flexibil! Relații la nr
-
Proiect de integrare în Germania incluzând cursuri de limba germană și susținerea unui examen de limba germană la nivel B2, necesar Recunoașterii diplomei dvs în Statul German. Asistenții medicali vor primi pe lângă cursul de limba germană și cursuri de inițiere în ceea ce privește activitatea din Germania. Aceste cursuri se desfășoară online, pe platforma Zoom, cu profesorii noștri specializați. Înscrie-te si tu acum! Noi, firma InterMediCare GmbH de pregatire și plasare a AMG, integrăm în Germania, cu pasiune și profesionalism, personalul medical. Ca firma competentă și de încredere pe piata din Germania, ne caracterizează seriozitatea și transparența, oferindu-vă cele mai bune oportunități de angajare și integrare, cu contract de muncă legal, direct la angajatorul german. Acoperim aproximativ toata Germania si angajatorul vă poate oferi cazare când veniți direct din Romania sau în cazul unei relocări. Nu este obligatoriu să aveți cunoștințe de limba germană. Oferim cursuri intensive de limba germana, cu profesori specializați, care durează aprox. 4-5 luni. În cazul în care aveți deja cunoștințe de limba germană, vă putem oferi direct un loc de muncă și obținerea recunoașterii de liberă practică in Germania (dacă nu o aveți deja). Firma noatra organizeaza cursuri speciale de pregatire, pentru asistentiii care au nevoie de examenul certificarii lingvistice, nivel B2, in limba germana. Daca aveti Recunoasterea ca Asistent in statul german, ne puteti contacta direct pentru o oferta de lucru in: Altenheim, WG Intensiv, Intensivpflege 1:1, ambulant Pflege, Paleativ Pflege sau clinici. Descriere job: Salarii pentru asistenti pana la recunoastere: 2800-2950 luna si dupa recunoastere: salarii cuprinse între 3400-4000 Brut lună, Program lucru 40 ore săptămână, Nu este necesară experiența, Beneficiați gratuit de curs intensiv de limba germană și obținerea la final a certificatului B2, Beneficiați de obținerea Recunoașterii profesionale în Germania, Costurile cursului și obținerea recunoașterii sunt preluate integral de noi, dvs neavând riscuri, Cursuri de specializare după ce ajungeți in Germania, oferite direct de catre angajator, Asigurare medicală și de pensie din prima zi a angajării dvs în Germania, Cazare asigurată de angajator în primele luni, Consiliere și susținere pe toată perioada colaborării cu noi. Firma germană InterMediCare, recrutează asistenți medicali, oferind locuri de munca sigure cu contracte de muncă pe perioadă nedeterminată, conform legislației din Germania. Dacă doriți să lucrați legal în Germania, acum ați întâlnit partenerul de încredere. Nu avem taxe de inscriere! Cerințe: Motivația dumneavoastră de a învăța limba germană și de a lucra în Germania este necesară pentru a putea colabora. Este nevoie de seriozitatea dvs în tot acest proces. Va rugam sa ne trimiteti un CV Mail cu cateva informatii despre dvs, va prezentati in cateva cuvinte. Vizitati pagina noastra de internet pentru mai multe informatii: www.InterMediCare.de ro
-
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și sunt dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Beneficiile principale ale acestui rol sunt: Pachet salarial motivant potrivit cu experiență demonstrată, raportat la implicarea dovedita si la rezultatele obținute în activitățile pe care le desfășori. Loc de munca stabil, într-o companie cu experiență și aflată într-un proces continuu de dezvoltare. Te susținem în dezvoltarea profesională și personală printr-un program de instruire personalizat și permanent, alegându-ți informații adecvate pentru o integrare plăcută și eficienta. Program de lucru flexibil (ex. student) pentru a ne susține reciproc în proiectele de dezvoltare. Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Ce ne dorim de la tine: Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU
-
-
Firma de constructii Sc Desevas srl din Iasi.Angajam muncitori calificati.dulgheri, fierari,zidari si muncitori necalificati.Salariul atractiv. Experiența reprezintă un avantaj. Mai multe detalii la tel.
-
Farmacia MEDIGET din IASI angajeaza farmacist cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Mediul de lucru este placut si constructiv, iar salariul este motivant, fara target. Pentru cei interesati, puteti trimite CV sau sunati la nr. .
-
Cautam un ospatar cu experienta, prietenos si iscusit pentru restaurantul nostru cu concept unic in Iasi. Restaurantul se afla intr-o zona super placuta si accesibila din Iasi, in apropierea parcului Copou, iar echipa este compusa din oameni tineri si plini de energie pozitiva. Daca ai mai lucrat in industria ospitalitatii si esti familiarizat cu pogramul de gestiune "OneCheff". Abia asteptam sa te cunoastem!
-
Angajam mecanic auto cu experienta.Se ofera conditii de munca excelente si salariu raportat competentei si experientei.Pentru informatii suplimentare .
-
Cerințe de calificare profesională - Studii medii superioare în domeniul tehnic; - Cursuri de calificare în domeniul Securității si Sanatății in Muncă; - Cursuri de formare profesională în domeniul Situatiilor de Urgență. Cerințele postului: - Capacitate de lucru şi integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Adaptabilitate la situaţii noi şi flexibilitate; - Abilităţi de organizare şi planificare a timpului; - Iniţiativă şi perseverenţă în atingerea obiectivelor; - Experiența anterioară în cadrul unui serviciu extern intern prezintă un avantaj. Descrierea generală a activității: În domeniul securității și sănătății în muncă: - Întocmirea fişelor individuale de instruire şi efectuarea instructajelor de securitate şi sănătate în muncă, prim ajutor în caz de accidente la locul de muncă pentru societățile din portofoliu; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă; - Întocmirea înstrucţiunilor proprii de securitate şi sănătate în muncă pentru toate posturile locurile de muncă; - Întocmirea tematicilor de instruite și a graficelor de control precum și a procedurilor interne de prevenire și protecție; - Consultanță pentru întocmirea și completarea registrelor de evidență conform cerințelor legislației s.s.m.; - Întocmirea necesarului pentru acordarea EIP și a materialelor igienico-sanitare; - Colaborarea cu medicii de medicina muncii în vederea menținerii sub control a supravegherii sănătății în muncă; - Supravegherea efectuării lucrărilor periculoase cu indicații privind siguranța efectuării lor, precum și întocmirea documentelor specifice, după caz; - Efectuarea semnalizării la locul de muncă, a zonelor periculoase cf.Hg. nr. 971 din 2006; - Efectuarea controalelor specifice, constatarea neconformităților și deficiențelor de la locurile de muncă, precum și propunere de soluții în vederea remedierii lor; - Întocmirea graficelor de verificare și reparații ale echipamentelor de muncă din unitate; - Întocmire de rapoarte pentru aducere la cunoştință problemele depistate în cadrul societăților din portofoliu; - Organizarea și efectuarea exercițiilor și demonstrațiilor practice privind utilizarea echipamentelor individuale de protecție; În domeniul situațiilor de urgență: - Întocmirea și completarea fișelor individuale de instruire conform cerințelor legale în vigoare; - Efectuarea instructajelor specifice pentru salariații societăților din portofoliu - Întocmirea necesarului pentru dotarea cu mijloace de stingere a incendiilor adecvate, în funcție de specificul construcției, materialelor depozitate și a echipamentelor deținute; - Întocmirea bazei decizionale şi structurii organizatorice a activităţii de prevenire şi protecţie în domeniul situațiilor de urgență și organizarea apărării împotriva incendiilor; - Întocmirea instrucțiunilor pentru prevenirea și stingerea incendiilor, specifice domeniului de activitate și locului de muncă; - Întocmirea fişei obiectivului şi a îndeplinirii obligaţiilor ce vă revin conform Legii 307 2006, art.16, privînd obligaţiile conducătorului unităţii în domeniul situațiilor de urgență; - Întocmirea planurilor de evacuare şi organizare privind apărarea împotriva incendiilor; - Organizarea și efectuarea exercițiilor de evacuare și intervenție în caz de situații de urgență și consilierea beneficiarilor în vederea întocmirii rapoartelor specifice. Contact: Contact: office.intersafety gmail.com
-
Propune masuri de implementare a cerințelor identificate si urmărește in mod activ modul lor de realizare; Reprezintă compania in relația cu autoritățile pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor in lipsa coordonatorului SSM; Participa la elaborarea și distribuția documentelor cerute de legislația in vigoare in domeniul SSM si situații de urgenta; Aplica reglementările de securitate și sănătate în muncă, ținând seama de particularitățile activităților și ale societății, precum și ale locurilor de muncă posturilor de lucru; Verifica cunoașterea și aplicarea de către toți lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire și protecție, precum și a atribuțiilor și responsabilităților ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă, stabilite prin fișa postului; Participa la identificarea echipamentelor individuale de protecție necesare pentru posturile de lucru din șantier și întocmește necesarul de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecție, conform prevederilor Hotărârii Guvernului privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă; Urmărește asigurarea desfășurării activităților lucrătorilor in condiții de maxima siguranță; Participa la elaborarea instrucțiunilor proprii de securitate si sănătate in munca si se asigura de cunoașterea acestora de către angajați; Asigura instruirea lucrătorilor și testează periodic personalul cu privire la normele de securitate si sănătate in munca si PSI; Studii superioare tehnice; Experiență in domeniul construcții (șantier) de preferat; Experiență pe un post similar de minim 1 an prezintă un avantaj; Cunoaște cadrul legislativ general pe linie de sănătate si securitate in munca si apărare împotriva incendiilor; Cursuri care sa ateste pregătirea in domeniul securității si sănătății in munca (atestat certificat); Curs cadru tehnic cu atribuții PSI. Contact: office.intersafety gmail.com
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI
-
Disponibil online
Loc de muncă online
Pentru toți cei care spun: de ce pierzi timpul pe rețelele de socializare? caută un loc de muncă serios, oamenii vorbesc așa pentru că nu știu despre ce vorbesc, Network Marketing este o profesie care a schimbat viața multor oameni si o poate schimba si pe a ta, vrei sa aflii mai multe? Contacteaza-mă! Locul de muncă e mai mult pentru persoanele de genul feminin cărora le place să lucreze cu produse!
-
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru postul de modelatori covrigi și pizza. Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci? verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; pregătești tăvile pentru coacere; asiguri curățenia echipamentelor folosite; verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; pornești friteuza și cuptorul. Ce oferim? salariu avantajos; tichete de masă; calificare la locul de muncă pentru perioada de început; o masă pe zi; echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; suport constant în desfășurarea activității; contract pe perioadă nedeterminată; posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Angajam instalatorii cu sau fără experienta, ajutor instalator și personal în construcții.
-
Haide sa lucrezi la Misavan, cu produse de curatenie Misavan si treaba este pe jumatate facuta. Cautam o persoana care sa ne ajute cu curatenia in birouri, sali de protocol, toalete, sali de masa. Program de lucru de luni - vineri. Sediul nostru se afla in Parc Industrial Miroslava, langa Iasi. Iti asiguram transport pe raza orasului Iasi. Iti oferim salariu + bonuri de masa de 40 lei zi, reducere la achizitia de produse Misavan pe care sa le iei acasa.
-
Spitalul Elytis Iasi, angajeaza infirmier Cerinte: calificare în domeniu; experienta nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj; sa poti sa comunici cu pacientii si sa ai o fire empatica, prietenoasa; munca în echipă se numara printre valorile tale diploma curs igiena Asteptam CV ul tau pe adresele de mail ale spitalului sau la sediul ELYTIS Hospital, str. Gh. Săulescu, nr. 43A, Iaşi În urma slecției CV-urilor, doar candidații potențiali vor fi anuntaţi pentru interviu
-
Program 7 ore zi Cerinte: abilitati bune de comunicare -atitudine pozitiva -seriozitate -atentie distributiva -implicare si dorinta de a invata Magazin situat in localitatea Cârlig,jud Iași,parțial cu autoservire și dotat cu sistem de scanare coduri de bare. Salar:2500-3000 NET Relații la telefon:
-
SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza conducatori auto cu experienta in transport persoane, categoria D, cu atestat. Curse judetene, salariu motivant.
-
Alegerea specialiștilor este un pas important pentru demararea fiecărui proiect de construcții. Bineînțeles că un cost cât mai mic ar influența contractarea profesioniștilor, însă trebuie să avem în vedere că un preț redus ne poate aduce costuri suplimentare de reparare a alegerii inițiale.echipa cu experiență în construcții executăm lucrări la preturi avantajoase.cere oferta la fata locului contra cost