Anunțuri
Locuri de munca Iasi Iasi Persoane Disponibil din: 2020-06-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant semicentral din Iasi angajeaza doamna pentru ajutor in bucatarie (curatenie si in timpul ramas ajutarea bucatarului). Veniturile sunt intre 3500 si 5000 lei net, in functie de numarul de evenimente. Programul obisnuit este de la ora 10 la ora 22 si a doua zi liber, iar la evenimente in functie de programul evenimentului. Restaurantul se afla la cateva minute de Podul Ros, aproape de Casa Sindicatelor. Va rog sa trimiteti SMS cu textul OK la numarul si veti fi sunati, atata timp cat inca nu s-a semnat contractul de munca. Preferam doamne care au mai lucrat in restaurante sau in activitati domenii apropiate si care isi doresc sa invete meseria de bucatar. Multumesc
-
Promovat
Smart BMS Engineering angajează ingineri tehnicieni, lucrători cablare și montaj, programatori pentru instalații electrice curenți tari, detecție incendiu, voce-date, control acces, supraveghere, BMS și desfumare șantiere de tip mall-uri și clădiri de birou în municipiul Iași. Relații la telefon.
-
Promovat
Angajăm lucrător comecial(fete), în Complex Comercial Siraj , cu vârsta cuprinsă între 18-35 ani . Program de lucru : L-V = 7:30-16:30 S= 7:30-14:30 Salar : 3000 lei Detalii la telefon .
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru stand în Complex comercial Egros. Minima experienta. Detalii la tel.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
Suntem in cautarea a noi colegi de echipa. Daca esti o persoana creativa, comunicativa, ambitioasa, serioasa si competitiva, atunci locul tau este alaturi de noi. Ce cautam ? Cautam o persoana care: - detine cunostinte minime de limba engleza franceza spaniola germana; - are cunostinte minime de operare PC; - are capacitate de persuadare; - este deschisa sa lucreze atat in cadrul unei echipe, precum si individual; Ce oferim? Ofeim: - program de munca flexibil; - training gratuit si sustinere la locul de munca; - bonusuri in functie de gradul de implicare al angajatului; - un mediu de lucru prietenos, linistit; Asteptam CV-ul tau la adresa de email:
-
Societate comerciala angajeaza un agent efectuare curatenie si debarasare curte complex comercial Siraj. Angajarea se va efectua cu respectarea tuturor dispozitiilor legale in vigoare. Dorim ca noul nostru coleg sa dea dovada de seriozitate,disciplina,responsabilitate si sa respecte in totalitate regulile in vigoare la locul de munca.(consum de bauturi alcoolice si substante psihotrope interzis cu desavarsire , prezentarea la programul regulamentar, indeplinirea cu constiinciozitate a actiunii de curatenie presupusa de postul vizat) Asteptam CV-urile dumneavoastra pentru programarea unui interviu. Va multumim.
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
Studenti elevi part full/time ca operatori in productie sau/si depozit de textile pt pregatit colete
part full time studenti elevi in firma de productie textile si depozit textile cu vanzari online. Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time luni-vineri.
-
Societate de expertiza contabila cu un divers portofoliu de clienti angajeaza absolvent de studii superioare specialitatea Contabilitate si Informatica de Gestiune pentru postul de economist. Responsabilitati: - inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor justificative in contabilitatea clientilor din portofoliul alocat, in functie de experienta si aptitudini; - verificari fise, urmarire solduri si alte activitati specifice; - listarea si indosarierea documentelor financiar-contabile; - alte activitati specifice profesiei contabile, in functie de necesitatile cabinetului. Profilul candidatului: - persoana interesata, dornica sa urmeze o cariera in domeniul contabil; - capabil sa lucreze cu termene-limita in mod rapid si corect; atent la detalii; - cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate acumulate pe durata studiilor; - atitudine pozitiva si proactiva fata de provocarile zilnice; - lucreaza bine individual, constiincios si comunicativ; - capabil sa invete in permanenta lucruri noi; - spirit de initiativa, capacitate de analiza si sinteza; - nivel inalt de integritate si autonomie, respect pentru profesie. Conditii de colaborare: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program de lucru usor flexibil; - pachet salarial negociat in raport de performanta si nivelul de implicare; - decontare transport; - sprijin in derularea activitatilor; - posibilitati de perfectionare profesionala, participari la cursuri; - mediu de lucru placut.
-
Dacă aveți 21 de ani împliniți și 2 ani vechime permis categoria B, puteți obține atestatul pentru transport persoane în regim de închiriere (Uber, Bolt). Dispunem inclusiv de flota și putem colabora după ce obțineți atestatul. Ne găsiți la Casa Sindicatelor parter camera 4
-
Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să explorezi domeniul asigurărilor? Caut persoane pasionate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de colaboratori. Dacă îți dorești un venit suplimentar, împreună cu un program flexibil care îți permite să lucrezi de oriunde, iar biroul tău să fie oriunde te poartă pasiunea ta, atunci această oportunitate este pentru tine. În echipa noastră vei găsi oportunități de dezvoltare personală și profesională, susținere constantă și resurse pentru a-ți atinge obiectivele. Indiferent dacă ai experiență în domeniul asigurărilor sau ești la început de drum, avem programe de formare adaptate nevoilor tale. Alătură-te echipei noastre și descoperă avantajele unei activități care îți oferă libertatea de a-ți gestiona timpul și locul de muncă în funcție de preferințele tale. Contactează-mă pentru mai multe detalii și hai să construim împreună un viitor de succes în domeniul asigurărilor!
-
Angajăm gestionara magazin carne și preparate din carne în Miroslava-centru.Pentru mai multe informații sunați la numărul de telefon (
-
-
Esti o persoana pasionata de e-commerce si fashion? Esti energică, implicată, serioasă, cu pasiune pentru vanzari, social media și marketing? Te încurajăm să aplici pentru acest job.
-
Angajam calcator, finisor si CTC-ist confectii textile cu experienta.
-
Angajam consilier vanzari pentru magazin de haine din Centrul comercial ERA Shopping Park, Iasi
-
-
Doar pentru datele de 20.05.2024 și 23.05.2024 Transportul din România spre Germania, este platit de angajator cu retinere din primul salariu Doriți un loc de muncă în Germania dar nu aveți experiența și nici nu vorbiți limba germană? Avem noi soluția pentru dvs Vă oferim un loc de muncă alături de colegii noștri la cea mai importanta firma de producție Alimentară din Germania. Veți lucra în două schimburi, de luni până vineri, 8 ore pe zi. Se angajează personal la tranșat, dezosat, ambalat produse din carne. Veți primi salarii între 1800-2200 de Euro net pe luna, plus alte bonusuri de performanță. Detalii suplimentare și înscrieri la nr de telefon și de WhatsApp
-
Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie
-
Cerinte Studii - studii medii scoala profesionala; Cunostinte de calcul matematic de baza; Descrierea jobului -preia comenzile pe care trebuie sa le produca de pe tableta -seteaza comanda pe utilaj, calculand necesarul de materie prima -preia produsele din utilaj si le trimite catre ambalare -eticheteaza produsele finale Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
Daca aveti experienta in administrarea platformelor online (MSN), va asteptam in echipa noastra. SE LUCREAZA CU 300 DE EMAIL URI ZILNIC Angajam doar fete si se lucreaza doar remote pe baza de procent.
-
Angajăm persoană pentru lucru in spălătorie textile. Căutam persoană harnică și responsabilă. Program: 5 zile pe săptămână, 8h zi Cerințe: - spalat și calcat textile Salariu este cuprins între 2500-3000 ron. Pentru alte detalii sau interviu sunați la nr. de telefon .
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.