Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Persoane Disponibil din: 2021-07-30

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Tehnician echipamente fiscale

    Angajez tehnician pentru service echipamente fiscale. Program de lucru L-V 8-16. Necesar permis de conducere. Salariul se negociaza in cadrul interviului in functie de cunostinte si experienta.

  • 2

    Agenti Inbound Assistenza Clienti

    Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!

  • 5

    Angajam - Tehnician Sisteme Securitate

    DESCRIEREA POSTULUI: -Realizeaza lucrari de instalare, extindere si intretinere a retelelor de curenti slabi in conformitate cu specificatiile proiectului tehnic sau a dispozitiilor primite; -Intretine si extinde retele de curenti slabi (CCTV, CA, Efractie si detectie incendiu); -Raspunde de functionarea corespunzatoare a sistemelor/retelelor de curenti slabi; -Diagnosticarea starii de functionare a sistemelor si remedierea defectiunilor de sistem; CERINTE: - Studii medii de profil, calificare in domeniul electronica, electrotehnica/automatizari constituie avantaj; - Experientă în domeniul instalării si programării centralelor anti-efractie si detectie incendiu constituie avantaj; - Cunostiinte de baza operare PC, IT , networking; - Permis de conducere Cat. B; - Capacitate de planificare si organizare; - Initiativa in realizarea diverselor sarcini; - Punctualitate, spirit de echipa; - Autodidact. CONDITII: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Salariu motivant negociabil în funcție de experiență și performanță.

  • 19

    Angajam suport tehnic IT

    Cerințe: certificat/diploma de calificare constituie avantaj; studii medii; persoana serioasa, muncitoare si dinamica, aptitudini de lucru in echipa, punctualitate; experienta de min 6 luni pe o pozitie similara constituie avantaj. Condiții: contract de munca plata orelor suplimentare bonuri de masa (20 lei/zi) Salariul este in functie de experienta. Pentru mai multe informatii referitoare la conditiile oferite, contacteaza-ne de luni-vineri intre orele 9.00-14.00 sau la sediul firmei din Str. Smeurei, nr. 1, Pitesti, jud. Arges Responsabilități: Vei oferi suport tehnic IT angajaților; Vei investiga, rezolva și răspunde la incidentele primite telefonic sau prin e-mail; Vei monitoriza zilnic sistemele interne și vei contribui proactiv la rezolvarea eventualelor erori; Vei menține, actualiza și extinde baza de date cu cunoștințe IT; Vei identifica și escala incidentele majore;

  • 15

    Angajare - Analist programator ajutor programator ajutor analist

    BANCA COOPERATİSTĂ DELTACOOP TULCEA Angajează analist programator ajutor programator ajutor analist, pentru sediul central din mun.Tulcea, jud.Tulcea. Asteptăm CV si scrisoare de intentie pe adresa de email ""

  • 14

    Muncitor necalificat telecomunicatii

    ANGAJAM muncitor necalificat telecomunicatii - ajuta la Instalare echipamentele de telecomunicatii; - participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. - participa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); - zona deservita este Bucuresti si Ilfov - Nu necesita experienta în domeniu - Permis de conducere categoria B - Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv; - Spirit de lucru in echipa; Zona - Bucuresti-Ilfov (Clinceni - Domnesti - Chiajna) Detalii pe www.RNT.ro

  • 16

    angajare soferi interventie

    angajam soferi interventie

  • 1

    Angajam ajutor electricieni si tehnicieni sisteme de securitate

    Firma noastră specializată în sisteme de securitate și instalații electrice este în căutarea unor profesioniști dedicați și talentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Suntem în căutarea următoarelor poziții: Electricieni joasa tensiune Ajutor de Electricieni Tehnicieni Sisteme de Securitate Tehnicieni Rețele Date-Voce Muncitori Necalificați Cerințe: Experiență anterioară în domeniul electric sau al sistemelor de securitate (în cazul tehnicienilor) Capacitatea de a lucra în echipă și de a urma instrucțiunile Fiabilitate și atenție la detalii Abilități bune de comunicare și relaționare interpersonală Disponibilitate pentru deplasări frecvente Beneficii: Program de lucru flexibil. Salariu competitiv, determinat în funcție de nivelul de experiență și competențe Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și inovator Posibilități de avansare în cadrul companiei Bonusuri de performanta Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru continuu, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat la adresa de e-mail sau să ne contactați la numărul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a oferi soluții de calitate clienților noștri.

  • 1

    Angajam Tehnicieni telecomunicatii - Pascani

    Candidatul Ideal Studii medii; Obligatoriu permis de conducere categoria B; Spirit de lucru in echipa; Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează; Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare; Descrierea jobului Instaleaza echipamentele de telecomunicatii; Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP UTP COAX FO); Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Asigura instalarea si service clientilor companiei ; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Pachet Medical in parteneriat cu MedLife Regina Maria Te asteptam in echipa noastra !

  • 7

    Inginer automatist programator PLC

    Candidatul Ideal Ne dorim de la tine sa: -ai studii tehnice -stapanesti sistemele de operare PC si MS Office -cunosti limba engleza la nivel avansat, limba germana reprezinta un avantaj -fii o persoana organizata, perseverenta, dinamica si punctuala -prezenti disponibilitate la deplasări in tara si in afara acesteia -detii permis auto categoria B. -cunostinte de programare PLC(Step7, TIA) reprezinta un avantaj Sarcinile tale: - realizarea programului PLC respectand cerintele clientilor - realizarea interfata grafica pentru operator - testarea programului pe echipamente - optimizarea secventei de lucru - realizarea calibrarii si ajustari echipamentelor conform cerintelor clientilor Ce oferim noi? -instruirea si indrumarea necesara realizarii proiectelor -suportul constant al echipei pentru indeplinirea sarcinilor -lucru de acasa in functie de proiect -pachetul salarial porneste de la 4000, creste o data cu performanta -bonusuri de preformanta CV-urile se pot trimite pe adresa office<arond>automateit.ro

  • Tehnician PNA CNS Stagiar - ROMATSA - Sectia PNA CNS Bacau

    Descrierea postului: - asigură disponibilitatea tehnică continuă a echipamentelor de protecția navigației aeriene aflate în responsabilitate în vederea furnizării în condiții de siguranță a serviciilor de comunicații și navigație către unitățile de trafic aerian; - locul de muncă se desfășoară la obiective interioare și exterioare sediului administrativ al Secției PNA CNS Bacău, unde sunt amplasate echipamentele aflate în responsabilitatea Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - conduce mașina de intervenții tehnice; - efectuează lucrări de monitorizare, întreținere și exploatare la echipamentele avute în responsabilitate pentru îndeplinirea obiectivului postului conform procedurilor tehnice și de colaborare în vigoare; - efectuează lucrări, măsurători și reglaje periodice la echipamentele din cadrul Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - efectuează intervenții operative pentru înlăturarea defectelor precum și măsurători și reglaje pentru readucerea în parametrii nominali a echipamentelor; - participă la instalarea de echipamente noi și la modificări tehnice în vederea îmbunătățirii performanțelor serviciilor furnizate. Cunoștințe abilități cerințe necesare ocupării postului: - cunoștințe de bază în domeniul electronicii, telecomunicațiilor, radiotehnicii; - cunoștințe de bază hardware, software, rețelistică și operare calculator; - cunoștințe de bază măsurători electrice și electronice; - cunoștințe de bază limba engleză; - abilitatea de a aplica cunoștințele tehnice și principiile electronicii în determinarea defecțiunilor apărute la echipamentele PNA CNS și de a efectua reparații în limita cunoștințelor și competențelor; - abilitatea de a efectua instalarea de bază a ansamblurilor mecanice și electronice pentru echipamentele PNA CNS utilizând documentația tehnică și procedurile specifice; - abilitați de comunicare rapidă și concisă, de organizare a activităților și a timpului de lucru, de gestionare eficientă a informațiilor; - capacitatea de a lucra într-un mediu controlat, respectiv aer liber; - capacitatea de a respecta normele și procedurile specifice din aviație; - capacitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu alți membri ai echipei și cu cei contactați în îndeplinirea sarcinilor necesare; - capacitatea de a lua decizii rapide și corecte în condiții de stres; - rezistență la stres, spirit de lucru în echipă și disponibilitate pentru lucrul în ture (12 36 sau 12 24, 12 48) lucru de noapte și în perioadele sărbătorilor legale. Condiții de participare: - vârsta minimă 18 ani; - absolvent cu diplomă de bacalaureat al unui liceu cu profil tehnic sau absolvent al unei școli tehnice postliceale cu una din următoarele specializări: electronică, telecomunicații, electrotehnică, energetică, automatizări, calculatoare, tehnică de calcul. Pot participa și ingineri, absolvenți cu diplomă de licență ai unei facultăți cu profil: electronică, telecomunicații, automatică, calculatoare, tehnologia informației, electrotehnică, aeronave (specializare echipamente și instalații de aviație ), transporturi (specializare inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale ); - posesor carnet de conducere cat. B. Documente necesare pentru înscriere la concurs examen: - cerere de înscriere la concurs examen; - curriculum vitae; - copie CI; - cazier judiciar; - copii după documentele care atestă studiile și pregătirea profesională; - copie carnet de muncă sau adeverință vechime (dacă este cazul); - certificat medical (de la medicul de familie); - copie permis de conducere, minim cat. B; - la înscriere se vor prezenta și documentele originale în vederea atestării conformității copiilor. Data limită de înscriere: - candidații vor depune la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău, documentele necesare pentru înscrierea la concurs examen până la data de 30.05.2024, ora 16:00. Locul și data desfășurării concursului examenului: - concursul examenul se va desfășura la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău în perioada , începând cu ora 10:00. Informații suplimentare: - relații suplimentare se pot obține de luni până joi între orele 09:00-16:00 și vineri între orele 09:00-13:00 la telefon - Serviciul tehnic și - Serviciul Resurse Umane. Tematica pentru concurs examen cuprinde: - Radiotehnică; - Circuite electronice analogice și digitale; - Aparate și metode de măsură pentru semnale electrice; - Calculatoare; - Rețele locale de calculatoare (LAN); - Comunicații de voce analogice și digitale; - Comunicații de date. Bibliografia pentru concurs examen cuprinde: - Manuale de fizică (Electricitate) liceu; - Cursuri de specialitate școli profesionale cu profil tehnic; - Cursuri electronică online.

  • Loc de munca

    S.C.ESPE ENERGIA SRL cu sediul in Ghiroda,Comuna Ghiroda, DN 6, KM 551,6 STANGA,Birou 1,judet Timis,avand numar de inmatriculare la ORC J35 3904 2004,Cod unic de inregistrare 17061118,angajeaza inginer electronist-un post- cod COR 215303.Ofera salariul 9000 lei brut.Asteptam C-V.Telefon .

  • Doresc angajare

    Sunt o persoana comunicativa,deschisa catre nou, disponibil in orice moment. Orice sugestie este bine primita.

  • 21

    Tehnician cablare retele de date si sisteme de securitate - calificare la locul de munca

    Angajam tehnician pentru realizarea lucrarilor de cablare a retelelor de date, instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, de alarmare la incendiu, videointerfonie, sisteme antiefractie si control acces in Constanta. Permisul de conducere este obligatoriu.

  • 3

    Angajam electronist tehnician espresoare

    Societate cu activitate de reparatii electronice si electronicasnice angajam electronist tehnician! Ai experienta in domeniu, te asteptam alaturi de noi! Cu ce ne ocupam noi? Reparam: televizoare, aspiratoare, espresoare, boxe audio, cuptoare electrice si micounde, statii de calcat. Ce cautam? O persoana cu experienta, responsabila , cu spirit de echipa, comunicativa. Ce oferim noi: - salariu fix motivant, program de lucru flexibil! - sau procent din ce se repara si program part time!

  • Dezvoltator .Net

    Descrierea postului: Dezvoltare module software conform specificatiilor tehnice Codare, optimizare si rezolvare task-uri Propunere de soluţii tehnice, capacitati de analiza Cerinte: Experienta in dezvoltarea de aplicatii C#, .NET Cunostinte de proiectare a bazelor de date relationale, lucrul cu MS SQL Server Abilitati de comunicare orala si in scris, lucru in echipa, organizat  Reprezinta un avantaj Experienta in proiecte economico-financiare Experienta termenelor limita in proiectele derulate Cursuri de specializare in domeniul IT Minim 2 ani in conducerea si implementarea de proiecte informatice Oferta (bonusuri, beneficii) Asigurare training pe tehnologii de ultima generatie Bonuri de masa Perspective de dezvoltare a unei cariere de succes Recunoasterea valorii profesionale prin: Bonusuri în funcţie de rezultate si atingerea obiectivelor. Plan de cariera pe care-l construim impreuna

  • Angazez operatoare Front Desk centru service telefoane mobile

    Descrierea jobului SC SeaTech Swim , angajeaza operatoare, cu experienta, pentru magazin accesorii Telefoane Mobile si Service Telefoan Mobile . Responsabilitati Sef Magazin: - Coordoneaza si organizeaza intreaga activitate comerciala din cadrul magazinului; ; - Indeplineste obiectivele operationale, comerciale si financiare stabilite ; - Verifica constant stocurile existente in magazin si in depozitul magazinului; - Supervizeaza efectuarea comenzilor de marfa; - Intocmeste rapoarte periodice privind activitatea din magazin; - Reprezinta compania in relatia cu tertii: clienti, autoritati, altii. Cerinte: - Experienta anterioara pozitie similara reprezinta un avantaj dar nu este obligatorie ; - Studii superioare (de preferat)/ minim studii medii; - Cunostinte operare PC MS Office (Excel, Word) nivel mediu/avansat; - Excelente abilitati de comunicare,organizare, coordonare; - Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate. --Limba Engleza mediu/avansat

  • 16

    Job online cu sau fara experienta

    Angajam personal feminin intre 18-40 ani cu sau fara experienta in domeniul online. Programul este flexibil iar CASTIGURILE incep de la 5000 lei. DETALII:

  • 2

    Admin - Trainer cu experienta in site-uri Freemium

    Angajam admin trainer cu experienta in site-uri Freemium, echipa tanara, mediu de lucru inovator in locatie ultracentrala (langa Mall Vitan - cladire de birouri). Ne dorim un o coleg colega cu experienta, imaginatie, foarte bun a cunoscator oare de limba engleza (scris), cu initiativa si dornic a sa faca performanta. Daca esti interesat a, suna sau trimite un mesaj la numarul de telefon de contact si vom stabili un interviu cat mai curand.

  • Customer Service Representative Italian Cluj Napoca

    Buna! Suntem in cautare de vorbitori de limba italiana la nivel avansat pentru a se alatura echipei noastre! Esti persoana pe care o cautam daca: Ai un nivel avansat de limba italiana; Esti o persoana rabdatoare, prietenoasa, cu o atitudine placuta; Esti orientat orientata spre nevoile clientilor si doresti sa le oferi asistenta; Desi experienta pe un rol de Customer Support este un plus, este in regula si daca acesta ar fi primul tau job- vei avea sansa sa cresti alaturi de noi; Ai abilitati bune de comunicare: poti transforma acest skill intr-o cariera; Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa prietenoasa si plina de entuziasm. Care vor fi responsabilitatile tale: Vei mentine o relatie profesionala placuta cu clientii; Vei oferi asistenta clientilor in rezolvarea solicitarilor lor; Vei interactiona telefonic cu clientii. Beneficiile pe care le oferim: Pachetul salarial include salariul de baza, bonus de performanta si tichete de masa; Perioada de training si sesiuni de dezvoltare profesionala; Asigurare medicala la Regina Maria; Acces la Bookster si 7card; Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala. Pentru mai multe detalii, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email: sau hai sa ne auzim la un telefon:

Salvează căutarea