Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajez muncitor necalificat ajutor tehnician sisteme de securitate

    Angajam muncitori ncalificati pentru calificare la locul de munca in meseria de tehnician curenti slabi (sisteme de alarma, supraveghere video, automatizari porti, sistem de control acces, detectie incendiu, desfumare)

  • 3

    TEHNICIAN cu experienta instalari echipamente electrice si voce-date in cladiri de birouri-BUCURESTI

    Angajam ELECTRICIENI si / sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si/sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail afisat pe site publi24 Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN / TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V/380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email -afisat whatsapp- Telefon- Contactati-ne!

  • 3

    MANAGER de PROIECT- retele electrice, curenti slabi, date-voce

    Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp

  • 6

    Angajam Electromecanic-1 posturi

    - nu se cere diploma de specializare/calificare - program lucru 8 ore - salariul peste minim pe economie - contract pe perioada nedeterminata - cererile de angajare se trimit pe adresa de mail : ,sau se pot depune la sediul firmei din Sighisoara,str. Grivitei ,nr.10,intre orele 08:00-16:00 Relatii la nr. de telefon :

  • 3

    Tehnician IT , sisteme de securitate și curenți slabi

    Candidatul Ideal Studii superioare (constituie un avantaj daca au fost desfasurate in domeniul tehnic); Reprezinta avantaj permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma); Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv, sisteme de securitate; Spirit de lucru in echipa; Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil; Descrierea jobului Depanare PC, laptop, si alte echipamente IT ( curatare praf, schimbare pasta termoconductoare laptop/desktop, identificare posibile probleme de functionare, etc) instalare, reinstalare sisteme de operare si aplicatii. Optimizare si imbunatatire sisteme vechi (upgrade componente) Reparații software; Rrecuperări de date; Instalare si service imprimante, routere wireless; Devirusări, curățări, optimizari; Configurare calculatoare pentru lucrul direct cu serverul ; Reconfigurare retele; Configurare router, switch-uri cu sau fara management, statii de lucru, imprimante, copiatoare, scanner; Instalare si configurare sisteme curenti slabi si automatizari Instalare si configurare sisteme anti-efractie Instalare si configurare sisteme supraveghere video Descrierea companiei Echipele DLC aflate în contact direct cu clienții au avut parte de o experiență care s-a repetat tot mai des în ultimii ani. Astfel, pe lângă activitățile prestate în domeniul componentelor, consumabilelor și echipamentelor de print, tehnicienii noștri au fost abordați pentru a rezolva diverse probleme existente în cadrul infrastructurii IT din companiile respective, sau pentru a oferi soluții și echipamente din alte zone care țin de domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor.

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 1

    Tehnician Telecomunicatii

    Certificări tehnice/profesionale necesare: Studii medii Conostinte telecom, experienta anterioara in domeniu constituie un avantaj Gestionarea proiectelor in lucru implementare, intocmire fisa de lucru Permis categoria B, constituie un avantaj Competențe, cunoștințe și experiență: Instalare si configurare echipamante Instalare si comisionare echipamente de transmisiuni (MW/FO/MUX) Diagnostic si depanare echipamante Diagnostic, analiza si depanare echipamante de POWER si Fibra Optica Proces instalare cabluri fibra optica si UTP/FTP Responsabilități principale: Interventii si lucrari programate in teren, conform procedurilor interne si principiilor de bune practice tehnice Participa in situatii de criza alaturi de toti ceilalti membrii ai echipei de interventii pentru restaurarea serviciilor la clientii (defecte majore /fenomene meteo extreme) Respecta procedurile interne si de H&S - sanatate si securitate in munca Asigura support pentru gestionarea resurselor umane in mod cross-functional, pentru a se asigura de livarea obiectivelor stabilite, in timpul stabilit Asigura support pentru deblocarea eventualelor disfunctionalitati si procese, in masura in care apar, pentru a asigura livrarea la timp a obiectivelor Activitate de birou si deplasari in teren Instalare conexiuni pe fibra optica si UTP/FTP in locatiile clientilor Dezinstalarea conexiunilor in proces de reziliere si recuperarea echipamentelor La solicitarea superiorului ierarhic, îndeplinește și alte sarcini, care au legătură directă cu responsabilitățile principale mai sus detaliate Participă la toate cursurile interne obligatorii, comunicate de către Angajator și la toate programele/cursurile de formare profesională stabilite și comunicate de către Angajator Stabilește, împreună cu managerul direct, obiectivele individuale și/sau de grup, atât cele profesionale, cât și cele de dezvoltare personală și le inserează în sistemul online specific al Angajatorului. CONDITII DE MUNCA / RISCURI: Condiţiile de lucru sunt partial in teren, partial in mediu curat cu clima controlată într-o arie deschisa cu birouri. Poate fi cazul de expunere la stres.Termenele limită sunt de obicei critice. Lucrul la inaltime pe diverse structuri pe care sunt amplasate echipamentele Conducerea autovehicolului companiei, inclusiv pe drumuri neasfaltate Activitati ce presupun contactul cu curent electric la joasa tensiune, conform procedurii specifice Activitati de teren ce presupun expunerea la variatii de temperatura, precipitatii, praf, murdarie Efort fizic mediu/mare Pentru activitatile ce presupun lucrul la inaltime, contactul cu curent electric si conducerea auto, compania organizeaza cursuri si teste specifice la care angajatul va trebui sa participe. Echipamentul de protectie si de lucru acordat a carui purtare este obligatorie Poate sa fie necesar lucrul in diferite locatii ale companiei Durata timpului de munca de 8 ore / zi, 40 ore / saptamana, 5 zile pe saptamana. Programul poate presupune lucrul in zilele de sambata si duminica si sarbatori legale, activitatea fiind organizata in ture, incluzand si munca de noapte. De asemenea, specificul activitatii (dupa cum a fost mai sus mentionat) poate presupune perioade in care angajatul, la solicitarea angajatorului, sa fie disponibil in afara programului sau de lucru, pentru a interveni in situatii de urgenta.

  • Angajam vorbitori limba germana

    Firma Gmbh angajeaza pentru proiectele de telecomunicatii vorbitori de limba germana .Pentru relații va rog sa ne contactați la telefon ,adresa email : , telefon :

  • 1

    Angajam absolvent informatica

    Societate comerciala care desfasoara activitati in domentiul cadastrului, topografiei si GIS cautam sa angajam tanar absolvent in specializarea informatica. Cerinte: cunostinte programare , Visual Studio, VB, C++. Dorinta de a invata un domeniu nou(GIS). CV-urile se depun pe str. Celulozei nr. 48, bloc SALCAM, parter sau transmise pe mail: Relatii prin platforma publi24 .

  • 7

    Angajam personal Magazin telefonie mobila Telekom Rm Sarat

    Angajam personal Magazin telefonie mobila Telekom Rm Sarat CRISBAND Partener TELEKOM MOBILE * Angajeaza 1 persoana pentru magazine telefonie mobila in Ramnicu Sarat * Varsta minima 24 ani ! 1 pers vanzari ptr. magazin telefonie mobila tip (post-paid) . Activitatea consta in incheierea de abonamente, vanzari si incarcari cartele, vanzari telefoane, accesorii, electronice audio-video. Se lucreaza in magazin specializat, program 2 schimburi , Magazinul este situat in Rm Sarat - Centru Salariul 2400-2800 lei lunar Trimiteti un cv pe mail sau in magazin !

  • Angajam programator

    SC Dafio SRL angajeaza programator. Condițiile necesare pentru ocuparea postului sunt următoarele: - Studii superioare in domeniul Tehnologiilor Informationale: Automatica, Cibernetica, Informatica sau analogice - Experienta in specialitate: minim 1 an - Limba engleza la nivel mediu (scris, citit) Va rugam trimiteti CV in limba engleza la adresa:

  • 1

    SC Huawei Technologies SRL angajeaza

    Huawei Technologies SRL Romania, persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Str. Barbu Vacarescu, Nr 201, Et 14,15,16,23,24,25 angajeaza: -Inginer de cercetare in echipamente de proces - Cod Cor 214461 - 3 posturi (Cerinte: Studii superioare, Lb. engleza) -Analist de afaceri - Cod Cor 242120 - 3 posturi (Cerinte: Studii superioare, Lb. engleza) -Inginer de sistem software - Cod Cor 214461 - 2 posturi (Cerinte: Studii superioare, Lb. engleza) Interviu la sediul firmei. Informatii la tel.

  • 4

    Tehnician electromecanic Iasi

    Companie de automatizari industriale Descrierea jobului: - Imbina activitati de home-office cat si de teren in principal Aeroport Iasi - Emiterea de documentație: raport de service, procese verbale, manuale de utilizare - Vizite la clienti periodice sau la solicitarea acestora pentru verificarea sistemelor aflate in funcțiune. - Instalare si punere in funcțiune de sisteme de automatizare, echipamente de control access (turnicheti, porti automate) - Execută lucrări de instalare tubulatura, cablare, montaj echipamente, conexiuni electrice, configurari si PIF - Diagnosticarea corecta a problemelor reclamate de client - Găsirea soluțiilor de remediere optima a sistemelor, instalațiilor - Identificarea evenimentului aparut, documentarea, urmarirea rezolvarii lui, re-testare - Instruirea operatorilor Candidatul ideal: Capabil sa execute activități de instalare, punere în funcțiune, suport tehnic, instruire si mentenanță pe care compania le derulează in tara si strainatate - Studii tehnice medii sau superioare - Experienta profesionala de minim 2 ani de zile in domeniu - Cunoștințe teoretice si practice in domeniul mecanicii si electromecanicii - Cunoștințe teoretice si practice in domeniul instalațiilor electrice de joasa tensiune si curenți slabi - Cunostiinte teoretice si practice in domeniul IT - Cunostinte de limba engleza la nivel mediu - obligatoriu - Bune abilitati de comunicare, exprimare clara, personalitate deschisa - Disponibilitate pentru munca de teren - Inclinatii spre invatarea de noi tehnologii si produse - Carnet de conducere auto categoria B (experiența minim 1 an).

  • Tehnician service imprimante-copiatoare

    Firma angajatoare: Distribuitor de echipamente de birou si furnizor al servicii de instalare, intreținere, reparații si revizii echipamente de birou. Asigura instalare, service în garanţie şi postgaranţie pentru toate echipamentele distribuite: imprimante, copiatoare digitale alb-negru si color,si multifunctionale. Candidatul Ideal: Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare. Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet Studii medii superioare de preferat intr-un domeniu tehnic Motivatie pentru invatarea continua in domeniu, actualizarea cu noile tehnologii Organizare, seriozitate, atentie la detalii Capacitatea de a respecta termenele Abilitati de comunicare în relația cu clienții Permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor. Responsabilitati Realizari Descrierea jobului: Activitati specifice pentru tehnician întreținere și service imprimante, copiatoare, echipamente periferice si echipamente de birou. Diagnosticarea si depanarea echipamentelor: copiatoare, imprimante, echipamente de birou (curatare praf, schimbare componente si consumabile, identificare posibile probleme de functionare, etc) instalare, reinstalare softuri pentru echipamente; Instalare, configurare si service imprimante, copiatoare, scannere, plottere, routere wireless. Instalare echipamente IT: videoproiectoare, ecrane interactive, table interactive. Se lucreaza in special pe teren (la client) sau la sediul din Galati. Program de lucru: luni vineri 09:00 -17:00. Beneficii: Un loc de muncă sigur intr-o companie aflata in permanenta dezvoltare; Condiții foarte bune de muncă, Echipa stabila, dinamica, mediu de lucru placut și profesionist Pachet salarial motivant, prima anuala de performanta, prime de sarbatori si procent din realizari. Posibilități de dezvoltare şi de avansare in carieră Mașină de serviciu si telefon de serviciu. Alte informatii #Tehnician service imprimante-copiatoare #Service #Imprimanta #Xerox Domeniu: IT Hardware Tip anunt: full-time Nivel experinta: 1 - 5 ani experienta Orase: Braila, Galati Actualizat la: 29.01.2024 Job remote: On-site (necesita deplasari)

  • 4

    Tehnician

    Angajam personal pentru realizarea diverselor lucrarilor de instalatii curenti slabi, cablare structurata voce-date, telecomunicatii: executarea cablarii (montaj), instalarea echipamentelor in conformitate cu proiectele si executarea lucrarilor de remediere. Programul de lucru: L-V= 08.30-16.30. Locatia: Comuna Bradu, judetul Arges. Cv-urile le puteti trimite la adresa de e-mail: Telefon: (L-V=09.00-16.00). Asiguram cursuri tehnice de pregatire in vederea obtinerii de noi certificari, pentru cei care doresc sa evolueze profesional (calificare la locul de munca si cursuri de formare profesionala). Absolventi de studii medii (chiar si fara BAC). Persoana responsabila, ordonata, organizata, cababila sa respecte termenele stabilite si cu spirit de echipa. Permis de conducere constituie avantaj. Dorinta puternica de a asimila noi tehnologii.

  • Disponibil online

    Proiectant NX CatiaV5

    Proiectant NX CatiaV5 (m w) EXTERIOR INTERIOR AUTOMOTIVE Noi acționăm în cadrul oportunităților internaționale ca OEM independent combinând structurile suple cu cel mai scurt feed-back al companiilor medii. În vederea extinderii potențialului echipei noastre căutam membri noi care se disting prin motivație (determinare), gândirea și mod de a acționa independent. Scopul echipei este acela de a construi cele mai bune mașini de performanță din lume - pentru drum, precum și pentru pista de curse. Sarcinile tale: Intrați în echipa noastră ca Proiectant de Detaliu (suporter), iar apoi în funcție de experiența si aptitudinile dvs după circa nouă pană la optsprezece luni vă veți dezvolta ca Responsabil de Produs. În acest răstimp veti fi sprijinit îndeaproape de un Proiectant experimentat ca Mentor. În plus, în anii ce vor urma, veți trece prin diverse programe de formare care să vă ajute să vă atingeți potențialul maxim și pentru a vă îndeplini cu succes atribuțiile ce vă revin. Profilul tău: Studii superioare încheiate în domeniu technic (de preferință Mecanică) cu experientă în domeniu proiectării. Dvs (m w) sunteți entuziasmat pentru domeniul auto. Utilizați cu siguranță un software de proiectare 3D de preferință NX sau CatiaV5 (sau un alt software de proiectare 3D). Aveți o foarte bună imaginație spațială, creativitatea și munca în echipă sunt printre punctele tale forte. Dispuneti totodată de initiativă și dorintă de a încerca lucruri noi. Dorința de a călători, precum și un nivel conversațional de limbă engleză și sau germană întregesc profilul tău. Vă rugăm să aplicați, detaliat și veridic, și să atașați CV-ul ca fișier PDF sau DOC (cu max. 10 MB). Va recomandăm să atasati și o scrisoarea de intenție și să includeți și eventualele referințe pe adresa de e-mail:

  • 3

    OnLaptop Tehnician IT Reparatii Laptop

    Tehnician IT Reparatii Laptop Suntem în căutarea unui Tehnician Reparatii Laptop pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în diagnosticarea și repararea laptopurilor și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic, atunci aceasta este o oportunitatea de a te alătura echipei noastre de tehnicieni service. Ce veți face: Diagnosticarea și repararea laptopurilor cu diverse probleme hardware și software; Asamblarea și dezasamblarea componentelor laptopului; Instalarea și configurarea sistemelor de operare și a altor programe necesare; Testarea și verificarea funcționalității laptopurilor reparate; Consilierea clienților cu privire la întreținerea și utilizarea corectă a laptopurilor. Ce vă oferim: Salariul de baza intre 2500 si 5500 NET - in functie de experienta; Bonusuri lunare intre 400 si 1600 lei + bonusuri lunare depasirea targetului intre 250-900 + bonus de performanta intre 150 si 350 lei; Oportunitatea de a lucra într-un mediu stimulant și dinamic, alături de o echipă de profesioniști; Posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile tehnice și de a învăța despre cele mai recente tehnologii din domeniu; Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Oportunități de avansare în cadrul companiei; Aparatură profesională și condiții de lucru plăcute; Cerințe: Experiență anterioară în diagnosticarea și repararea laptopurilor; Cunoștințe solide în domeniul hardware și software pentru laptopuri; Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de diagnosticare; Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie; Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Dacă sunteți o persoană pasionată de tehnologie, cu abilități tehnice solide și dornică să vă dezvoltați cariera în domeniul reparării laptopurilor, vă invităm să aplicați pentru poziția de Tehnician Reparatii Laptop. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să vă alăturați echipei noastre!

Salvează căutarea