Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii doar cu poze Disponibil din: 2021-06-11

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Ai o afacere și ai nevoie de personal ?

    Recrutam si aducem muncitori din Asia si Africa in toate domeniile de activitate Ai o afacere și ai nevoie de personal bine pregatit în domeniul tău ? Acord Jobs vine în ajutorul tău ! Suntem agenție autorizată de plasare și recrutare forță de muncă. Recrutăm personal din Asia și Africa, muncitori calificați sau necalificați. Deasemenea oferim servicii de consultanță pentru obținerea avizului de angajare în muncă, permis de ședere, viza de muncă etc. Suntem prezenți pe piața Resurselor Umane pentru a sprijini companiile partenere în alegerea celor mai eficiente si avantajoase soluții. Muncitori calificați si necalificați din Asia și Africa. Personal din Asia sau Africa pentru firme și persoane fizice autorizate, aducem muncitori din: (NEPAL, SRI LANKA, etc) Africa ( ETIOPIA , Maroc , Guineea ecuatoriala, etc) Aducem muncitori calificați si necalificați în aproape toate domeniile industriale, de la construcții, agricultură, personal fabrici textile și alimentație, Horeca, șoferi și operatori utilaje, mecanici auto, servicii curățenie, menaj, bone, spalatorii, reciclare etc. --De ce să apelezi la această soluție ? -Cu siguranță îți dorești ca din echipa ta să facă parte oameni loiali, doritori să muncească și să evolueze. Din experiența noastră și a clienților noștri, putem afirma că personalul asiatic este unul devotat, eficient, cinstit, disciplinat si responsabil; - Nu va trebui să îți faci griji cu privire la adaptabilitatea lor, deoarece au experiență în condiții de lucru diferite și prezintă rezistență fizică sporită; - Vorbesc limba engleză și sunt dispuși să învețe limba română, ajungând să poată relaționa direct cu clienții; - Sunt motivați să muncească pentru a asigura un viitor mai bun familiilor de acasă. Ce beneficii ai dacă lucrezi cu muncitori Asiatici sau Africani ? -- Seriozitate, calificare și îndemânare, vorbirea și înțelegerea în limba engleza. -- INTREBARI FRECVENTE ; -Cât durează până când oamenii selectați ajung in companie ? -Aproximativ intre 3-4 luni de la depunerea documentației. - Ce condiții trebuie să ofere angajatorul ? - Cazare, salariu, mâncare sau 20 de lei pe zi diurnă sau bonuri de masă. - Cazarea (se poate face in rulote, containere, apartamente, case in condiții decente de locuit maxim 4 persoane in cameră); - Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau 1 - 2 ani de zile cu posibilitate de prelungire. -RECOMANDĂM salariul pentru muncitorii necalificați = 2000 lei + 20 lei zi diurna. Pentru muncitorii calificați și cu experiență în domeniu = 2500 lei pe lună + 20 lei zi diurna. - Ce se întâmplă daca angajatul demisionează sau dorește să părăsească locul de muncă mai devreme ? Agentia noastră vă oferă garanție pentru toți muncitorii recrutați și adusi să lucreze la firma dumneavoastră pe toată perioada contractului. In cazul în care un muncitor demisionează, aducem alt muncitor în schimbul sau fără nici un cost pentru firma dumneavoastră. Noi ne ocupăm de toate formalitățile legale Pentru mai multe detalii sunați sau trimiteți SMS sau mesaj pe WhatsApp și cât mai curând posibil unul dintre colegii noștrii o să ia legatura cu dumneavoastră. Rapiditate și profesionalism. OFERIM ȘI CEREM SERIOZITATE ! Contactează-ne nu ezita - Telefon SMS WhatsApp : Jobs in Romania We are recruitment agency EuroEmpleo ett srl We are recruiting personnel from Romania, Asia, Africa. We offer consultancy services for obtaining the employment permit, work visa, residence permit, extension of residence permit. Speed and professionalism. interested persons can contact us by phone or WhatsApp https: sites.google.com view euroempleoettsrl https: rwd-six.vercel.app #EuroEmpleo #recrutare #Recrutammuncitoridinasia #personalasia #muncitoriasia #muncitoriasiatici #personalasia #muncitoricalificati #personalcalificat #muncitorinecalificati #personalnecalificat #muncitoriconstructii #muncitoriagricultura #muncitori #personalfabrici #muncitoritextilesialimentatie #muncitoriHoreca #horeca #soferi #operatoriutilaje #mecaniciauto #muncitoriservicii #curatenie #menaj #bone #spalatoriiauto #recrutareangajaremuncitorireciclare #personalasiatic #recrutarepersonalasiatic #angajarepersonalasiatic #avizdeangajare #permisunic #permisdesedere

  • 50

    Disponibil online

    Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • 1

    Angajam Tehnicieni telecomunicatii - Pascani

    Candidatul Ideal Studii medii; Obligatoriu permis de conducere categoria B; Spirit de lucru in echipa; Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează; Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare; Descrierea jobului Instaleaza echipamentele de telecomunicatii; Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP UTP COAX FO); Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Asigura instalarea si service clientilor companiei ; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate. Oferim: Salariu motivant; Bonuri de masa; Pachet Medical in parteneriat cu MedLife Regina Maria Te asteptam in echipa noastra !

  • 46

    Disponibil online

    Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO

    Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • 1

    Agent Servicii Client - Bacau

    Smartemp recruteaza pentru clientul sau, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Anget Servicii clienti, Bacau. Candidatii trebuie sa fie doar din Bacau, intrucat pentru acest tip de activitate trebuie sa existe posibilitatea deplasarii la birou, deoarece regimul de lucru este hybrid (atat remote, cat si fizic, de la birou) - 2 saptamani de la birou, 2 saptamani remote. Programul este de 8 ore, in intervalul orar 09:00-17:00, de luni pana vineri, weekend-ul fiind liber. Candidatul ideal: - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de comunicare; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; Pentru detalii, asteptam CV-urile voastre pe adresa de e-mail , cu subiectul "Agent Servicii Clienti Bacau". Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe site-ul Smartree.

  • 53

    Disponibil online

    Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!

  • 2

    Specialist Suport Tehnic

    Specialisti Suport Tehnic. Programul de lucru - in ture de 8 h, dupa cum urmeaza: 22: . Regim de lucru: hybrid; 2 zile remote si 3 zile de la sediul de pe Calea Victorie, sector 1, Bucuresti. Activitatea consta in a oferi suport tehnic pentru clientii juridici ai companiei, aplicand cunostintele de specialitate, pentru a raspunde solicitarilor acestora si a rezolva problemele in timp util. Candidiatul ideal: -studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; -experienta anterioara in call center constituie un avantaj; -cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel) la nivel mediu; -cunoştinţe de hardware (componente, periferice) la nivel mediu; -capacitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT, IP; -atitudine pozitiva; -bune abilităţi de comunicare si de ascultare; -cunostinte de limba engleza-nivel conversational.

  • 1

    Restaurantul La Ceaun cauta barman

    Sarcini principale Pregătește băuturile din retetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare; Gestionează stocurile de băuturi și materiale necesare, verifică calitatea şi cantitatea băuturilor; Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet financiar atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Foarte bune abilități de comunicare, bună colaborare în cadrul echipei; Atitudine plăcută și pozitivă; Experiența anterioară similară este de preferat; Atenție la detalii;

  • 19

    Operator CNC freza

    Se lucreaza in 3 schimburi experienta in industrie constituie un avantaj desen tehnic nivel mediu Vei primi: Salariu motivant Oportunitati de dezvoltare si desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru competitiv si profesionist Descrierea companiei Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii.

  • Tehnician PNA CNS Stagiar - ROMATSA - Sectia PNA CNS Bacau

    Descrierea postului: - asigură disponibilitatea tehnică continuă a echipamentelor de protecția navigației aeriene aflate în responsabilitate în vederea furnizării în condiții de siguranță a serviciilor de comunicații și navigație către unitățile de trafic aerian; - locul de muncă se desfășoară la obiective interioare și exterioare sediului administrativ al Secției PNA CNS Bacău, unde sunt amplasate echipamentele aflate în responsabilitatea Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - conduce mașina de intervenții tehnice; - efectuează lucrări de monitorizare, întreținere și exploatare la echipamentele avute în responsabilitate pentru îndeplinirea obiectivului postului conform procedurilor tehnice și de colaborare în vigoare; - efectuează lucrări, măsurători și reglaje periodice la echipamentele din cadrul Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - efectuează intervenții operative pentru înlăturarea defectelor precum și măsurători și reglaje pentru readucerea în parametrii nominali a echipamentelor; - participă la instalarea de echipamente noi și la modificări tehnice în vederea îmbunătățirii performanțelor serviciilor furnizate. Cunoștințe abilități cerințe necesare ocupării postului: - cunoștințe de bază în domeniul electronicii, telecomunicațiilor, radiotehnicii; - cunoștințe de bază hardware, software, rețelistică și operare calculator; - cunoștințe de bază măsurători electrice și electronice; - cunoștințe de bază limba engleză; - abilitatea de a aplica cunoștințele tehnice și principiile electronicii în determinarea defecțiunilor apărute la echipamentele PNA CNS și de a efectua reparații în limita cunoștințelor și competențelor; - abilitatea de a efectua instalarea de bază a ansamblurilor mecanice și electronice pentru echipamentele PNA CNS utilizând documentația tehnică și procedurile specifice; - abilitați de comunicare rapidă și concisă, de organizare a activităților și a timpului de lucru, de gestionare eficientă a informațiilor; - capacitatea de a lucra într-un mediu controlat, respectiv aer liber; - capacitatea de a respecta normele și procedurile specifice din aviație; - capacitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu alți membri ai echipei și cu cei contactați în îndeplinirea sarcinilor necesare; - capacitatea de a lua decizii rapide și corecte în condiții de stres; - rezistență la stres, spirit de lucru în echipă și disponibilitate pentru lucrul în ture (12 36 sau 12 24, 12 48) lucru de noapte și în perioadele sărbătorilor legale. Condiții de participare: - vârsta minimă 18 ani; - absolvent cu diplomă de bacalaureat al unui liceu cu profil tehnic sau absolvent al unei școli tehnice postliceale cu una din următoarele specializări: electronică, telecomunicații, electrotehnică, energetică, automatizări, calculatoare, tehnică de calcul. Pot participa și ingineri, absolvenți cu diplomă de licență ai unei facultăți cu profil: electronică, telecomunicații, automatică, calculatoare, tehnologia informației, electrotehnică, aeronave (specializare echipamente și instalații de aviație ), transporturi (specializare inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale ); - posesor carnet de conducere cat. B. Documente necesare pentru înscriere la concurs examen: - cerere de înscriere la concurs examen; - curriculum vitae; - copie CI; - cazier judiciar; - copii după documentele care atestă studiile și pregătirea profesională; - copie carnet de muncă sau adeverință vechime (dacă este cazul); - certificat medical (de la medicul de familie); - copie permis de conducere, minim cat. B; - la înscriere se vor prezenta și documentele originale în vederea atestării conformității copiilor. Data limită de înscriere: - candidații vor depune la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău, documentele necesare pentru înscrierea la concurs examen până la data de 30.05.2024, ora 16:00. Locul și data desfășurării concursului examenului: - concursul examenul se va desfășura la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău în perioada , începând cu ora 10:00. Informații suplimentare: - relații suplimentare se pot obține de luni până joi între orele 09:00-16:00 și vineri între orele 09:00-13:00 la telefon - Serviciul tehnic și - Serviciul Resurse Umane. Tematica pentru concurs examen cuprinde: - Radiotehnică; - Circuite electronice analogice și digitale; - Aparate și metode de măsură pentru semnale electrice; - Calculatoare; - Rețele locale de calculatoare (LAN); - Comunicații de voce analogice și digitale; - Comunicații de date. Bibliografia pentru concurs examen cuprinde: - Manuale de fizică (Electricitate) liceu; - Cursuri de specialitate școli profesionale cu profil tehnic; - Cursuri electronică online.

  • 5

    Tehnician case de marcat

    Angajăm tehnician case de marcat fiscale. Necesită abilități IT și permis de conducere cat. B. Salariu motivant, în funcție de realizări. Puteți trimite CV pe whatsapp, la numărul din anunț.

  • 15

    Vrem sa ne marim echipa de programatori

    Cautam programator, absolvent studii superioare cu licenta. Cunostiinte minime si medii de programare : PHP, CSS, Java, jQuery, Ajax, Javascript, Html, MySQL si MS-SQL server. Tipul jobului: Perioada nedeterminata. Amplasarea locului de munca: Mun.Constanta, Jud.Constanta. Nivel educational obligatoriu: studii superioare de specialitate, cu licenta. Experienta minim necesara: PHP -1 an, Html -1 an, CSS -1 an, Java -1 an, JavaScript -1 an, MySQL -1 an sau MS-SQL -1 an, jQuery -1 an, Ajax -1 an.

  • IT Support with French

    Bună ziua, Avem o poziție faină, de IT support cu limba franceză, în cadrul unei companii cu renume pe piața românească. Dacă ești un împătimit al tehnologiei și dorești să te dezvolți pe partea tehnică, această oportunitate e cea mai potrivită pentru tine. De asemenea, dacă ești o persoană la început de carieră care este dornică să învețe cât mai mult și ești deschis spre noi provocări, te așteptăm în echipa noastră. Responabilități: - Single Point of Contact pentru oferirea de soluții tehnice prin mijloacele puse la dispoziție - Preluarea apelurilor telefonice în limba franceză (in proportie de 90%), respectiv limba engleză (în proportie de 10%) pentru utilizatorii aflați in Franța, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc. - Înregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, rețea etc.) și depanarea lor pe baza procedurilor de lucru - Monitorizarea tichetelor și transferul către echipele competente pentru rezolvarea incidentelor Cerințe must: - un nivel de limă franceză avansat (B2-C1) Beneficii: - Traininguri interne tehnice & soft skills - Decontarea certificărilor obținute conform planului de training și dezvoltare profesională - Bonus pentru a doua limbă vorbită - Tichete de masă - Asigurare medicală Locație: Iași, România Mod de lucru: On site Program: L-V - în ture are să acopere intervalul orar 08:00 - 21:00

  • Angajare Tehnician Sisteme de Securitate & Electricieni de JT

    Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iasi Tipul postului: Full-time Descriere Companie: STEFAN SECURITY este un lider recunoscut în domeniul securității și instalațiilor electrice, specializat în proiectarea, instalarea și întreținerea sistemelor avansate. Ne mândrim cu inovația și excelența în serviciile oferite, fiind partenerul ideal pentru soluții integrate de securitate și electrice. Descriere Posturi: Căutăm să angajăm Tehnicieni Sisteme de Securitate și Electricieni de Joasă Tensiune, persoane motivate și dornice să își dezvolte abilitățile într-un mediu profesional stimulativ. Responsabilități Instalarea și configurarea sistemelor de securitate (camere de supraveghere, sisteme de alarmă, control acces etc.) Efectuarea de mentenanță preventivă și reparații ale sistemelor existente Diagnosticarea și soluționarea problemelor tehnice Colaborarea strânsă cu echipa de suport tehnic pentru optimizarea funcționării echipamentelor Documentarea corectă a tuturor intervențiilor și activităților tehnice Instalarea, întreținerea și reparația instalațiilor electrice de joasă tensiune Asigurarea conformității instalațiilor cu normele ANRE Cerințe: Pasiune pentru tehnologie și dorință de dezvoltare în domeniul tehnic Capacitatea de a învăța rapid și de a aplica noi cunoștințe în practică Bune abilități de comunicare și lucru în echipă Permis de conducere categoria B cu minim 3 ani de experiență Experienta minimă în domeniul tehnic în Montarea echipamentelor de supraveghere video (camere CCTV), sisteme de alarmă anti-efracție și control acces, Configurarea software-ului aferent sistemelor pentru a corespunde nevoilor specifice ale clientului, Realizarea conexiunilor electrice necesare și configurarea rețelelor de comunicație pentru sistemele de securitate. Atestare ANRE grad II, III sau IV pentru Electricieni Experiență practică în domeniul instalațiilor electrice Oferim: Program de formare profesională și suport pentru certificări Plata certificatului de calificare Pachet salarial competitiv și beneficii Oportunități de avansare Cum să aplici: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție pe WhatsApp la numarul Pentru informații suplimentare, contactați HR la .

  • 5

    Manpower recruteaza Tehnicieni Curent Slab pe perioada NEDETERMINATA!

    Manpower, un lider de încredere în domeniul recrutării, împreună cu partenerul său din Timișoara, lansează oportunități de carieră pentru tehnicieni specializați în domeniul curentului slab. Titlu post: Tehnician Curent Slab - Excelență în Servicii Tehnice Descrierea postului: Menținerea în stare optimă de funcționare a echipamentelor audio-video, cu accent pe calitate și eficiență. Executarea cu profesionalism a lucrărilor de întreținere, reparații și înlocuiri la instalații, asigurând un mediu de lucru sigur și performant. Verificarea și menținerea în stare bună de funcționare a sistemelor de telecomunicații, contribuind la conectivitatea eficientă a întregului complex. Efectuarea reviziilor pentru rețelele de securitate, voce și date, cu atenție la detaliile tehnice. Revizii la sistemele de avertizare împotriva incendiilor, monoxidului de carbon, camere video și sonorizare, asigurând un nivel înalt de securitate. Delimitarea corespunzătoare a zonei de lucru, în concordanță cu standardele N.G.P.M. pentru un mediu de lucru sigur și ordonat. Cerințe: Studii profesionale și calificare în domeniul electrotehnic automatizări, reflectând o bază solidă de cunoștințe tehnice. Experiență minimă de 1 an în domeniu, demonstrând abilități practice și competențe specifice. Dexteritate și precizie motorie pentru manipularea echipamentelor tehnice. Abilități excelente de comunicare pentru o colaborare eficientă cu echipa și clienții. Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor, adaptabilitate la cerințele variate ale activității. Inițiativă și atitudine pozitivă în abordarea provocărilor tehnice. Flexibilitate, discretie și loialitate în gestionarea informațiilor și sarcinilor de serviciu. Disponibilitate pentru program de lucru în ture, inclusiv în weekend. Pachet Salarial: Salariu negociabil la interviu, reflectând experiența și competențele candidatului. Bonusuri și prime pentru recunoașterea și stimularea performanțelor. Tichete de masă în valoare de 30 lei zi lucrată, contribuind la beneficiile angajaților. Servicii medicale private (Regina Maria) pentru asigurarea bunăstării și sănătății angajatului.

  • 7

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 7

    Angajam personal Magazin telefonie mobila Telekom Rm Sarat

    Angajam personal Magazin telefonie mobila Telekom Rm Sarat CRISBAND Partener TELEKOM MOBILE * Angajeaza 1 persoana pentru magazine telefonie mobila in Ramnicu Sarat * Varsta minima 24 ani ! 1 pers vanzari ptr. magazin telefonie mobila tip (post-paid) . Activitatea consta in incheierea de abonamente, vanzari si incarcari cartele, vanzari telefoane, accesorii, electronice audio-video. Se lucreaza in magazin specializat, program 2 schimburi , Magazinul este situat in Rm Sarat - Centru Salariul 2400-2800 lei lunar Trimiteti un cv pe mail sau in magazin !

  • Doresc angajare

    Sunt o persoana comunicativa,deschisa catre nou, disponibil in orice moment. Orice sugestie este bine primita.

Salvează căutarea