Anunțuri
IT - Telecomunicatii Disponibil din: 2021-09-17 Profesie: Software-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sarcini principale Pregătește băuturile din retetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare; Gestionează stocurile de băuturi și materiale necesare, verifică calitatea şi cantitatea băuturilor; Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet financiar atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Foarte bune abilități de comunicare, bună colaborare în cadrul echipei; Atitudine plăcută și pozitivă; Experiența anterioară similară este de preferat; Atenție la detalii;
-
Responsabilitati cheie: Identifica oportunitățile de automatizare în cadrul proceselor software. Programare PLC/HMI. Identifica erori și probleme tehnice în procesele de dezvoltare/instalare, servicii. Instaleaza aplicații și baze de date relevante pentru automatizare / sisteme de monitorizare a proceselor tehnologice. Colaboreaza cu alte departamente pentru a înțelege cum automatizarea poate îmbunătăți fluxul de lucru. Colecteaza cerințele clienților sau utilizatorilor finali pentru a dezvolta cele mai bune soluții de automatizare. Configurare aplicatii DCS, PLC, SCADA. Elaboreaza documentatie pentru PLC+SCADA (specificatii, descrieri, scheme, manuale de operare etc); Participa la testare si puneri in functiune la client; Elaboreaza analiza functionala; Intocmirea de liste de intrari/iesiri; Elaborarea de scheme electrice de control etc. Analiza si programare controlere. Supervizare instalare Participare punere in functiune Cerințele rolului: Absolvent studii superioare, profil tehnic: automatica, electronica, electrotehnica etc; Cunostinte configurare PC, sisteme de operare, retele de comunicatii industriale; Management de proiect Abilități analitice și de rezolvare a problemelor Abilități de comunicare și conducere Experiență în informatică sau inginerie. Limba engleza : mediu / avansat. Disponibilitate la deplasari ocazionale in interes de serviciu; Permis categoria B Oferim: Pachet salarial motivant; Tichete de masa; Logistica necesara desfasurarii activitatii (telefon, laptop). Pentru mai multe informatii va rog sa ne contactati la nr de telefon .
-
Disponibil online
Soluții și servicii pentru dezvoltarea afacerilor în mediul digital
Serviciile noastre în continuă evoluție, obținem creșterea și consolidarea prezenței afacerilor online în patru pași simpli. Pentru Companiile Mici și Începutul Drumului: Primul Pas: Consultanță și Planificare Începem prin a vă asculta și a înțelege viziunea și obiectivele afacerii dumneavoastră. Oferim consultanță expertă pentru a vă ghida în alegerile potrivite pentru dezvoltarea digitală. Pasul doi: Dezvoltare Web și Mobile Creăm un website modern și atrăgător care reflectă identitatea și valorile afacerii dumneavoastră. Dezvoltăm o aplicație mobilă adaptată nevoilor și cerințelor specifice ale afacerii dumneavoastră. Pasul trei: Testare și Feedback Efectuăm teste riguroase pentru a ne asigura că soluțiile noastre sunt perfect funcționale și intuitive. Luăm în considerare feedback-ul dumneavoastră pentru a ne asigura că produsul final este exact ceea ce v-ați dorit. Pasul patru: Lansare și Suport Continuu Vă sprijinim în lansarea oficială a website-ului sau aplicației mobile. Oferim suport continuu și actualizări pentru a vă asigura că afacerea dumneavoastră rămâne la vârful tehnologiei. Pentru Companiile cu Website sau Aplicație Mobilă Existente: Primul pas: Audit și Evaluare Analizăm website-ul sau aplicația mobilă existentă pentru a identifica punctele tari și punctele slabe. Oferim o evaluare detaliată a performanței și a potențialului de îmbunătățire. Pasul doi: Soluții de Îmbunătățire și Actualizare Propunem soluții personalizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a crește conversiile. Actualizăm și optimizăm website-ul sau aplicația mobilă pentru a răspunde cerințelor și tendințelor actuale. Pasul trei: Strategii de Marketing Digital Dezvoltăm strategii de marketing digital adaptate nevoilor și obiectivelor dumneavoastră. Implementăm tactici eficiente pentru a crește vizibilitatea online și a atrage noi clienți. Pasul patru: Monitorizare și Optimizare Continuă Monitorizăm performanța și rezultatele campaniilor de marketing digital. Facem ajustări și optimizări continue pentru a asigura că obiectivele dumneavoastră sunt îndeplinite cu succes. Indiferent de stadiul în care se află afacerea dumneavoastră în lumea digitală, suntem aici pentru a vă oferi soluții personalizate și sprijin complet în călătoria dumneavoastră către succesul online!
-
Descrierea postului: Dezvoltare module software conform specificatiilor tehnice Codare, optimizare si rezolvare task-uri Propunere de soluţii tehnice, capacitati de analiza Cerinte: Experienta in dezvoltarea de aplicatii C#, .NET Cunostinte de proiectare a bazelor de date relationale, lucrul cu MS SQL Server Abilitati de comunicare orala si in scris, lucru in echipa, organizat Reprezinta un avantaj Experienta in proiecte economico-financiare Experienta termenelor limita in proiectele derulate Cursuri de specializare in domeniul IT Minim 2 ani in conducerea si implementarea de proiecte informatice Oferta (bonusuri, beneficii) Asigurare training pe tehnologii de ultima generatie Bonuri de masa Perspective de dezvoltare a unei cariere de succes Recunoasterea valorii profesionale prin: Bonusuri în funcţie de rezultate si atingerea obiectivelor. Plan de cariera pe care-l construim impreuna
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Service reparatii televizoare cu locația în sectorul 3 București, angajează tehnician electronist pentru service reparatii televizoare. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la telefon :
-
Remote > Part Time Full Time Project Based Web Developer Full Stack Developer Programator Web Designer Software Engineer Notă: a NU se înțelege că o singură persoană trebuie să cunoască toate tehnologiile enumerate mai jos, dar cu cât cunoaște mai multe dintre ele cu atât mai benefică va fi colaborarea de ambele părți! > Laravel-PHP, MySQL, Vue.JS, > JavaScript, HTML5, CSS3, SASS, > Webpack, Bootstrap, Bulma.io, > Node.JS, MongoDB, > Python, CassandraDB, > AWS (Amazon Web Services), GCP (Google Cloud Platform), > Jenkins, Docker, Redis, > GitHub, GitLab. Ești interesat de o colaborare la distanță? Te rog să trimiți un CV la adresa de E-mail: george[arond]aeh[.]app
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Candidatul Ideal Ne dorim de la tine sa: -ai studii tehnice -stapanesti sistemele de operare PC si MS Office -cunosti limba engleza la nivel avansat, limba germana reprezinta un avantaj -fii o persoana organizata, perseverenta, dinamica si punctuala -prezenti disponibilitate la deplasări in tara si in afara acesteia -detii permis auto categoria B. -cunostinte de programare PLC(Step7, TIA) reprezinta un avantaj Sarcinile tale: - realizarea programului PLC respectand cerintele clientilor - realizarea interfata grafica pentru operator - testarea programului pe echipamente - optimizarea secventei de lucru - realizarea calibrarii si ajustari echipamentelor conform cerintelor clientilor Ce oferim noi? -instruirea si indrumarea necesara realizarii proiectelor -suportul constant al echipei pentru indeplinirea sarcinilor -lucru de acasa in functie de proiect -pachetul salarial porneste de la 4000, creste o data cu performanta -bonusuri de preformanta CV-urile se pot trimite pe adresa office<arond>automateit.ro
-
administrare magazin online platforma merchant, minime cunostinte , disponibilitate, feed
-
Cautam programator, absolvent studii superioare cu licenta. Cunostiinte minime si medii de programare : PHP, CSS, Java, jQuery, Ajax, Javascript, Html, MySQL si MS-SQL server. Tipul jobului: Perioada nedeterminata. Amplasarea locului de munca: Mun.Constanta, Jud.Constanta. Nivel educational obligatoriu: studii superioare de specialitate, cu licenta. Experienta minim necesara: PHP -1 an, Html -1 an, CSS -1 an, Java -1 an, JavaScript -1 an, MySQL -1 an sau MS-SQL -1 an, jQuery -1 an, Ajax -1 an.
-
Disponibil online
Secretar de redacție
Cerințe: - bune cunoștințe de limba română; - abilități PC; - stăpânire programe de editare text, Microsoft Office; - disponibilitate de a învăța. Puteți trimite CV pe adresa
-
SUBSCRISA SC Ericsson Telecommunications Romania SRL, persoana juridica romana cu sediul în Bucuresti, str. Gara Herastrau, nr. 4C, et. 10, sector 2, angajeaza: Analist - cod COR 251201, 1 post (cerinte: studii superioare; lb. engleza). Interviu la sediul Firmei. Informatii la tel: .
-
Căutăm o persoană cu abilități și experiență în calculatoare informatician, pentru a gestiona partea tehnică a unei firme.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Strong command over written and spoken English with exceptional reading comprehension abilities. A seasoned software engineer with at least 3 years of professional experience. Proficiency in various front-end and back-end technologies such as Next.js, Node.js, Docker, Figma, UI/UX design, GO, CSS, PHP, JavaScript, and Python. Hands-on experience with SQL and NoSQL database systems. Demonstrated knowledge in creating, maintaining, and refining web service APIs. In-depth understanding of factors contributing to web service scalability, performance, and reliability. Well-versed in Agile software development methodologies. Excellent communication and interpersonal skills, including experience working across various geographies and cultures. Proven ability to collaborate with team members and conduct code reviews. Comfortable with remote work, able to work independently. Curiosity and a keen interest in learning new technologies. Proven track record in aiding existing platform teams in the design, specification, and implementation of SaaS-grade functionality that fulfills both technological and business needs. Assisting Platform Engineers in assessing and prioritizing technical debt effectively. Experience in leading multiple cross-product infrastructure and architecture projects from planning to implementation, including the development of robust, well-documented subscription, payment processing, and authentication mechanisms, and the documentation and implementation of a standardized Firebase Firestore backup mechanism. Experience in collaborating with DevOps in the specification and creation of code analysis, continuous integration, and continuous deployment pipelines tailored for SaaS offerings.
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online