Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii doar cu poze Disponibil din: 2021-10-13

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Convorbiri platite Lucru de acasa RemoteJob

    Buna ! Noi suntem Chattingo , ne mărim echipa! Suntem in cautarea de 6 fete dornice ( doar atatea mai avem disponibile ) ce isi doresc sa lucreze de acasa si sa fie faca parte dintr-o comunitate din toata tara formată din 53 de fete . Plata săptămânală in fiecare zi de vineri , programul este de 8 ore pe zi de luni până vineri Salariul este atractiv chiar de la început 950 de lei la săptămână .

  • 17

    Lucreaza de acasa Remote Job Convorbiri online

    Buna ! Noi suntem Chattingo , ne mărim echipa! Suntem in cautarea de 6 fete dornice ( doar atatea mai avem disponibile ) ce isi doresc sa lucreze de acasa si sa fie faca parte dintr-o comunitate din toata tara formată din 53 de fete . Plata săptămânală in fiecare zi de vineri , programul este de 8 ore pe zi de luni până vineri Salariul este atractiv chiar de la început 950 de lei la săptămână .

  • 5

    Lucru de acasa Convorbiri platite Convorbiri cu persoane 1 la 1

    Buna ! Noi suntem Chattingo , ne mărim echipa! Suntem in cautarea de 6 fete dornice ( doar atatea mai avem disponibile ) ce isi doresc sa lucreze de acasa si sa faca parte dintr-o comunitate din toata tara formată din 53 de fete . Plata săptămânală in fiecare zi de vineri , programul este de 8 ore pe zi de luni până vineri Salariul este atractiv chiar de la început 950 de lei la săptămână .

  • 2

    Restaurantul La Ceaun cauta barman

    Sarcini principale Pregătește băuturile din retetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare; Gestionează stocurile de băuturi și materiale necesare, verifică calitatea şi cantitatea băuturilor; Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet financiar atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Foarte bune abilități de comunicare, bună colaborare în cadrul echipei; Atitudine plăcută și pozitivă; Experiența anterioară similară este de preferat; Atenție la detalii;

  • 2

    Agenti Inbound Assistenza Clienti

    Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!

  • Tehnician service copiatoare multifunctionale in BRASOV

    Cautam colegi cu EXPERIENTA care sa se alature echipei. Cerinte: - Experienta 2 ani pe un post similar - OBLIGATORIU; - Cunostinte in domeniul calculatoarelor si retelelor; - Permis categoria B; - Disponibilitatea pentru deplasari in afara judetului Brasov. Reponsabilitati: - Activitati de configurare, instalare si mentenanta ale echipamentelor; - Necesita deplasari in judetele: Brasov, Covasna, Sibiu, Harghita, Mures, Alba; Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Tichete de masa; - Masina de serviciu; - Cazare in cazul relocarii. Mai multe detalii se discuta la interviu Trimiteti un CV la adresa de e-mail SAU Sunati la

  • 14

    Muncitor necalificat telecomunicatii

    ANGAJAM muncitor necalificat telecomunicatii - ajuta la Instalare echipamentele de telecomunicatii; - participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. - participa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); - zona deservita este Bucuresti si Ilfov - Nu necesita experienta în domeniu - Permis de conducere categoria B - Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv; - Spirit de lucru in echipa; Zona - Bucuresti-Ilfov (Clinceni - Domnesti - Chiajna) Detalii pe www.RNT.ro

  • IT Support with French

    Bună ziua, Avem o poziție faină, de IT support cu limba franceză, în cadrul unei companii cu renume pe piața românească. Dacă ești un împătimit al tehnologiei și dorești să te dezvolți pe partea tehnică, această oportunitate e cea mai potrivită pentru tine. De asemenea, dacă ești o persoană la început de carieră care este dornică să învețe cât mai mult și ești deschis spre noi provocări, te așteptăm în echipa noastră. Responabilități: - Single Point of Contact pentru oferirea de soluții tehnice prin mijloacele puse la dispoziție - Preluarea apelurilor telefonice în limba franceză (in proportie de 90%), respectiv limba engleză (în proportie de 10%) pentru utilizatorii aflați in Franța, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc. - Înregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, rețea etc.) și depanarea lor pe baza procedurilor de lucru - Monitorizarea tichetelor și transferul către echipele competente pentru rezolvarea incidentelor Cerințe must: - un nivel de limă franceză avansat (B2-C1) Beneficii: - Traininguri interne tehnice & soft skills - Decontarea certificărilor obținute conform planului de training și dezvoltare profesională - Bonus pentru a doua limbă vorbită - Tichete de masă - Asigurare medicală Locație: Brasov, România Mod de lucru: On site Program: L-V - în ture are să acopere intervalul orar 08:00 - 21:00

  • Tehnician PNA CNS Stagiar - ROMATSA - Sectia PNA CNS Bacau

    Descrierea postului: - asigură disponibilitatea tehnică continuă a echipamentelor de protecția navigației aeriene aflate în responsabilitate în vederea furnizării în condiții de siguranță a serviciilor de comunicații și navigație către unitățile de trafic aerian; - locul de muncă se desfășoară la obiective interioare și exterioare sediului administrativ al Secției PNA CNS Bacău, unde sunt amplasate echipamentele aflate în responsabilitatea Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - conduce mașina de intervenții tehnice; - efectuează lucrări de monitorizare, întreținere și exploatare la echipamentele avute în responsabilitate pentru îndeplinirea obiectivului postului conform procedurilor tehnice și de colaborare în vigoare; - efectuează lucrări, măsurători și reglaje periodice la echipamentele din cadrul Atelierului PNA CNS COM-VOICE-NAV; - efectuează intervenții operative pentru înlăturarea defectelor precum și măsurători și reglaje pentru readucerea în parametrii nominali a echipamentelor; - participă la instalarea de echipamente noi și la modificări tehnice în vederea îmbunătățirii performanțelor serviciilor furnizate. Cunoștințe abilități cerințe necesare ocupării postului: - cunoștințe de bază în domeniul electronicii, telecomunicațiilor, radiotehnicii; - cunoștințe de bază hardware, software, rețelistică și operare calculator; - cunoștințe de bază măsurători electrice și electronice; - cunoștințe de bază limba engleză; - abilitatea de a aplica cunoștințele tehnice și principiile electronicii în determinarea defecțiunilor apărute la echipamentele PNA CNS și de a efectua reparații în limita cunoștințelor și competențelor; - abilitatea de a efectua instalarea de bază a ansamblurilor mecanice și electronice pentru echipamentele PNA CNS utilizând documentația tehnică și procedurile specifice; - abilitați de comunicare rapidă și concisă, de organizare a activităților și a timpului de lucru, de gestionare eficientă a informațiilor; - capacitatea de a lucra într-un mediu controlat, respectiv aer liber; - capacitatea de a respecta normele și procedurile specifice din aviație; - capacitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu alți membri ai echipei și cu cei contactați în îndeplinirea sarcinilor necesare; - capacitatea de a lua decizii rapide și corecte în condiții de stres; - rezistență la stres, spirit de lucru în echipă și disponibilitate pentru lucrul în ture (12 36 sau 12 24, 12 48) lucru de noapte și în perioadele sărbătorilor legale. Condiții de participare: - vârsta minimă 18 ani; - absolvent cu diplomă de bacalaureat al unui liceu cu profil tehnic sau absolvent al unei școli tehnice postliceale cu una din următoarele specializări: electronică, telecomunicații, electrotehnică, energetică, automatizări, calculatoare, tehnică de calcul. Pot participa și ingineri, absolvenți cu diplomă de licență ai unei facultăți cu profil: electronică, telecomunicații, automatică, calculatoare, tehnologia informației, electrotehnică, aeronave (specializare echipamente și instalații de aviație ), transporturi (specializare inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale ); - posesor carnet de conducere cat. B. Documente necesare pentru înscriere la concurs examen: - cerere de înscriere la concurs examen; - curriculum vitae; - copie CI; - cazier judiciar; - copii după documentele care atestă studiile și pregătirea profesională; - copie carnet de muncă sau adeverință vechime (dacă este cazul); - certificat medical (de la medicul de familie); - copie permis de conducere, minim cat. B; - la înscriere se vor prezenta și documentele originale în vederea atestării conformității copiilor. Data limită de înscriere: - candidații vor depune la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău, documentele necesare pentru înscrierea la concurs examen până la data de 30.05.2024, ora 16:00. Locul și data desfășurării concursului examenului: - concursul examenul se va desfășura la Sediul Secției PNA CNS Bacău din str. Aeroportului, nr. 1, Bacău, jud. Bacău în perioada , începând cu ora 10:00. Informații suplimentare: - relații suplimentare se pot obține de luni până joi între orele 09:00-16:00 și vineri între orele 09:00-13:00 la telefon - Serviciul tehnic și - Serviciul Resurse Umane. Tematica pentru concurs examen cuprinde: - Radiotehnică; - Circuite electronice analogice și digitale; - Aparate și metode de măsură pentru semnale electrice; - Calculatoare; - Rețele locale de calculatoare (LAN); - Comunicații de voce analogice și digitale; - Comunicații de date. Bibliografia pentru concurs examen cuprinde: - Manuale de fizică (Electricitate) liceu; - Cursuri de specialitate școli profesionale cu profil tehnic; - Cursuri electronică online.

  • Disponibil online

    Caut să angajez full time persoană cu experiență în deșeuri electronice

    Caut să angajez full time persoană cu experiență în deșeuri electronice Cu carte de muncă sau fără carte de muncă Salariu atractiv Contact Răspund La apel sau msj text !

  • 2

    Angajam Inginer Retelistica

    Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!

  • 4

    Tehnician retele de telecomunicatii

    Societate angajăm tehnicieni rețele de telecomunicații ,cu sau fără experiență, cu permis Cat.B sau fară permis. Se oferă condiții de lucru optime. Program 8 ore. Salar +bonuri de masă. Executăm lucrări atât în județul Bacău cât și în țară. Atunci când se lucrează în țară ,se asigură cazare + diurnă - de societate. CV-ul pe adresa de e-mail

  • 5

    Tehnician case de marcat

    Angajăm tehnician case de marcat fiscale. Necesită abilități IT și permis de conducere cat. B. Salariu motivant, în funcție de realizări. Puteți trimite CV pe whatsapp, la numărul din anunț.

  • Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 4

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 16

    Vrem sa ne marim echipa de programatori

    Cautam programator, absolvent studii superioare cu licenta. Cunostiinte minime si medii de programare : PHP, CSS, Java, jQuery, Ajax, Javascript, Html, MySQL si MS-SQL server. Tipul jobului: Perioada nedeterminata. Amplasarea locului de munca: Mun.Constanta, Jud.Constanta. Nivel educational obligatoriu: studii superioare de specialitate, cu licenta. Experienta minim necesara: PHP -1 an, Html -1 an, CSS -1 an, Java -1 an, JavaScript -1 an, MySQL -1 an sau MS-SQL -1 an, jQuery -1 an, Ajax -1 an.

  • Disponibil online

    Soluții și servicii pentru dezvoltarea afacerilor în mediul digital

    Serviciile noastre în continuă evoluție, obținem creșterea și consolidarea prezenței afacerilor online în patru pași simpli. Pentru Companiile Mici și Începutul Drumului: Primul Pas: Consultanță și Planificare Începem prin a vă asculta și a înțelege viziunea și obiectivele afacerii dumneavoastră. Oferim consultanță expertă pentru a vă ghida în alegerile potrivite pentru dezvoltarea digitală. Pasul doi: Dezvoltare Web și Mobile Creăm un website modern și atrăgător care reflectă identitatea și valorile afacerii dumneavoastră. Dezvoltăm o aplicație mobilă adaptată nevoilor și cerințelor specifice ale afacerii dumneavoastră. Pasul trei: Testare și Feedback Efectuăm teste riguroase pentru a ne asigura că soluțiile noastre sunt perfect funcționale și intuitive. Luăm în considerare feedback-ul dumneavoastră pentru a ne asigura că produsul final este exact ceea ce v-ați dorit. Pasul patru: Lansare și Suport Continuu Vă sprijinim în lansarea oficială a website-ului sau aplicației mobile. Oferim suport continuu și actualizări pentru a vă asigura că afacerea dumneavoastră rămâne la vârful tehnologiei. Pentru Companiile cu Website sau Aplicație Mobilă Existente: Primul pas: Audit și Evaluare Analizăm website-ul sau aplicația mobilă existentă pentru a identifica punctele tari și punctele slabe. Oferim o evaluare detaliată a performanței și a potențialului de îmbunătățire. Pasul doi: Soluții de Îmbunătățire și Actualizare Propunem soluții personalizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a crește conversiile. Actualizăm și optimizăm website-ul sau aplicația mobilă pentru a răspunde cerințelor și tendințelor actuale. Pasul trei: Strategii de Marketing Digital Dezvoltăm strategii de marketing digital adaptate nevoilor și obiectivelor dumneavoastră. Implementăm tactici eficiente pentru a crește vizibilitatea online și a atrage noi clienți. Pasul patru: Monitorizare și Optimizare Continuă Monitorizăm performanța și rezultatele campaniilor de marketing digital. Facem ajustări și optimizări continue pentru a asigura că obiectivele dumneavoastră sunt îndeplinite cu succes. Indiferent de stadiul în care se află afacerea dumneavoastră în lumea digitală, suntem aici pentru a vă oferi soluții personalizate și sprijin complet în călătoria dumneavoastră către succesul online!

  • Disponibil online

    Agent servicii clienti

    Agent pentru clienți Airbnb Resolution Italiană și engleză (la distanță) Candidatul Ideal Căutați o carieră grozavă și un loc în care să străluciți? Alăturați-vă nouă în calitate de Resolution Customer Agent în proiectul nostru Airbnb! Profilul tau: Capacitate de a scrie și vorbi fluent, clar și concis în italiană și engleză Disponibilitate pentru un program full-time, în ture care acoperă 10:00 AM - 00:00 AM, Luni - Duminică, 5 zile săptămână Experiența anterioară este obligatorie, cel puțin 6 luni Abilități excelente de rezolvare a problemelor Empatic și poate comunica într-o manieră atentă și prietenoasă Abilități puternice de gestionare a timpului și motivație pentru a depăși așteptările Îți place să lucrezi într-un mediu cu ritm rapid Lucru confortabil cu computere și abilitatea de a lucra cu mai multe sisteme și capacitatea de a învață și adaptează-te la altele noi Spirit de echipă puternic, cu pasiune și impuls pentru a ajuta utilizatorii și a oferi cele mai bune servicii pentru clienți. Nivel ridicat de mediere și calm Descrierea jobului În calitate de agent de asistență pentru clienți: Veți stăpâni abilitățile de comunicare eficientă, de rezolvare a problemelor, de servicii pentru clienți și de o puternică conștientizare culturală. Veți avea ocazia să faceți parte din ceva mai mare și să schimbați vieți cu tehnologia noastră, oameni uimitoare și un brand puternic care să servească societatea modernă. Vei fi fața unora dintre cele mai importante mărci din lume! Căutați o carieră grozavă și un loc în care să străluciți? Noi oferim: Lucrați de oriunde în România Salariu fix peste medie, bonusuri de performanță și de titularizare, în funcție de poziție Tichete de masă lunare Acces gratuit la spațiul de sport modern și complet echipat al angajaților noștri din clădirea noastră de birouri din București Acoperire abonament medical privat beneficii: reduceri speciale la servicii de îngrijire stomatologică și optică cu partenerii noștri Rambursarea abonamentului de transport în comun, după perioada de probă (dacă lucrați de la birou) Rambursarea abonamentului la sala de sport, după perioada de probă Abonament gratuit la biblioteca virtuală Bookster Psiholog dedicat disponibil pt. sesiuni gratuite (online sau față în față) Reduceri și tarife speciale pentru o varietate de servicii și produse: de la telecomunicații și bancare la tehnologie și electrocasnice, bibliotecă, wellness, călătorii și multe altele Formare plătită și oportunități de carieră internațională Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilități lingvistice vorbite și scrise Proiecte comunitare vrei să faci lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (responsabilitate socială corporativă) pe tot parcursul anului

Salvează căutarea