ANGAJĂM Asistent Manager Octo
Valabil din 11/1/2025 2:26:37 PM
1 / 1
Specificații
Numele companiei
OCTO
Profesie
telecomunicatii
Tip job
full time
Descriere
Octo Mapping Minds. Mastering Journeys.
Căutăm un o Asistent(ă) Manager organizat(ă), curios(ă) și foarte hands-on care să lucreze direct cu managerul și să ne ajute să ținem pe roate proiectele Octo (research de piață, relația cu clienții, rapoarte, social media & operațional).
Program & locație
Luni Vineri, 09: ră pauză de masă
Municipiul Râmnicu Sărat (full-time)
Ce vei face
Suport direct pentru manager: agende, call-uri, minute, follow-up.
Administrativ & documente: centralizări, formulare, contracte, oferte.
Rapoarte în Excel Google Sheets (tabele, grafice, formule de bază mediu).
Actualizări în CRM și în diverse aplicații SaaS (ex.: Google Workspace, Notion Trello Asana, HubSpot Pipedrive etc.).
Suport clienți & parteneri (mesaje, emailuri, programări).
Pregătire prezentări PowerPoint; redactare scurtă pentru postări descrieri.
Coordonare mică logistică (întâlniri, livrări, evenimente).
Cerințe
Engleză bună (minim B2).
Pachetul Microsoft Office foarte bine:
Excel filtre, tabele, funcții (ex. SUMIF VLOOKUP XLOOKUP), grafice, pivot (avantaj).
Word formatare corectă documente.
PowerPoint prezentări curate și clare.
Confort să te joci cu diferite SaaS (înveți repede aplicații noi).
Atenție la detalii, disciplină în organizare, comunicare clară.
Contează la plus
Experiență anterioară pe rol administrativ assistant manager.
Permis categoria B, disponibilitate pentru mici deplasări.
Interes pentru marketing digital CRM automatizări.
Ce oferim
Mediu foarte practic, cu expunere la procese reale de business.
Șansă să crești rapid și să îți pui amprenta pe proiecte vizibile.
Instrumente moderne de lucru și sprijin constant din partea managerului.
Cum aplici
Trimite CV-ul (și 2 3 rânduri despre tine) pe email sau contactează-ne direct:
Raportează
Căutăm un o Asistent(ă) Manager organizat(ă), curios(ă) și foarte hands-on care să lucreze direct cu managerul și să ne ajute să ținem pe roate proiectele Octo (research de piață, relația cu clienții, rapoarte, social media & operațional).
Program & locație
Luni Vineri, 09: ră pauză de masă
Municipiul Râmnicu Sărat (full-time)
Ce vei face
Suport direct pentru manager: agende, call-uri, minute, follow-up.
Administrativ & documente: centralizări, formulare, contracte, oferte.
Rapoarte în Excel Google Sheets (tabele, grafice, formule de bază mediu).
Actualizări în CRM și în diverse aplicații SaaS (ex.: Google Workspace, Notion Trello Asana, HubSpot Pipedrive etc.).
Suport clienți & parteneri (mesaje, emailuri, programări).
Pregătire prezentări PowerPoint; redactare scurtă pentru postări descrieri.
Coordonare mică logistică (întâlniri, livrări, evenimente).
Cerințe
Engleză bună (minim B2).
Pachetul Microsoft Office foarte bine:
Excel filtre, tabele, funcții (ex. SUMIF VLOOKUP XLOOKUP), grafice, pivot (avantaj).
Word formatare corectă documente.
PowerPoint prezentări curate și clare.
Confort să te joci cu diferite SaaS (înveți repede aplicații noi).
Atenție la detalii, disciplină în organizare, comunicare clară.
Contează la plus
Experiență anterioară pe rol administrativ assistant manager.
Permis categoria B, disponibilitate pentru mici deplasări.
Interes pentru marketing digital CRM automatizări.
Ce oferim
Mediu foarte practic, cu expunere la procese reale de business.
Șansă să crești rapid și să îți pui amprenta pe proiecte vizibile.
Instrumente moderne de lucru și sprijin constant din partea managerului.
Cum aplici
Trimite CV-ul (și 2 3 rânduri despre tine) pe email sau contactează-ne direct:
ID anunț: 1762000507
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!