46
Căutăm colegi în departamentul de Moderare conținut și Suport clienți
Valabil din 12/19/2025 8:25:49 PM
Repostat automat
Repostat automat
Specificații
Numele companiei
Publi24 Digital
Profesie
software
Tip job
full time
Experienta
experienta 1-3 ani
Descriere
Alătură-te echipei noastre și contribuie la menținerea unui mediu sigur și de încredere pe platformele noastre de anunțuri din România, Germania și Ungaria. În funcție de experiența și abilitățile tale, vei avea un rol în moderarea conținutului postat de utilizatori și sau în oferirea de suport clienților prin răspunsuri clare și soluții rapide.
Ce ne dorim de la tine:
- Experiență în moderare conținut, prelucrare date și sau suport clienți - constituie un avantaj, dar cel mai mult contează dorința de a învăța
- Abilități excelente de comunicare în limba română, în special în scris
- Atenție la detalii, disciplină și meticulozitate
- Răbdare și capacitatea de a-ți organiza eficient prioritățile
- Cunoștințe solide de operare PC (Word, Excel, Outlook) și lucru cu baze de date
- Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu; limba germană și sau maghiară - avantaj
Responsabilitățile tale:
- Verificarea și sau moderarea anunțurilor, asigurându-te că respectă termenii și condițiile platformei
- Încadrarea corectă a anunțurilor în categorii
- Identificarea și raportarea anunțurilor sau conturilor false inadecvate
- Oferirea de răspunsuri la solicitările clienților (exclusiv în scris) și soluționarea ticketelor într-o manieră optimă
- Prioritizarea cererilor și gestionarea eficientă a timpului de răspuns
Ce îți oferim:
- Job full-time, desfășurat de la sediul nostru din Oradea
- Program luni vineri, 09:00 17:00, cu posibilitatea de lucru și în weekend, în funcție de necesități
- Mediu de lucru profesionist, într-o companie stabilă și în creștere
Despre noi:
Publi24 Digital administrează platforme de anunțuri de mică publicitate pe mai multe piețe din Europa și face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria, cu activitate în România, Austria, Germania și Ungaria.
Raportează
Ce ne dorim de la tine:
- Experiență în moderare conținut, prelucrare date și sau suport clienți - constituie un avantaj, dar cel mai mult contează dorința de a învăța
- Abilități excelente de comunicare în limba română, în special în scris
- Atenție la detalii, disciplină și meticulozitate
- Răbdare și capacitatea de a-ți organiza eficient prioritățile
- Cunoștințe solide de operare PC (Word, Excel, Outlook) și lucru cu baze de date
- Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu; limba germană și sau maghiară - avantaj
Responsabilitățile tale:
- Verificarea și sau moderarea anunțurilor, asigurându-te că respectă termenii și condițiile platformei
- Încadrarea corectă a anunțurilor în categorii
- Identificarea și raportarea anunțurilor sau conturilor false inadecvate
- Oferirea de răspunsuri la solicitările clienților (exclusiv în scris) și soluționarea ticketelor într-o manieră optimă
- Prioritizarea cererilor și gestionarea eficientă a timpului de răspuns
Ce îți oferim:
- Job full-time, desfășurat de la sediul nostru din Oradea
- Program luni vineri, 09:00 17:00, cu posibilitatea de lucru și în weekend, în funcție de necesități
- Mediu de lucru profesionist, într-o companie stabilă și în creștere
Despre noi:
Publi24 Digital administrează platforme de anunțuri de mică publicitate pe mai multe piețe din Europa și face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria, cu activitate în România, Austria, Germania și Ungaria.
ID anunț: 1755177672
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!