Pentru rolul de Specialist Suport Tehnic interesul, responsabilitatea si implicarea in procesul de invatare sunt atuuri pe care le apreciem si ne place sa le valorificam in cadrul companiei prin programe de crestere si dezvoltare profesionala.
Ce vei face?
Single Point of Contact pentru oferirea de solutii tehnice prin mijloacele puse la dispozitie; Preluarea apelurilor telefonice in limba franceza (in proportie de 90%), respectiv limba engleza (in proportie de 10%) pentru utilizatorii aflati in Franta, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc.; Inregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, retea etc.) si depanarea lor pe baza procedurilor de lucru; Monitorizarea tichetelor si transferul catre echipele competente pentru rezolvarea incidentelor;
Cum stii ca esti potrivit?
Detii un nivel avansat de limba franceza (B2) si cochetezi cu limba engleza din cand in cand; Detii o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate; Iti place sa comunici cu clientul si ai capacitatea de a lua decizii rapide si corecte; Ai disponibilitate de a lucra in ture de luni pana vineri in intervalul 08:00-21:00 Esti deschis catre training si formare in zona tehnica.
ID anunț: 1764065493
Raportează
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!