Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Bucuresti Disponibil din: Nan-nan-nan

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Specialist vanzari Online-magazin si Marketplace

    Candidatul Ideal Experiență în vânzări online, pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Cunostiinte editare foto (nivel basic eliminare fundal imagini) Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Cunostinte minime HTML; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX pe site propriu si parteneri; Introducere produse pe site si in marketplace ; Menținerea unui nivel optim online de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Mentinerea legaturii cu clientii din mediul online; Disponibilitatea de a merge si a organiza intalniri cu Internet magazine ; Carnet de șofer categoria B Oferim: Oportunitatea de a lucra de acasa si de a face parte dintr-o echipă pasionată și dedicată; Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.

  • 1

    Ms Sql Developer ,Sector 1

    Responsabilitățile postului: - Cooperarea cu departamentele societatii in procesul de definire a cerintelor ce urmeaza a fi implementate in sistemele IT (preponderent raportari financiare); - Dezvoltarea la timp a procedurilor și sau funcțiilor în conformitate cu specificațiile convenite; - Plan de testare și activități de testare pentru codul scris de programare; Experiență relevantă ca MS-SQL Developer Competențe profesionale: - Baze de date: MS-SQL Server, T-SQL, Reporting Services, Analysis Services (opțional); - Cunoștințe de administrare baze de date pentru Microsoft SQL Server; - Înțelegerea sistemelor de operare Windows Server; - Abilitatea de a elabora proceduri și funcții stocate sophisticate; - Abilități de analiză a datelor; - Abilități de optimizare și reglare a performanței, inclusiv reglarea procedurilor și a interogărilor și gestionarea indexilor; - Constituie avantaj cunoașterea limbajelor platformelor de programare: ASP.NET, C#, Windows Forms, SOAP, Web services, XML,XSL, XSD, HTML, CSS, JavaScript; Se ofera: - Salariul lunar motivant - în funcție de experiența profesională; - Tichete de masa; - Prime de vacanta; - Prime sarbatori; - Al 13-lea salariu; - Pensie privata; - Spor vechime și alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă în vigoare la nivelul societății; Se lucreaza de L-V de la 8:30 la 16:30 - Week libere.

  • Sunt electronist automatist caut un loc de muncă

    buna ziua am 24 ani de experiență in electrică electronicâ automatizări industriale reparații utilaje echipamente masinarii am nevoie de un loc de muncă sau colaborare colaborări

  • Angajare tehnician electronist

    Service reparatii televizoare cu locația în sectorul 3 București, angajează tehnician electronist pentru service reparatii televizoare. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la telefon :

  • 3

    Angajam electronist

    Anunț de angajare pentru postul de electronist! Despre companie Coral Service Group este o companie de service IT, fondată în 1994, care oferă soluții personalizate pentru clienți din diverse domenii. Compania are ca valori calitatea, eficiența și satisfacția clienților și se bazează pe o echipă de profesioniști calificați și experimentați. Despre post și cerințe Electronist Responsabilități: Diagnosticarea și depanarea defecțiunilor echipamentelor din service Testarea și verificarea funcționării și conformității echipamentelor electronice reparate Documentarea și raportarea activităților realizate Competențe și calificări: Studii in domeniul electronică sau electrotehnică Cunoștințe de circuite electronice, componente, instrumente și echipamente Abilități de comunicare, lucru în echipă și adaptabilitate Abilități de analiză, rezolvare de probleme și atenție la detalii Experiență: Nu se cere un nivel de experiență Salariu, beneficii și program de lucru Salariu: Se acorda in functie de nivelul de pregatire. Beneficii: bonusuri și prime - in functie de volumul de lucru Program de lucru: de luni până vineri, între orele 9 și 18 Modalitate de aplicare și date de contact CV-ul și scrisoarea de intenție pot fi trimise prin email, la adresa Datele de contact sunt: Nume - Mihai Fotu Telefon - E-mail - Adresa companiei : Str. Scheiul de sus, Nr 26, Sector 2, București

  • xpath.global angajeaza analist ajutor

    Subscrisa, XPATH.GLOBAL SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sector 1, Str. Intrarea Solzilor, nr. 15, etaj 2, ap. 5, angajeaza: analist ajutor - 2 locuri in Bucuresti ( cerinte: studii mediii, lb engleza)

  • 3

    TEHNICIAN cu experienta instalari echipamente electrice si voce-date in cladiri de birouri-BUCURESTI

    Angajam ELECTRICIENI si / sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si/sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail afisat pe site publi24 Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN / TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V/380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email -afisat whatsapp- Telefon- Contactati-ne!

  • 1

    Ajutor tehnician telecomunicatii Internet TV

    Ajuta la Instalarea echipamentelor de telecomunicatii;< Participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. Particiapa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); Permis de conducere categoria B este un avantaj. Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv Mai multe detalii la sau

  • 3

    MANAGER de PROIECT- retele electrice, curenti slabi, date-voce

    Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp

  • 5

    Operatori PC - monitorizare - Sector 6

    Căutăm colegi pentru activitate Centru Monitorizare. Dacă ai cunoștințe de utilizare PC și atenție distributivă sau dorință de a lucra într-un mediu stabil. 20-55. Oferim seriozitate, companie privată de pază în continuă creștere. Sunați sau trimiteți CV la / .

  • 3

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 11

    Angajam pentru Call Center vorbitori de germana si engleza

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limbile germana si engleza -nivel foarte bun de cunoastere a limbilor germana si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare corespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 3200 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 4000 lei Pentru detalii sunati la numarul de telefon din anunt Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -franceza si engleza -italiana+engleza

  • 1

    Tehnician Telecomunicatii

    Certificări tehnice/profesionale necesare: Studii medii Conostinte telecom, experienta anterioara in domeniu constituie un avantaj Gestionarea proiectelor in lucru implementare, intocmire fisa de lucru Permis categoria B, constituie un avantaj Competențe, cunoștințe și experiență: Instalare si configurare echipamante Instalare si comisionare echipamente de transmisiuni (MW/FO/MUX) Diagnostic si depanare echipamante Diagnostic, analiza si depanare echipamante de POWER si Fibra Optica Proces instalare cabluri fibra optica si UTP/FTP Responsabilități principale: Interventii si lucrari programate in teren, conform procedurilor interne si principiilor de bune practice tehnice Participa in situatii de criza alaturi de toti ceilalti membrii ai echipei de interventii pentru restaurarea serviciilor la clientii (defecte majore /fenomene meteo extreme) Respecta procedurile interne si de H&S - sanatate si securitate in munca Asigura support pentru gestionarea resurselor umane in mod cross-functional, pentru a se asigura de livarea obiectivelor stabilite, in timpul stabilit Asigura support pentru deblocarea eventualelor disfunctionalitati si procese, in masura in care apar, pentru a asigura livrarea la timp a obiectivelor Activitate de birou si deplasari in teren Instalare conexiuni pe fibra optica si UTP/FTP in locatiile clientilor Dezinstalarea conexiunilor in proces de reziliere si recuperarea echipamentelor La solicitarea superiorului ierarhic, îndeplinește și alte sarcini, care au legătură directă cu responsabilitățile principale mai sus detaliate Participă la toate cursurile interne obligatorii, comunicate de către Angajator și la toate programele/cursurile de formare profesională stabilite și comunicate de către Angajator Stabilește, împreună cu managerul direct, obiectivele individuale și/sau de grup, atât cele profesionale, cât și cele de dezvoltare personală și le inserează în sistemul online specific al Angajatorului. CONDITII DE MUNCA / RISCURI: Condiţiile de lucru sunt partial in teren, partial in mediu curat cu clima controlată într-o arie deschisa cu birouri. Poate fi cazul de expunere la stres.Termenele limită sunt de obicei critice. Lucrul la inaltime pe diverse structuri pe care sunt amplasate echipamentele Conducerea autovehicolului companiei, inclusiv pe drumuri neasfaltate Activitati ce presupun contactul cu curent electric la joasa tensiune, conform procedurii specifice Activitati de teren ce presupun expunerea la variatii de temperatura, precipitatii, praf, murdarie Efort fizic mediu/mare Pentru activitatile ce presupun lucrul la inaltime, contactul cu curent electric si conducerea auto, compania organizeaza cursuri si teste specifice la care angajatul va trebui sa participe. Echipamentul de protectie si de lucru acordat a carui purtare este obligatorie Poate sa fie necesar lucrul in diferite locatii ale companiei Durata timpului de munca de 8 ore / zi, 40 ore / saptamana, 5 zile pe saptamana. Programul poate presupune lucrul in zilele de sambata si duminica si sarbatori legale, activitatea fiind organizata in ture, incluzand si munca de noapte. De asemenea, specificul activitatii (dupa cum a fost mai sus mentionat) poate presupune perioade in care angajatul, la solicitarea angajatorului, sa fie disponibil in afara programului sau de lucru, pentru a interveni in situatii de urgenta.

  • 2

    REMOTE Customer Care Agent with English & Italian

    If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills

  • REMOTE Customer Care Agent with English & Italian

    If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills

  • 1

    Customer Care Agent

    We are looking for Romanian native speakers to work for the largest retailer of clothes and accessories of Spanish origin! The main responsibilities will be to take calls and offer back-office support through social media, chat and email in order to process requests received from customers. Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Romanian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 08:30 - 20:00, Monday - Saturday Availability to work from our office in Bucharest Ability to concentrate and listen actively PC operating skills and techno-editing speed Customer orientation and the ability to quickly find solutions Previous experience in the field of Customer Care or in similar activities is an advantage Flexibility, stability and strong team spirit Confidence and proactivity Dedication and honesty We offer: -Fixed-term labor contract till 31st of July 2024 with the possibility of extending - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Inspiring and fun environment - our offices have become known for their innovative, fun and pleasant design. Enjoy our relax and play areas! - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • 22

    Disponibil online

    Atlas Navi - Castigi bani conducand autovehiculul

    Job full time sau part time Cea mai mare oportunitate de a face bani pentru cei pasionati de condus. Atlas Navi este o aplicatie precum Waze s-au Google Maps care foloseste inteligenta artificiala si camera video a telefonului.Este prima aplicatie de acest gen care te plateste pentru fiecare kilometru parcurs. Asadar: - daca conduci 1250 km / luna poti castiga pana la 4800 $ /an - daca conduci 2500km / luna poti castiga pana la 9600 $ / an - daca conduci 5000 km /luna poti castiga pana la 19000 $ /an Tot ce trebuie sa faci este sa instalezi aceasta aplicatie de aici www.atlasnavi.com care in momentul de fata este in varianta beta si vei avea nevoie de un cod de invitatie pe care il gasesti aici : ymtwfw Aplicatia poate fi descarcata si de pe telefoanele Android sau IOS Apple Store

  • Angajam vorbitori limba germana

    Firma Gmbh angajeaza pentru proiectele de telecomunicatii vorbitori de limba germana .Pentru relații va rog sa ne contactați la telefon ,adresa email : , telefon :

  • Admin

    DescriereCerinte: - persoana tanara, dinamica, increzatoare in propriile forte; - experienta in lucrul pe calculator(excel, word) si viteza de lucru; - comunicare foarte buna la telefon (fluenta in vorbire); - limba engleza cel putin nivel mediu; - persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare; - persoana capabila sa invete continuu lucruri noi; - persoana organizata, responsabila; Descriere: - gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente; - arhivarea documentelor; - mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament; - operare diverse inregistrari in sistemul informatic; - program de lucru in ture luni-duminica; Oportunitati: - Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata - Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern - Salariu motivant, pe masura realizarilor - Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor Sunteti dispus/a sa lucrati in ture zi/noapte?

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea