Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Maramures Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    Angajam operator-gestionar fabrica baia mare

    Descriere: -Bune cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office) -Contabilitate primara, (cunoștințe operare program InfoKam, raportare Intrastat) -Studii superioare -Cunoștințe de limba engleza Aptitudini si deprinderi cerințe: -Atenție la detalii , abilitatea de gestionare a sarcinilor multiple -Înțelegere rapida, abilitați de comunicare si relaționare -Flexibilitate, capacitate ridicata de munca -Seriozitate -Punctualitate -Abilitați de organizare, planificare -Atitudine pro activa si deschidere către învățarea de lucruri noi. Beneficii: -Pachet salarial motivant -Bonusuri pentru performanta, spor ore suplimentare -Tichete de masa 40 Lei zi. -Oportunitatea de a lucra într-o companie multinaționala foarte puternica cu multiple perspective de dezvoltare la nivel național si european.

  • 2

    Angajam Director Regional de Vânzări

    Responsabil pentru dezvoltarea si realizarea strategiei companiei in domeniul aplicării produselor hidroizolatoare. Responsabilități: Pregătește si realizează strategia de vânzări si se asigura de implementarea acesteia. Întocmește rapoarte privind situația pieței, gradul de acoperire a cerințelor, gradul de satisfacție al clienților. Răspunde de realizarea obiectivelor de vânzări ale firmei si de urmărirea si derularea contractelor. Asigura promovarea serviciilor si produselor care se afla in portofoliul companiei. Negociază contracte si întocmește oferte de preturi. Propune soluții de îmbunătățire a proceselor actuale Organizează, coordonează si verifica funcționarea sistemelor de vânzări. Coordonează echipa de vânzări si se asigura ca echipa realizează si îndeplinește obiectivele atât lunar cat si anual. Păstrează o colaborare profesionista cu toate departamentele companiei. Candidatul ideal Cerințe: Experiență in domeniul vânzărilor si experiența pe o poziție similara; Cunoștințe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilitați de negociere, comunicare si relaționare atât la nivel de echipa cat si cu clienții; Atitudine profesionista pro activa; Identificarea si dezvoltarea de noi linii de business; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Studii superioare; Limba Engleza - nivel avansat, constituie avantaj. Oferim: Pachet salarial motivant; Tichete de masa in valoare de 30 Lei; Bonus de performanta; Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paste si Crăciun; Device-uri IT si mașină de companie; Mediu de lucru profesionist și dinamic la standard european

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Maramures

Localități

Salvează căutarea