Anunțuri
Locuri de munca Maramures doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-09-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Suntem Larex Global Floor, un lider cu o experiență de 34 de ani în industria pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum. Ne mândrim cu faptul că oferim cele mai bune soluții în domeniul nostru și căutăm un nou membru pentru echipa noastră de succes. Cerințe: pot aplica atât barbati cât și femei nu se cere experiența seriozitate și capacitate de învățare rapida abilitați bune de acomodare disponibilitate pentru deplasări Oferta: Salar 5000-7000lei Diurna in deplasare 50 lei zi, cazare, transport și bonus Se asigura calificare la locul de munca Dacă sunteți interesati și sunteți gata să faceți parte dintr-o echipă de succes, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Detalii INFO tel sau email
-
Promovat
Compania RADEN PROIECT INSTAL SRL Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. RADEN PROIECT INSTAL SRL caută să își mărească echipa cu muncitori calificați și necalificați pasionați și dedicați. Oferim oportunitatea de a lucra la proiecte variate și provocatoare, de la construcții rezidențiale până la proiecte comerciale de amploare. Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Responsabilități: Executarea lucrărilor de construcție conform planurilor și specificațiilor tehnice; Utilizarea în siguranță a sculelor și echipamentelor de muncă; Colaborarea cu echipa pentru finalizarea proiectelor la standarde înalte de calitate; Respectarea normelor de siguranță și sănătate în muncă. Lucrul la înăltime Cerințe: Pentru muncitori calificați: experiență demonstrată în domeniul construcțiilor și calificări specifice rolului (ex: zidar, dulgher, fierar-betonist); Pentru muncitori necalificați: motivație și dorința de a învăța; Capacitatea de a citi și înțelege planurile de construcție constituie un avantaj; Seriozitate, punctualitate și spirit de echipă. Permis de conducere categoria B,BE constituie un avantaj. Oferim: Salariu începand de la 5000 lei si bonuri de masă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; Mediu de lucru sigur și respect pentru fiecare angajat; Echipament de protecție și de lucru de înaltă calitate; Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon afisat. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL S.R.L
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Trio - Artisan Bakery & Café, brutarie artizanala si cafenea, angajeaza oameni faini pentru urmatoarele posturi: - bucatar pentru mic dejun și brunch - preparare sandwich-uri Trio este o brutarie nascuta din pasiune pentru painea sanatoasa. La noi, painea este dospita cu maia 100% naturala - mai buna, mai nutritiva, mai sanatoasa pentru organism. Cautam o persoana care sa ni se alature echipei. Ca si bucatar pt mic dejun, vei avea urmatoarele responsabilitati: - prepararea sortimentelor noastre de mic dejun și supe crema din meniu, respectand retetele individuale ale fiecarui produs. - pregatirea sandwich-urilor - pregatirea si organizarea tuturor ingredientelor necesare pentru preparare pentru a asigura o buna gestionare a timpului de preparare. - gestionarea timpului corespunzator prepararii produselor - curatenia si igienizarea zilnica a ustensilelor si a spatiului de lucru Beneficii: - salariu orar atractiv in functie de experienta - posibilitatea de dezvoltare profesionala - produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei - bonus conform performantei si vanzarilor. Pentru a stabili detalii suplimentare, va rugam sa sunati la nr de telefon din anunț sau sa ne contactati pe email.
-
Societate nationala de transport valori angajam personal pentru transport valori (șoferi agenți securitate și casieri), program de lucru de zi. Cerintele postului: - studii medii absolvite; - disponibilitate de lucru in ture, deplasari frecvente cu autoblindata; - atestat profesional de agent securitate eliberat de Politie; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate capacitate (apt medical psihologic) pentru lucru inarmat; - integritate, responsabilitate, rezistenta la stres; - experienta profesionala de minim 1 an de zile in domeniul asigurarii securitatii. Responsabilitati principale: - transportarea fizica a sacilor cu valori de la la autoblindata; - conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne - alimentarea ATM-urilor, - asigurarea securitatii autovehiculului si a continutului transportului, - supravegherea si apararea zonei de incarcare-descarcare. Oferta: - asigurare avizare psihologica si vizita medicala - intocmirea dosarului de avizare port arma - contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp - tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata - posibilitate de promovare in cadrul echipei Va rugam sa ne transmiteti un CV si datele dumneavoastra de contact pentru mai multe detalii.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte.. Ne mândrim cu o echipă de profesioniști dedicată și căutăm să ne extindem echipa cu muncitori specializati în hidroizolații. Descrierea Postului: Căutăm muncitori specializat în aplicarea soluțiilor de hidroizolații pentru diferite tipuri de construcții. Candidatul ideal va avea experiență în realizarea hidroizolațiilor atât la construcții noi, cât și la reabilitarea celor existente. Responsabilități: Pregătirea suprafețelor și aplicarea soluțiilor de hidroizolații conform specificațiilor tehnice; Lucru cu materiale diverse pentru hidroizolație (membrane, emulsii, mase de etanșare etc.); Evaluarea și repararea hidroizolațiilor existente; Respectarea strictă a normelor de siguranță la locul de muncă; Colaborarea cu echipa pentru finalizarea proiectelor la timp și conform standardelor de calitate. Cerințe: Experiență demonstrată în domeniul hidroizolațiilor; Cunoștințe despre diferitele materiale și tehnici de hidroizolație; Capacitatea de a citi și înțelege planurile și specificațiile tehnice; Seriozitate, punctualitate și spirit de echipă; Permis de conducere categoria B,BE constituie un avantaj. Oferim: Pachet salarial competitiv, ajustabil în funcție de experiență și competențe; Oportunități de formare profesională și dezvoltare personală; Echipament de protecție și de lucru de înaltă calitate; Mediu de lucru sigur și respectuos. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail sau să contactați departamentul nostru de resurse umane la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Angajam BUCATAR si OSPATAR .Informatii la receptia hotelului Rivulus,str. Culturii Nr.3 sau la tel.
-
KAREOL SERV CONSTRUCT angajeaza pentru birou Sighetu Marmatiei, persoana cu cunostinte in domeniul tehnic al gazelor naturale, emitere facturi, abilitati bune de operare PC, intocmire contracte si documentatie tehnica in domeniu. CV-urile se depun pe adresa de e-mail:
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Cautam ispector ITP atestat clasa II- III sau un absolvent specializarea AUTOVEHICULE RUTIERE care doreste sa devina inspector ITP si TLV. Va oferim recomandare in vederea obținerii atestatului. Cerinte:-permis categoria B.C
-
Promovat
Reprezentanta auto cauta mecanic si electrician cu experienta.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
WGS Security angajeaza agenti de securitate pentru magazine comerciale din Sibiu. Munca in ture. Bonus de performanta. Se poate si fara atestat, cu conditia sa se faca in timp ce sunteti angajat. Pentru mai multe detalii la nr de contact sau lasati un cv in aplicatie. Multumim
-
Angajam pizzer cu experienta intr'un viitor local care se deschide in curand . - Norma intreaga; - Salar motivant - Transport platit - Este necesar sa aveti calificare in domeniu si experienta de minim 1 an in pozitie similara Locatie Seini
-
Angajam electricieni calificati ,salar atractiv, echipa serioasa si muncitoare pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.
-
Cautam coleg responsabil pt. postul: Inginer Ofertare pt. Punctul de Lucru din Baia Mare: Cerinte: - studii tehnice superioare - permis B cu experienta - ideal cunostinte de Autocad - experienta de lucru in domeniu tehnic/ constructii constituie avantaj Responsabilitati: - intocmirea, gestionarea si optimizarea ofertelor financiare(detalii despre portofoliul de produse pe www.accesindustrial.ro) - organizarea, coordonarea si gestionarea lucrarilor - dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii companiei
-
SC LEO -TAX SRL, cu un parc auto propriu de 39 autoturisme, angajeaza cu carte de munca conducator auto in regin Taxi in Sighetul Marmatiei, conditii necesare pentru obtinerea atestatului, minim 2 ani de la data obtinerii permisului categoria B, (permis RO), varsta minim 21 ani. Salariu intre 2000 lei - 4000 lei INFORMATII, LUNI - VINERI, intre orele 11.00- 16.00.
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Căutăm șofer profesionist cu experiență DEMONSTRABILĂ prin referințe! Curse internaționale efectuate de luni până vineri, cu o mașină de 3,5 tone plus este necesară cunoașterea avansată a limbii maghiare! Dacă simți că te potrivești descrierii și îndeplinești toate criteriile, ești candidatul ideal pentru noi!
-
Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Nu exista target, program sau sef. Suna sau trimite-ne CV-ul tau pe mail.
-
Doresti sa ai cel mai mare salariu din domeniul tau? Vino in echipa noastra! Complex hotelier 4* Castel Transilvania, angajeaza receptioner(a) intru-un mediu stabil, placut, venituri motivante. Cerinte: -experienta minim 1 an -persoana draguta, aspect placut -abilitati de comunicare cu oaspetii -dorinta de realizare profesionala -cunoastrea limbilor: engleza, romana -stapanirea calculatorului Cv-urile va rugam sa le depuneti la receptia hotelului Castel Transilvania sau pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la telefon . Va multumim,
-
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6400 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.