Anunțuri
Locuri de munca Maramures Companii Disponibil din: 2021-08-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Promovat
Compania RADEN PROIECT INSTAL SRL Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. RADEN PROIECT INSTAL SRL caută să își mărească echipa cu muncitori calificați și necalificați pasionați și dedicați. Oferim oportunitatea de a lucra la proiecte variate și provocatoare, de la construcții rezidențiale până la proiecte comerciale de amploare. Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Responsabilități: Executarea lucrărilor de construcție conform planurilor și specificațiilor tehnice; Utilizarea în siguranță a sculelor și echipamentelor de muncă; Colaborarea cu echipa pentru finalizarea proiectelor la standarde înalte de calitate; Respectarea normelor de siguranță și sănătate în muncă. Lucrul la înăltime Cerințe: Pentru muncitori calificați: experiență demonstrată în domeniul construcțiilor și calificări specifice rolului (ex: zidar, dulgher, fierar-betonist); Pentru muncitori necalificați: motivație și dorința de a învăța; Capacitatea de a citi și înțelege planurile de construcție constituie un avantaj; Seriozitate, punctualitate și spirit de echipă. Permis de conducere categoria B,BE constituie un avantaj. Oferim: Salariu începand de la 5000 lei si bonuri de masă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; Mediu de lucru sigur și respect pentru fiecare angajat; Echipament de protecție și de lucru de înaltă calitate; Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon afisat. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL S.R.L
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam electricieni calificati ,salar atractiv, echipa serioasa si muncitoare pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii liceu - Abilitati de organizare si planificare a vizitelor la consumatorii alocati - Fire comunicativa, sociabila, empatica. - Permis conducere masina personala reprezinta un avantaj Descriere activitate: - Citiri contoare in zona desemnata pe teren - Sincronizare citiri realizate in terminalul de citiri PDA. Beneficii: - Mediu de lucru tanar si placut - Program de lucru flexibil - Suport permanent pentru realizarea obiectivelor propuse - Decont transport carburant ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV la mesaj.
-
Suntem o companie de productie specializata in asamblarea autovehiculelor de transport rutier şi persoane. Cautam coleg pentru postul de lacatus confectii metalice pentru confectii bene si semisasie (oferim șansa și suport și celor la început de drum, dornici să profeseze în domeniul automotive) Cerinte: Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Indemanare in utilizarea diverselor scule ( flex, masina de gaurit, etc ) Cunostinte minime de utilizare aparat sudura (mig mag avantaj) Condiție de munca fizica buna Reprezintă avantaj cunostințe esențiale despre mecanică auto Responsabilități: Măsurarea, tăierea, îndoirea și modelarea materialelor metalice pentru a crea piese conform specificațiilor. Utilizarea echipamentelor și a uneltelor specifice, cum ar fi mașinile de tăiat, mașinile de îndoit, sudarea și forjarea pentru a asambla și a sudura piesele metalice. Verificarea calității lucrărilor și a materialelor folosite pentru a se asigura că acestea respectă standardele de calitate și siguranță. Efectuarea reparațiilor și a întreținerii echipamentelor și a structurilor metalice existente. Pregatirea pieselor Respectarea standardelor de lucru Colaborarea cu ceilalti membrii ai echipei pentru asigurarea unui flux de lucru eficient in realizarea obiectivelor de productie Beneficii: Conditii de muncă excelente, intr-un mediu placut, cu echipamente performante. Pachet salarial atractiv, in concordanță cu experiența și performanța Oportunitati de dezvoltare profesionala și avansare în cadrul companiei Tichete de masă
-
Magazinul Fermierului isi mareste echipa, cautam persoane disponibile pentru promovarea si vanzarea utilajelor agricole. Daca cunosti utilajele agricole sau pur si simplu te atrag atunci te numeri printre candidatii ideali. Cerinte: - studii medii; - cunoscator al tehnicilor de vanzare si negociere; - abilitati de comunicare, iti place sa stai de vorba cu oamenii, sa afli ce nevoi si asteptari au; - cunostinte operare PC; - persoana organizata, ordonata si responsabila, serioasa, atenta la detalii; Responsabilitati: - consilierea clientilor care viziteaza magazinul si a celor care ne contacteaza online sau telefonic; - promovarea si vanzarea directa de produse; - participarea la activitatea de pregatire, organizare si prezentare a produselor; - gestionarea stocului de marfa. Oferim: - salar fix+bonus din vanzari; - tichete de masa; - prime de sarbatori; - contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Responsabilități: Înregistrarea și actualizarea corectă a informațiilor medicale în sistemele noastre electronice; Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și eficient pentru pacienți; Cerințe: Studii de specialitate; Bune cunostinte de operare PC; Experienta in domeniu constituie un avantaj;
-
Suntem în căutarea unui asistent medical generalist registrator medical si asistent medical de laborator pentru clinica noastra. Responsabilități: Înregistrarea și actualizarea corectă a informațiilor medicale în sistemele noastre electronice; Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și eficient pentru pacienți; Pregatirea pacientul în vederea recoltării, după caz si a materialul necesar în vederea prelevării produselor biologice. Cerințe: Studii de specialitate; Bune cunostinte de operare PC; Experienta in domeniu constituie un avantaj.
-
AGENT DISTRIBUTIE - MANIPULANT MARFA : - carnet sofer categoria B; - seriozitate - dispus sa lucreze in ture de noapte, o data pe saptamana; - sa fie dispus sa lucreze in echipa; Descrierea jobului - descarca florile - pregatirea comenzilor, -incarcarea masinilor de distributie si distributia florilor catre firme de organizare evenimente. Dorim persoane serioase. Descrierea companiei Import si distributie flori si plante din Olanda
-
Pensiunea Mara Băile Botiza își mărește echipa având nevoie de personal la curățenie dar și la Bucătărie.Oferim salariu atractiv și loc de munca stabil.Locația se afla in comuna Botiza,Jud.Maramureș.Pentru mai multe detalii contactați-mă la numărul de telefon.Multumim!!
-
Complex hotelier angajeaza chelner cu experienta. Oferim salariu atractiv! Informatii la tel: Contact: Simona
-
Angajam electrician si sau tehnician sisteme securitatej cu studii sau experienta in instalatii electrice si instalatii de curenti slabi (sisteme de securitate, retele de calculatoare, sistem avertizare incendiu, etc.). Suntem in cautare de oameni perseverenti si seriosi. Experienta in domeniu este un avantaj, dar lipsa acestuia nu constituie un impediment major, deoarece firma noastra ofera mediul necesar perfectionarii in domeniu. Programul de lucru este de 8 ore pe zi, de luni pana vineri. Oferim salariu atractiv. Pentru detalii sunati la nr. de telefon: .
-
Suntem Larex Global Floor, un lider cu o experiență de 34 de ani în industria pardoselilor sintetice, hidroizolației și trapei de fum. Ne mândrim cu faptul că oferim cele mai bune soluții în domeniul nostru și căutăm un nou membru pentru echipa noastră de succes. Cerințe: pot aplica atât barbati cât și femei nu se cere experiența seriozitate și capacitate de învățare rapida abilitați bune de acomodare disponibilitate pentru deplasări Oferta: Salar 5000-7000lei Diurna in deplasare 50 lei zi, cazare, transport și bonus Se asigura calificare la locul de munca Dacă sunteți interesati și sunteți gata să faceți parte dintr-o echipă de succes, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Detalii INFO tel sau email
-
Magazinul Fermierului isi mareste echipa, cautam persoane disponibile pentru montarea si punerea in functiune a utilajelor agricole comercializate. Daca ai absolvit un liceu cu profil mecanic, cunosti utilajele agricole sau pur si simplu te atrag atunci te numeri printre candidatii ideali. Cerinte: - studii medii; - persoana organizata, ordonata, responsabila, serioasa, atenta la detalii. Responsabilitati: - montarea utilajelor; - punerea in functiune a utilajelor; - manipularea produselor aflate in depozit si magazin. Beneficii: - salar fix; - bonusuri in functie de rezultate; - tichete de masa; - contract de munca pe perioada nedeterminata
-
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive 5000-7000lei+150 decont combustibil PROGRAM FLEXIBIL! Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Suntem in cautarea unui coleg pentru magazinul online. Descrierea postului: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea comenzilor telefonice sau a comenzilor primite online, pregatirea lor, creare AWB, facturi, urmarire colete. Cerinte: - abilitati de comunicare; - cunostinte operare calculator; - spirit de echipa; - disponibilitatea de a invata detalii despre produsele comercializate; - abilitati de consiliere si vanzare Beneficii: - pachet salarial atractiv; - tichete de masa in format electronic; - bonusuri in functie de rezultate; - prime anuale.
-
SC angajează conducători auto pentru comunitate .Tari tranzitate Danemarca,Suedia,Norvegia.Se lucrează pe camioane euro 6 la prelata cu anumite firme din Danemarca .Timpul minim de Stat pe comunitate este de 2 luni cu 2 saptamini acasă. Mai multe informați la tel
-
Daca aveti experienta in organizarea si gestionarea santierului sinteti la noi la locul potrivit. Sintem o firma cu aproximativ 80 de angajati si avem contracte pentru urmatorii 3 ani in domeniul montajului Fibrei Optice in Regiunea Hannovra. Angajarile se fac pe Germania cu salarii corespunzatoare! Asteptam CV urile Dumneavoastre. Tel.:
-
Societate comerciala angajeaza ingineri constructori pentru lucrari de retele alimentare apa, lucrari de canalizare, statii de epurare, drumuri, in judetul Alba.
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem lauda prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte.. Ne mândrim cu o echipă de profesioniști dedicată și căutăm să ne extindem echipa cu muncitori specializati în hidroizolații. Descrierea Postului: Căutăm muncitori specializat în aplicarea soluțiilor de hidroizolații pentru diferite tipuri de construcții. Candidatul ideal va avea experiență în realizarea hidroizolațiilor atât la construcții noi, cât și la reabilitarea celor existente. Responsabilități: Pregătirea suprafețelor și aplicarea soluțiilor de hidroizolații conform specificațiilor tehnice; Lucru cu materiale diverse pentru hidroizolație (membrane, emulsii, mase de etanșare etc.); Evaluarea și repararea hidroizolațiilor existente; Respectarea strictă a normelor de siguranță la locul de muncă; Colaborarea cu echipa pentru finalizarea proiectelor la timp și conform standardelor de calitate. Cerințe: Experiență demonstrată în domeniul hidroizolațiilor; Cunoștințe despre diferitele materiale și tehnici de hidroizolație; Capacitatea de a citi și înțelege planurile și specificațiile tehnice; Seriozitate, punctualitate și spirit de echipă; Permis de conducere categoria B,BE constituie un avantaj. Oferim: Pachet salarial competitiv, ajustabil în funcție de experiență și competențe; Oportunități de formare profesională și dezvoltare personală; Echipament de protecție și de lucru de înaltă calitate; Mediu de lucru sigur și respectuos. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail sau să contactați departamentul nostru de resurse umane la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL