Anunțuri
Locuri de munca Maramures Disponibil din: 2022-03-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania RADEN PROIECT INSTAL SRL Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. RADEN PROIECT INSTAL SRL caută să își mărească echipa cu muncitori calificați și necalificați pasionați și dedicați. Oferim oportunitatea de a lucra la proiecte variate și provocatoare, de la construcții rezidențiale până la proiecte comerciale de amploare. Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Responsabilități: Executarea lucrărilor de construcție conform planurilor și specificațiilor tehnice; Utilizarea în siguranță a sculelor și echipamentelor de muncă; Colaborarea cu echipa pentru finalizarea proiectelor la standarde înalte de calitate; Respectarea normelor de siguranță și sănătate în muncă. Lucrul la înăltime Cerințe: Pentru muncitori calificați: experiență demonstrată în domeniul construcțiilor și calificări specifice rolului (ex: zidar, dulgher, fierar-betonist); Pentru muncitori necalificați: motivație și dorința de a învăța; Capacitatea de a citi și înțelege planurile de construcție constituie un avantaj; Seriozitate, punctualitate și spirit de echipă. Permis de conducere categoria B,BE constituie un avantaj. Oferim: Salariu competitiv, în funcție de experiență și calificări; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; Mediu de lucru sigur și respect pentru fiecare angajat; Echipament de protecție și de lucru de înaltă calitate; Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon afisat. Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL S.R.L
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajez barmana,Baia Mare,zona Dorna ,se lucrează pe 2 schimburi sâmbătă program scurt iar duminică se lucrează o dată la 3 saptamani.Salar de la 2800 net.Tel
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Contabil Responsabilitati: Respecta toate reglementările contabile-financiare Efectueaza operatiunile de inchidere contabilitate lunara trimestriala anual Intocmeste bilanţuri, situaţii de profit-pierdere, bugete, prognoze financiare etc. Efectueaza audituri si calculeaza taxe Cerinte absolvent al invatamantului superior economic de specialitate cunostinte solide pentru legislatia si sistemul organizatoric si financiar-contabil; conducerea contabilitatii computerizate capacitate de analiza, sinteza, organizare si conducere, gandire logica persoana corecta, serioasa, obiectiva. Mai multe detalii se discuta in cadrul unui interviu. Cv-urile se pot trimite la adresa de email contact@ policlinicasfantulioan.ro sau resurseumane@ spitalsfantulioan.ro
-
Dacă îți place să pui lucrurile in ordine, vei avea oportunitatea să reorganizezi activitatea noastră din punct de vedere financiar-contabil și să o gestionezi așa cum consideri că este mai eficient. Dacă Excel-ul îți este un prieten de nădejde și ai cunoștințe economice solide din facultate, ne-ar plăcea să te cunoaștem si să facem echipă cu tine, viitorul Contabil Junior. Responsabilitati: Ajuta la intocmirea documentelelor de contabilitate primară (facturi, chitanțe, bonuri fiscale, NIR-uri, bonuri consum, bilelete ordin etc.) Ajuta la intocmirea balantei contabile Administrează contractele de muncă fișele de instruire periodice Cerinte: Studii superioare finalizate in curs de finalizare, preferabil contabilitate Cunostinte operare calculator, pachetul MS Office Comunicativ, cu spirit de echipă. Mai multe detalii se discuta in cadrul unui interviu. Cv-urile se pot trimite la adresa de email contact@ policlinicasfantulioan.ro sau resurseumane@ spitalsfantulioan.ro
-
Trio - Artisan Bakery & Café, brutarie artizanala si cafenea, angajeaza oameni faini pentru urmatoarele posturi: - Barista cu experienta Trio este o brutarie nascuta din pasiune pentru painea sanatoasa. La noi, painea este dospita cu maia 100% naturala - mai buna, mai nutritiva, mai sanatoasa pentru organism. Cautam o persoana care sa ni se alature echipei. Ca si BARISTA vei prelua o serie de roluri, inclusiv: - pregatirea si servirea bauturilor calde si reci: cafea, ceai si alte bauturi de specialitate, atat pe terasa cat si in locatie - prepararea cafelei la espressor - descrierea cafelelor din meniu clientilor - curatarea si igienizarea zilnica a echipamentelor si a spatiului de lucru - comandarea, primirea si distribuirea de provizii de stoc - alte activitati tipice de gestiune - respectarea normelor interne Beneficii: - salariu orar atractiv in functie de experienta - posibilitatea de dezvoltare profesionala - produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei - bonus conform performantei si vanzarilor. Pentru a stabili detalii suplimentare, va rugam sa sunati la .
-
La Trio - Artisan Bakery & Café angajam o persoana pe rol de Brutar, cu experienta intr-un rol similar si disponibilitate pentru ture de noapte. Ca si brutar vei avea urmatoarele responsabilitati: -Pregatirea aluaturilor, dospirea si coacerea painilor artizanale si neartizanale. Pregatirea aluaturilor si coacerea produselor de panificație Respectarea retetelor de pâine si patiserie Gestionarea timpului corespunzator prepararii produselor Curatenia si igienizarea zilnica a ustensilelor si a spatiului de lucru Beneficii: salariu atractiv in functie de experienta (2500-3500 RON luna) posibilitatea de dezvoltare profesionala produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei Contacteaza-ne pentru mai multe detalii.
-
Angajam coordonator service auto cu experienta in domeniu reparatii si service AUTO. Cerinte : - studii tehnice sau in domeniu auto - permis categoria B - bun organizator si coordonator disponibilitate program prelungit Avantaje : telefon servici salar atractiv
-
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Angajez sofer cu experienta categoria C+E pe camion cu semiremorca carosata pentru curse RO-UE-RO inf tel .
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte.. Ne mândrim cu o echipă de profesioniști dedicată și căutăm să ne extindem echipa cu muncitori specializati în hidroizolații. Descrierea Postului: Căutăm muncitori specializat în aplicarea soluțiilor de hidroizolații pentru diferite tipuri de construcții. Candidatul ideal va avea experiență în realizarea hidroizolațiilor atât la construcții noi, cât și la reabilitarea celor existente. Responsabilități: Pregătirea suprafețelor și aplicarea soluțiilor de hidroizolații conform specificațiilor tehnice; Lucru cu materiale diverse pentru hidroizolație (membrane, emulsii, mase de etanșare etc.); Evaluarea și repararea hidroizolațiilor existente; Respectarea strictă a normelor de siguranță la locul de muncă; Colaborarea cu echipa pentru finalizarea proiectelor la timp și conform standardelor de calitate. Cerințe: Experiență demonstrată în domeniul hidroizolațiilor; Cunoștințe despre diferitele materiale și tehnici de hidroizolație; Capacitatea de a citi și înțelege planurile și specificațiile tehnice; Seriozitate, punctualitate și spirit de echipă; Permis de conducere categoria B,BE constituie un avantaj. Oferim: Pachet salarial competitiv, ajustabil în funcție de experiență și competențe; Oportunități de formare profesională și dezvoltare personală; Echipament de protecție și de lucru de înaltă calitate; Mediu de lucru sigur și respectuos. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail sau să contactați departamentul nostru de resurse umane la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Angajez șofer pe comunitate cu experiența! Industriale,vagon cu prelată! Sediul firmei este in Baia-Mare,din 2006 pe piața. Camioane mega DAF Euro 6. Program flexibil,6 săptămâni cu 2 acasă sau la 8 săptămâni cu camionul acasă,la înțelegere. Dispecerat în limba Română,telefon de firma,aparate de taxare automate,card de firma. Salariu la timp! Mai multe detalii sunați la tel. Oferim seriozitate! Tel
-
Fațade de: sticla (diverse) :alucobond paneli Montaj : uși de sticla Montaj balcoane Cerem : seriozitate și chef de munca Nu sunați aiurea! Prețul este confidențialitate Tari de lucru: Italia Franța Luxemburg Watshapp aicea pot Răspunde seara!
-
Angajam BUCATAR si OSPATAR .Informatii la receptia hotelului Rivulus,str. Culturii Nr.3 sau la tel.
-
SC GRIGORIU P angajeaza conducator cat. B cu experienta pentru transport internațional/comunitate pentru mai multe detalii va rog sa ma contactați la nr tel:
-
Firma de confecti angajaza confectionere pentru tocuri perna si confectioneri la masina de surfilat. Salariu atractiv . Program de lucru 5 zile saptamana de la ora 7:00 la 15:30 telefon si
-
Suntem în căutarea celui mai dinamic și organizat Asistent Manager de Restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru. Ce căutăm: -ne dorim să ai studii superioare finalizate -abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare -experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR Fast food) pe poziții similare, constituie un -avantaj -disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi -ne-ar ajuta să fii disponibil pentru deplasări în interes de serviciu. Descrierea jobului Ce vei face la noi: -tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale -gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta -ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii echipei din restaurant -te vei asigura că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate -te vei asigura că indicatorii de performanță primiți sunt îndepliniți -o să gestionezi materia primă și o să verifici calitatea produselor. Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -ocazia ideală de a coordona și susține o echipă dinamică.
-
Job-ul nostru este pentru persoanele dornice să facă parte dintr-o echipă dinamică și care pun pasiune în tot ce fac. Hai să faci și tu parte din #pack ! Ce căutăm: -daca ai studiile medii finalizate, Hai să ne cunoaștem! -ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect! -vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? te așteaptăm în echipă! Ce vei face la noi: -lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează bucătărie, zona caselor de marcat -pregatești produsele la standardele restaurantului, în condiții stricte de igiena și siguranță alimentară -programul de muncă este specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 8 ore. Descrierea jobului Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -te invatam tot ce stim despre cum să faci cele mai gustoase preparate si îți oferim ocazia să avansezi în funcție de implicarea ta.
-
Job-ul nostru este pentru persoanele dornice să facă parte dintr-o echipă dinamică și care pun pasiune în tot ce fac. Hai să faci și tu parte din #pack ! Ce căutăm: -daca ai studiile medii finalizate, Hai să ne cunoaștem! -ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect! -vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? te așteaptăm în echipă! Ce vei face la noi: -lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează bucătărie, zona caselor de marcat -pregatești produsele la standardele restaurantului, în condiții stricte de igiena și siguranță alimentară -programul de muncă este specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 8 ore. Descrierea jobului Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -te invatam tot ce stim despre cum să faci cele mai gustoase preparate si îți oferim ocazia să avansezi în funcție de implicarea ta.
-
-
Candidatul ideal: - Persoane practice, responsabile, dornice sa dobandeasca experienta in operarea echipamentelor de productie a cablurilor electrice Descrierea jobului: - Operarea echipamentelor de productie (linii de izolare extrudare, impletire, trefilare) - Efectueaza operatiuni de incarcare materie prima pe tambur - Supervizeaza parametrii de functionare a masinilor - Verifica vizual calitatea produsului (zgarieturi, defecte) si masoara cablul in timpul producerii - Descarca tamburii cu produsul finit - Seteaza viteza de lucru si metrajul din panoul de comanda, conform Protocolului tehnologic Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare - Pachet salarial motivant corelat cu performantele realizate - Programul de munca se desfasoara in 3 schimburi Fabrica este situata in Baia Mare, str Fabricii nr 7
-
Angajam sofer pe camion Mercedes Actros pentru tur retur RO-UE-RO diurna atractiva