Anunțuri
Locuri de munca Maramures Baia Mare Disponibil din: 2020-06-07 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Fațade de: sticla (diverse) :alucobond paneli Montaj : uși de sticla Montaj balcoane Cerem : seriozitate și chef de munca Nu sunați aiurea! Prețul este confidențialitate Tari de lucru: Italia Franța Luxemburg Watshapp aicea pot Răspunde seara!
-
Promovat
Titlu Anunț: Angajăm inginer constructii Compania: RADEN PROIECT INSTAL SRL Locație: BAIA MARE , MARAMURES Tipul de angajare: Full-time Descrierea Companiei: Suntem o companie recunoscută pentru calitatea serviciilor oferite în domeniul construcțiilor, specializată în soluții de hidroizolații pentru o gamă variată de proiecte. Descrierea Postului: Suntem în căutarea unui inginer în construcții experimentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist pasionat și dorești să lucrezi într-un mediu provocator, te invităm să aplici la noi!. Responsabilități: Proiectarea și supervizarea execuției lucrărilor de construcție hidroizolatie. Asigurarea conformității proiectelor cu standardele tehnice și normele de siguranță. Colaborarea cu arhitecți, subcontractori și clienți pentru a asigura îndeplinirea specificațiilor tehnice. Gestionarea documentației tehnice necesare pentru derularea proiectelor. Supravegherea echipelor de pe șantier pentru a asigura respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Cerințe: Diplomă de licență în inginerie civilă sau într-un domeniu conex. Experiență de minim 1 an în domeniu Cunoștințe de software specifice industriei (ex. AutoCAD, Revit). Excelente abilități de comunicare și de coordonare a echipei. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la proiecte. Oferim: Salariu motivant, negociabil în funcție de experiență și calificări. Pachet de beneficii complet, incluzând bonusuri de performanță și asigurări de sănătate. Oportunități de dezvoltare profesională prin training-uri și cursuri de specializare. Mediu de lucru profesionist și suportiv. Cum să Aplicați: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastra aici sau pe WhatsApp la numărul de telefon . Termenul limită pentru aplicare este 25.05.2024. Vă mulțumim pentru interesul arătat față de poziția disponibilă în cadrul companiei noastre și așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! RADEN PROIECT INSTAL SRL
-
Promovat
Angajăm șofer categoria CE pe tir în echipaj pe camion Mercedes Actros NOU pentru ruta Italia-Spania. Solicităm vechime minim un an. Pentru mai multe detalii așteptăm să ne contactați la nr. .
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vânzătoare magazin alimentar Baia Mare sta. Bun.Unirii nr. 12 lansa CEC, condiții foarte bune, va așteptăm
-
MENAJERA !!! Căutăm persoana AGREABILA pentru curățenie acasa SALARIUL foarte bun, sunati LA tel - SAU PE MESAJ !!!
-
Societate comerciala cu experienta in domeniul constructiilor cautam 2 persoane pentru executia retelelor de apa si canalizare interioare si exterioare ! necesita experienta , seriozitate , salar motivant !
-
Firma producatoare de arcuri in domeniul mobilierului, angajam Operator Productie(Utilaje CNC) Pachet salarial atractiv(Prime si Bonusuri) Tichete de masa in valoare de 30lei zi Oferim transport si masa calda Firma este localizata in Baia Mare Se lucreaza in 3 schimburi Pentru detalii va rog sa sunati la nr. tel:
-
Trio - Artisan Bakery & Café, brutarie artizanala si cafenea, angajeaza oameni faini pentru urmatoarele posturi: - Barista cu experienta Trio este o brutarie nascuta din pasiune pentru painea sanatoasa. La noi, painea este dospita cu maia 100% naturala - mai buna, mai nutritiva, mai sanatoasa pentru organism. Cautam o persoana care sa ni se alature echipei. Ca si BARISTA vei prelua o serie de roluri, inclusiv: - pregatirea si servirea bauturilor calde si reci: cafea, ceai si alte bauturi de specialitate, atat pe terasa cat si in locatie - prepararea cafelei la espressor - descrierea cafelelor din meniu clientilor - curatarea si igienizarea zilnica a echipamentelor si a spatiului de lucru - comandarea, primirea si distribuirea de provizii de stoc - alte activitati tipice de gestiune - respectarea normelor interne Beneficii: - salariu orar atractiv in functie de experienta - posibilitatea de dezvoltare profesionala - produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei - bonus conform performantei si vanzarilor. Pentru a stabili detalii suplimentare, va rugam sa sunati la .
-
La Trio - Artisan Bakery & Café angajam o persoana pe rol de Brutar, cu experienta intr-un rol similar si disponibilitate pentru ture de noapte. Ca si brutar vei avea urmatoarele responsabilitati: -Pregatirea aluaturilor, dospirea si coacerea painilor artizanale si neartizanale. Pregatirea aluaturilor si coacerea produselor de panificație Respectarea retetelor de pâine si patiserie Gestionarea timpului corespunzator prepararii produselor Curatenia si igienizarea zilnica a ustensilelor si a spatiului de lucru Beneficii: salariu atractiv in functie de experienta (2500-3500 RON luna) posibilitatea de dezvoltare profesionala produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei Contacteaza-ne pentru mai multe detalii.
-
Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate - profil economic - Minim 5 ani experienta in domeniul financiar-contabil. - Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel-nivel avansat, power point, outlook). - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile. - Persoana cooperanta, echilibrata. - Seriozitate, punctualitate. - Excelente abilitati de comunicare. - Atentie la detalii. - Spirit de echipa si excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza si respectarea termenelor - Experienta in domeniul productie si cunoasterea unui ERP - reprezinta avantaj. Responsabilitățile vor fi următoarele: - Introducerea tuturor documentelor contabile in ERP: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari ,plati etc. - Activitati casierie, completare Registru de casa, efectuare incasari, - Verificarea incasarilor si a debitelor. - Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti. - Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere. - Arhivarea documentelor financiar-contabile. - Participa activ la inventare si sau stocuri inopinante in punctele de lucru. -Gestioneza activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea Directorului Economic astfel încât termenele limită să fie îndeplinite Daca esti intersat a si ti se potriveste, trimite un CV la adresa de email
-
Promovat
SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program FULL TIME: Responsabilitati: -intocmirea documentației corespunzatoare(comenzi, confirmari) -preia, trimite si urmărește executarea comenzilor de transport -urmareste transporturile efectuate si se asigura ca s-a respectat termenul agreat -intocmirea rapoartelor de activitate Cerinte: - studii medii sau superioare -persoana organizata și punctula -cunoasterea la un nivel mediu a unei limbi de circulație internaționala(engleza, germana) - abilitati de lucru Microsoft Word, Excel, Internet, sisteme de monitorizare GPS -seriozitate, initiativa si atitudine proactiva. SC Georgi Transporte Aircargo Service SRL angajeaza DISPECER in Baia Mare cu program PART TIME: -se lucreaza doar sfarsitul de saptamana (sambata-duminica). Pentru mai multe detalii legate de program, salar sau alte nelamuriri ne puteti contacta la următorul nr.de telefon:
-
Angajam personal pentru spălătorie auto cu sau fără experiența. Baia Mare, bd. București 25A
-
Firma de confecti angajaza confectionere pentru tocuri perna si confectioneri la masina de surfilat. Salariu atractiv . Program de lucru 5 zile saptamana de la ora 7:00 la 15:30 telefon si
-
SC Electrotrend SRL angajeaza electricieni si tehnicieni in domeniul electric si sisteme de securitate. Suntem o echipa tanara si oferim posibilitati de dezvoltare personala si profesionala. Oferim salariu brut intre 4000 - 6000 lei, program de lucru normal, deschis si pentru studenti sau cetateni ucrainieni.
-
Cautam asistent medical generalist care sa adere valorilor noastre, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii in domeniu (scoala postliceala facultate de specialitate); Ai ALP Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR; Ai simt ridicat de responsabilitate; Ai cunostinte MS Office; Faci fata situatiilor stresante; Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai experienta anterioara (constituie un avantaj) Ce responsabilitati are un asistent medical generalist? Recoltarea probelor biologice pentru diverse tipuri de investigatii; Pregatirea cabinetelor medicale pentru consultatii si diverse investigatii; Efectuarea anumitor manevre medicale alaturi si sub indrumarea medicului; Efectuarea de injectii, EKG-uri etc; Transmiterea informatiilor pacientilor despre modalitatea de recoltare si pregatire necesara; Verificarea functionalitatii aparetelor si echipamentelor din cabinet; Asigurarea primului ajutor in situatii de urgenta. Cv-urile se pot trimite la adresa de email resurseumane@ spitalsfantulioan.ro
-
Suntem în căutarea unui Asistent Manager entuziast și bine organizat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal: Studii superioare sau medii finalizate; Experiență anterioară pe un post similar constituie un avantaj; Abilități excelente de comunicare și organizare; Capacitate de a lucra independent și în echipă; Cunoștințe bune de operare PC și de utilizare a pachetului Microsoft Office; Atenție la detalii și abilități de multitasking; Cv-urile se pot trimite la adresa de email resurseumane@ spitalsfantulioan.ro
-
Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Registrator medical. Ne dorim sa ne extindem echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile noastre si anume: grija, respectul si daruirea fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa: Fii empatic si rabdator; Manifesti grija fata de oameni si de nevoile acestora; Ai o atitudine proactiva; Comunici si sa colaborezi eficient cu echipa; Fii organizat si orientat catre gasirea solutiilor; Vrei sa inveti in fiecare zi ceva nou. Activitati: - intampina pacientii clinicii cu o atitudine calda si ii indruma catre cabinetele medicale - preia apelurile telefonice si furnizeaza informatii complete si corecte in legatura cu serviciile medicale oferite de clinica - efectueaza programari pentru consultatii servicii medicale conform solicitarilor primite - incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza documentele justificative aferente - inregistreaza corect datele pacientilor in baza de date - faciliteaza eliberarea diverselor documente medicale solicitate de pacient Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii este un must-have ! Cv-urile se pot trimite la adresa de e-mail resurseumane@ spitalsfantulioan.ro
-
Angajez sofer cu experienta categoria C+E pe camion cu semiremorca carosata pentru curse RO-UE-RO inf tel .
-
Locatia magazinului: Bulevardul Bucuresti, nr. 142 Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri. Daca vrei sa iti construiesti si tu o cariera alături de noi, aplica si #HaiSaFimBricolegi Dacă optezi pentru postul de LUCRATOR COMERCIAL, ai nevoie de : - orientare spre a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii; - pasiunea pentru tot ce inseamna bricolaj si imbunatatirea locuintei; atitudine constructiva si proactiva, entuziasm si dorinta de a invata; - abilitati de ascultare si comunicare; - rezistentă la efort fizic; - studii medii. Reprezinta un avantaj pentru tine daca ai: - experienta in vanzari; - experienta de lucru in: construcţii, instalaţii, amenajări interioare, gradinarit; - permisul de stivuitorist. Ce vei face in rolul de lucrator comercial la Brico Dépot? Te concentrezi pe nevoile şi dorinţele clienţilor şi actionezi pe baza informaţiilor oferite de aceştia, ii determini prin atitudinea ta sa isi doreasca sa revina, oferindu-le o experienta placuta in magazin; Asiguri disponibilitatea produselor în departament prin aprovizionarea permanentă, în funcţie de necesităţi şi aranjarea produselor la raft; Vei participa la activităţile de inventariere organizate în raioane depozit; Colaborezi cu colegii din celalalte echipe ale magazinului pentru atingerea obiectivelor de vanzare. Ce vei face in rolul de CASIER la Brico Dépot? -scanezi corect produsele clientilor la casa; -incasezi contravaloarea produselor si emiti documentele fiscale necesare; -intocmesti documentele specifice corect si la timp: documente de casa, monetar, si altele; -oferi informatii si suport necesar clientilor in solutionarea eventualelor probleme legate de pret, produse; -esti amabil amabila si ai o prezenta agreabila atat fata de clienti, cat si fata de colegi. CE OFERIM? Mediu de lucru este chiar plăcut așa ne spun toți colegii Sunt multe oportunităţi de a creşte şi a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipă Avem un pachet de beneficii consistent (tichete de masă, decont transport, prime, abonament clinică medicală privată, discount la articolele achiziționate din magazinele Brico, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster și la programul Brico SOS și altele) O multitudine de cursuri și pentru noii colegi, un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat; Îți asigurăm cursul pentru obținerea permisului de moto-stivuitorist (dacă este necesar rolului) Acces la cele mai noi produse de pe piață despre care înveți în cadrul cursurilor specializate, cu furnizori de renume în materie de bricolaj Flexibilitatea programului de lucru întrucât atunci când organizăm turele știm cât contează timpul alocat și vieții personale. Noi suntem mândri că lucrăm în Brico, singurul retailer din domeniul amenajării locuinței care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuți, printre altele, pentru programele noastre de training și dezvoltare. Te așteptăm să ni te alături, iar primul pas este să ne contactezi la numarul de telefon afisat sau să iti depui CV-ul la Serviciul Info Clienți din magazin.
-
Suntem în căutarea celui mai dinamic și organizat Asistent Manager de Restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru. Ce căutăm: -ne dorim să ai studii superioare finalizate -abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare -experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR Fast food) pe poziții similare, constituie un -avantaj -disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi -ne-ar ajuta să fii disponibil pentru deplasări în interes de serviciu. Descrierea jobului Ce vei face la noi: -tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale -gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta -ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii echipei din restaurant -te vei asigura că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate -te vei asigura că indicatorii de performanță primiți sunt îndepliniți -o să gestionezi materia primă și o să verifici calitatea produselor. Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -ocazia ideală de a coordona și susține o echipă dinamică.
-
Job-ul nostru este pentru persoanele dornice să facă parte dintr-o echipă dinamică și care pun pasiune în tot ce fac. Hai să faci și tu parte din #pack ! Ce căutăm: -daca ai studiile medii finalizate, Hai să ne cunoaștem! -ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect! -vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi? te așteaptăm în echipă! Ce vei face la noi: -lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează bucătărie, zona caselor de marcat -pregatești produsele la standardele restaurantului, în condiții stricte de igiena și siguranță alimentară -programul de muncă este specific celui de mall (full-time) sau flexibil în program de 8 ore. Descrierea jobului Ce îți oferim: -pachet salarial atractiv -bonuri de masă -ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi -daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta -ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite -te invatam tot ce stim despre cum să faci cele mai gustoase preparate si îți oferim ocazia să avansezi în funcție de implicarea ta.
-
Angajam Curieri distribuție colete in Stuttgart, Germania. Cerințe: permis de conducere categoria B seriozitate cazier juridic curat FĂRĂ EXPERIENȚĂ! FĂRĂ CUNOȘTINȚE DE LIMBA GERMANĂ. Toate detaliile se ofera zilnic, în limba română în intervalul orar 10:00 - 17:00 la telefon sau Whatsapp . Publ
-