Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-08-31

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 33

    Asistent manager general

    Responsabilități: Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică Organizarea agendei zilnice de întâlniri Contactarea partenerilor în vederea stabilirii unei întâlniri de afaceri Să verifice și să gestioneze atât corespondența electronică cât și pe cea fizică Să stabilească diferite rapoarte și situații cerute (grafice, ppt, etc) Să gestioneze documentele de interes general ale societății Să organizeze întâlnirile de echipă Să elaboreze și să redacteze documente și situații cerute de management Să gestioneze fluxul de documente Cerințe: Cunoștințe de operare PC Studii superioare avantaj Experiență în management Cunoașterea limbii engleze Cunoștințe foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook, etc) Atitudine profesională Seriozitate și adaptabilitate Rezistență la stres Capacitate de planificare, organizare și coordonare Experiență în rezolvarea problemelor și în găsirea soluțiilor Permis de conducere, categoria B

  • 1

    Specialist marketing online cu experienta

    Cautam un Specialist Marketing entuziast si creativ! Ești pasionat de marketing online și ai o dorință constantă de a învăța și de a te dezvolta? Ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o gândire strategică? Atunci te așteptăm în echipa noastră! Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing online: SEO, SEM, PPC, email marketing, social media marketing Crearea și gestionarea campaniilor de marketing online Analiza rezultatelor campaniilor și optimizarea strategiilor Dezvoltarea de materiale de marketing (texte, imagini, video) Colaborare cu echipa de vânzări pentru a genera noi oportunități Respectarea bugetului de marketing Cerințe: Studii superioare în Marketing, Comunicare sau o altă disciplină relevantă Experiență demonstrată în marketing online (minim 5 ani) Cunoștințe avansate de SEO, SEM, PPC, email marketing și social media marketing Abilitatea de a crea și gestiona campanii de marketing online Capacități analitice și de raportare Gândire strategică și creativă Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra independent și în echipă Aplica acum!

  • 1

    Empleados de telemarketing

    Para proyecto de expansión empresarial buscamos EMPLEADOS DE TELEMARKETING para la realización de citas en espa ol. Las tareas incluyen el contacto telefónico directo, con las empresas destinadas, para cerrar reuniones de negocios sobre perfiles específicos de la empresa. Ofrecemos: Contrato de trabajo full time; Bonus variable vinculado al logro de objetivos individuales; Oportunidades constantes de formación y crecimiento en un contexto de meritocracia, dinámico e internacional; Requisitos: Capacidad para trabajar por objetivos y habilidades comerciales; Domicilio en la zona de Arad; Lugar de Trabajo: ARAD

  • 6

    Operator print

    Daca esti energic, bun organizator, îndemânatic, volubil, comunicativ, respectuos si ai nevoie de un loc de munca stabil, sau un al doilea job, te asteptam la interviu. Avem nevoie de un operator print care sa aiba o oarecare pregatire in utilizarea PC, E-MAIL, OFFICE, ADOBE, CAD, printare, scanare și copiere. Daca ai si putina indemanare ne poti ajuta la schimbarea de cartușe, role, încărcare hartie in tava, taiere, laminare etc. Sunt operatiuni curente foarte usoare. Programul este de 4-8 h zilnic, posibil sâmbătă in cazuri extraordinare. Salariul il discutam la interviu. Compania noastra este situata intr-o zona centrala, se poate ajunge foarte usor si rapid cu metroul sau mijloacele de transport de suprafata. Te asteptam!

  • 9

    Operator Call Center Limba Italiana,Spaniola sau Germana in Arad

    Candidatul Ideal cunostinte de limba Italiana, Spaniola sau Germana la nivel mediu - avansat (vorbit si scris) abilitati excelente de comunicare verbala responsabilitate, punctualitate orientat spre rezultate atentie la detalii cunostinte de utilizare PC, Word, Excel, Outlook, Internet. Descrierea jobului Postul este in Arad (nu Remote). Activitatea se desfasoara la birou. Locuiesti in Arad? Vorbesti Italiana, Spaniola sau Germana la un nivel mediu / avansat? Suntem in cautare de noi colegi pentru pozitia de Operator Telemarketing. Postul presupune promovarea Metodei Nielsen si stabilirea intalnirilor pentru agenti de vanzari. Oferim: Cursuri de formare si traininguri periodice gratuite Pachet salarial motivant (Salariu fix + bonusuri + bonuri de masa). Indeplinesti toate cerintele mentionate in anunt? Atunci aplica!

  • App 8.9.0 - test, place ad crash

    App 8.9.0 - test, place ad crash

  • 2

    Disponibil online

    Afacere online în franciză, generatoare de venit suplimentar pasiv, crescător în timp

    Obține un venit suplimentar dezvoltând o afacere online, de acasă. Nu e nevoie să renunți la jobul actual! Când faci afacerea? Când poți, când ai timp și când ai chef! Fără obligația de a cumpăra ceva, de a vinde și de a umbla cu sacoșa de produse pe la ușile altora. Întreabă-mă cum!

  • 65

    Operator telefonic agent de vanzari

    Suntem o companie internationala care se ocupa de telemarketing (vanzari DRTV si reclame prin canale TV). Oferim produsele noastre printr-o varietate de canale media (TV, ziare, internet), Compania noastra se extinde acum mult pe departamentul romanesc (Apeluri de iesire, intrari ). Ce oferim: -munca la domiciliu extrem de comoda,full time ,full time ,8 ore -salar fix+bonus din vanzari -munca intr o echipa mutinationala -treininguri gratuite -salar atractiv -ideal pentru oricine doreste sa lucreze Cerinte Ce cerem angajatilor: -calculator propriu si conexiune la internet -headset propriu -cunoasterea limbii romane la nivel avansat -cunoasterea limbii maghiare la nivel mediu de comunicare ABSOLUT NECESAR -studii medii -abilitati bune de comunicare in relatii cu clientii -experienta in vanzari poate constitui un avantaj Descrierea firmei Compania noastra functioneaza din 1992. Produsele noastre sunt vandute in principal prin oferte directe de televiziune si prin intermediul marketingului online.Call Center Home Operator Trimite CV tau la adresa

  • 1

    Productie publicitara

    Firma productie publicitara Angajam persoane pentru productie publicitara. Full time sau part-time (pe diverse proiecte) Atributii principale: -montare autocolant, -pregatire, printare materiale. Activitate la atelier sau pe teren la lucrari. Cu sau fara experienta.

  • 4

    Firma de publicitate

    Cauti un loc de munca si esti deschis la provocari? Hai in echipa noastra. Dorim sa ne marim echipa! Nu necesita experienta, poti invata pe parcurs! Salariul motivant. Pentru mai multe detalii: Firma de publicitate care se ocupa cu colantare, panouri luminoase, bannere, printare, laminare, montare. etc. Permis categoria B

  • 7

    Angajam Responsabil IT in cadrul companiei

    Spectral Mobila angajeaza Responsabil IT in cadrul companiei. Pozitia presupune intretinerea infrastructurii hardware si software in cadrul fabricii de mobila din Tutova, dar si la sediul societatii din Barlad sau la punctele de lucru din Tecuci, Galati, Ramnicu Sarat, Buzau, Calarasi si Bucuresti (in aceste locatii se pot rezolva remote problemele aparute). Locatia stabila de lucru va fi in cadrul fabricii de mobila din Tutova. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 7:00 la 15:30 (cu 30 de minute pauza de masa). Din Barlad se asigura transportul pana la fabrica cu masinile firmei. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 27 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 34 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 34 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 4

    Telemarketing Italia

    Per progetto di espansione nel ricerchiamo IMPIEGATI ADDETTI AL TELEMARKETING per presa appuntamenti sul territorio italiano. Le mansioni prevedono il contatto telefonico diretto con aziende finalizzato alla chiusura di incontri commerciali su specifici profili aziendali. Offriamo: Contratto di assunzione full time; Bonus variabile legata al raggiungimento dei target individuali; Costante opportunit di formazione e crescita in un contesto meritocratico, dinamico e internazionale; Requisiti: Attitudine a lavorare per obiettivi e capacit commerciali; Residenza o domicilio nella zona di Arad; Sede di lavoro: ARAD

  • caut fete si baieti pentru inpartit pliante

    caut fete și băieți pentru împărțit pliante în zona Iași

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • Disponibil online

    Promovare online de produse top quality

    Ai abilități privind lucrul în internet? Atunci poți obține un venit semnificativ. Companie occidentală caută parteneri pentru a face publicitate produselor sale în mediul online. Fără target de vânzare, cumpărare sau distribuire de marfă! Doar să faci publicitate și să ai dorința de a câștiga!

  • Club Centru Vechi

    Club De Noapte & Massage Centru Vechi Angajează Dansatoare Drink Hostess Maseuze Vârsta minimă 18 ani Limba Engleză prezintă un avantaj Plată 200 lei Comision consumație 25% Sună și programează un interviu.

  • S.C Angazeaza Agenti Imobiliari

    Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.

  • 64

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 57

    Agent de Asigurare

    Acum poti deveni Agent de asigurare ! + Bonus - Sistem de Finantare pt 12 luni ! Consiliere GRATUITA NON STOP ! Cerinte: Persoana cu atitudine pozitiva, caracter dinamic si capacitate de asimilare rapida a informatilor . Studi minime : Bacalaureat Prezentabil/a si determinat in atingerea obiectivelor Contact sau tel 0744355375

Salvează căutarea