Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SPECIALIST MARKETING RESPONSABILITATI Ce ar fi de facut: - Definirea obiectivelor si a bugetului pentru campaniile de marketing; - Cunoasterea si informarea constanta asupra evolutiei domeniului in care activeaza compania; - Evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor; - Realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiilor de marketing conform misiunii si strategiei companiei; - Initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru a realiza profilul celor mai importanti clienti; - Monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a produselor acestora; - Promovarea unor noi produse; - Gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta; - Editare imagini (programe Photoshop etc.) - Crearea strategiei de marketing pentru companie si implementarea acesteia; - Experienta in aplicarea tehnicilor de marketing offline si online; - Crearea si participarea la programele de fidelizare a clientilor( participarea la expozitii si targuri agricole). CERINTE Profilul candidatului: - studii superioare, preferabil cu specializarea marketing; - experienta in marketing de minimum 2 ani; - cunoasterea domeniului de activitate a companiei constituie un avantaj; - bune abilitati de operare PC;(programe de grafica Photoshop etc.) - limba engleza (nivel mediu avansat); limba germana (constituie un avantaj) - persoana dinamica, creativa si deschisa pentru a lucra in echipa; - bune abilitati de comunicare si de negociere. - Persoana cu initiativa, proactiva si cu incredere in sine;

  • Pentru ce te angajam: - Promovarea imaginii firmei - PR, Advertising, etc. - Cercetare/ documentare, concepere, implementare şi evaluare a strategiei de marketing online, - Gestiunea conturilor de Facebook, Instagram, Youtube, etc.; - Optimizarea campaniilor de online advertising; - Creare şi editare de conţinut (Social Media, blog), redactare materiale promoţionale, materiale de prezentare, articole, comunicate de presă, etc.; Ce iti oferim: - Conditii salariale atractive; - Mediu de lucru deschis, transparent, prietenos si dedicat; - Bonusuri si alte beneficii financiare; - Seriozitate si profesionalism; - Locatie centrala, usor accesibila. Cine suntem: Diva Studios este un studio activ pe piata din Timisoara si Belgrad de mai bine 12 ani. Am oferit intotdeauna foarte multa serizitate si profesionalism, nu doar pentru a fi competitivi, ci pentru ca asa suntem. Odata cu deschiderea celui de-al 3-lea spatiu, aflat in apropiere de Piata 700 din Timisoara, dorim sa ne marim echipa. Tel: 0734494847 Daca esti interesat/a ai mai multe optiuni de contact pe siteul nostru. Experienta in domeniu constituie un avantaj.

  • Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.

  • Cauti un job? Cauti o Afacere? Detii o companie ? Vrei un venit suplimentar? Vrei sa lucrezi intr-o companie cu posibilitati de avansare si castiguri mari? AICI LE GASESTI PE TOATE! -Destine Broker de Asigurare si Reasigurare intermediaza tote categoriile de asigurari( RCA,CASCO,LOCUINTE,VIATA,SANATATE,ETC) Cu toate companiile de asigurari. -Credite bancare si nebancare. -Intermediere de pachete turistice intern si extern. -Intermedieri Imobiliare - Daune ETC. -VEI AVEA LA DISPOZITIE -cea mai avansata platforma online ( pentru emitetre si invatare) -parteneri -informatii Know How -sistem de comisionare foarte atractiv -seminarii si cursuri gratuite -program flexibil part time sau full-time -posibilitatea de a avansa in cariera -traininguri de dezvoltare profesionala si personala -reteta afacerii. - Puteti lucra de acasa , Dumneavoastra va organizati programul si tot dvs. hotarati cat de mult castigati si cat de mult vreti sa va dezvoltati in acest domeniu. -Candidatul ideal; - minim diploma BAC. - persoana serioasa ,ambitioasa, comunicativa, sociabila -experienta in vanzari/ asigurari - cunostinte minime calculator -- Persoanele care detin cod RAF si portofoliu primesc din start comision mai mare. - - Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o intalnire. - Se mentioneaza faptul ca nu se pune accent pe varsta (minim 18 ani) si nici pe zona. - Recrutam oameni din orice judet sau localitate unde exista o piata de asigurari si a potentialelor servicii intermediate de companie. - Pentru detalii va rog sa trimiteti CV-ul la anghelvasile35/gmail.com sau sunati la 0744983709 / 0770513199 pentru a discuta direct cu un consultant. SUCCES !!!!!

  • Cauti un job? Cauti o Afacere? Detii o companie ? Vrei un venit suplimentar? Vrei sa lucrezi intr-o companie cu posibilitati de avansare si castiguri mari? AICI LE GASESTI PE TOATE! -Destine Broker de Asigurare si Reasigurare intermediaza tote categoriile de asigurari( RCA,CASCO,LOCUINTE,VIATA,SANATATE,ETC) Cu toate companiile de asigurari. -Credite bancare si nebancare. -Intermediere de pachete turistice intern si extern. -Intermedieri Imobiliare - Daune ETC. -VEI AVEA LA DISPOZITIE -cea mai avansata platforma online ( pentru emitetre si invatare) -parteneri -informatii Know How -sistem de comisionare foarte atractiv -seminarii si cursuri gratuite -program flexibil part time sau full-time -posibilitatea de a avansa in cariera -traininguri de dezvoltare profesionala si personala -reteta afacerii. - Puteti lucra de acasa , Dumneavoastra va organizati programul si tot dvs. hotarati cat de mult castigati si cat de mult vreti sa va dezvoltati in acest domeniu. -Candidatul ideal; - minim diploma BAC. - persoana serioasa ,ambitioasa, comunicativa, sociabila -experienta in vanzari/ asigurari - cunostinte minime calculator -- Persoanele care detin cod RAF si portofoliu primesc din start comision mai mare. - - Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o intalnire. - Se mentioneaza faptul ca nu se pune accent pe varsta (minim 18 ani) si nici pe zona. - Recrutam oameni din orice judet sau localitate unde exista o piata de asigurari si a potentialelor servicii intermediate de companie. - Pentru detalii va rog sa trimiteti CV-ul la anghelvasile35/gmail.com sau sunati la 0744983709 / 0770513199 pentru a discuta direct cu un consultant. SUCCES !!!!!

  • Oportunitate noua pentru anul 2020. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Trimiteti mesajul VREAU DETALII.

  • Firma Italiana cauta vorbitori Limba Italiana .call center...cursiv,...cu sediul in orasul Radauti program de Luni pana Vineri .se ofera salariul atractiv plus masa...Rel telefon 0743637378 Viorel

  • Cautam colegi ce isi doresc venituri care sa le permita un trai decent, cateva vacante /an si respectul celor din jur. Ce trebuie sa oferi? -minimum diploma Bacalaureat -cazier "curat" -disponibilitate de a asculta si rezolva anumite dorinte ale oamenilor Jobul poate sa fie full time sau part time, dar e clar ca implicarea seriaosa aduce si venituri majore. Daca esti student, "tanar" pensionar, sau daca ai un venit sub 3.000 lei......ai face bine sa ne apelezi. Te asteptam cu drag!

  • Agentie imobiliara cu 19 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Conditii foarte avantajoase, Publicitate intensiva. Cursuri la sediul firmei http://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru part time -2300net + 300ron tickete masa - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Investitor cu idei online, e-commerce, aplicații, caută persoană serioasă, studentă sau proaspăt absolventă, care să înțeleagă și să-i placă marketing-ul online, pentru asociere în vederea promovării unor e-magazine și aplicații mobile. Eu sunt din Timișoara, dar sunt deschis la orice asociere la nivel național.

  • Cerinte: Cunoştinţe solide Microsoft Office ( Excel); Experienţă în utilizarea unei aplicaţii/soluţii de tip CRM (Customer Relationship Management); Experienţă relaţionare/comunicare clienţi(reprezintă un avantaj); Abilitaţi de lucrul în vânzari sau marketing (reprezintă un avantaj); Studii medii/superioare; Spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situaţiile conflictuale; Spirit de echipă, punctualitate; Dorinţă de perfecţionare continuă în domeniul vânzărilor/relaţiilor cu clienţii; Bune abilități de comunicare (în exprimarea scrisă și verbală). Responsabilitati: Asistenţă, gestionare şi consiliere clienţi; Identificarea şi rezolvarea nevoilor clienţilor; Operare CRM (generare şi reglare facturi, contactare clienţi, transmitere de oferte, actualizare informaţii în baza de date, abonare-reabonare pentru servicii, etc). Ce oferim: Pachet salarial motivant, bazat pe rezultate, tichete de masă, fructe la birou săptămânal; Oportunitatea de a lucra într-o organizație dinamică, cu o echipă tânără; Posibilitatea de a evolua profesional, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflată în proces de permanentă dezvoltare și extindere. Spațiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni. Disclaimer: Stimat/ă candidat/ă, Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene. În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea datelor personale. Dacă în urma lecturării prezentei politici ne transmiteți datele dvs (sub forma unui Curriculum Vitae) printr-unul dintre multiplele canale puse la dispoziție, înseamnă că ați fost informat în baza art. 13 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016, că vom colecta și prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, număr de telefon, adresă de domiciliu, etc.) cu scopul desfășurării procesului de recrutare și selecție inițiat de către reprezentanții companiei și că v-ați acordat consimțământul pentru acestea. Subliniem faptul că vom utiliza aceste date numai în scopul pentru care au fost solicitate, respectiv pentru finalizarea procesului de recrutare. În acest sens, pe baza datelor și informațiilor pe care ni le furnizați în mod benevol și pentru care avem acordul dvs de analiză, urmărim să determinăm dacă sunteți sau nu un candidat potrivit pentru posturile vacante din cadrul companiei, precum și pentru a vă contacta cu o propunere, în vederea stabilirii unui interviu sau cu scopul de a vă solicita / furniza informații suplimentare legate de oferta noastră. Menționăm că nu vom furniza niciunei terțe părți informațiile puse la dispoziție de dvs, cu excepțiile prevăzute de dispozițiile legale.

  • Angajam legatorese executie produse- cerinte: -Studii medii -indemanare -vedere buna atentie la detalii -de preferat cu experienta in domeniu sau croitorie- dar nu neaparat Mediu de lucru curat , sector 3 ( zona Cartier 23 august- Republica ) . Tel :031.436.6141 .

  • Înființată în anul 2001, editura Universul Juridic a devenit unul dintre principalii actori ai pieței de carte juridică din România. Poziția pe care o ocupă în acest moment editura pe piața de carte juridică se datorează bazelor solide care au fost puse încă de la înființare: respect, seriozitate în relațiile cu colaboratorii noștri și dorința de a dezvolta în permanență editura. Cerinte Studii superioare finalizate – marketing/relații publice/economice (constituie avantaj). Experiență în organizarea de evenimente/vânzări (constituie avantaj). Foarte bune abilități de comunicare (în exprimarea scrisă și verbală). Abilități de planificare și organizare a activității, derulare simultană de evenimente, atenție la detalii. Abilități de lucru în echipă. Disponibilitate pentru un program flexibil în funcție de evenimentele gestionate/coordonate. Bune abilități de utilizare a calculatorului MS Office (Outlook, Excel, Word), program de tip ERP, CRM. Permis de conducere categoria B (constituie avantaj). Responsabilitati / Realizari Implementarea și asigurarea bunei desfaşurări a evenimentelor /conferinţelor în cadrul societății; administrarea calendarului evenimentelor, gestionarea materialelor necesare (mape, inserturi, pachete etc), operare casă de marcat, comunicarea între departamente (vânzări, DTP, redacţie, depozit, contabilitate), logistică evenimente, închiderea evenimentelor (postare de tip “CUM A FOST”). Se asigură că toate activitaţile sunt în acord cu strategia de eveniment/programul evenimentului şi se încadrează în termenele-limită stabilite. Comunicarea propunerilor de ofertă către parteneri, promovarea evenimentelor. Identificarea noilor furnizori pentru servicii și produse complementare evenimentelor organizate. Monitorizarea pieței de profil - repetitiv, lunar sau la cerere. Participarea la conferințele/evenimentele societății și nu numai. Întocmirea de rapoarte specifice către seful ierarhic. Operare CRM (abonare-reabonare, generare şi reglare facturi, contactare abonaţi, transmitere de oferte potenţialilor clienţi, etc). Alte informatii · pachet salarial motivant, bazat pe rezultate, tichete de masă, fructe la birou săptămânal; · oportunitatea de a lucra într-o organizație dinamică, cu o echipă tânără; · posibilitatea de a evolua profesional, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflată în proces de permanentă dezvoltare și extindere. - spațiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni.

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Domarco Security SRL angajeaza pe perioada nedeterminata persoana dinamica in vederea deplasarii in teren pentru efectuarea operatiunilor de incasari, posesoare permis cat. B. Telefon: 0241.551.166 sau 0729.994.471 .

  • Suntem in cautarea unei persoane energice pentru pozitia de Reprezentant de Vanzari. Daca te atrage ideea de a lucra intr-un mediu dinamic, prietenos si in continua crestere, alaturi de o echipa tanara, te invitam sa trimiti CV-ul tau actualizat, cu subiectul: Pozitie Reprezentant de Vanzari. Responsabilitati: • Asigura concordanta intre obiectivele de marketing cu cele de vanzari si profit ; • Identifica aparitia de produse/solutii noi in domeniu; • Consulta managementul cu privire la posibilitatea integrarii solutiilor noi; • Contacteaza furnizorii potentiali si urmareste implementarea solutiilor; • Monitorizeaza si contribuie la calitatea serviciilor oferite de grupa de vanzari; • Elaboreaza/implementeaza programe de masurare a satisfactiei clientilor, propune masuri de imbunatatire; • Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti; • Monitorizeaza si contribuie la reducerea stocurilor cu miscare lenta si eliminarea celor fara miscare; • Stabileste termenele de livrare catre clienti tinand cont de organizarea programului de productie si aprovizionare si tinand cont de registrul de comenzi; • Calculeaza preturi pentru vanzarea produselor catre clienti tinand cont de limitele stabilite de managementul firmei si realizeaza oferte catre acestia; • Cunoaste marfurile si materiile prime si realizeaza prezentarea acestora fie la sediul firmei fie la sediul clientilor; • Intocmeste si preda lunar un raport de activitate Directorului de Vanzari; • Supravegheaza stocul si face demersurile necesare catre Departamentul Productie in cazul in care trebuie completat stocul cu anumite produse. Cerinte: • Absolvent/(a) studii medii sau superioare; • Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara; • Cunostinte bune de operare Microsoft Office, Corel Draw; • Gangire logica si analitica, cu o buna capacitate de analiza si sinteza; • Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, orientata catre rezultat, capabila pentru rezolvarea oricarei situatii aparute; • Capacitatea de a stabili relatii, de a negocia si de a vinde; • Capacitate de comunicare si lucru in echipa; • Spirit creativ, inovativ si proactivitate; • Permis de conducere categoria B; • Limba engleza – nivel avansat. Oferta: • Salariu atractiv; • Laptop, telefon mobil si masina de serviciu; • Tichete de masa; • Asigurare de sanatate. Procesul de recrutare include: - Interviuri - Teste profesionale Numai candidatii selectati vor fi contactati. Persoana de contact: Madalina Megulete, HR Manager – resurse.umane@labelprint.ro | 0728.928.999 | 0765.489.108

  • Angajam femeie de serviciu - 1 schimb 16:00-20:00 Responsabilitati: - Realizeaza activitatile zilnice de curatenie in conformitate cu orarul stabilit si in incinta biroului; - Utilizeaza în mod eficient resursele puse la dispoziţie: echipamente sau materiale necesare; - Raspunde cu promptitudine sarcinilor date de conducerea unităţii. Cerinte: - Abilitati de comunicare; - Spirit de echipa; - Persoana dinamica; Oferim: - Salar motivant; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Posibilitatea de a face parte dintr-o companie mare, in continua dezvoltare

  • Servus! Ofer texte creative pentru magazine online sau bloguri Sunt content writer cu experiență si redactez texte atractive, relevante pentru cititori si pentru motoarele de cautare. Redactez descrieri de servicii si produse, articole pentru blog, review-uri, advertoriale, comunicate de presa, articole informative, articole de tip guest post. Tarif pentru continut in limba romană: 6 lei/100 cuvinte, respectiv 30 lei pentru 500 de cuvinte.

  • Profilul persoanei căutate: - experiență de minimum 3 ani în vânzări (domeniul tehnic) - folosire C.R.M. - abilități excelente de comunicare și relaționare - orientare către client - pasiune pentru vânzări - persoană proactivă, îndreptată spre rezultate - foarte bune abilitați de organizare și planificare - disponibilitate la deplasări frecvente - bune abilități de negociere - permis de conducere categoria B - cunoaștere a limbii engleze - studii superioare, ideal, în domeniul tehnic

  • Salveaza cautarea