Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Responsabilitatile unui asistent in brokeraj: -Parcurge programul de pregatire profesionala. -Participa si este absolvent al examenului pentru obtinerea codului RAF (atestat in asigurari). -Urmeaza pas cu pas instructiunile leader-ului pentru indeplinirea conditiilor cumulative. -Participa la cursurile de perfectionare din cadrul companiei. -Este responsabil de incheierea contractelor de asigurare si de contracte ce tin de activitati conexe (credite bancare & pachete turistice). -Minim o ora pe zi se documenteaza cu o informatie specifica domeniului avand ca scop cresterea profesionalismului. -Stabileste obiective iar impreuna cu leader-ul pun in practica obiectivele respective. -Are in vedere viziunea, misiunea, dar si planul pe termen lung al companiei. -Se poate adapta diversitatii si este capabil sa ia decizii in anumite situatii. -Este perseverent si rabdator. Viziunea companiei : Responsabilitate, integritate si inovatie pentru a atinge excelenta in servicii pentru client. Dorim sa fim prima optiune ca broker de asigurare pentru clientii si partenerii nostri. Misiunea Companiei: Sa protejam cel mai bine si sa imbunatatim viata clientilor nostri, a familiilor si a afacerilor acestora. Respectam regulile – cele externe (legale, legi, norme , etc.) si cele impuse si asumate de noi. Suntem dedicati dezvoltarii unui mediu de business transparent care incurajeaza si rasplateste performanta. Colaboratorii nostri dau valoare companiei si participa in mod activ la succesul acesteia, fiind impreuna responsabili pentru indeplinirea misiunii noastre. Recunoastem calitatea, motivarea si performanta ca factori principali in atingerea succesului. Performanta, Profesionalism si Profitabilitate (3P): performanta ne motiveaza sa abordam orice activitate cu un profesionalism care genereaza maxim de profitabilitate pentru toti cei implicati. Spirit de echipa: sustinem dezvoltarea potentialului individual angrenat in echipa, ceea ce duce la optimizarea actiunilor fiecarei entitati ( individ, echipa, companie ) vizand indeplinirea misiunii in rezultatele obţinute. Oportunitati de dezvoltare profesionala: cream si asiguram membrilor echipei noastre oportunitati de a-si dezvolta si pune in valoare abilitatile si creativitatea. Flexibilitate: suntem capabili sa ne adaptam profesional la orice noi circumstante.Ne indreptam permanent catre imbunatatirea si perfectionarea activitatii. Informam clientii permanent in legatura cu modificarile legislative care apar in domeniul asigurarilor. NU APLICA DACA: -Ai pretentii mari la cunostinte minime. -Te intereseaza salariu fix. -Nu te motiveaza conceptul de de comision. -Nu esti sociabil. -Nu ti-ai stabilit niciodata obiective. -Nu iti respecti obiectivele si nu esti consecvent si perseverent in cea ce faci. Daca ti-am starnit interesul si consideri ca poti face fata provocarilor te asteptam cu drag sa completezi formularul de aplicare. Link: https://forms.gle/RHsVkoLixfEqdCvVA

  • Recrutam Colator Publicitar pentru o companie prezenta pe piata de distributie a materialelor publicitare premium. Cerințe Absolvent studii medii (diploma bacalaureat); Permis de conducere categoria B, cu o experienta de minim 1 an de condus frecvent – obligatoriu; Responsabilități Prelucreaza si aplica autocolante pe diverse suporturi cum ar fi: textile, masini, vitrine, panouri, etc. Preia comenzi, calculeaza preturi, prelucreaza grafic, pregateste detaliile tehnice si documentele necesare efectuarii lucrarilor; Se deplaseaza la sediul clientilor pentru masuratori si pentru informatii despre caracteristicile tehnice ale lucrarilor si amplasarea locatiilor sau pentru montarea lucrarilor executate. Oferim salariu fix 2500 ron net + bonusuri în funcție de activitatea desfășurată Oportunitati de crestere si dezvoltare profesionala

  • We are looking for a person that : -Has experience using social media in a business setting -Is excellent in written and oral communication skills -Has the ability to take initiative, problem solver and perform research -Be organized , dependable, a team-player and creative -Is detail-oriented and able to coordinate multiple work streams -Speaks fluent English - Has experience in Photoshop and taking quality pictures If you are interested in this job please apply here.

  • Vrei sa fii Partener Independent de vanzari Directe al Companiei germane LR Health&Beauty? De 33 de ani,LR este o companie de succes,care si-a extins aria de dezvoltare a afacerii in 28 de tari! Compania LR Health&Beauty,producatoare de produse de sanatate,suplimente,cu experiență în echilibrarea imunității,în sisteme anti-îmbătrânire,care a colaborat cu staruri internaţionale,care şi-au creat propriile parfumuri LR,îți ofera posibilitatea de a avea o afacere proprie, fara niciun risc financiar, si un venit suplimentar. Aici esti ajutat pas cu pas de Companie ca sa-ti construiesti propria afacere si sa devii independent financiar ! LUCRAM IN ECHIPA! ASADAR, LUCRAM SI PENTRU TINE! EȘTI INTERESAT/A ? Lasa un mesaj aici si-ti voi raspunde in cel mai scurt timp posibil!

  • Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing, in domeniul Telecomunicatiilor. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • Se recrutează brokeri de asigurari locali. Persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurarilor trebuie sa dețină diplomă de BAC sau sa detina cod RAF. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE, ASIGURARI COMPLEXE, etc ... -Asigurari de sanatate & viata. Activitati conexe: -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice intern si extern. -Piese auto. -Reincarcari cartele (vodafone, orange, telekom). Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Pentru detalii vă rog să trimiteți CV-ul la ,sau să sunați la 0744983709 pentru a discuta direct cu un consultant.

  • Se recrutează brokeri de asigurari locali. Persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurarilor trebuie sa dețină diplomă de BAC sau sa detina cod RAF. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE, ASIGURARI COMPLEXE, etc ... -Asigurari de sanatate & viata. Activitati conexe: -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice intern si extern. -Piese auto. -Reincarcari cartele (vodafone, orange, telekom). Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Pentru detalii vă rog să trimiteți CV-ul la ,sau să sunați la 0744983709 pentru a discuta direct cu un consultant.

  • Cerinte: Experienta in productia publicitara, sau cel putin indemanare si adaptare, promptitudine, seriozitate.Permisul de conducere cat.B, reprezinta un avantaj. Detalii: Realizam casete luminoase, litere volumetrice,standuri expozitionale,bannere,colantari,etc. Salariu: 2500 - 2700 RON Conditii: Program de 8/ore de luni pana vineri, de la 8 la 16:30, jumatate de ora pauza, orice munca suplimentara daca este cazul, se plateste conform codului muncii.

  • Nu se ofera salariu, doar comision! Caut colaboratori pentru vanzare site online sau network marketing pentru a deveni team lideri regionali sau nationali Castiguri lunare in functie de dorinta de implicare Se asigura training gratuit si seminarii de pregatire. Deschiderea unui cont de colaborator costa 300 lei (se primeste un site propriu pentru vanzare online +produse) Freeways Global Romania

  • ANGAJĂM - CONSILIER CREDITE VANZARI - CLUJ (sediul central) Îți place să lucrezi cu oamenii şi ești dispus/ă să dobândeşti noi competențe, alături de o echipă entuziastă? Vino în gaşca IMO! Cerinţe: * Studii - economice * Experienţă - într-o instituţie #bancara şi/sau în vânzări Trimite CV-ul pe adresa office(a)imogrup..ro

  • Descriere Te asteptam sa te alaturi unei echipe dinamice in vanzarea creditelor bancare. Daca indeplinesti criteriile minime aplica la acest job. Sunt doar 2 posturi disponibile. Criterii: – diploma bacalaureat/universitara – dispus la acumularea unei noi experiente – bune abilitati de comunicare – disponibilitate la munca din sistemul bancar – seriozitate si atitudine corecta fata de clienti Ce trebuie sa faci? – abordarea clientilor in cautare de produse bancare – gasirea celor mai bune solutii de finantare pentru client – sa fii dispus sa inveti tot ceea ce tine de munca in sistemul de creditare – seriozitate si atitudine corecta fata de clienti Poti aplica trimitand un CV la adresa agent.baiamare@gmail.com

  • Societatea noastra- angajeaza operator vanzari cu program full time in sector 2 Daca esti o fire comunicativa si iti place sa lucrezi in domeniul vanzarilor online, te asteptam cu un CV. Cateva din atributiile postului: – preluarea comenzilor si pregatirea lor pentru livrare – comunicarea cu clientii si oferirea de consultanta telefonica acestora – inregistrarea intrarilor si iesirilor de marfa in gestiune – comunicarea cu colegii intr-un spirit de echipa pentru atingerea obiectivelor – administrare magazin (introducere produse noi, editare stoc...etc) – alte activitati specifice administrative Constituie avantaj cunoasterea limbii Engleze si cunostinte tehnice. -Salariu atractiv

  • Responsabilitati: Reprezentantul de vanzari desfasoara urmatoarele activitati: -Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; - Intocmeste oferte de marfuri; - Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale; Cerinte -studii medii - experienta in utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului; - abilitati de comunicare, negociere; - flexibilitate, sociabilitate; - rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor; Beneficii Oferite: - Mediu profesionist de lucru; - Colectiv tanar,; - Participarea la training-uri de perfectionare ; - Pachet salarial competitiv "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

  • Ofer servicii complete de Social Media si Digital Marketing : - Identificarea canalelor online frecventate de potenţialii clienţi ai companiei dvs - Elaborarea de propuneri de promovare a brandului prin canale online şi de social media; - Organizarea evenimentelor de tip promovare(branding) - Creare content original in functie de guide-line-ul companiei - Fotografierea si filmarea produselor, procesului de montaj (BTS) in vederea realizarii materialelor de social media. - Postari pentru toate canalele de Social Media - Facebook, Instagram, Youtube, Google, Twitter, TikTok, Snapchat - Relatia cu influencerii ( PR ) - Creare si gestionare Ads Campaings pentru campaniile tactice ale companiei.

  • CANDIDATUL IDEAL -Studii medii/studiile superioare constituie un avantaj; -Cunostinte medii de utilizare PC; -Bune activitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat; Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; Spirit de initiative si capacitate de a lucre in echipa. RESPONSABILITATI -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; -Promovarea,prezentarea si vanzarea produselor companiei. BENEFICII -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare; -Traininguri gratuite; Posibilitatea de a promova profesional si de a devein manager de echipa.

  • Cautam creatori de educatie: invatatori si profesori pentru job part-time. Va rog sa-mi lasati in wats app 0744592676 sau sms numele, ocupatia, studii si localitatea

  • studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite

  • marca importanta, angajaza agent comercial plurimandatar, sector produse consumabile tinichigerie, automotive relatii la telefon: 00393280352295

  • Ofer servicii de marketing online prin recenzii / review Google . Conturile sunt reale si SUNT din ROMANIA . Se pot posta intre 10 si 200 de recenzii / review Google UNICATE (intre 1* si 5*) in functie de dorinta clientului. Pentru preturi , va rog contactati-ne.

  • Oferta segmentul Locuri de munca/ Parteneriat, filiala Brasov Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 24 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: Christina Epure 0736797203 sau se poate trimite CV-ul pe adresa:

  • Salveaza cautarea