Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi in Marketing, publicitate - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • Menajera 8h zi - Aurel Vlaicu

    Firma situata in zona Aurel Vlaicu -Aviatorilor este in cautarea unei Menajere cu sau fara experienta. Pachet salarial 2500-2700 net (in mana) lunar + bm de 35 lei ziua lucrata+ asigurare privata de sanatate, asigurare de viata si pilonul 3 in valoare de 50 lei luna. Program de lucru de la 7 la 15.30 de luni pana vineri fara weekenduri si sarbatori legale. Zile de Co anuale - 25. Doamnele interesate sunt rugate sa lase datele de contact si vor fi contactate in cel mai scurt timp.

  • 19

    Firma Producție Publicitara Angajam Personal

    Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri

  • 66

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 56

    angenti marketing, publicitate

    angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 70

    Angajez operator PC / grafician full time sau part time

    Angajez operator PC /Xerox pentru centru copy/print/foto si papetarie, full time sau part time. Cunostinte minime PC Word, Corel Draw prezinta un avantaj. Salariul în funcție de cunostinte. Trimiteți un CV actualizat și va vom contacta pentru un interviu unde vom discuta toate detaliile.

  • 1

    angajez personal distribuire pliante

    angajez personal distribuire pliante din turda mai multe informații la tel

  • Vânzătoare bijuterii aur

    Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:

  • 34

    angajam distribuitori pliante

    angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon

  • 4

    Disponibil online

    Agent vanzari productie publicitara

    Graph Productie Publicitara angajam agent de vanzari in domeniul productiei publicitare. Produsele noastre sunt destinate firmelor ce au expozitii, modernizari fatade, firme cu locatii in mall uri, rebranding. Biroul se afla pe str. Ion Sahighian nr. 2, Bucuresti (zona Metrou Republica) Oferim baza de date si training 30 zile Salariu 5000 lei + bonusuri vanzari (2%-10%) in functie de targetul atins. Bonus semestrial de performanta.

  • 1

    Disponibil online

    Oportunitate de afacere

    Îți dorești mai multă libertate! Îți dorești mai mulți bani! Îți dorești să ai propria afacere! Îți dorești să găsești o oportunitate care să se potrivească cu modul tău de viață! Forever Living Products Îți poate îndeplini toate visurile! Contactează-mă și te voi ghida în cea mai frumoasă călătorie!

  • Angajam lucrator productie publicitara

    Angajam persoana pentru productia si montajul de casete luminoase si litere volumetrice in Norvegia!

  • 4

    specialist marketing

    Descriere si obiectivul postului : - Crearea și menținerea identitatii imaginii companiei; - intretine site wordpress platforme social media: Canditatul Ideal: -are cunostinte de utilizare a platformei wordpress - stie sa utilizeze un program de editare photo(photoshop, canva, xd, etc.) -este familiarizat cu platformele de socializare: Facebook, Twitter -are bune abilitati de comunicare, profesionalism -are cunostinte de Google Analytics Google Ads Atributii: -actualizarea portofoliului de produse pentru site-ul nostru wordpress -crearea si implementarea pe site a ofertelor promotionale si distribuirea lor pe platformele de socializare -crearea imaginilor pentru ofertele promotionale -administrarea site-ului wordpress(actualizare informatii, imagini, oferte, promotii) -sa comunice si sa ofere raspunsuri solutii potentialilor clienti care ne contacteaza prin intermediul formularului de contact al site-ului, dar si pe platformele social media -sa distribuie continut regulat pe platformele social media -sa analizeze performantele website-ului prin Google Analytics, sa faca modificari in conformitate cu rezultatele dar si propuneri de imbunatatire a traficului. -ocazional sa creeze campanii platite Google Ads Facebook ce presupune cercetarea cautarea cuvintelor cheie potrivite domeniului nostru de activitate si stabilirea unei audiente, optimizarea campaniilor pentru maximizarea rezultatelor full sau part time

  • 9

    Operator Call Center Limba Italiana,Spaniola sau Germana in Arad

    Candidatul Ideal cunostinte de limba Italiana, Spaniola sau Germana la nivel mediu - avansat (vorbit si scris) abilitati excelente de comunicare verbala responsabilitate, punctualitate orientat spre rezultate atentie la detalii cunostinte de utilizare PC, Word, Excel, Outlook, Internet. Descrierea jobului Postul este in Arad (nu Remote). Activitatea se desfasoara la birou. Locuiesti in Arad? Vorbesti Italiana, Spaniola sau Germana la un nivel mediu / avansat? Suntem in cautare de noi colegi pentru pozitia de Operator Telemarketing. Postul presupune promovarea Metodei Nielsen si stabilirea intalnirilor pentru agenti de vanzari. Oferim: Cursuri de formare si traininguri periodice gratuite Pachet salarial motivant (Salariu fix + bonusuri + bonuri de masa). Indeplinesti toate cerintele mentionate in anunt? Atunci aplica!

  • Specialist Marketing

    Căutăm un Specialist Marketing talentat și creativ pentru a se alătura echipei noastre. Persoana ideală trebuie să aibă cunoștințe avansate în gestionarea campaniilor pe platforme de social media, în special TikTok, Facebook și Instagram. Responsabilități: Crearea, planificarea și implementarea campaniilor de marketing pe TikTok, Facebook și Instagram. Monitorizarea și analizarea performanței campaniilor, oferind rapoarte și recomandări pentru optimizare. Dezvoltarea de strategii de conținut care să atragă și să angajeze publicul țintă. Colaborarea cu echipa de creație pentru a dezvolta conținut vizual și textual relevant și atractiv. Gestionarea bugetelor campaniilor și asigurarea unui ROI pozitiv. Rămânerea la curent cu tendințele și schimbările din social media. Cerințe: Experiență de minimum 2 ani în marketing digital și gestionarea campaniilor pe social media. Cunoștințe solide de utilizare a platformelor TikTok, Facebook și Instagram pentru campanii publicitare. Abilități analitice și experiență în utilizarea instrumentelor de analiză pentru monitorizarea performanței campaniilor. Creativitate și capacitate de a dezvolta conținut atractiv. Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă. Cunoștințe de bază în design grafic reprezintă un avantaj. Beneficii: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv. Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri de specialitate. Mediu de lucru dinamic și plăcut. Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără și creativă. Dacă ești pasionat de marketingul digital și ești pregătit să aduci un plus de valoare echipei noastre, așteptăm cu nerăbdare CV-ul tău .

  • 1

    Creative graphic Designer

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • 2

    Job Opportunity in Online Casino

    We're hiring Game Presenters for: English Greek Mandarin Bulgarian Competitive salary + perks Meal vouchers Team events Join our team for an exciting online casino experience!

  • 3

    Angajam Lucrator Productie Publicitara

    Despre Noi Standard Image & Design SRL este o companie care activează pe piață producției publicitare din 2006 cu sediul in București. Obiectivul nostru este de a realiza produse de înaltă calitate clienților nostrii si un mediu de lucru primitor cu reale posibilități de dezvoltare pentru angajații nostrii. Descrierea postului - productie materiale publicitare: semnalistica, POSM, totem-uri, fațade bond, forex, materiale marketing pentru campanii , evenimente, colantare, producție colante, etc - ocazional disponibilitate deplasari in tara sau lucru de noapte Abilitati si competente: - dorinta de cunoaștere, seriozitate, lucru in echipa, promptitudine - abilitatile tehnice pot constitui un avantaj - abilitati comunicare - creativitate Ce oferim - pachet salarial atractiv care poate include si bonusuri per proiecte - bonuri de masa - posibilitati decontare transport Te potrivești cu această descriere? Ne-ar plăcea să discutăm! Contactează-ne la numărul de telefon afișat pentru a stabili o întâlnire.

  • 1

    Social Media

    Angajăm Social Media Ești pasionat de social media și ai abilități excelente de comunicare? Îți place să creezi conținut captivant și să interacționezi cu comunitatea online? Atunci te vrem în echipa noastră! Ne dorim să ne extindem echipa cu un Social Media Manager talentat și creativ. Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de social media pe diverse platforme (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc.) Crearea și gestionarea conținutului atractiv (texte, imagini, video) pentru canalele noastre de social media Monitorizarea și analizarea performanței campaniilor și realizarea de rapoarte periodice Interacțiunea cu urmăritorii și gestionarea comunității online Colaborarea cu echipa de marketing pentru a alinia campaniile de social media cu obiectivele generale ale companiei Rămânerea la curent cu tendințele și bunele practici în domeniul social media Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea conturilor de social media Cunoștințe solide despre platformele de social media și instrumentele de analiză Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală Creativitate și atenție la detalii Capacitate de a lucra independent și în echipă Cunoștințe de bază în design grafic și editare video reprezintă un avantaj Beneficii: Mediu de lucru dinamic și creativ Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial atractiv Program flexibil Teambuildinguri și evenimente interne Dacă ești pregătit să îți folosești creativitatea și expertiza pentru a crește prezența noastră online, trimite CV-ul tău la adresa de email Te așteptăm în echipa noastră!

Salvează căutarea