Anunțuri
Marketing Publicitate Disponibil din: 2020-10-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Personal Productie Publicitara - Middle -level - Permis de conducere cat B - Experienta in domeniu minim 3 ani - Persoana tehnica, indeminatica, cu simt practic, atența la detalii - Responsabilitate în realizarea sarcinilor, dorință de învățare și perfecționare în domeniu - Persoana orientata catre munca in echipa Responsabilitati: - Executia și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi suprafete - Realizare litere volumetrice - Confectionarea montarea de casete si firme luminoase neluminoase - Amenajari showroom-uri si magazine, decorari vitrine, confectii metalice , copertine - Indeplinirea sarcinilor de productie - Cunoasterea fluxului de productie si respectarea metodei de lucru Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajam agenti publicitari pentru distribuirea de materiale publicitare in cutiile postale la case si blocuri
-
Candidatul Ideal cunostinte de limba Italiana, Spaniola sau Germana la nivel mediu - avansat (vorbit si scris) abilitati excelente de comunicare verbala responsabilitate, punctualitate orientat spre rezultate atentie la detalii cunostinte de utilizare PC, Word, Excel, Outlook, Internet. Descrierea jobului Postul este in Arad (nu Remote). Activitatea se desfasoara la birou. Locuiesti in Arad? Vorbesti Italiana, Spaniola sau Germana la un nivel mediu / avansat? Suntem in cautare de noi colegi pentru pozitia de Operator Telemarketing. Postul presupune promovarea Metodei Nielsen si stabilirea intalnirilor pentru agenti de vanzari. Oferim: Cursuri de formare si traininguri periodice gratuite Pachet salarial motivant (Salariu fix + bonusuri + bonuri de masa). Indeplinesti toate cerintele mentionate in anunt? Atunci aplica!
-
Despre Noi Standard Image & Design SRL este o companie care activează pe piață producției publicitare din 2006 cu sediul in București. Obiectivul nostru este de a realiza produse de înaltă calitate clienților nostrii si un mediu de lucru primitor cu reale posibilități de dezvoltare pentru angajații nostrii. Descrierea postului - productie materiale publicitare: semnalistica, POSM, totem-uri, fațade bond, forex, materiale marketing pentru campanii , evenimente, colantare, producție colante, etc - ocazional disponibilitate deplasari in tara sau lucru de noapte Abilitati si competente: - dorinta de cunoaștere, seriozitate, lucru in echipa, promptitudine - abilitatile tehnice pot constitui un avantaj - abilitati comunicare - creativitate Ce oferim - pachet salarial atractiv care poate include si bonusuri per proiecte - bonuri de masa - posibilitati decontare transport Te potrivești cu această descriere? Ne-ar plăcea să discutăm! Contactează-ne la numărul de telefon afișat pentru a stabili o întâlnire.
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
BUSINESS SMART cu atelier de confectii metalice usoare in Bucuresti (incinta Electromagnetica - Sector 5). Angajeaza lacatus mecanic. Salariul este negociabil, functie de experienta
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
SPECIALIST MARKETING Candidat ideal: Bun cunoscător al materialelor de construcţii; Capacităţi de planificare, analiza si decizie; Capacităţi organizatorice, de comunicare si negociere; Cunoştinţe operare PC, retele sociale (facebook, instagram, youtube, etc); Permis de conducere categ B reprezinta un avantaj; Constituie avantaj experienta intr-un post similar. Activitati specifice postului: Coordoneaz direct activitatea desf şurat în departamentul de marketing; Promovarea produselor: Dezvoltarea și implementarea campaniilor publicitare, inclusiv publicitatea online și offline, campanii pe social media, promoții, evenimente de marketing etc. Gestionarea prezenței online: Administrarea website-ului companiei, gestionarea conturilor de social media, crearea de conținut relevant și interesant pentru audiență. Colaborarea cu alte departamente: Lucrul împreună cu departamentele de vânzări, achiziții, logistică și alte departamente pentru a asigura o coordonare eficientă și pentru a susține obiectivele generale ale companiei. Monitorizarea performanței: Măsurarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing pentru a evalua eficacitatea acestora și pentru a face ajustări acolo unde este necesar. Dezvoltarea materialelor de marketing: Crearea de materiale de marketing, cum ar fi broșuri, cataloage, reclame, materiale promoționale etc. Intocmeşte rapoarte scrise de lucru în formatul şi la termenele solicitate de conducerea societ ţii; OPERATOR MAGAZIN-ONLINE Candidat ideal: Studii medii superioare; Cunoștințe operare calculator; Bune abilități de comunicare; Permis de conducere categ. B reprezinta un avantaj. Activitati specifice postului: Atribuții: Asigură relația cu clienții magazinului on-line pentru preluare comenzi, furnizarea informațiilor despre produsele comercializate, despre modalitatile de livrare, Pregateste comenzile pentru livrare, colaboreaza direct cu colegii dar si cu firmele de curierat colaboratoare, Administreaza comenzile venite atat pe magazinul online cat si cele telefonice, email sau alte canale de comunicare, Actualizează lista de produse din magazinul on-line, Adaugă dezactivează produse fișe tehnice articole pe magazinul on-line.
-
BOSCH SERVICE SOLUTIONS SRL cu sediul in Timisora, Bv.Take Ionescu nr.50-52, ISHO Offices, judetul TIMIS, avand CUI:15540009, cu numar de inregistrare la Registrul Comertului J35 1478 24.06.2003 anunta concurs pentru ocuparea postului vacant 1 x Asistent relatii publice si comunicare, cod COR 333906, studii medii, limba engleza avansat, perioada nedeterminata. Detalii pe e-mail:
-
Ești creativ(ă), pasionat(ă) de marketing digital și gata să te alături unei echipe dinamice? Avem locul perfect pentru tine! Ce Vei Face: Dezvoltă strategii de marketing captivante online și offline. Gestionează și optimizează campanii pe Google Ads, Meta, și alte platforme de social media. Crează conținut unic și atractiv pentru toate platformele noastre. Analizează și raportează performanța campaniilor. Colaborează pentru succesul evenimentelor și promoțiilor noastre. Ce Căutăm: Experiență în marketing digital, SEO, PPC, și Social Media. Creativitate, capacitate analitică și spirit de echipă. Entuziasm pentru învățarea continuă și adaptare rapidă. Ce Oferim: Salariu competitiv + bonusuri atractive. Mediu de lucru inovator și suport pentru dezvoltare profesională.
-
Per progetto di espansione nel ricerchiamo IMPIEGATI ADDETTI AL TELEMARKETING per presa appuntamenti sul territorio italiano. Le mansioni prevedono il contatto telefonico diretto con aziende finalizzato alla chiusura di incontri commerciali su specifici profili aziendali. Offriamo: Contratto di assunzione full time; Bonus variabile legata al raggiungimento dei target individuali; Costante opportunit di formazione e crescita in un contesto meritocratico, dinamico e internazionale; Requisiti: Attitudine a lavorare per obiettivi e capacit commerciali; Residenza o domicilio nella zona di Arad; Sede di lavoro: ARAD
-
Daca esti energic, bun organizator, îndemânatic, volubil, comunicativ, respectuos si ai nevoie de un loc de munca stabil, sau un al doilea job, te asteptam la interviu. Avem nevoie de un operator print care sa aiba o oarecare pregatire in utilizarea PC, E-MAIL, OFFICE, ADOBE, CAD, printare, scanare și copiere. Daca ai si putina indemanare ne poti ajuta la schimbarea de cartușe, role, încărcare hartie in tava, taiere, laminare etc. Sunt operatiuni curente foarte usoare. Programul este de 4-8 h zilnic, posibil sâmbătă in cazuri extraordinare. Salariul il discutam la interviu. Compania noastra este situata intr-o zona centrala, se poate ajunge foarte usor si rapid cu metroul sau mijloacele de transport de suprafata. Te asteptam!
-
Agenti imobiliari cu sau fara experienta pentru zonele Tineretului, Unirii, Vitan, Alba Iulia, Nerva Traian, Iancului, Mosilor, oferim initiere, contract munca, auto, decont taxi, departament juridic, garantam performanta,portofliu de clienti!COMISION PROGRESIV! La noi agentul face un singur lucru,doar coexiuni intre cerere si oferta,NU FACE ACTE SI NU POSTEAZA ANUNTURI avem departamente specializate!
-
Para proyecto de expansión empresarial buscamos EMPLEADOS DE TELEMARKETING para la realización de citas en espa ol. Las tareas incluyen el contacto telefónico directo, con las empresas destinadas, para cerrar reuniones de negocios sobre perfiles específicos de la empresa. Ofrecemos: Contrato de trabajo full time; Bonus variable vinculado al logro de objetivos individuales; Oportunidades constantes de formación y crecimiento en un contexto de meritocracia, dinámico e internacional; Requisitos: Capacidad para trabajar por objetivos y habilidades comerciales; Domicilio en la zona de Arad; Lugar de Trabajo: ARAD
-
Spaniola Operator Marketing Telesales Spanish KAM 4380 - 5500 lei + bonusuri Esti vorbitor de limba spaniola? Transforma acest avantaj in castiguri financiare. Esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si ca pe o oportunitate de dezvoltare? Atunci ESTI partenerul nostru. Descrierea jobului: Este necesar sa detii cunostint d LIMBA SPANIOLA AVANSAT si de utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii en rgic si ntuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI! Ce va presupune activitatea ta?- te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu- vei analiza modificarile din piata de capital- vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capitalIti oferim training si formare in domeniul marketing si investitii. Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru tanar, energic iar locatia este excelenta. Programul de lucru este: Luni: 16:00 - 01:00 Marti: 16:00 - 02:00 Miercuri: 16:00 - 02:00 Joi: 16:00 - 01:00 Vineri: 16:00 - 23:00 Beneficii: Transport asigurat - taxi pe timp de noapte.
-
Angajam operator Call Center limba rusa nativ,C1,C2 pentru platforma bursiera. -diponibil doar full-time - locatie Bucuresti Sector 6
-
Descriere si obiectivul postului : - Crearea și menținerea identitatii imaginii companiei; - intretine site wordpress platforme social media: Canditatul Ideal: -are cunostinte de utilizare a platformei wordpress - stie sa utilizeze un program de editare photo(photoshop, canva, xd, etc.) -este familiarizat cu platformele de socializare: Facebook, Twitter -are bune abilitati de comunicare, profesionalism -are cunostinte de Google Analytics Google Ads Atributii: -actualizarea portofoliului de produse pentru site-ul nostru wordpress -crearea si implementarea pe site a ofertelor promotionale si distribuirea lor pe platformele de socializare -crearea imaginilor pentru ofertele promotionale -administrarea site-ului wordpress(actualizare informatii, imagini, oferte, promotii) -sa comunice si sa ofere raspunsuri solutii potentialilor clienti care ne contacteaza prin intermediul formularului de contact al site-ului, dar si pe platformele social media -sa distribuie continut regulat pe platformele social media -sa analizeze performantele website-ului prin Google Analytics, sa faca modificari in conformitate cu rezultatele dar si propuneri de imbunatatire a traficului. -ocazional sa creeze campanii platite Google Ads Facebook ce presupune cercetarea cautarea cuvintelor cheie potrivite domeniului nostru de activitate si stabilirea unei audiente, optimizarea campaniilor pentru maximizarea rezultatelor full sau part time
-
angajam grafician (2 posturi) Cerințe: cunostinte operare PC, programe specializate de grafica 2D entry level Condiții: program L-V 0800 - 1630, salarizare pentru munca depusa conform educației, priceperii și îndemânarii Responsabilități: indeplinirea atributiilor conform fisei postului, respectarea disciplinei muncii, respectarea prevederilor din contractul individual de muncă, fidelitate față de angajator, respectarea SSM, respectarea secretul de serviciu, punctualitatea și prezența la locul de muncă, dezvoltarea profesională continuă, păstrarea unui mediu de lucru curat și organizat. detalii la telefon interviu
-
We're hiring Game Presenters for: English Greek Mandarin Bulgarian Competitive salary + perks Meal vouchers Team events Join our team for an exciting online casino experience!
-
Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta! Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; - Independenta financiara, esti propriul tau sef; - Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.: