Anunțuri
Marketing Publicitate Disponibil din: 2021-03-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Livegood, companie americana care oferă produse bio,organice la preturi fără concurenta.Un model de business în care: -nu ai obligații de consum -fără obligații de recrutare -fără penalizări pentru inactivitate Are un plan de compensare structurat pe 8 bonusuri: -bonus de start rapid -bonus de achiziție client -bonus de matrice -bonus de liderii -bonus din vinzari(doar dacă ești pasionat) -bonus de influenta -bonus de diamant -bonus de coroană de diamant Nu lăsa pe mâine, ceea ce poți face azi! Nu ezita și contacteaza-ma!
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal productie publicitara Responsabilități: - Execuția și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi/suprafețe - Realizare litere volumetrice - Confecționarea/montarea de casete luminoase - Amenajări showroom-uri și magazine, decorări vitrine. - Indeplinirea sarcinilor de producție - Cunoașterea fluxului de producție și respectarea metodei de lucru Cunostine operare Corel Draw prezinta un avantaj. Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, - Bonuri de masă.
-
Colaborează cu noi part-time sau full-time, ajustând programul conform nevoilor și obiectivelor tale personale. Descoperă un mediu de lucru plin de susținere, învățare și creștere continuă. Construiește-ți propria ta afacere în timp ce îți îmbunătățești starea de sănătate și bunăstare.
-
Club De Noapte & Massage Centru Vechi Angajează Dansatoare Drink Hostess Maseuze Vârsta minimă 18 ani Limba Engleză prezintă un avantaj Plată 200 lei Comision consumație 25% Sună și programează un interviu.
-
Disponibil online
Vânzări online
Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:
-
angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta
-
angajam agenti publicitari pentru distribuirea de materiale publicitare in cutiile postale la case si blocuri
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
Angajam lucrator comercial Activitatea de baza : pregatirea coletelor. Program 8h zi, 5 zile saptamana (L-V) : 09.00-17.00 Pentru mai multe detalii asteptam un un telefon sau un cv. Activitatea se desfasoara la sediul firmei in sectorul 3 - Aleea Tornadei. Salariu se discuta la interviu.
-
Disponibil online
Trainer Franciza Constanta
Cautam persoane ambitioase din Constanta si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti datele dvs. de contact pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, astfel : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Angajez baieti si fete pentru lucru in domeniu publicitar. Nu se cere experienta.
-
Bărbat aspect fizic plăcut atletic caut femeie că mine dețin locuință Nr tel;
-
Companie multinationala in domeniul sanatate - nutritie selecteaza persoane dinamice , perseverente , instruibile (intr- un domeniu nou) cu abilitati de comunicare si spirit antreprenorial, oferindu- le de la un venit suplimentar pana la independenta financiara si cariera in domeniu. Oferta se adreseaza persoanelor de peste 28 - 30 de ani cu capacitate de adaptare la schimbare si viziune clara a propriului viitor. . Se ofera posibilitatea de a lucra part- time sau full - time . Asteptam cv
-
Profil cautat: - peste 25 ani - abilitati de comunicare, de relationare, de conducere - persoana cu influenta solida in cercul apropiat de cunostinte - perseverenta - dorinta de schimbare si avansare rapida - pasiune pentru munca in echipa - obiectiv propriu: dezvoltarea propriei afaceri Beneficii: - mediu dinamic, facil dezvoltarii personale - sistem functional, recunoscut de formare si instruire la nivel mondial - domeniu de activitate: sanatate si ingrijire personala(segment cu rata mare de crestere) - venitul progresiv, in functie de implicare si nivelul de dezvoltare , poate ajunge de la 200 euro pana la mii de euro pe luna. - locatie si sursa informationala de calitate Numai daca va este clar anuntul atunci puteti trimite un mail care sa contina : - CV ( nr. de telefon si adresa de mail) - Motivul dezvoltarii unei activitati pe cont propriu si ce puncte forte considerati ca aveti. Respect seriozitatea raspunsurilor, iar mailurile care nu contin pe langa CV si celelalte doua cerinte nu vor primi raspuns.
-
Oferim in industria de Sanatate si Ingrijire Personala: - sansa de a va ingriji de sanatate - activitate part time/full-time - program flexibil; - munca in echipa, dezvoltand propria afacere, - venituri progresive, in functie de implicare; - experienta minima; - formare si instruire gratuita la standarde inalte; - dezvoltare personala si profesionala, - castiguri motivante chiar din prima luna de activitate, proportional cu efortul depus. Daca sunteti o persoana motivata sa traiasca sanatos, decent, serioasa, perseverenta, dispusa sa munceasca sustinut in parteneriat cu o companie internationala - lider mondial in domeniu wellness, fitness si productie de suplimente alimentare cu ingrediente naturale, asteptam CV-ul dvs sau telefonul.
-
franciza a unei mari companii de asigurari selectam consultanti in asigurari pt punct de lucru in Brasov;. oferim training gratuit,comisioane atractive si parte fixa incepand cu 1500 RON.
-
Acum poti deveni Agent de asigurare ! + Bonus - Sistem de Finantare pt 12 luni ! Consiliere GRATUITA NON STOP ! Cerinte: Persoana cu atitudine pozitiva, caracter dinamic si capacitate de asimilare rapida a informatilor . Studi minime : Bacalaureat Prezentabil/a si determinat in atingerea obiectivelor Contact sau tel 0744355375
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Disponibil online
Fundraiser
Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.
-
Revista Taifasuri cauta tehnoredactor de calitate. Cunostinte si calitati necesare: - Cunostinte avansate în: Quark XPress, Adobe Photoshop - Cunostinte legate de pregătirea pentru tipar - Simt artistic, creativitate, atentie la detalii, SERIOZITATE, abilitati de lucru in echipa Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - realizarea layout-ului revistei. - prelucrare imagini si tehnoredactare - pregătirea materialelor pentru tipar Program de lucru: - doua zile pe saptamana, luni si vineri. Descrierea companiei Taifasuri este o revista saptamanala de medicina naturista, frumusete si sanatate. Apare in format tabloid, 32 de pagini, in fiecare joi. CV-urile trebuie trimise pe adresa
-
Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor