Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Disponibil din: 2021-03-20 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Specialist marketing magazin online

    CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.

  • Games presenter

    We are looking for multiple roles: 1x Thai native speaking; 1 x Vietnamese native speaking; 1x Korean Native speaking, 1 x Thai Native speaking Game Presenters Position: Gaming Presenter (Thai) Location: Bucharest, Romania Employment type: Full-time Remuneration: Base salary + bonuses (including visa, flights, relocation and ongoing accommodation) DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Host and deal a variety of casino games in a studio while live on camera for real players in a rotating shift work environment Interact with, and provide an engaging and rewarding experience for live players Provide an excellent service to the clients Maintain the highest professional standards. REQUIREMENTS: Native fluent in Thai, both oral and written. Fluent in English Minimum of 1 - 2 years' previous work experience in a service-related industry (at least part-time) is ideal but not necessary Have a strong work ethic, be open to learning new things A desire to provide exceptional customer service Excellent communication skills Positive, pro-active approach to work, with a flexible can-do attitude A sense of responsibility and aspire to be the best at what you do The ability to work as part of a wider team and be adaptable to changing business needs this could include changing shift patterns and providing cover for colleagues

  • 7

    Angajam Responsabil IT in cadrul companiei

    Spectral Mobila angajeaza Responsabil IT in cadrul companiei. Pozitia presupune intretinerea infrastructurii hardware si software in cadrul fabricii de mobila din Tutova, dar si la sediul societatii din Barlad sau la punctele de lucru din Tecuci, Galati, Ramnicu Sarat, Buzau, Calarasi si Bucuresti (in aceste locatii se pot rezolva remote problemele aparute). Locatia stabila de lucru va fi in cadrul fabricii de mobila din Tutova. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 7:00 la 15:30 (cu 30 de minute pauza de masa). Din Barlad se asigura transportul pana la fabrica cu masinile firmei. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 27 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 34 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 34 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 3

    Disponibil online

    Consilier vânzări online

    Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:

  • 29

    angajam distribuitori pliante

    angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon

  • 42

    Colaborator Agentie Imobiliara

    Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family Oradea te asteapta!          Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa           Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; -  Independenta financiara, esti propriul tau sef; -  Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.:

  • 10

    Angajam tineri baieti si fete brokeri imobiliari

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil

  • 20

    Angajam agenti imobiliari cu/fara experienta

    Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.

  • 11

    Colantor - montator productie publicitara

    Candidatul ideal ar trebui sa dea dovada de: - indemanare - seriozitate - responsabilitate - spirit organizatoric - capabil sa lucreze intr-o echipa tanara si dinamica. - experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Descrierea jobului - productie casete luminoase, panouri, standuri expozitionale, decorari auto, copertine, confectii metalice. - aplicare autocolante, taiere, lipire, indoire, asamblarea produselor in functie de specificatiile proiectului - montaje produse in Ploiesti si in tara, dupa caz; - seriozitate, punctualitate, capacitate de perfectionare, ambitie;

  • 2

    Bragadiru Marketing - administrativ

    Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare

  • 47

    Agent imobiliar in echipa noastra

    Industria imobiliara este interesanta si provocatoare, in care o persoana energica, entuziasta, determinata, inteligenta si dedicata in furnizarea de servicii de top, poate construi o cariera de succes in vanzari imobiliare. Daca esti in cautarea unei cariere pe termen lunga aplica acum. Suna acum pentru a programa o discutie!

  • 3

    Bijuteria SORELLY - Online Sales & Marketing Specialist

    Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri

  • Creative graphic Designer

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • 2

    Trainer studio modele

    Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri

  • 4

    Firma de publicitate

    Cauti un loc de munca si esti deschis la provocari? Hai in echipa noastra. Dorim sa ne marim echipa! Nu necesita experienta, poti invata pe parcurs! Salariul motivant. Pentru mai multe detalii: Firma de publicitate care se ocupa cu colantare, panouri luminoase, bannere, printare, laminare, montare. etc. Permis categoria B

  • Imprimator serigraf

    Descriere post: Imprimator Serigraf Compania noastră caută un Imprimator Serigraf talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul departamentului de producție decalcomanie. Dacă ai experiență în domeniu sau ești la început de drum și vrei să-ți dezvolți abilitățile, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități principale: Realizarea imprimării serigrafice pe hartie decalcomanie conform specificațiilor tehnice; Prepararea echipamentelor și a materialelor necesare pentru procesul de imprimare; Asigurarea calității produselor finite ; Întreținerea echipamentelor și curățarea spațiului de lucru conform normelor de igienă și securitate; Colaborarea eficientă cu colegii din departamentele conexe pentru buna desfășurare a procesului de producție. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul serigrafiei sau într-un domeniu similar reprezintă un avantaj; Abilități bune de lucru în echipă și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele specifice ale fiecărui proiect; Responsabilitate și orientare către rezultate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic; Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile în domeniul serigrafiei; Training și suport din partea echipei; Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe; Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare-tichete de masa,decontare transport.

  • Administrator website

    Candidatul Ideal Căutam un coleg care să se ocupe de dezvoltarea magazinului nostru online, cu experienta de minim 1 an pe un post simiar. Profilul companiei este comercializarea de produse de design interior, mobilier si corpuri de iluminat. Caracteristici obligatorii: - Experiență minimă în utilizarea Microsoft Excel Google Spreadsheets; - Cunoștințe de nivel cel puțin mediu de limba engleză scris; - Experiență minimă în retușări de bază ale imaginilor în Adobe Photoshop (sau alt program preferat) - Inițiativă, perseverență, simțul detaliului; - Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă; Reprezintă avantaje oricare din următoarele: - Studiile și cursurile în domeniile conexe (vânzări, design interior) - Experiență în marketing, SEO sau social media - Experiență în grafic design Descrierea jobului Activitatea principală vă fi legată de gestionarea site-ului ARNSTORE, prin dezvoltarea constantă a catalogului de produse, trecând prin următorii pași: traducerea descrierilor produselor din engleză în romană, introducerea în baza de date de tip excel spreadsheets, prelucrarea imaginilor produselor (resize, crop, brightness), încărcarea lor pe site. Se lucreaza pe platforma Magento. Nu necesită cunoștiințe de programare sau administrare site. Activitatea secundară va fi de a oferi suport departamentului de vânzări, cu informații adiționale legate de listele de produse și de a pregăti listele de comenzi pentru furnizori. În funcție de experiență, suntem interesati si de SEO optimisation prin crearea de descrieri personalizate a produselor. Postul presupune lucrul 100% de la showroom-ul nostru din zona Pipera-Voluntari și este necesar să puteți ajunge la locație cu un mijloc de transport personal. Locația fizică a magazinului nostru este în nordul Bucurestiului, str. Popasului, Voluntari (Lemon Retail Park).

  • 2

    Specialist marketing online - foglia.ro

    Suntem o firmă ce activăm în comercializarea online a obiectelor sanitare. Pachet beneficii - salariu fix - bonuri de masă - posibilitate decontare transport - bonusări anuale - contract perioadă nedeterminată - program lucru: L-V: 09.00-17.00 Responsabilități: - dă dovadă de creativitate, simț estetic și dorință de învățare - creare și redactare texte, articole și descriere SEO - postări pe subiecte diverse pentru social media - asigurarea unei bune funcționări și creștere a conturilor de Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Linkedin); - cunoștințe de editare foto video (Canva, Photoshop, etc) - rapoarte Google Analytics, Google Merchant, Google Console - menținerea și identificarea de eventuale colaborări cu diverși arhitecți, designeri de interior, constructori, etc Calități necesare: - exprimare scrisă și verbală coerentă și corectă gramatical - amabilitate, capacitate de ascultare activă, empatie - pasiune pentru tehnologie și digital marketing - atenție la detalii, precizie, flexibilitate - team work și responsabilitate Va rugam sa aplicati pt pozitia dorita pe site-ul nostru, la sectiunea cariera (se afla in subsolul paginii): www.foglia.ro

  • Tehnician Marketing - Firma Asevi Romania

    Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Contact:

  • 9

    operator DTP

    Candidatul Ideal - Cuno tin e avansate în : Corel Draw (sau Indesign, Illustrator), Adobe Photoshop - Cuno tin e DTP i al procesului tehnologic la tipar offset, serigrafie si tampografie - Cuno tin e legate de pregătirea pentru tipar, serigrafie, tampografie a fi ierelor - Sim artistic, creativitate, aten ie la detalii Descrierea jobului - realizarea conceptelor grafice pentru: reviste, pliante, cataloage, flyere, afise etc. - prelucrare imagini i tehnoredactare - realizarea graficii de personalizare a diverse promotionale - pregătirea materialelor pentru tipar, print digital, serigrafie i tampografie Descrierea companiei Firma se clasează printre primele în domeniul publicitar, cu o gamă variată de servicii oferite beneficiarilor (tipar, serigrafie, tampografie, cutter), cu o echipa dinamică.

Salvează căutarea