Anunțuri
Marketing Publicitate Disponibil din: 2021-07-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
SCHWARZ Gruppe Int recrutează personal necalificat in cadrul Departamentului de Producție Publicitară. Locația postului Cisnădie. Echipa noastră înseamnă fețe zâmbitoare, comunicare familiară, respect și încredere. Ne place să învățăm zilnic unii de la alții (angajați, clienți, parteneri) și vrem să te sprijinim pe tine să-ți maximizezi potențialul și să contribui într-o echipă entuziastă. Profilul candidatului: Carnet de conducere categoria B, cu experiență, poate fi un argument; Îndemânare și pricepere în a lucra cu o varietate de materiale; Descrierea postului: Pe scurt, vei ajuta colegii de la departamentul de Producție Publicitara la activități ce necesită dibăcie, montaje mobilier, prelucrare materiale publicitare, montaj casete luminoase, folie autoadezivă, colantari etc... la nivel local și în țară;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei să ți faci cunoscuta activitatea, afacerea, cere detalii pentru mai multe informații!
-
Bună ziua caut colaborator de distribuit pliante. Distribuirea pliantelor și salariu este discutabil la nr de telefon sau .
-
Buna Caut urgent persoane, (de preferat femei), nu conteaza i n ce zona locuiti, pentru un job part-time, nu necesita deplasare s i nu se cere experient a Este cineva interesat sau cunoas tet i pe cineva care are nevoie?
-
Caut personal feminin care doresc să lucreze la domiciliu,minim 2-3 ore pe zi,de lângă copiila i i familia lor. Pentru o firmă Românească!
-
Distribuitori reviste ziare in Danemarca CU PERMIS DE CONDUCERE SI FARA Atat cu permis de conducere cat si fara.. Se accepta barbati, femei, cupluri, intre 18 - 50 ani. Nu se cere experienta anterioara sau detinerea unei calificari. Se cere limba engleza conversational si flexibilitate in a lucra de noapte. - Candidatul va lucra doar noaptea, timp de 6 zile pe saptamana. De obicei, tura incepe intre 01.00 a.m. - 03.00 a.m. Salarizare: Salariul este calculat in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. In primele 2 saptamani, pe durata perioadei de training, salariul este calculat pe ora si sunt oferite 32 de ore saptamanal. Exista o medie per ora calculata de catre angajator de 20.21 EUR Brut Ora (150.64 DKK Brut ora). Dupa terminarea perioadei de training, plata se va face in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. Angajare directa in cadrul unui angajator de top - Contract individual de munca pe durata nedeterminata. - Contract de munca cu timp partial, pe timp de noapte, ceea ce ofera posibilitatea gasirii, si a unui loc de munca de zi - Salarii competitive in tara celor mai fericiti oameni din lume - Posibilitatea de rute suplimentare - Transport Romania Danemarca decontat de catre angajator in prima luna de la ajungerea in Danemarca - Cazarea asigurata si dedusa din salariu in primele 3-6 luni de la angajare - Sprijin in gasirea unei cazari permanente - Sprijin in obtinerea numarului CPR pentru a lucra legal in Danemarca - Training asigurat si platit - Candidatii pot beneficia de un imprumut din salariu dupa primele trei saptamani de munca - Se ofera schema de pensionare Nu se percep taxe comisioane dosare! Pentru informatii suplimentare
-
Disponibil online
Reprezentant Oriflame!
Alătură-te echipei noastre Oriflame si experimentează bucuria succesului alături de noi! Suntem în căutarea unor fete noi, motivate și pasionate să facă parte dintr-o echipă puternică și dedicată. Oferim oportunitatea de a câștiga venituri suplimentare și de a te bucura de fiecare moment alături de noi. Nu trebuie să ai experiență, doar dorința de a reuși și de a crește împreună. Împărtășim fiecare victorie și ne susținem reciproc în fiecare etapă a drumului nostru către succes. Dacă ești pregătită să îți transformi visurile în realitate, contactează-ne astăzi pentru mai multe detalii și să începem această călătorie împreună! #Succes #Oportunitate #EchipăPuternică" https: ro.oriflame.com business-opportunity become-consultant?potentialSponsor=2286101
-
Disponibil online
Coordonator Franciza zona Brasov
Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. Vrei sa ai un program flexibil? Sa iti organizezi singur programul?Sa simti ca esti independent(a)? Iti doresti o cariera in domeniul imobiliar? Vrei sa ai o echipa de profesionisti care iti vor oferi sprijinul pentru succes? Acum ai aceasta ocazie! Esti determinat/a sa faci vanzari? Atunci vino in echipa noastra! Cautam colegi cu sau fără experiență, care vor lucra împreună cu noi. Candidatul pentru postul de Agent Imobiliar trebuie sa: - Aiba excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare PC; - Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive; - Prezenta business; - Perseverent, dornic de succes; Care sunt atribuțiile principale ale unui agent imobiliar în viziunea nostra ? -Responsabilitatea principală este intermedierea tranzacțiilor de vanzare și închiriere a imobilelor din Bucuresti din portofoliu agenției. -Prospectarea pieţei pentru aducerea de noi proprietăți de vânzare pentru clienții noștrii. -Follow-up pentru clienţii deja existenţi Ce avantaje ai lucrand cu noi? - Oportunitatea de a va dezvolta profesional într-o echipă tanara. -posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. - Program flexibil
-
Salarizarea este pe baza de comision 50% din tranzactiile efectuate, la care se adauga bonusuri in functie de performante, nu se ofera salariu fix. In cadrul companiei noastre aveti posibilitatea de a face incasari intre 500 si 3000 de euro inca din prima luna. Program de lucru Full time. CR Imobiliare cu sediul in zona Piata Romana este in cautare de agenti imobiliari, motivati pentru departamentele rezidential-vanzari si inchirieri. Experienta nu este obligatorie Oferim mediu de lucru atractiv cu programe de administrare baze de date (CRM). Avem nevoie de colegi noi, sociabili si cu spirit de echipa, care sa isi doreasca un job stabil, pe termen lung. Daca indeplinesti aceste conditii si esti o persoana responsabila si mereu cu zambetul pe buze, lasa-ne un CV la sau suna-ne sa stabilim o intalnire.
-
Disponibil online
Manager de sistem - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare angajeaza: Manager de sistem - Gestionarea unui sistem organizat, care permite abordarea si rezolvarea continua a problemelor aparute in timpul activitatii curente, imbunatatirea si optimizarea fluxului de lucru, Responsabilitati Manager de Sistem: sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea continua la standarde competitive sa asigure resurse pentru rezolvarea problemelor aparute sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca sa dezvolte contacte de afaceri sa asigure pregatire in utilizarea sitemelor si suport partenerilor Competente Manager de Sistem: Gandire analitica si inovatoare; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat limba germana reprezinta un avantaj -exeperienta in instruirea personalului agentiilor de turism in folosirea sistemelor de rezervari Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
Disponibil online
Product Manager - Agentie de Turism
Agentie de turism turoperatoare, angajeaza: Manager de Produs - dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea produselor si serviciilor din portofoliu, pentru a raspunde si anticipa nevoile partenerilor cat si ale clientilor. Responsabilitati Manager de Produs: Dezvoltarea portofoliului de clienti si agentii partenere, Promovarea produselor si serviciilor, Promovarea inovarii si schimbarii in cadrul agentiei, Gestionarea inovatiei produselor si serviciilor Elaborarea planului de marketing pentru produsele din portofoliu Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs, Monitorizarea vanzarilor pentru produsule noi din portofoliu Monitorizarea respectarii standardelor de calitate Competente Manager de Produs: Gandire inovatoare creativa; Comunicare eficienta; Capacitate decizionala; Capacitate de coordonare a echipei Responsabilitate; Incredere; Orientare catre rezultate; Adaptabilitate; Cerinte: -experienta minim 5 ani intr-o agentie de turism tur operatoare -cunoasterea la nivel avansat a sistemelor de rezervari (Traffics, Amadeus, MerlinX) -studii superioare finalizate -limba engleza nivel avansat -abilitati de negociere Ne rezervam dreptul de a contacta doar candidatii care corespund intocmai cerintelor de mai sus.
-
DESCRIERE Responsabilități: Vei lucra în Photoshop si Adobe Illustrator, deci avem nevoie de cineva cu experiență și cunoștințe pe softurile acestea. Pe langa pregatirea materialelor grafice pentru textile vei face si landing pages, squeeze pages, grafica pentru soci l medi (b nn re p ntru publicitare in online, pentru facebook si instagram) Vei realiza concepte de identitate vizuală și branding vei prelucra și ajusta fotografii pentru design promoțional Vei ajuta la crearea și îmbunătățirea permanentă a imaginii PRINTADO în online Te potrivești cu noi dacă: Înveți repede, ai dexteritate în online, te adaptezi ușor cu softuri noi. Ești hiper-atent la detalii și verifici de 3 ori înainte să dai done la task. Ai atenție distributivă. Vei fi mereu implicat în mai multe proiecte din domenii diferite și avem nevoie de tine să poți fi atent la toate. Te descurci să lucrezi singur pe materiale, dar în același timp colaborezi bine cu ceilalți oameni din #printadoteam. Lucrezi bine pe bază de feedback (fie și el negativ). Ești bine organizat și te educi constant. Nu ești doar executant, ci îți place să iei inițiativă. Ne propui idei, vezi unde avem loc să inovăm și ai impact pe orice proiect lucrezi. Ești ok să lucrezi într-un mediu profesional și creativ, unde lucrăm mult și pe repede-înainte dar ne și distrăm pe măsură. Ești conștient că nimic nu e mai rău decât să stai pe loc. Așa că faci tot posibilul să-ți dezvolți constant abilitățile, ca să faci performanță pe termen lung în cariera ta. Îți pasă de munca ta. Livrezi la timp, îți faci task-urile cu grijă și responsabilitate și nu ești aici doar pentru un salariu.
-
Disponibil online
Angajezi fete și băieți
Angajezi fete și băieți pentru distribuirea pliantelor pe străzi la cutii postale ofer 15 lei pe ora
-
Căutăm o persoană dedicată și cu experiență în domeniul relației cu clienții pentru a se alătura echipei noastre. Poziția disponibilă este una de mare importanță în cadrul companiei noastre, iar persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea și dezvoltarea relației cu clienții noștri, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii și că sunt mulțumiți de experiența lor cu noi. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul relației cu clienții - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Capacitatea de a rezolva probleme și de a oferi soluții adecvate - Empatie și capacitatea de a înțelege nevoile clienților - Orientare către clienți și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și sub presiune - Etică profesională și integritate Responsabilități: - Gestionarea relației cu clienții, asigurându-se că toți clienții beneficiază de un nivel înalt de servicii - Răspunderea la întrebările și solicitările clienților într-un mod prompt și eficient - Organizarea distributiei - Realizarea si gestionarea documentelor de contabilitate primara - Initiative legate de promovare - Identificarea și rezolvarea problemelor și nevoilor clienților - Îmbunătățirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și atragerea de clienți noi Beneficii: - Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și performanță - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Mediu de lucru plăcut și colegial - Program de lucru: luni pană vineri de la 8.30 - 17 - Alte beneficii suplimentare, în funcție de performanță Dacă sunteți o persoană corectă, implicată și cu experiență în domeniul relației cu clienții, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scurtă descriere a motivației dumneavoastră la adresa de e-mail sau pe wts app pe numărul de telefon menționat mai jos. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră și vă asigurăm că toate candidaturile vor fi tratate cu confidențialitate și respect. Vom lua legătura doar cu candidații care îndeplinesc cerințele noastre și care sunt selectați pentru interviu.
-
Eurasia Enterprise Srl, angajează operator introducere, validare și prelucrare date și referent de specialitate marketing. Cerințe: studii de specialitate și cunoștințe bune de limba engleză. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați: .
-
Doresc sa lucrez. Sunt din Rm Valcea am 47 ani. Sunt un om serios, capabil, muncitor. Am experienta in vanzari distributie si ca tehnician automate de cafea bauturi calde. Am lucrat in diverse domenii. Am permis auto categ B, cunosc limba engleza, am cunostinte operare PC office ( word, excel, power point)si navigare internet, navigare GPS. Am atestat pt bucatar si imi place sa gatesc. De asemenea am lucrat ca sofer.
-
Cu un portofoliu larg și variat, executăm servicii de: - Imprimare de înaltă calitate pentru reclame stradale, vitrine outdoor sau indoor, cu tehnologie Latex rezistență la raze UV și intemperii - Imprimare și montaj bannere - Colantări / folieri geamuri și vitrine, interioare și exterioare cu autocolant printat sau decupat pe contur, One Way Vision (perforat) sau sablat - Confecționare casete luminoase cu profile de aluminiu, bond, plexic si PVC, iluminate exclusiv cu tehnologie LED. - Confecționare literele volumetrice din plexic de minim 3mm, albe sau colantate, debitate laser, și luminate cu tehnologie LED. Literele pot avea doar o fata luminoasa, sau fata si laterale, pot fi luminate și din spate pentru efect halo. - Confecționare literele volumetrice din PVC sau polistiren, debitate la CNC sau router, vopsite cu vopsea speciala pentru exterior. - Casetări și placări cu bond pentru fațadele magazinelor. Acestea pot fi integrale sau parțiale, bondul este debitat la CNC. Prețurile se calculează în funcție de materialul folosit, dificultatea graficii necesare și suprafața de montaj. Oferim servicii de grafică specializată, machetare și montaj!
-
Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub
-
Salut, Te așteptăm să faci parte dintr-o #SuperEchipa, unde vei cunoaște locuri și oameni minunați, având în acelasi timp parte și de provocări frumoase! Ai ocazia să aplici pentru postul de Team Leader Tabacco, luând în serios competențele, responsabilitățile dar și beneficiile pe care le însușești. Nu mai stăm pe gânduri, așadar de la tine avem nevoie să: - deții un permis de conducere de minim 2 ani - disponibilite pentru un program de lucru full time - responsabil ă-dinamic ă-proactiv ă Responsabilități? instruiești, coordonezi și verifici în teren echipa pe care o ai în subordine( brand specialiști) vei fi responsabil ă pentru gestionarea stocurilor și a obiectelor de inventar, vei fi responsabil ă pentru activități administrative vei participa la trainingurile echipei. Să notăm beneficiile: mașina de serviciu laptop bonus performanta traininng-uri periodice telefon salariu competitiv ( parte fixa + variabila, in functie de performante ) Orașe de interes Cluj-Napoca Dacă ți-am stârnit interesul, așteptăm CV-ul tău la adresa de mail: Mulțumesc!
-
Companie multinationala in domeniul sanatatii,cauta distribuitori pe zona ta. Trebuie sa ai experienta in vanzari directe, network marketing. Se ofera lucru part-time sau full time in functie de alegerea fiecaruia, castiguri consistente in functie de implicarea si experienta ta si foarte multe alte bonusuri. Persoanele interesate pot suna la numarul de telefon sau pe watsapp. CV-ul poate fi trimis si la adresa de email: