Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate doar cu poze Disponibil din: 2021-11-17

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Cautam partener de afacere în afacerea emGuarde.

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă franciză cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul contractului. Avem cea mai rentabilă franciză de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în București sau în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 32

    Angajăm studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator. Salariul net 2000 lei

    ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.

  • 7

    Angajam Responsabil IT in cadrul companiei

    Spectral Mobila angajeaza Responsabil IT in cadrul companiei. Pozitia presupune intretinerea infrastructurii hardware si software in cadrul fabricii de mobila din Tutova, dar si la sediul societatii din Barlad sau la punctele de lucru din Tecuci, Galati, Ramnicu Sarat, Buzau, Calarasi si Bucuresti (in aceste locatii se pot rezolva remote problemele aparute). Locatia stabila de lucru va fi in cadrul fabricii de mobila din Tutova. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 7:00 la 15:30 (cu 30 de minute pauza de masa). Din Barlad se asigura transportul pana la fabrica cu masinile firmei. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 27 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 34 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 34 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 6

    Societate comercială angajează agent de marketing

    Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.

  • 20

    Disponibil online

    Oportunitate online portabilă și predictibilă în afara activităților de bază

    De curand, firma românească de consultanță și tehnologie Future of Digital, a deschis activul EXTRADEALZZ - Mall cu peste 450 magazine pentru cumparături online cu REDUCERI substanțiale. Este suficient să amintim doar de EMAG și AMAZON, ca să îți faci o idee cu cine suntem afiliați. Nu ezita să mă contactezi pentru a ne cunoaște și a primi mai multe informații. Cere-mi prietenia pe Facebook și vorbim în Chat: https: www.facebook.com vasipascu.bio Scrie în Chat Messenger cuvântul ROMJOB. Cu prietenie, Accesează aici cartea mea de vizită digitală și vezi ce ți se potrivește: https: vasilepascu.bio

  • 1

    Închirieri mașini

    Închiriem Nissan Leaf full electric pentru Uber Bolt în regim part time ,full time mașinile sunt autorizate pentru aceste două platforme Pentru detalii lăsați un mesaj

  • 7

    afacerea ta cu consultanta - produse naturiste si cosmetice bio

    firma italiana - cauta in prahova - distribuitori - consultanti - oferim consultanta gratuita la clienti pentru produse naturiste si cosmetice bio made in italy- testate si avizate de Ministerul Sanatatii - si in timp liber - adaus 40% din start si fara targhet - i

  • 5

    Impartire pliante Slatina

    A.C.C.R.C INTERNATIONAL ESTE IN CAUTARE DE PERSOANE PENTRU IMPARTIRE PLIANTE SLATINA. ZONELE SE STABILESC DE COMUN ACORD. LIMITA ESTE DE 4000 DE PLIANTE PE ZI. PROGRAMUL PENTRU RIDICAREA PLIANTELOR ESTE DE LUNI PANA VINERI INTRE 9-17. PLATA SE FACE LA ZI SAU STABILESTE DE COMUN ACORD. Relatii la numarul de telefon sau la sediul din Slatina. Str.Fratii Buzesti, nr.12

  • S.C Angazeaza Agenti Imobiliari

    Candidatul ideal -competente de comunicare, negoiciere si relationare -dinamismul, motivatia si o fire sociabila -dorinta constanta de dezvoltare si perfectionare -creativitate si abilitate de adaptare la un mediu dinamic de munca - entuziasm, concentrare pe rezultate; - capacitate de analiza si decizie; - rezistenta la stres, independenta - motivatie puternica pentru realizari financiare semnificative -capacitatea de planificare si organizare -prezentabil si statornic; -dispus sa invete pentru a se perfectiona; -bune abilitati de comunicare si negociere; Descrierea jobului Prospecatrea pietei imobiliare Contactarea proprietarilor si evaluarea proprietatilor oferite spre vanzare/inchiriere Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/cumparare Calificarea clientilor determinata de motivatie si resurse Crearea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin identificarea nevoilor Asistenta si negociere directa in procesul tranzactiilor imobiliare Sa evaluezi proprietatile imobiliare si sa realizezi o promovare eficienta a acestora; Sa mentii relatia si sa dezvolti portofoliul de clienti; Beneficii: Castig peste media pietei Bonusuri lunare Program permanent de training si de dezvoltare personala Telefon, calculator, camera foto,sediu moden,central Mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta Baza interna Carti de vizita si materiale de promovare Mediu de lucru dinamic, profesionist. Descrierea companiei Agentie imobiliara ce functioneaza pe piata din Bucuresti. Se distinge prin seriozitatea si calitatea serviciilor oferite clientilor.

  • 12

    Webmaster/ Specialist marketing on-line Piatra Neamt

    AUTO DIN SRL - Lider al comertului online d anvelope si jante auto prin si angajeaza Webmaster pentru marketing online cu urmatoarele cerinte si atributii principale: - competente si experienta in Google Ads; - competente si experienta în tehnologii, SEO/SEM, marketing digital, afiliere, factori d clasificare și fundamentele marketingului motoarelor d căutare, publicitate online; - analiza si reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc; - ințelegere aprofundată a tacticilor, strategiilor și instrumentelor SEO, - cunoștințe despre analizele web și instrumente d monitorizare, - experiență în promovarea unei mărci folosind instrumentele specific canalelor d comunicare în social media că Facebook, Twitter,Youtube, Instagram, altele - abilitati de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si multitasking; - disponibilitate pentru cautarea si descoperirea de noi solutii pentru activitatea curenta; - atentie deosebita la detalii, organizare; - abilitati de comunicare, spirit de echipa; - domiciliul stabil in PIATRA NEAMT (jobul nu este remote, ci necesita prezenta fizica la biroul din P. Neamt). Responsabilitati: - optimizeaza SEO pentru site-urile firmei; - administreaza website corporate; - organizeaza si optimizeaza campanii de publicitate pe internet si in Google Ads; - analizeaza si face reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc; - optimizeaza ergonomia si navigarea utilizatorilor pe siteurile firmei; - selecteaza furnizorii de comunicare media si dezvolta relatia cu acestia; - integreaza continutul pe site-urile companiei si pe net; - configureaza instrumente de raportare, le analizeaza in mod regulat si propune planuri de actiune in functie de acestea; - configureaza functionalitatea de e-commerce si conduce eficienta economica a acesteia - participa la conceperea produselor de marketing și comunicare, la elaborarea comunicatelor de presa, a materialelor informative și de promovare, - asigura suport echipei de vanzari (oferte, cataloage, prezentari), - contribuie la gasirea de modalitati noi de promovare a produselor pe site-urile firmei, - participa la actualizarea bazelor de date cu produse pe care compania le comercializeaza, - participa la actualizarea site-ului/blogurilor firmei, la editarea și difuzarea newsletter-urilor tiparite și electronice, la popularea canalelor de social media cu multimedia, - participa la testarea paginilor web pentru a identifica posibilele nereguli i a le remedia, - identifica problemele nedescoperite prin reactia consumatorilor i corecteaza problemele sau le redirectioneaza la personalul potrivit pentru rezolvare, - raspunde de cresterea vizibilitatii brandului Auto Din si a brandului de site-uri si a produselor comercializate pe acestea,- intretine prezenta brandurilor firmei pe retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, Youtube etc. - se asigură că obi ctivele de marketing pe online și digital sunt îndeplinite, - monitorizează performanța campaniilor online și digital la nivel corporate și de brand în raport cu obiectivele stabilite la nivel de campanie și pregăteste propuneri de acțiuni corective, - gestionează activitățile desfășurate împreună cu agențiile de digital și online, media, content digital, cu privire la brand (briefing, planificare, implementare, urmărire, evaluare) și menține relația cu acestea pe tot parcursul desfășurării activităților respective, - propune și dezvolta noi metode de îmbunatățire a rezultatelor SEO (search engine optimization), SEM (search engine marketing) și a indicatorilor de media digitală (google, facebook și al întregului ecosistem de media digitală), - are rolul principal de a prezenta și de a inspira echipa managementul în privința trendurilor digitale care pot aduce un plus de valoare (propune solutii inovatoare in planul de marketing per brand). Descrierea companiei SC AUTO DIN SRL - Comert on-line de anvelope si jante auto, prin intermediul site-urilor: www.anveloshop.ro, www.anvelopemag.ro, www.auto-din.ro

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • Redactor sau colaborator pentru site stiri din Balș

    Se cauta redactor sau colaborator pentru un site local din Balș, Jud. Olt. Vom avea nevoie de o persoana care este la curent cu ce se intampla in oraș și care ne poate livra stiri strict din oraș. Accidente, evenimente deosebite, stiri din scoli. De altfel, sunt de interes și știrile din comune sate etc. CANDIDATUL TREBUIE SA ȘTIE SA SCRIE CORECT ȘI SA CUNOASCĂ LIMBA ROMANĂ LA PERFECȚIE. Plata se poate face per articol livrat. Pentru articole ne-ar trebui și poze. Colaborarea este una de lunga durata. Nu contează dacă tu ești deja undeva angajat. Atâta vreme cât vrei sa faci bani și ai timp, nu exista nicio problema. Mesajele le astept aici.

  • 47

    Personaje pentru serialul In căutarea Adevărului -Kanal D

    Persoane care locuiesc în București vârsta18-55ani -casting pentru serialul In Căutarea Adevărului -Kanal D Plati între 100 și 350 Ron Preselecții pe numarul de waap din poza anuntului cu 4 poze bust și full body fără filtre fără ochelari de soare sau pălării/șepci numele complet vârsta și data nașterii înălțime și greutate cu subiectul "In căutarea Adevărului "

  • 7

    Evaluator de risc la securitatea fizica a obiectivelor

    EFECTUEZ ANALIZE DE RISC LA CELE MAI AVANTAJOASE PRETURI SI IN CEL MAI SCURT TIMP. Incepand cu 01.07.2018, AMENZI DE LA 10.000-20.000 LEI pentru neintocmirea analizei de risc de catre fiecare societate comerciala, institutie centrala si locala a administratiei publice, regie autonoma, companie si societate nationala. Analiza de risc se efectueaza inaintea instituirii masurilor de securitate si se revizuieste in una din urmatoarele situatii: - cel putin odata la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni si externi care genereaza si/sau modifica riscurile la securitatea fizica a unitatii; - in cel mult 60 de zile de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva; - in cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, functionale sau a obiectului de activitate al unitatii. Conform H.G. 301 din 2012, toate societatile comerciale si punctele de lucru care detin bunuri sau valori cu orice titlu trebuie sa efectueze analiza de risc la securitatea fizica, prin evaluatori autorizati, inscrisi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii sau pentru o oferta de pret:0764747383.Va stau la dispozitie in judetele:Iasi, Bacau, Neamt,Vrancea, Suceava, Botosani, Covasna.

  • Primele 30 de persoane care răspund cu DA ( doar femei ) primesc in privat explicația unu!

    Primele 30 de persoane care răspund cu DA ( doar femei ) primesc in privat explicația unui sistem de bonificare!

  • 14

    Căutăm distribuitori ziare

    Căutăm distribuitori pentru distribuirea ziarului Kaufland în localitatea dumneavoastră: Felnac, Munar și Secusigiu. Relații suplimentare la telefon. Tip job: Part time.

  • 4

    Promoter Online pentru Magazin Online

    Ești pasionat de marketingul online și îți dorești să transformi această pasiune într-o sursă de venit? Alătură-te echipei noastre și devino Promotor Online pentru magazinul nostru online! Descrierea Jobului: Suntem în căutarea unui promoter online dedicat și motivat, care să ne ajute să creștem vânzările și vizibilitatea magazinului nostru online. Vei lucra într-un mediu dinamic și flexibil, având posibilitatea de a-ți seta propriul program de lucru. Responsabilități: Promovarea produselor magazinului nostru online pe diverse platforme sociale și site-uri web. Crearea și implementarea de campanii de marketing eficiente pentru a atrage și converti clienți noi. Monitorizarea și raportarea performanțelor campaniilor de promovare. Colaborarea cu echipa noastră pentru a dezvolta strategii de marketing inovatoare. Cerințe: Experiență în promovarea online și marketing digital. Cunoștințe solide de utilizare a platformelor de social media (Facebook, Instagram, TikTok, etc.). Abilități excelente de comunicare și copywriting. Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient timpul. Dorința de a învăța și de a te adapta la noile tendințe din marketingul digital. Beneficii: Remunerație bazată pe performanță: vei fi plătit în funcție de vânzările generate prin eforturile tale de promovare. Posibilitatea de a lucra remote, de oriunde te simți cel mai productiv. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Acces la resurse și instrumente de marketing pentru a-ți optimiza performanța. Dacă ești gata să îți pui amprenta în lumea marketingului online și să contribui la succesul unui magazin online în plină expansiune, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă prezentare despre tine. Alătură-te echipei noastre și transformă-ți pasiunea într-o carieră de succes!

  • Venituri suplimentare online

    Activitate online, remote, part-time, care poate asigura rezolvarea problemelor nevoilor personale. Forme de câștig: 1.Recomandarea companiilor și produselor, 20%. 2.Distribuirea produselo, 20- 35% din volumul vânzărilor. 3.Consum propriu, 20-50% din volumul cumpărăturilor. Se pot cumula cele 3 forme de câștig! Rezultatele depind de: motivația, interesul, disponibilitatea, flexibilitatea și determinarea pentru a genera venituri la nivelul propus.

  • 25

    Legator manual - operator finisari print digital tipografie

    Cerinte - Necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare; - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.

  • 3

    Disponibil online

    Afacere online în franciză, generatoare de venit suplimentar pasiv, crescător în timp

    Obține un venit suplimentar dezvoltând o afacere online, de acasă. Nu e nevoie să renunți la jobul actual! Când faci afacerea? Când poți, când ai timp și când ai chef! Fără obligația de a cumpăra ceva, de a vinde și de a umbla cu sacoșa de produse pe la ușile altora. Întreabă-mă cum!

Salvează căutarea