Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Disponibil din: 2022-05-15 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • angajam agenti publicitari

    angajam agenti publicitari pentru distribuirea de materiale publicitare in cutiile postale la case si blocuri

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • 8

    Cautam mercantizori sau lucratori comerciali pentru locatii in Cluj Napoca

    Candidatul ideal Cautam sa angajam mercantizori ambitiosi care sa se alature unei echipe dinamice , pentru locatii fixe din Cluj Napoca. De ce sa alegi IPP ? # ne pasa de oameni # investim timp si resurse pentru dezvoltarea echipei # recunoastem performanta si rezultatele deosebite # angajator de top Descrierea jobului Implementarea proiectelor de mercantizare în locațiile în care este responsabil pentru clientul desemnat . Verificare și încărcare produse mercantizate; Implementare planograme. Beneficii: Pachet atractiv; Decont transport, Bonuri de masă; Descrierea companiei IPP - Instore Power Provider este jucător principal pe piata serviciilor de marketing pentru retail din Romania, asigura clienților săi, producători si retaileri internaționali, servicii de reprezentare comercială, mercantizare, monitorizare, leasing de personal, formare si certificare comercială

  • 18

    Firma Producție Publicitara Angajam Personal

    Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri

  • Designer grafica publicitara si iconografie bizantina

    Companie din Turda, jud Cluj, cauta colaborare angajare pe partea de design grafic si iconografic si operare tipar digital si printer-cutter digital de 1,37 m latime - cunostiinte Adobe Illustrator - abilitati invatare operare printer-cutter 1,37 m si tipar digital - constituie avantaj experienta pe un post similar Asteptam CV-uri la adresa Tel. Doamne ajuta!

  • Asistent Marketing cu studii sau experienta - Bucuresti -zona Dimitrie Leonida

    Asistent Marketing - firma Asevi -sector 4 Branesti Descriere: Companie care actoveaza in sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Ce interesati sunt rugati sa ma sune la .

  • 7

    Angajam Responsabil IT in cadrul companiei

    Spectral Mobila angajeaza Responsabil IT in cadrul companiei. Pozitia presupune intretinerea infrastructurii hardware si software in cadrul fabricii de mobila din Tutova, dar si la sediul societatii din Barlad sau la punctele de lucru din Tecuci, Galati, Ramnicu Sarat, Buzau, Calarasi si Bucuresti (in aceste locatii se pot rezolva remote problemele aparute). Locatia stabila de lucru va fi in cadrul fabricii de mobila din Tutova. Programul de lucru este de luni pana vineri de la 7:00 la 15:30 (cu 30 de minute pauza de masa). Din Barlad se asigura transportul pana la fabrica cu masinile firmei. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 27 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 34 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 34 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.

  • 1

    Angajare pangar București sau langa București

    Angajare pangar respectarea libertății principiile ortodoxa fără reguli lumesti sectari amin

  • 56

    angenti marketing, publicitate

    angajam agenti vanzari produse bricolaj casa si gradina, agenti vanzari termopane,asistent manager,contabil cu experienta

  • 1

    angajam fata sector 4

    angajam fata pentru magazin sector 4 bucuresti

  • 6

    Societate comercială angajează agent de marketing

    Societate comercială angajează agent de marketing cu experiența minima in domeniu pentru promovare produse și servicii Condiții avantajoase! Relații la telefon.

  • 32

    angajam distribuitori pliante

    angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon

  • 2

    Job Opportunity in Online Casino

    We're hiring Game Presenters for: English Greek Mandarin Bulgarian Competitive salary + perks Meal vouchers Team events Join our team for an exciting online casino experience!

  • Operator PPC Marketing

    Ne extindem echipa! Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă tânără în continuă dezvoltare, într-un domeniu dinamic, nu ezitați să citiți în continuare. Poziția disponibilă: 2 * Asistent Configurare Conturi PPC(Google Ads, Microsoft Ads) Responsabilități: Configurarea conturilor PPC pe platformele Facebook Ads, Google Ads și Microsoft Ads conform cerințelor specifice.
 Asigurarea personalizării detaliate a conturilor conform ghidurilor și reglementărilor specifice fiecărei platforme.
 Gestionarea și organizarea eficientă a informațiilor relevante pentru fiecare cont configurat.
 Comunicarea clară a progresului și a eventualelor probleme către echipa de conducere.
 Cerințe: Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (minim B1).
 Capacitatea de a urma instrucțiuni detaliate și de a implementa cu precizie cerințele specifice.
 Atitudine proactivă și dornică de învățare.
 Abilități de comunicare și organizare .
 Experiența: Nu este necesară experiența anterioară în domeniul publicității plătite online. Oferim un program de formare detaliat care acoperă toate aspectele configurării conturilor PPC, astfel încât să vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare în timpul procesului de lucru. Echipa noastră dedicată vă va sprijini pe tot parcursul, asigurându-vă că veți obține toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea succes în acest rol. Program de lucru: Luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00 Beneficii: Oportunitatea de a învăța și de a dezvolta cunoștințe în domeniul publicității plătite online.
 Mediu de lucru dinamic și colaborativ.
 Posibilități de creștere și avansare în cadrul companiei Smart&Successful.


  • 26

    Legator manual - operator finisari print digital tipografie

    Cerinte - Necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare; - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.

  • 69

    Angajez operator PC / grafician full time sau part time

    Angajez operator PC /Xerox pentru centru copy/print/foto si papetarie, full time sau part time. Cunostinte minime PC Word, Corel Draw prezinta un avantaj. Salariul în funcție de cunostinte. Trimiteți un CV actualizat și va vom contacta pentru un interviu unde vom discuta toate detaliile.

  • Disponibil online

    Oportunitate de afacere

    Îți dorești mai multă libertate! Îți dorești mai mulți bani! Îți dorești să ai propria afacere! Îți dorești să găsești o oportunitate care să se potrivească cu modul tău de viață! Forever Living Products Îți poate îndeplini toate visurile! Contactează-mă și te voi ghida în cea mai frumoasă călătorie!

  • Știri.Botosani.Ro caută REPORTERI DE TEREN!

    Știri.Botoșani.Ro caută 3 persoane dinamice, proactive, pasionate de jurnalism și dornice de afirmare pentru a ocupa poziții de REPORTERI DE TEREN! Cerințele postului: - Disponibilitate pentru deplasare pe teren pentru a prelua materiale de interes comunitar, știri, interviuri etc; - Studii superioare; - Bună cunoaștere a limbii române; - Bune abilități de elaborare și editare texte jurnalistice pe baza informațiilor colectate din teren. Oferim: - Mediu de lucru plăcut și dinamic; - Oportunități de dezvoltare profesională în sfera jurnalistică; - Posibilitatea de a identifica și a propune subiecte care pot face obiectul unei știri; - Remunerație atractivă și bonusuri periodice în funcție de performanțele profesionale obținute; - Acces la infractructura media a redacției știri.botoșani.ro. Trimite CV și Scrisoare de intenție la email iar pentru detalii poți să ne contactezi la:

  • 4

    Disponibil online

    Vânzări online

    Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail:

Salvează căutarea