Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Administram Pagini Facebook - Creăm texte pentru post-uri marketing - Evenimente pentru a creste vanzarile afacerii dvs Administrare Full Pagina facebook Imobiliare - Restaurante - Hoteluri - Bistro - Sali Evenimente etc . Marketing Facebook. Posturi zilnice la ore specifice Daca ai nevoie de asa ceva si nu ai abilitati - timp si talent pentru a-ti administra corect pagina facebook a afacerii tale te putem ajuta noi : Ce inseamna administrare pagina Facebook folosind un calendar de postari? Inseamna ca profesionistul respectiv sa stabileasca pentru fiecare zi a saptamanii, ce postari sa apara pe pagina de facebook, la ce ora si pentru ce audienta. Din statisticile pe care le pune Facebook la dispozitia administratorului paginii, acesta stie deja care sunt orele la care sustinatorii paginii sunt prezenti pe facebook. Continutul potrivit pentru compania respectiva si audienta sa este de asemenea stabilit in strategia de comunicare. Profesionistul pe social media sau echipa lui realizeaza continutul conform strategiei: foto, link, video, concursuri, etc. De exemplu: Ce postare este potrivita pentru ziua de luni cand de obicei intra mai putina lume pe Facebook? La ce ora? Pentru ce audienta: femei sau barbati? Ce postare este potrivita pentru ziua de vineri? Dar sambata sau duminica? Ce continut sa postezi: foto, video sau linkuri catre articole din afara retelei de socializare? Care este scopul postarilor: sa informeze, sa amuze sau sa provoace? Care este ora la care postarile primesc cea mai multa atentie? etc Din experienta noastra, calendarul de postari este un instrument foarte folositor care permite profesionistului sa fie organizat, iar pagina sa aiba un flux de postari cu care sustinatorii sa se obisnuiasca si astfel aceasta sa ramana in atentia lor. Recomandare noastra este ca profesionistul sa dedice o zi din saptamana realizarii si programarii postarilor de pe pagina de Facebook pentru saptamana urmatoare. Functia de programare a postarilor de la Facebook il ajuta pe social media manager sa fie eficient si sa confere paginii un caracter bine definit.

  • Căutăm un absolvent de filosofie, științe politice sau economie care să coordoneze o campanie electorarală în Deva/Hunedoara.

  • Inginer vanzari / referent vanzari Aptitudini şi deprinderi / competenţe necesare ocupării postului - Experienta in vanzare si ofertare de echipamente industriale (hidraulice, pneumatice, electrice si mecanice) - Realizarea de activitati de promovare, ofertare, vanzare si mentinea legaturii cu clientii din portofoliu - Deplasari pe teren la clienti, prezentare produse si promovare firma - Cunostinte operare calculator - Carnet categoria B - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Abilitati de comunicare si relationare Nivel studii: medii sau superioare Studiile tehnice reprezinta un avantaj Pachet de beneficii oferit: - Salariu fix - Bonus din vanzari - Tichete de masa - Transport asigurat Va rugam sa ne trimiteti CV-urile Dvs. la adresa de e-mail: office @ profix . ro

  • Activitate inteligenta, excelent platita,recompense calatorii, program flexibil,instruire gratuita,tel.0722588038, 0741131254, e-mail amoroseanu@gmail.com

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Publicitatate foarte puternica. Conditii foarte avantajoase, Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • Creare Site web-uri personalizate la comanda ATAT PT FIRME CAT SI PT PERSOANE FIZICE Statice Simple cu bannere pt reclame,marketing si publicitate online Statice sau cu ultimele articole in interfata primei pagini Site web-uri de prezentare produse reclame marketing Site web-uri de partajare a fotografiilor Site web-uri pentru dispozitive mobile Bloguri de socializare Site web-uri informative Site veb-uri de prezentare / catalog de afaceri online Logo-uri personalizate Configurare,constructie optimizare sisteme de calculatoare Instalare si backup curatare devirusare sisteme de operare Windows-7-8-10,Linux. Creare Site web-uri personalizate la adresa de mai jos sau cu bannere pt reclame,marketing si publicitate online sau PAGINA DEDICATA PT PROMOVARE ONLINE cu bannere,fotografii-si,sau video pe site-ul propriu DUPA PREFERINTA CLIENTULUI la adresa de mai jos. https://webdesign99027769.wordpress.com Cu administrare, promovare si optimizare SEO site sau fara. LA CELE MAI MICI PRETURI DE PE PIATA

  • Candidatul ideal Profilul colaboratorului nostru: - experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea jobului Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Descrierea companiei Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 23 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut ; - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov: - training si suport - pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara;

  • Te ajut sa iti faci afacerea vizibila pe Google. Pentru ca Google sa iti faca site-ul mai vizibil trebuie ca textul sa fie scris respectand reguli.... asta este o parte din munca cu care te pot ajuta. Am experienta necesara pentru a te putea ajuta sa fi gasit mai usor de clienti. Creez site in Wordpress. Pot da factura si contract. Pentru mai multe detalii astept un mail si iti pot trimite portofoliul de clienti.

  • Pentru TIPOGRAFIA HELEN PREST , cautam GRAPHIC DESIGNER Candidatul ideal: - studii superioare de specialitate, absolvent al Facultatii de Arte / cursuri in domeniu, constituie avantaj. - competenta de utilizare PC, programe de editare grafica (Corel Draw, Photoshop, Illustrator, Acrobat Profesional) - persoana dinamica si serioasa cu atentie la detalii si precizie in executare. Responsabilitati: - realizeaza creatii grafice . - organizare eficienta pentru respectarea termenelor si cerintelor grafice. - paginatie, realizare /modificare layout-uri in conformitate cu cerintele clientilor, etc. Asteptam cv-le dvs. la adresa de e_mail : Descrierea companiei: Tipografia HELEN PREST din Ploiesti s-a înfiinţat in 2019 şi are ca principală activitate realizarea de produse şi servicii tipografice de calitate inalta, avand tehnologie de ultima generatie. Venim in sprijinul clientilor cu produse de tipar pentru carti, reviste/pliate/fly-re/afise, print publicitar, etichete, tipizate, plicuri personalizate, etc. Ne recomanda promtitudinea, profesionalismul, orientarea catre client, cu oferte personalizate.

  • Am pornit la drum cu ambiții mari, iar echipa noastră de vânzări are nevoie de un membru nou. Căutăm un Consultant de Vânzări care să identifice potențiali clienți, să le înțeleagă nevoile și să le ofere soluții corespunzătoare. Dacă vreți să ne cunoaștem și să lucrăm împreună, așteptăm CV-ul tău, iar mai jos găsiți profilul ideal al viitorului nostru coleg: Ar trebui să desfășori următoarele activități: Identifică și contactează potențialii clienți în vederea promovării produselor și serviciilor AMAZING TEENS; Efectuează vizite la clienți , identifică nevoile acestora și propune soluții corespunzătoare; Asigură consultanță și menține legătura cu actualii și potențiali clienți. Profilul Ideal Abilități excelente de comunicare; Atitudine încrezătoare, entuziasm și adaptabil la diverse situații; Foarte orientat spre atingerea obiectivelor;

  • Hotels And Hostel International, Angajeza Agenti Turism in toata Romania ... CERINTE: - Persoana Fizica Autorizata sau Societate Comerciala. - Studii Superioare. - Cunostiinte Limba Engleza. - Aspect fizic ingrijit. - Experienta in vanzari. - Posesor Laptop sau Tableta. Castiguri si Bonusuri de Realizare Obiective ... - 150 Lei | Pentru fiecare Profil inscris In Regiunea Contractata pe Platforma Internationala www.HgoTourist.com | PESTE 50 DE CATEGORII DISPONIBILE PE SITE ...( PROMOVARE SPATII DE CAZARE TEMPORARA SI ALTE SERVICII TURISTICE ). - Prezentarea Ofertelor de Promovare a Spatiilor de Cazare sau Alte Servicii Turistice: - Prezentare Oferta prin E-mail | Contact Telefonic | Retele de Socializare sau Deplasare la Locatie pentru a prezenta oferta de Promovare Managerului ... - Materialele de Promovare le primiti in momentul semnarii Contractului ... Foarte Important de stiut ... - Pentru fiecare Profil inscris pe site in Regiunea Contractata primiti suma de 150 Lei. Abonamentul de Promovare este de 12 Luni cu posibilitate de Prelungire. La fiecare prelungire cu inca 12 luni Dumneavoastra Incasati inca 150 de Lei pentru Profilul Adaugat pe Site ... - La 500 de Profile Adaugate pe Platforma Internationala pentru fiecare Profil incasati suma de 200 Lei ... Diferenta dintre Succes si Esec este Colaborarea ... CONTACT: E-MAIL: TELEFON: +40-0720286549 SITE: www.HgoTourist.com

  • Acum cand se pare ca avem tot mai mult timp liber iar bugetele incep sa stranga cureaua, am o solutie descoperita recent si de mine, promitatoare in rezolvarea acestui inconvenient si anume lipsa banului! Daca v-am stârnit curiozitatea va las o trimitere la o pagina care sper sa va ajute si pe dumneavoastră: https://cmymoney.xyz/883553625084459/ Mult succes tuturor!

  • Profil cautat: - peste 25 ani - abilitati de comunicare, de relationare, de conducere - persoana cu influenta solida in cercul apropiat de cunostinte - perseverenta - dorinta de schimbare si avansare rapida - pasiune pentru munca in echipa - obiectiv propriu: dezvoltarea propriei afaceri Beneficii: - mediu dinamic, facil dezvoltarii personale - sistem functional, recunoscut de formare si instruire la nivel mondial - domeniu de activitate: sanatate si ingrijire personala(segment cu rata mare de crestere) - venitul progresiv, in functie de implicare si nivelul de dezvoltare , poate ajunge de la 200 euro pana la mii de euro pe luna. - locatie si sursa informationala de calitate Numai daca va este clar anuntul atunci puteti trimite un mail care sa contina : - CV ( nr. de telefon si adresa de mail) - Motivul dezvoltarii unei activitati pe cont propriu si ce puncte forte considerati ca aveti. Respect seriozitatea raspunsurilor, iar mailurile care nu contin pe langa CV si celelalte doua cerinte nu vor primi raspuns.

  • SEO Copywriter & Content Strategist - Strategist de conținut - redactor articole SEO - Wikipedia Student priceputa la scris sau Copywriter pe Wikipedia Rolul Caut colaborare cu o talentata și experimentata Content Strategist și Content Writer, care va putea prelua atât planificarea strategică de când și unde să desfășoare conținut excelent, focalizat, pentru un efect maxim (c75% din rol), cât și să contribuie prin copiază-le singure (c.25% din rol) Lucrând extrem de strâns cu experții noștri medicali, cu echipele de marketing și tehnologie, vi se va oferi posibilitatea de a ne ajuta să definim și să creștem prezența unui produs deja excepțional și să sensibilizăm din impacturile pozitive pe care le au tratamentele noastre. Veți crea toate nevoile de copiere pentru: Copiere web, inclusiv copie produs, pagină de pornire, pagini de destinație pentru proiecte și informații despre marcă Creați și publicați conținut atractiv pentru punctele de contact ale mărcii Copie de campanie de marketing - copie de concept creativ pentru a însoți campaniile sezoniere pentru documente externe Gestionează și posedă documentația internă pentru a asigura claritatea în cadrul echipelor interne Postări săptămânale de bloguri editoriale - copie scrisă, comandată sau verificată, orice, de la educația mărcii, bloguri de produse, scrieri de campanii până la o piesă detaliată pe Health-Tech. Copie socială săptămânală - scrisă sau provenită. Oferirea de suport creativ și de copiere pentru managerul de socializare 7Editați, citiți și îmbunătățiți postările scriitorilor, adică medicale, PR, sociale, ext. Suport pentru comunicate de presă, colaborări, evenimente și lansări de produse (cu aport de la agenții de PR la nivel mondial) POS sezonier, ambalaje, pliante, broșuri de produse Sprijinirea echipei ecom, după cum este necesar, cu serviciul de traduceri pentru copiere web Optimizați conținutul în funcție de SEO Responsabilități cheie Responsabil pentru toate inițiativele de marketing de conținut pentru a conduce traficul și utilizarea tuturor mărcilor Veți crea un calendar de marketing de conținut pentru distribuirea socială, e-mail, evenimente și buletine informative și veți gestiona procesul din jurul care permite introducerea și cumpărarea de la părțile interesate cheie la momentul potrivit. Dezvoltați strategii de conținut aliniate obiectivelor de marketing pe termen scurt și lung Fii la curent cu evoluțiile și generează idei noi pentru a atrage atenția publicului Conectați-vă cu scriitori de conținut externalizați pentru a asigura coerența mărcii Asigurați respectarea legii (de exemplu, drepturile de autor și GDPR) Veți înțelege care este cea mai bună practică în ceea ce privește canalele de social media și care conținut și abordări funcționează pentru fiecare și de ce Vei măsura și optimiza programul de marketing de conținut în mod regulat și continuu seoadwords.ro

  • Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de e-mail activitate . la. distanta @ gmail .com

  • Cautam urgent moderatori de anunțuri. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Trimit detalii numai pe e-mail. Pentru a aplica la această activitate, trimiteți mesaj cu textul ”APLIC” la adresa de e-mail activitate . la. distanta @ gmail .com

  • Centrul European de Despagubiri, specializat in recuperari daune pentru victimele accidentelor de circulatie, ajuta persoanele care au suferit accidente de circulatie sa-si primeasca banii de la Societatile de Asigurari unde este incheiata polita RCA a autoturismului care a provocat accidentul. Cauta colaboratori part time in toata tara Oferim pregatire si specializare plus comisioane atractive Detalii la tel 0728 111333 Samuil

  • Trade Marketing Specialist - Cluj Oras de lucru: Cluj-Napoca Industrie: Farmaceutica / Bio Farma Departament: Marketing / Promovare Obiectivul postului: Implementarea conceptelor de trade marketing (fidelizare, campanii de trade, evenimente CSR si de activare, concepte de tip STORE in STORE, etc). Cerințe: Curiozitate profesionala in domeniul marketing si dorinta dezvoltare profesionala. Cunostinte Comerciale/Marketing de nivel mediu. Gandire creativa, spirit adaptabil. Competente de analiza matematica/statistica si capacitate de a lua decizii. Persoana determinata in finalizarea proiectelor incepute. Avantaj - Experienta in relationarea cu reprezentanti ai magazinelor IKA, LKA si TT si a companiilor de merchandising. Cunostinte Office Tools - PowerPoint, Excel (PivotTable sau Vlookup). Principalele responsabilități: Relationarea cu reprezentanti ai magazinelor IKA, LKA si TT si a companiilor de merchandising. Implementarea cu prioritate a strategiilor de trade marketing. Initierea diverselor campanii promotionale, a caror eficienta se urmareste urmareste, ajutat fiind de experienta in planificarea, implementarea si monitorizarea actiunilor de Trade Mk (la nivel zonal sau doar pe anumite segmente de piata la nivel national). Implementarea strategiilor regionale in functie de specificul zonei, canalul de vanzare si tipul de client. Contributie la elaborarea proiectelor anuale de trade marketing si urmarirea respectarii clauzelor contractelor de marketing si de mercantizare. Ofertă: Pachet salarial consistent. Activitate profesionala in industria cosmeticelor, o lume in care putine persoane au norocul sa lucreze. Mediul de lucru intr-un domeniu de productie cosmetice. Toate instrumentele de lucru puse la dispozitie pentru atingerea obiectivelor. Oportunitati de dezvoltare profesionala si provocari profesionale incitante. Echipa de lucru cu un grad ridicat de profesionalism. Participari la expozitii nationale si internationale, evenimente profesionale. Despre angajator: Partener Persource, producator si comercializator de produse cosmetice autohtone de foarte buna calitate si recunoastre internationala.

  • Functia: specialist marketing Oras de lucru: Baciu, Cluj-Napoca Industrie: Comert / Retail Departament: Marketing / Promovare Obiectivul postului: Realizarea Strategiilor de promovare a vanzarilor. Cerințe: Studii superioare finalizate. Specializare Marketing. Cunostinte juridice si comerciale. Experienta pe un post similar: 2 ani minim. Capabil sa utilizeze Ms Office la un nivel avansat. Limba engleza vorbit si scris nivel mediu-avansat. Permis Cat. B. Experienta in domeniul alimentar reprezinta un avantaj Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit, cu minima interventie din partea celorlalti, timpul convenit. Principalele responsabilități: Analiza pietei si a mediului de afaceri al companiei Participarea la realizarea si implementarea Mix-ului de Markting al companiei Participarea la realizarea Strategiilor de promovare a vanzarilor Asigurarea implementarii si urmaririi Strategiilor de promovare a vanzarilo Participarea la realizarea si implementarea campaniilor de brand Gestionarea campaniilor de comunicare Gestionarea campaniilor On Line Achizitia materialelor de Marketing Ofertă: Programe de pregatire profesionala Programe de dezvoltare personala Salarizare avantajoasa Tichete de masa Despre angajator: Partener Persource - din industria alimentara. office @ hummark.ro

  • Responsabilitati: Gestioneaza administrarea magazinului on-line, participa la elaborarea planurilor de marketing on-line și a operațiuniunilor specifice pentru cresterea traficul pe site in scopul de a genera vânzări; Managementul si operarea conturilor de Social Media ale companiei: Facebook, Instagram, Google+, Instagram, Youtube, Twitter, Efectuarea postarilor zilnice: stabilirea tipologiei fiecarei campanii in functie de tematica acesteia, setarea detaliilor campaniilor, propunere subiecte, crearea textelor aferente, crearea conceptului vizual , monitorizarea constanta a rezultatelor. Analizarea metodelor/partenerilor/canalelor de promovare online si propunerea acestora pentru implementare; negocierea bugetelor si conditiilor in vederea incheierii de noi colaborari sau imbunatatirii colaborarilor existente.. Utilizare avansata a Google Adwords - managementul si operarea campaniilor de tip Search Ads pe tipuri de produse, campanii de vanzari, pe diferite tematici: creare texte, definire keywords, etc. Google Analytics - analiza traficului website-ului si propunerea modalitatilor de crestere a acestuia; analiza traficului website-ului in functie de campaniile de promovare desfasurate. Identifică problemele și nevoile magazinului on-line și inițiază demersurile necesare pentru optimizarea acestuia in vederea dezvoltarii activitatii acestuia pe plan national si international; Propune si coordonează campanii promoționale, reduceri de prețuri, precum si activitatea de newsletter-e ; Cerinte: Studii superioare finalizate; Experienta in marketing online minim 1 an; Cunostinte de CorelDraw/Illustrator/Photshop etc. Cunostinte avansate de limba engleza; Initiativa, creativitate, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor; Dorinta permanenta de a ramane conectat la noutatile din domeniul marketingului online; foarte buna intelegere a particularitatilor mediului online. Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa; Beneficii : Salar motivant, negociabil in functie de experienta avuta Un mediu de lucru dinamic intr-un birou modern si foarte placut. Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa puternica si motivata .

  • Salveaza cautarea