Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Marketing Publicitate Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Multinationala din Polonia cauta lideri pentru a putea deschide piata din Romania ! Daca ai experienta in network marketing si iti doresti ca toti cei ce se vor inscrie pe Romania sa fie la tine in echipa, lasa-ne un mesaj in privat. Iti vom raspunde in cel mai scurt timp. P.S. Poti primi ca masina de serviciu, un BMW , nou nout !

  • Profilul persoanei căutate: - experiență de minimum 3 ani în vânzări (domeniul tehnic) - folosire C.R.M. - abilități excelente de comunicare și relaționare - orientare către client - pasiune pentru vânzări - persoană proactivă, îndreptată spre rezultate - foarte bune abilitați de organizare și planificare - disponibilitate la deplasări frecvente - bune abilități de negociere - permis de conducere categoria B - cunoaștere a limbii engleze - studii superioare, ideal, în domeniul tehnic

  • Cautam persoana pentru marketing in Oradea Este preferabil un freelancer - cu disponibilitate colaborare permanenta cu Gaminvest Grup (imobiliare, business, contabilitate, e-commerce). Ceea ce vei avea de facut este: - administrare conturi social media - public relations si comunicare - cunostinte de grafic design, editare video - creare continut Asteptam sa ne trimiti un CV sau se ne contactezi telefonic.

  • Ai sau nu experienta in vanzari, dar iti doresti sa lucrezi intr-o echipa puternic motivata, atunci alatura-te echipei noastre, RE/MAX Family te asteapta!          Cerinte fata de candidati: - Organizarea intalnirilor, negocierilor si prezentarilor, reprezentarea tranzactiilor imobiliare; - Identificarea celor mai bune solutii pentru clienti; - Organizarea si urmarirea intregului proces de tranzactionare; - Incheierea contractelor; - Dezvoltarea continua a bazei de clienti; - Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru in echipa           Avantajele candidatilor: - Analizarea pietii imobiliare; - Perfectionare continua prin participarea la traininguri, acreditate international; - Comisioane substantiale; - Seminarii, conferinte cu speak-eri de talie mondiala; - Suportul unei intregi echipe de profesionisti ; -  Independenta financiara, esti propriul tau sef; -  Gestionarea timpului dupa bunul plac. Trimiteti CV la adresa: Sau contactati-ne telefonic la nr.: 0749220518

  • Cautam agenti de vanzari cu sau fara experienta in domeniul imobiliar. Sunt vizate persoanele dinamice, cu abilitati in negociere si comunicare. Oferim comisioane motivante! Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de e-mail: florin.bica@remax.ro Sau contactati-ne la tel.: 0749220518

  • Centrul European de Despagubiri, specializat in recuperari daune pentru victimele accidentelor de circulatie, ajuta persoanele care au suferit accidente de circulatie sa-si primeasca banii de la Societatile de Asigurari unde este incheiata polita RCA a autoturismului care a provocat accidentul. Cauta colaboratori part time in toata tara Oferim pregatire si specializare plus comisioane atractive Detalii la tel 0728 111333 Samuil

  • Esti entuziasmat/a sa faci parte dintr-o echipa de oameni ambitiosi si profesionisti – dedicati 100% succesului clientilor. Vrei sa ajungi cel mai bun, esti axat pe victorie dar, in acelasi timp, esti capabil sa intretii un mediu de lucru sanatos, echilibrat, bazat pe respect reciproc. Iti place sa vorbesti cu clientii si potentialii clienti, indiferent de mediu: telefon, email, fata in fata. Iti iei timpul necesar pentru a intelege in profunzime nevoile si asteptarile clientului si ai cunostintele necesare pentru a face fata oricarei probleme. Ai acea sclipire de care avem nevoie pentru a incheia cu succes noi contracte si a contribui la evolutia spectaculoasa a oricarei afaceri online. Constituie avantaj experienta in vanzarea de publicitate/servicii online; Facebook/Instagram Candidatul ideal: - sa aiba o atitudine pozitiva si sa fie deschis provocarilor - sa detina bune abilitati de comunicare verbala si scrisa - sa fie familiarizat cu utilizarea Facebook/Instagram - experienta in administrarea unei pagini web - sa fie altfel :) - experienta intr-un call center reprezinta un avantaj - responsabilitate si seriozitate - capacitate de acumulare rapida a informatiilor - atentie distributiva Descrierea jobului - sa ofere suport si consiliere pre-vanzare si post-vanzare - sa contribuie activ la dezvoltarea si imbunatatirea fluxurilor de vanzare si livrare - sa aiba idei si sa fie creativ Beneficii: - salariu atractiv, pana la 2000 lei/net - dupa primele 3 luni de activitate se ofera bonusare suplimentara din vanzari

  • Cautam persoana pentru marketing in Oradea Este preferabil un freelancer - cu disponibilitate colaborare permanenta cu Gaminvest Grup (imobiliare, business, contabilitate, e-commerce). Ceea ce vei avea de facut este: - administrare conturi social media - public relations si comunicare - cunostinte de grafic design, editare video - creare continut Asteptam sa ne trimiti un CV sau se ne contactezi telefonic.

  • Cerved Credit Collection SpA (CCC) - noul jucator de pe piata colectarii de creante, s-a constituit in urma fuziunii dintre 2 societati lider de sector RECUS SpA si FINSERVICE SpA. Cu un istoric impresionat, cele doua companii au castigat, de-a lungul anilor, un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C. Cu trei sedii in Italia (Treviso, Sassari si Milano) si trei in Romania (Cluj-Napoca, Oradea si Craiova), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati. In prezent societatea numara peste 450 de persoane in cele 6 sedii. Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante Daca: - ai un nivel bun de italiana - ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefon - esti o persoana organizata si iti place sa lucrezi in echipa Te vrem alaturi de noi! Responsabilitati: - analiza dosarelor din gestiune - contactarea telefonica a rau-platnicilor si informarea asupra sumei restante - identificarea de solutii in vederea achitarii debitului - gestionarea eventualelor contestatii si documente venite de la rau-platnici Oferim: - program de munca flexibil part-time sau full-time - salariu fix (net), tichete de masa, bonusuri stimulante, decontare transport si asigurare medicala privata - cresterea salariului de incadrare, in functie de vechimea in cadrul societatii - training, cursuri de formare si oportunitate de a-ti crea o cariera in domeniu - teambuildinguri, petreceri anuale si alte activitati de motivare Te-ai regasit in descriere? Atunci asteptam candidatura ta!

  • Selectam colaboratori part-time, pentru munca de promovare in orasul dvs. si in judet. Castig potential 800 - 1200 $ lunar. Domeniile sunt : marketing si publicitate. Colaboratorii trebuie sa faca contracte cu firme sau persoane din zona lor de resedinta si zonele apropiate. Nu este nevoie de experienta, se invata totul de la 0. Candidatul ideal trebuie sa doreasca castiguri mai mari, sa aiba Laptop sau PC, smartphone ambitie, si sa aloce timp 2 pana la 4 ore / zi. Doritorii sunt rugati sa trimita CV la email ioanmudura@yahoo.com Informatii la tel.0744618042

  • SC TUMIK IMPEX SRL angajeaza manager markting: Candidatul ideal: -abilitati de comunicare si putere de convingere -cunoasterea limbii maghiare si engleza constituie un avantaj -cunostinte operare PC: Microsoft Office -studii superioare sau curs -este neccesara experienta profesionala -atitudine pozitiva si prietenoasa -creativitate Descrierea jobului: -atragerea de clienti noi in colaborare cu agentii -promovarea online a imaginii societatii si a produselor realizate -implementare de solutii pentru extinderea ariei de vizibilitate a societatii -vanzarea produselor atat online cat si direct -administrare webshop -gestionare portofoliu client si parteneri Ce oferim? -salariu atractiv -mediu de lucru dinamic si tanar -posibilitatea deazvoltarii profesionale Pt mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de telefon: 0724545231

  • 2-3 ore pe zi poți câștiga între 50 - 400 de dolari depinde cât te implici în activitate, accesează acest sai și lucrezi de acasă https://yixmoney.club/1039692882859/

  • Candidatul ideal: • Persoana comunicativa, proactiva, dinamica, optimista; • Persoana serioasa, responsabila; • Persoana cu initiativa si perseverenta; • Capacitatea de a invata rapid informatiile despre serviciile oferite; • Sunt incurajate sa aplice urmatoarele categorii: proaspeti absolventi, persoane peste 45 ani, persoane cu dizabilitati; • Fara limita de varsta. Descrierea jobului: • Initierea apelurilor telefonice in limba romana; • Identificarea nevoilor persoanelor apelate si oferirea celor mai bune solutii; • Gestionarea eficienta a clientilor contactati, cu focus pe obtinerea de rezultate. Oferta: • Venituri lunare 2000-3000 lei; • Mediu de lucru prietenos si suportiv; • Posibilitate de crestere profesionala.

  • Salveaza cautarea