Anunțuri
Muncitori productie - depozit - logistica Disponibil din: 2020-07-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower recruteaza electrician pe perioada nedeterminata in Cluj! BENEFICII: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariul negociabil la interviu; - Sprijin pe perioada delegatiei; - Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; - Cazare si transport asigurat; - Asigurare privata de sanatate; - Diurna pe perioada delegatiei; - Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE: - Studii medii de specialitate (profil electric); - Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; - Experienta in domeniul automatizarilor industrial; - Cunostinte de limba engleza nivel conversational - criteriu obligatoriu; - Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); - Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; - Cunostinte de bază in domeniul mecanic; - Permis de conducere cat. B; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI: - Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; - Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; - Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; - Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 721!
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam lucrător depozit manipulant marfă pentru tura de dimineata si de după amiază în cadrul Agenției Rm Vâlcea . Descrierea postului -descarcare, incarcare ,cartare expeditii. -experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj; Locuri disponibile 2 Mai multe detalii puteti afla la interviul organizat la sediul FAN Courier Rm Valcea aflat pe strada Raureni nr 85 A, ,punct de reper depozitul cu materiale pentru construcții Marna SA , in fiecare zi lucratoare de L-V intre orele 09:00 si 12:00. Va rugam sa trimiteti un CV cat mai complet, mai ales date de contact la Exista și posibilitatea de contract part time pentru 4 ore. Plățile salariale se vor efectua prin banca integral Va rog sa adăugați in atach un CV
-
Promovat
Societate comerciala cu punct de lucru in Orasul Pantelimon, Ilfov angajam tamplari productie mobila , pregatitori mdf vopsit, lemn , furnir. Angajam in Orasul Pantelimon, in apropiere de Ferma Animalelor. Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Facilitati : - mijloace de transport in comun in apropiere de sediul ( RATB ); - se ofera suport de formare timp de 3 luni pentru adaptare rapida in domeniul de lucru; - experinta in domeniu constituie avantaj. Se ofera contract de munca pe durata nedeterminata : - Program de lucru 8 ore zi ( de luni - vineri ); - Conditii de munca bune intr-o fabrica moderna; - Utilaje de ultima generatie; - Prime de Craciun si Paste; - Pentru mai multe detalii va asteptam la interviu.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Prodimar Instalatii angajeaza inginer autorizat in domeniul gazelor naturale, Salariul- 5500 Lei
-
Promovat
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Companie cu activitate de productie de geam termoizolant din Ploiesti, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza electromecanic care sa se ocupe de intretinerea si reparatia utilajelor industriale. Cerințe: Experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale; Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala; Diploma de calificare profesionala constituie un avantaj Responsabilitati: Executa lucrari de intretinere si reparatii a utilajelor existente pe liniile de productie; Verifica starea tehnica a utilajelor si instalatiilor; Efectueaza operatii de ungere si gresare a utilajelor conform instructiunilor, inlatura pierderile de lubrifianti; Efectueaza reparatii accidentale la utilaje; Verifica si efectueaza toate operatiile in vederea mentinerii utilajelor in functiune; Conditii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru placut; Instruire in fabrica pe utilaje; Salariu motivant; Bonuri de masa. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Cerințe: Experiență anterioară în domeniul strunjirii și cunoștințe solide despre mașinile de strunjire; Abilități excelente de citire și interpretare a desenelor tehnice și a schemelor; Responsabilități: Operați mașinile de strunjire pentru a crea piese metalice conform specificațiilor; Interpretarea desenelor tehnice și a schemelor pentru a determina setările necesare ale mașinii; Verificarea calității pieselor fabricate și ajustarea mașinii pentru a obține rezultate optime; Întreținerea și curățarea regulată a mașinilor de strunjire pentru a asigura funcționarea corectă; Beneficii: Program flexibil: 7:00- 15:30 sau 7:30- 16:00; Pachet Salariul : 5000 Lei Net (in mana); Decontare transport; Contract pe o perioada nedeterminata. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare.
-
DESCRIERE Companie cu activitate de productie, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza OPERATOR CNC, pentru fabrica de geam termoizolant din Ploiesti, cu experienta in munca de productie. CERINTE: Experienta: minim 1 an in productie ca operator CNC Atestat masinist pod rulant - constituie avantaj Cunostinte medii de operare PC Atitudine proactiva Disponibilitate pentru lucrul in 2 schimburi; Orientare spre rezultate; Atitudine pozitiva, respectuoasa si prietenoasa; Atestat de operator pod rulant, constituie un avantaj. RESPONSABILTATI: Respecta normele de lucru; Utilizare masina de debitat cu comanda numerica; BENEFICII: Venit lunar: de la 3150-4500 Lei Net (in functie de experienta si rezultate); Bonuri de masa; Prime bianuale Loc de munca stabil si sigur; Program de lucru in 2 schimburi : L - V (7:00-15:00 si 15:00-23:00) Spor de weekend (Sambata se lucreaza ocazional, mai mult in ultima parte a anului); Conditii bune de munca; Contract pe perioada nedeterminata. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Salariu: 2000 USD (BRUT) - 1660 USD (NET); Diurna: 38 USD ZI Ore de lucru: 182 h luna; Se pot face ore suplimentare platite in cursul saptamanii si in weekend. salariul fara diurna poate ajunge intre 2400-3000 usd. Cazare asigurata, transport asigurat, 1 masa asigurata (in timpul programului). Activitatea presupune efort fizic si stat in picioare! Este pretabila barbatilor!
-
Promovat
Recrutam personal necalificat pentru fabrica care produce piese componente in industria apararii in Israel. Program: Luni - Vineri, de 8h zi; -Salariu brut: 2000 $ - Salariu net: 1665 $; - Diurna 38 $ zi Alte beneficii incluse in pachetul salarial: - 1 masa calda asigurata in timpul programului de lucru; - cazarea gratuita (exista apartamente inchiriate de 2, 3 si 4 camere, complet mobilate si utilate, se afla in apropierea locului de munca in Tel-Aviv); - transport Romania - Tel Aviv asigurat. - Se pot face maxim 60h suplimentare in cursul saptamanii si in weekend. Perioada contractuala: 12 luni Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati telefonic la 0770.274.055
-
Societate Comerciala angajeaza barman,sezonier. Post sezonier,conditii salariale avantajoase,celor din tara asiguram cazare. Asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de email Mai multe detalii la numarul de telefon : .
-
Companie agricola europeana de renume, producătoare de seminte multispecie angajeaza: LABORANT Sunteți candidatul ideal dacă aveti studii medii superioare, experienta minim 6 luni de preferat în domeniu, cunoașteți limba engleza sau franceza nivel conversational, lucrați cu usurinta în Word Excel, aveți bune abilități de analiza și planificare, disponibilitate de lucru în ture. Veți avea ca sarcini: Efectuarea analizelor de laborator la semințele receptionate, tratate și din stoc, respectând normele interne si legislația în vigoare. Veți putea beneficia de un pachet salarial motivant, decontare transport, tichete de masa, oportunitati reale de dezvoltare profesionala și sprijinul întregii echipe. Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa: Informații suplimentare va putem da la sediul nostru din Sos.Baldovinesti nr.22, vis a vis de Ficus.
-
Cautam Operator prelucrare cauciuc pentru Fabrica din Piscani, jud Arges. Misiuni principale: Prelucreaza manual sau mecanic, controleaza si ambaleaza produsele finite conform modului de operare (M.O.) afisat la post, respectand regulile privind securitatea persoanelor si a bunurilor din dotare. Respecta masurile privind incadrarea in normele de consumn. Raspunde de aplicarea in activitatea proprie a tuturor prevederilor Sistemului de Management al Calitatii, Cunoaste si aplica toate recomandarile din modurile de operare M.O., parametrii din fisele tehnologice, ale planurilor de supraveghere si a dispozitiilor interne primite de la superiori. Competente Cerinte: Minim 8 clase. Experienta de lucru in mediul industriei auto Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Prima Sarbatori Bonus performanta Transport asigurat.
-
Compania noastra cauta un Sef echipa dedicat si pasionat, care sa se alature echipei noastre din departamentul de Montaj. Daca esti o persoana organizata, responsabila si iti place sa lucrezi in echipa, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati principale: - Coordoneaza si supervizeaza echipa de montaj pentru a asigura respectarea termenelor si a standardelor; - Colaboreaza strans cu departamentele interne pentru a asigura buna desfasurare a proiectului; - Rezolva situatiile care se ivesc si propune solutii alternative; - Asigura intocmirea la timp a diferitelor documente necesare; - Raporteaza catre superiori situatiile curente si eventualele probleme intampinate in cadrul echipei. Cerinte: - Studii medii sau superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare - relatii publice; - Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de montajj; - Experienta in utilizarea calculatorului: Pachet Office; - Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze si germane; - Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking; - Permis auto categ B; - Disponibilitate in deplasari constante pe teritoriul Romaniei. Daca esti o persoana motivata, dornica sa se implice activ si sa contribuie la succesul echipei noastre, te asteptam sa aplici pentru pozitia de Sef echipa - Montaj. Alatura-te noua si fii parte dintr-o echipa unita, orientata catre excelenta!
-
Suntem în căutarea unui Responsabil Recepție pentru unul dintre cei mai mari producători de plante și flori la nivel național. Ne dorim un profesionist organizat și comunicativ, capabil să gestioneze eficient fluxul de informații și bunuri. Responsabilități: -Gestionarea stocurilor de marfă pe grupe de produse, de la recepție până la livrare, utilizând sistemul informatic dedicat; -Înregistrarea corectă a intrărilor și ieșirilor de produse în sistemul informatic; -Recepționarea produselor conform documentelor însoțitoare și verificarea conformității acestora; -Procesarea și furnizarea documentelor necesare pentru recepție și livrare; -Supervizarea activităților echipei din subordine și asigurarea bunei funcționări a acesteia și menținerea unei comunicări eficiente între departamentul și producție. Cerințe: -2+ ani experiență anterioară pe o poziție similară; -Corectitudine, rigurozitate și capacitate organizatorică dezvoltată; -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office; -Familiaritate cu un sistem de warehouse management sau ERP constituie un avantaj; -Abilitatea de a lucra eficient cu mai multe procese simultan. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Bonusuri în funcție de performanță; -Oportunități de dezvoltare profesională.
-
Promovat
Ești pasionat de tehnologie și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare? Ai o abilitate deosebită de a rezolva probleme tehnice și o dorință puternică de a oferi soluții excelente? Avem o oportunitate perfectă pentru tine! Sport Mechanical Workshop, fabrica de biciclete, caută un Tehnician Mentenanță talentat și dedicat. Responsabilitățile tale vor include: Efectuarea mentenanței preventive și corective a echipamentelor și sistemelor tehnice; Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor și problemelor tehnice; Întreținerea și calibrarea periodică a echipamentelor; Efectuarea testelor și analizelor pentru a asigura funcționarea optimă a sistemelor; Înregistrarea și documentarea în mod precis a intervențiilor și rezultatelor obținute. Trebuie să ai: Experiență anterioară în mentenanța echipamentelor tehnice sau un domeniu similar; Cunoștințe solide în domeniul tehnic; Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Abilități bune de comunicare și relaționare cu colegii și clienții noștri. Ne dorim să creștem împreună și să construim un mediu de lucru în care talentul și eforturile tale să fie apreciate. Oferim un pachet competitiv de beneficii și oportunități excelente de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o călătorie captivantă în industria tehnologică! Trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de email sau contacteaza-ne direct la nr de telefon zero sapte cinci unu doi trei cinci cinci trei trei .
-
Fabrica de șervețele umede angajează Personal Necalificat fara experiența cu posibilitatea de avansare in funcție de implicare și munca depusa. Mai multe detalii la interviu
-
Program 3 schimburi ( 06.30-14.30, 14.3 re schimb cu pauza de 30 minute inclusa in programul de 8 ore) - Electromecanic - 2 pozitii - salariu brut incepand cu 5500 -5800 lei negociabil in functie de experienta profesionala - Stivuitorist 1 pozitie - salariu brut incepand cu 5000 lei negociabil in functie de experienta profesionala Beneficii: tichete de masa de 35 lei zi, bonus de performanta in valoare maxima 1000 lei brut luna) , Prima de Paste 300 lei net, Prima de Craciun 300 lei net, Prima de vechime incepand cu o valoare neta de 100 Euro dupa o activitate de 3 ani in cadrul companiei, Prima de vacanta 1000 net se acorda in 2 transe, Abonament 7Card, Abonament Bookster, abonament medical si transport asigurat pe rutele deschise.
-
Cerinte: -Studii: certificat de calificare in meseria de lăcătuș mecanic sau dovada calificării la locul de muncă; - Experienta profesionala: cel putin 2 ani in meseria lăcătuș mecanic sau lacătuș producție confecții metalice, dovedita prin probă de lucru; - Să aiba abilitățile necesare citirii si interpretării unui desen tehnic. Beneficii: - Salariul lunar net: 4.000-4.500 lei (negociat cu candidatul în cadrul interviului probei de lucru); - Abonament servicii medicale la clinica privată, furnizor MedLife S.A.; - Tichete de de masă in valoare de 40 lei zi (aproximativ 800 lei lună); Alte detalii: - Programul de lucru: 8 ore, luni-vineri, ; - Solutii de transport: Se asigura cazare (containere de locuit) atunci cand candidatul este din provincie, pentru cei din Bucuresti se poate negocia includerea in salariu a contravalorii unui abonament STB (80 lei luna); - Durata contractului individual de munca: perioada nedeterminata (cu perioada de proba de 90 zile calendaristice);
-
NU ESTE NECESARA EXPERIENTA! Program L-V în 3 schimburi Salariu fix. Decont de transport 130 lei; Tichete de masa 25 de lei; 300 lei la salariu dupa primele 3 luni; Bonus de Crăciun și de Paste: 400 lei; Al 13 Lea salariu; Bonus de productivitate 6%; Liber de sărbători legale; Metrou aproape de fabrica (5 min aproximativ). Mai multe detalii la nr de tel sau pe WhatsApp.
-
Candidatul ideal: are experienta de lacatus mecanic este absolvent de scoala profesionala liceu cu profil mecanic sau sa detina diploma de calificare in meseria de lacatus are capacitatea de a citi si interpreta un desen tehnic cunoaste sculele specifice folosite in montaj cunoaste aparatura de masura folosita in domeniu se adapteaza rapid la noi medii de lucru, are spirit de echipa are o fire dinamica, este critic, serios, disciplinat Oferta noastra: mediu de lucru curat,cantina, vestiare salariul incepe de la 3500 RON NET (se negociaza in functie de persoana experienta) bonuri de masa in valoare de 30 RON decontare transport (300Ron combustibil sau decontare abonament) 14 salarii anuale, dar doar dupa un an lucrat in firma si cu conditia ca firma sa aiba incarcare ore suplimentare platite in weekend cu 1,75, dar doar daca nu detine ore negative program : 6:40 15:00 luni-vineri (cu 20 min pauza de masa), iar exceptional sambata, doar daca este solicitat Responsabilitati: montarea (mecanic + hidraulic) masinilor unelte (freze & strunguri CNC) dupa o documentatie tehnica verifica dpdv geometric + diverse teste masina Identifica produsele neconforme si raporteaza problemele aparute receptioneaza masinile cu clientul pregateste si livreaza masina catre client
-
Candidatul Ideal - studii medii; - experienta in domeniu este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs; - ne intereseaza sa fii o persoana organizata, atenta la detalii, sa iti faca placere sa lucrezi in echipa si sa ai abilitati in manipularea unui scanner; - vrem sa fii o persoana organizata si responsabila; - atestatul de stivuitorist constituie avantaj; Descrierea jobului Responsabilitati: - Receptionezi marfa primita in depozit (cu ajutorul sistemului WMS); - Verifici marfa din punct de vedere calitativ, cantitativ si a documentelor de insotire; - Verifici corectitudinea elementelor inscrise pe documentele primite; - Esti responsabil de documentele de insotire a marfii si te asiguri ca acestea ajung pe raione; - Semnalezi orice neconcordanta calitativa si cantitativa a marfii receptionate; Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati . Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. Arabesque SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri). Pentru mai multe detalii legate de modalitatea in care Arabesque SRL prelucreaza datele dvs., va rugam sa consultati Politica noastra privind prelucrarea datelor, disponibila aici: https://arabesque.ro/politica-de-confidentialitate.