Anunțuri
Gestionari depozit Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem in cautare de 2 gestionari de depozit. Responsabilitati: intocmirea și controlul tuturor actelor însoțitoare ale mărfurilor ce intră ies în din depozit verificarea stocurilor existente în depozit și în spațiile anexe inregistrarea computerizată a tuturor mișcărilor de stoc aplicarea procedurilor interne de gestiune depozitarea în condiții optime a mărfurilor din gestiune respectarea programelor de livrare indeplineste corect atributiile postului respecta regulamentul de ordine interioara Cerinte si aptitudini: experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine Ce iti oferim: Salariu atractiv competitiv incepand de la 3.900 lei luna Bonuri de masa Posibilitatea dezvoltarii profesionale Echipa tanara, dinamica, competitiva Job full time pe perioada nedeteriminata Unde? Sediul si depozitul nostru se află pe Bulevardul Mihai Eminescu, Buftea, Ilfov. Fostul depozit OZR - către Gara Buftea. Pentru mai multe informatii va asteptam la noi.
-
Promovat
ABILITATI: - Atentie concentrata si distributiva - Memorie vizuala - Spirit organizatoric - Capacitatea de a lucra cu oamenii - Punctualitate - Fara antecedente penale - Prezenta agreabila, seriozitate, spirit de echipa, disciplina si perseverenta - Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa ATRIBUTII: - Identifica necesarul de marfa si comunica situatia directorului de produs; - Receptioneaza cantitativ si calitativ produsele comercializate; - Pregateste materialele pe baza facturii fiscale; - Verifica cu atentie materiale predate catre client; - Manipuleaza marfa in depozit; - Gestioneaza corect stocurile; CERINTE: - Studii medii; - Experienta pe un post similar min. 1 an; - Cunostiinte de utilizare a documentelor fiscale.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Firma de transport și logistică este in căutare de receptioner marfa . Cerinte: Studii medii; Experiență in domeniul livrarilor de marfa și operare calculator; Persoana atenta la detalii; Abilități de planificare și organizare; Persoana dinamica, sociabila, comunicativa, cu spirit de echipa ; Permis auto cat B constitue un avantaj; Descrierea jobului Receptioneaza si gestioneaza marfurile din depozit; Operează documentele aferente activitatii de receptie, expeditie marfa; Planifica livrarea mărfurilor in funcție de necesități; Oferim: Salariu motivant+bonuri de masa.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Principalele responsabilități includ: organizarea eficientă a depozitului; primirea și depozitarea produselor; gestionarea documentelor și asigurarea integrității mărfurilor. Cerințe obligatorii: experiență anterioară în gestionarea depozitelor cunoștințe solide de WMS și abilități de operare a calculatorului Studii medii universitare și autorizatia de lucru pe stivuitor constituie avantaje. Salariu: 4000 RON NET (usor negociabil) + tichete de masa. Locatie: BUCURESTI Puteti trimite cv pe adresa de mail: sau puteti suna la nr de tel , de asemenea ma puteti contacta pe Whatsapp.
-
Competente necesare: -Aptitudini bune de comunicare; -Atenție distributivă; -Aptitudini de lucru în echipă; -Cunoștințe minime de operare PC; -Punctualitate; -Aptitudini de a lucra cu documente; -Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Descrierea jobului: -Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; -Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; -Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; -Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; -Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; -Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; -Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; -Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; -Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; -Intocmeste necesarul de acte si materiale. -Va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful sau ierarhic. Asteptam cv-ul dumneavoastra! Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de ȘEF DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri (6:00 - 16:00) Descrierea contextului general al rolului: Coordonarea şi organizarea activităţilor specifice din depozit. Gestionarea stocului de marfă şi mentinerea acestuia în condiţii standard de igienă. Pregătirea necesară postului: - experiență relevantă în activități de logistică - depozit pe produse alimentare; - experiența anterioară în lucrul cu sisteme FIFO; - experienţă în lucrul cu documente cu regim special; - cunoştinte de operare PC; - abilităţi de comunicare şi lucru în echipă. Responsabilități: - stabileste prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine; - menţine la standardele unei bune funcţionări, aparatele şi echipamentele din dotare; - verifică dacă marfa primită de la furnizori corespunde din punct de vedere cantitativ şi al sortimentaţiei cu ceea ce s-a comandat; - pregăteşte şi verifică comenzile în funcţie de zonă în aşa fel încât să asigure livrarea lor în condiţii optime; - eliberează marfa din depozit în baza facturii, avizului de însoţire a marfii, notelor de transfer sau bon de consum; - efectuează verificări de rutină, împreună cu supervizorul administrativ-logistic; - participă la inventarele anuale, împreună cu membrii comisiei de inventariere; - verifică dacă produsele sunt în cantitatea şi calitatea corespunzătoare în box-uri; - depozitează produsele în condiţii optime conform indicaţiilor de pe ambalaj; - propune măsuri de recompensare sau penalizare a personalului din subordine - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecţie a Muncii şi PSI; Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru.
-
Funcție: Gestionar Depozit Program: Full time Locație: Cernavodă, judet Constanta Despre noi Save the Dogs and Other Animals este o organizație de top pentru protecția animalelor care ajută animalele aflate în nevoie din România, Ucraina și Italia. La sediul din Cernavodă, România, salvăm câini, pisici, cai și măgari care au fost supuși unor acte de cruzime, le oferim tratament medical și le oferim îngrijiri de cea mai înaltă calitate într-un cadru specializat și liniștit. Descrierea rolului: Gestionarea și ținerea evidenței materiilor prime, produselor consumabile și a hranei animalelor din depozitul asociației. Obiectivele rolului: Menține relația cu furnizorii principali de produse de curățenie, farmaceutice și a altor materiale necesare; Se asigură că în mod constant stocurile produselor sunt la zi, monitorizate prin fișe de magazie în format electronic; Efectuează comenzi de hrană și materiale astfel încât să nu fie afectată buna desfășuarare a activității asociației; Păstrează ordinea și curățenia în zonele de depozitare, răspunde de buna depozitare a materialelor sau a hranei și asigură integritatea acestora; Asigură recepția mărfii, coordonează descărcarea de la furnizori în ordinea priorităților asociației; Verifică la momentul recepției ca produsele recepționate să corespundă din punct de vedere cantitativ și calitativ în conformitate cu actele de însoțire a mărfii (avize, facturi, procese verbale, certificat de calitate etc.) Programează lunar un inventar al tuturor categoriilor de produse Organizează distribuirea produselor ce fac obiectul activității fiecărui departament în funcție de solicitările scrise primite săptămânal. Cerințele rolului: Capacitatea de a comunica activ și asertiv cu toate departamentele implicate; Proactivitate și inițiativă în identificarea sarcinilor; Capacitatea de a se adapta ușor la schimbări și de a găsi soluții în situații limită; Bună organizare a timpului, seriozitate în îndeplinirea atribuțiilor și atenție la detalii; Cunoștințe limba engleză nivel mediu avansat, limba italiană reprezintă un avantaj; Studii medii cerință minimă; Cunoștințe operare PC Pachet Office Word, Excel și Outlook nivel avansat.
-
Cautam coleg colega pentru postul de gestionar depozit piese auto. Experienta constituie un avantaj. Așteptăm cu interes CV-UL dumneavoastră.
-
Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asigura pregatirea paletilor si aranjarea produselor la raft; -Supravegheaza preluarea si predarea produselor finite dinspre productie si catre client; -Intocmeste si verifica raportarile si se asigura de corectitudinea acestora; -Asigura menținerea ordinii și curățeniei în spațiul de depozitare. Beneficii: -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru plăcut.
-
APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).
-
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
DESCRIERE Cerintele noastre: -Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală, -Acurateţe în prelucrarea informaţiilor, -Atenție distributivă și la detalii, -Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor, -Corectitudine în relațiile de muncă, -Angajament profesional la nivel ridicat, -Permis de conducere categoria B. -Autorizatie ISCIR pentru stivuitor Responsabilitati: -Gestionarea fizica a stocului de marfa -Receptioneaza cantitativ şi calitativ marfa și manevrează bunurile aflate în depozit -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Pregăteşte şi verifică spaţiile de depozitare pentru produsele recepţionate şi asigură depozitarea lor în condiţii corespunzătoare, pe grupe de sortimente; -Eliberează mărfurile din gestiune numai pe baza de documente şi în limita cantităţilor specificate în documente -Prezintă superiorului ierarhic, în timp real, date despre orice degradare sau deficienţă constatată la produsele din gestiune (materiale proprii cat si in depozitare) şi întocmeşte documentele specifice -Pregătește magazia pentru inventar și participă la inventarele anuale sau inopinante a produselor din gestiunea sa alături de comisia de inventar; -Verifică și sesizează problemele de calitate la curătenia din depozit -Alte sarcini punctuale privind gestionarea depozitului de materii prime Ce iti oferim noi: -Contract de muncă pe durată nedeterminată -Pachet salarial motivant -Bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi lucrată -Transport asigurat din localitatile: Săliste, Săcel, Orlat, Gura Râului, Mag, Fântânele, Cristian; Avrig, Turnu Roșu, Racovița, Tălmaciu, Vestem, Cisnădie -Alte avantaje care se vor discuta la interviul față în față Pentru mai multe detalii, aplica cu CV, iar noi te contactăm în cel mai scurt timp sau contactați-ne la telefon ( .
-
SC ORSA MANPOWER CONSULTING SRL angajeaza un muncitor pe postul de manipulant colete. Cerințe- permis de conducere valabil
-
Angajam gestionar Atributii: -atributii de gestiune- receptie si eliberare marfa conform acte -efectuare verificari stocuri - coordonare personal depozit in subordine Se cer; Cazier Experienta in gestiune Permis de stivuitorist Se ofera: Salariu 3500 net Program avantajos Loc: bdul Timisoara sector 6, Bucuresti
-
Cunoştinţe : Utilizare foarte bună a PC-ului şi a internetului in limitele postului, limbă străină, schema organizatorică a întreprinderii. Deprinderi: Capacitate de comunicare interactivă deosebită. Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe, op, cec etc.). Exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate. Capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale. Cunoaştere foarte bună a produselor comercializate de societate. Deţinerea abilităţilor fizice necesare îndeplinirii atribuţiilor din prezenta fişă. Alte cerinţe: Responsabilitate, insistenţă, perseverenţă, competiţionalitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, ţinută impecabilă, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale. ATRIBUŢIUNI şi SARCINI DE SERVICIU: Generale : Se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate comercialitate; Intocmeşte baza de date a clienţilor furnizorilor curenţi potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.; Cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii; Verifică solvabilitatea clienţilor şi informează despre aceasta autoritatea ierarhic superioară; Se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii producătorii materialelor semifabricatelor produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc); Intocmeşte şi completează documente specifice de tipul : planuri de operaţii, contracte, note de recepţie predare, note interne; Este gestionarul tuturor maşinilor cu care îşi desfăsoara activitatea, raspunde pentru starea tehnică a acestora şi ia toate măsurile pentru înlăturarea cauzelor care ar putea duce la degradarea sau avarierea maşinii; Comunică săptămânal, evidenţa kilometrilor parcurşi prin modalitatea stabilită de conducere. Zilnic, la sfârşitul orelor de program, parchează masina în curtea societăţii şi predă cheile. In mod excepţional agentul va putea folosi autoturismul în tot timpul saptaminii dupa orele de program doar cu acordul expres al Directorului comercial. Specifice : Face evaluarea pietei actuale sau potentiale si functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare. Tine evidenta furnizorilor agreati (adresa, numar de telefon, timp de raspuns etc). Raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat. Urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea. Zilnic, pina la ora 10 a.m. preia comenzile de la toate departamentele si le onoreaza in limita programului normal de lucru. Produsele aprovizionate le va preda la Magazia de scule. Separa materialele si sau produsele ce nu corespund calitativ si interzice distribuirea lor in productie. La fiecare sfirsit de saptamina lucratoare, preda la Departamentul economic toate rapoartele de achizitii, facturile, chitantele, certificatele de garantie etc., a tuturor produselor aprovizionate in cursul acelei saptamini. Cu acordul conducerii, va controla la livrarea produselor concordanta dintre comanda contract si documentele de livrare (factura, pret, cantitate, calitate etc.). Va solicita departamentului financiar efectuarea platilor pentru produsele achizitionate.
-
Suntem o companie cu capital privat 100% romanesc. Facem parte din grupul de firme Atlantis, iar in prezent suntem in cautare de noi colegi. Experienta nu este un factor decizional in alegerea candidatilor, insa poate fi un avantaj daca ai cunostinte in domeniu. Candidatul ideal: - Are studii medii si permis de conducere categoria B - Gestioneaza eficient stocul și fluxul de mărfuri în depozitul nostru. - Monitorizeaza și înregistreaza precis intrările și ieșirile de mărfuri. - Menține ordinea, curățenia și siguranța în depozit. - Realizeaza inventarul periodic și raporteaza discrepanțele. - Colaboreaza eficient cu departamentele interne pentru asigurarea fluxului optim de mărfuri. - Persoană integră, serioasă, punctuală si responsabila Beneficii: - loc de munca stabil; - echipament complet de lucru; - oferim instruire in cadrul societatii; - salariu competitiv; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - transport sau decont asigurat de firma
-
Pentru clientul nostru, un important producator de piese pentru caroserie, recrutam Operator productie in Craiova, cu program doar de weekend, sambata si duminica, 8h, 3 ture. Se lucreaza in 3 ture. Beneficii: Pachet salarial foarte atractiv; Tichete de masa 35 zi lucratoare; Bonus de Productie anual; Posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei; Mediu de munca la standard inalte, avand acces la toate facilitatile; Program de lucru 8h zi sambata si duminica. Responsabilitati : Realizarea normei zilnice pentru piesele asamblate; Utilizarea cu atentie a a masinilor de realizare a pieselor; Respectarea normelor de calitate.
-
DescriereSC Lampia Rom SRL, producatoare de mase plastice, cu sediul in Arad, Str. Steagului, nr. 1 angajeaza in departamentul de magazie - magazioner stivuitorist Cerinte: - Personal calificat; - Experienta in depozit logistic; - Atestat ISCIR pentru stivuitor; - Persoana dinamica, responsabila, serioasa si punctuala; Responsabilitati: - Participa la pregatirea si ambalarea marfurilor din depozit; - Participa la incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit; - Participa la sortarea si manipularea produselor din depozit; - Utilizeaza echipamentele in mod corespunzator; Beneficii: - Bonusuri; - Tichete de masă; - Asigurare privata de sanatate; - Munca intr-o companie in plina ascensiune; - Posibilitate de crestere in cadrul companiei. - Program de lucru: 2 schimburi de luni pana vineri. Descrierea companiei: Lampia Rom SRL ofera oportunitate de dezvoltare profesională in cadrul unei companii multinationale, producatoare de mase plastice, care ofera un mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar si dinamic, stabilitate si o prezenta indelungata in Arad. Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate. Publi24
-
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Cv-urile se pot depune si în magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactitătii documentelor de livrare si intrare a mărfii Controlul calitătii ambalajului, al etichetării si al prospetimii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferentelelor cantitative pe avizul de însotire a mărfii cu semnătura soferului Înregistrarea diferentelelor pe IM-Blanco (note de intrare receptie neprelucrate) exprimate în unitătile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor si circuitul intern de marfă Confirmarea receptionării mărfii prin semnătură si tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea si mentinerea ordinii, curăteniei si sigurantei în receptia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii) Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Produse Administrare Documente: Intocmire documente avize de expediție, transfer marfa și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de marfa pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de marfa din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor.
-
TRK PROFESSIONAL SRL, angajeaza: - 5 posturi "lucrator gestionar" - COD COR 432111 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
Biscotto SRL angajează gestionar depozit program 2-3 ore pe zi .Depozitul este situat in calea Sagului lângă Dedeman Programul de lucru va fi doar după-masa Preferabil pensionar.Sarcinile consta in pregătirea produselor pentru 3 agenții livratori, depozitul este frigorific Volumul de munca nu este mare Domiciliul de preferința sa fie foarte aproape.