Anunțuri
Locuri de munca Mures Companii Disponibil din: 2020-08-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Societate de constructi angajeaza muncitori in constructi dulgeri Ferari zidari si necalificati rog seriozitate
-
SC ZOD MAXIM SHOP SRL angajeaza femei pentru postul de lucrator comercial la magazinul Casa Shopping situat in Targu Mures str. Piata Victoriei nr 24(Romarta) Cerinte: -studii medii -orientare catre client -dinamism,spirit de initiativa -amabilitate,promptitudine -spirit de echipa -experienta constituie avantaj CV-urile se depun in incinta magazinului la caserie
-
SC ELPHIN NATURA SRL, cu sediul in Jud. Mures, Sat Grebenisu de Campie, nr. 329, angajeaza muncitori necalificati in agricultura, cod cod 921302, disponibilitate 2 posturi.
-
FAN Courier Tg Mures angajeaza curieri Cerinte : Permis categoria B; Experienta pe un post similar constituie un avantaj; Scoala profesionala liceu; Persoana responsabila; Respectarea procesurilor de lucru; Oferim salariu motivant + bonuri de masa + masina acasa. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara,dinamica si intr-o continua dezvoltare,asteptam CV-ul tau pe e-mail sau la sediul nostru din Tg Mures str.Barajului,nr.11A.
-
Magazin Alimentar angajează Lucrător Comercial. Iernut Ne dorim o colega implicată în desfășurarea activității de vanzare, o persoana sociabila și de încredere, care sa completeze echipa. Salariu atractiv,tichete de masa, premii de sărbători. Programul de lucru: Luni-Vineri In doua schimburi Sambata un schimb Duminica Închis pentru odihna! Angajările se fac în orasul : IERNUT Pentru informații la numărul de telefon: Sau CV la adresa de e-mail:
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea clientilor potentiali privind activitatea prestata de catre firma (door to door); Prezentarea posibilitatilor si oportunitatilor; Realizarea planului de contractatre clienti; Intocmirea rapoartelor saptamanale cu privire la activitatea de vizite si contractare. Cerinte: Studii medii sau superioare de inginerie absolvite; Permis de conducere categoria B; Masina proprie-reprezinta avantaj; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat); Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Cunoscator a limbii engleze sau germana (mediu sau avansat); Disponibil pentru scolarizare in Germania; Domiciliul - din Romania. Beneficii: pachet salarial motivant fix + tichete de masa + bonus de performanta; contract pe perioada nedeterminata; training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii internationale; Contact /
-
pentru activităti de producție pe mașini linii tehnologice de fabricație specifice industriei lemnului (producție uși și ferestre). Cerințe: - studii minime 8 clase; - capacitatea de a înțelege și respecta instrucțiuni de lucru, cerințe tehnologice și de calitate; - capacitatea de a utiliza instrumente de măsură și de a efectua operații matematice simple. Oferim un salariu competitiv și condiții bune de muncă. Cererile pot fi depuse la sediul companiei din Glodeni 302 A, jud. Mureș sau prin e-mail. Informatii la tel.:
-
Sigfenster angajează personal calificat sau necalificat în domeniul producției de tâmplărie pvc. Salariu atractiv de începând cu 3000 lei în funcție de cunoștințele în domeniu. Program luni-vineri 8-17
-
-
Candidatul ideal: Cautam o persoană organizata, atenta la detalii, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva. Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar. Experienta anterioara in programul SAGA este un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Cunostinte de baza in contabilitate primara. Cunostinte operare calculator (Word, Excell). Responsabilitățile postului: Intocmeste avize de marfa pentru marfa expediata si note de intrare-receptie pentru marfa sosita in depozit. Inregistreaza facturi. Realizeaza diferite rapoarte specifice activitatii. Pachet salarial: salariu fix tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa office@armosprotect, sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
-
Cautam o persoană responsabilă și amabila, cu abilități de comunicare, orientată spre îndeplinirea nevoilor clientului, cu o atitudine proactivă și energie pozitivă. Experienta similara in vanzari reprezinta un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Sunt necesare cunostinte de operare PC ( Word, Excell) la nivel mediu Cunostinte de limba engleza la nivel mediu. Experienta anterioara de operare intr-un program de gestiune. Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; Responsabilitățile postului: Cunoaste portofoliul de produse si ofera suport clientilor care vin in showroom Transmite oferte la solicitarile clientilor Promoveaza produsele din portofoliul companiei Armos Services. Efectueaza operatiuni de contabilitatea primara: emite facturi pentru operatiunile de vanzare efectuate, incaseaza numerar, emite bonuri fiscale. Urmareste stocul de produse din showroom si efectueaza operatiuni de transfer intre gestiuni. Pachet salarial: salariu fix bonus individual in functie de vanzarile lunare tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa office@armosprotect, sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village! Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de ASISTENT MEDICAL GENERALIST Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem! Îți oferim salariu competitiv, oportunități de dezvoltare profesională și un mediu de lucru prietenos și călduros. Sună la pentru a programa un interviu sau accesează site-ul nostru pentru mai multe detalii https: valeaizvoarelor.com lucrul... posturi-disponibile .
-
Angajez agent vânzări în domeniul electricelor , și conducător auto cat.B,C .
-
Angajam recepționera - hostess. Candidatul ideal: Persoana responsabila, abilități de comunicare, simț de improvizație dezvoltat, dinamica, atenta la detalii, capacitate organizatorica. Disponibilitate pentru lucru in ture. Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora. Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților. Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări. Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera. Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona. Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți : check-in check-out; Oferirea de informații și asistență oaspeților cu privire la facilitățile și serviciile hotelului. Răspunderea la apelurile telefonice și la cererile de rezervare. Asigurarea unui mediu receptiv și plăcut pentru oaspeți. Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau al serviciilor de recepție (reprezintă un avantaj). Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Cunoștințe de operare PC și experiență în utilizarea sistemelor informatice de rezervare (reprezintă un avantaj). Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore zi Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Pachet salarial motivant și bonusuri în funcție de performanțe. Dacă ești interesat de acest post contactează-ne pe whatsapp sau trimite-ne CV -ul pe adresa de email.
-
Angajez inginer ofertare în domeniul electricelor .
-
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 09:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în sprijinirea colegilor din sală cu comenzile, prepararea băuturilor de cafea și servirea de croissante artizanale din vitrină. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.800 și un maxim de 3.300. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest