Anunțuri
Locuri de munca Mures Companii Disponibil din: 2021-01-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Societate de constructi angajeaza muncitori in constructi dulgeri Ferari zidari si necalificati rog seriozitate
-
Utilaje Mureș SRL caută mecanic pentru utilaje agricole si sau construcții pentru atelier. Cerințe: Absolvent școală profesională Liceu, profil electric sau mecanic. Cunoștințe de bază în operarea PC-ului (Word, Excel). Experiență sau cunoștințe în automatizări, scule pneumatice și echipamente hidraulice sunt apreciate. Capacitatea de a efectua teste și reparații pentru echipamente industriale. Pentru trimite cv-ul dvs. pe whatsapp la numărul de tel: Utilaje Mureș SRL este un angajator care oferă șanse egale de angajare. Candidații sunt luați in considerare fără a se tine cont de rasa, culoare, religie, gen, orientare sexuala, identitate de gen, naționalitate, vârsta, dizabilități sau alte caracteristici protejate si reglementate prin lege.
-
Angajez inginer ofertare în domeniul electricelor .
-
Cerinte : - Experienta min 4 ani , prelucrare lemn , fabricare mobilier . - Limba engleza - nivel mediu . - Lucrare dupa proiect desen -Permis conducere B - masina personala , este un avantaj . Se ofera : - Salariul NET , 15 -16 Eur ora , in functie de experienta - Cazare si asigurari , platite de angajator - Plata transport RO - BE , max 200 Eur persoana , dupa prima saptamana de lucru . Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele anuntui , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Vino in echipa noastra! Cautam coleg/a pentru postul de: Dispecer transport/ Coordonator Responsabilitati principale: Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei; Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat. Ce ne dorim de la tine? Să ai experientă ca dispecer într-o frmă de transport intern/internațional Să cunoști cel putin o limba straina la nivel mediu (atât scris, cat și vorbit); Să fii comunicativ/ă; Să ai un spirit organizatoric bine dezvoltat; Să ai capacitatea de a lua decizii, atunci când este necesar; Să cunoști Word, Excel, Outlook și baze de date. Ce oferim? Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.
-
Promovat
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Salutare! Szia! La Teo Restaurant din Tirgu Mures cauta un coleg pentru livrari la domiciliu (pizza, burgeri etc.) cu auto propriu. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.250 și un maxim de 2.700 lei lună. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Te asteptam la un interviu! Pe curand @lateorest :)
-
Salutare! Szia! Angajăm personal la bucătărie pentru burgeri și alte nebunii gustoase tip street food. Salariul este bun daca ai experiență sau motivant dacă ești doar la început - 2.700 - 3.400 LEI lună. Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în pregătirea produselor pentru service (sosuri, legume, carne etc.), realizarea rețetelor nostre și curățenia pe propriul post. Înscrie-te pentru un interviu doar dacă știi valoarea produselor noastre și ești gata să le respecți. Suntem nerăbdători să împărtășim cu tine din experiența noastră! Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând @laterest!
-
Firma de construcții, angajează zidari, finisori și muncitori necalificați in construcții cu CM.La deplasare se asigura cazare și masă.
-
Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea clientilor potentiali privind activitatea prestata de catre firma (door to door); Prezentarea posibilitatilor si oportunitatilor; Realizarea planului de contractatre clienti; Intocmirea rapoartelor saptamanale cu privire la activitatea de vizite si contractare. Cerinte: Studii medii sau superioare de inginerie absolvite; Permis de conducere categoria B; Masina proprie-reprezinta avantaj; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat); Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Cunoscator a limbii engleze sau germana (mediu sau avansat); Disponibil pentru scolarizare in Germania; Domiciliul - din Romania. Beneficii: pachet salarial motivant fix + tichete de masa + bonus de performanta; contract pe perioada nedeterminata; training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii internationale; Contact /
-
Promovat
Ne cautam coleg SUDOR cu experienta care sa se alature departamentului de SUDURA. Se lucreaza in doua schimburi, de luni pana vineri. Cerinte: Studii profesionale medii tehnice Experienta in domeniu reprezinta avantaj Pe langa responsabilitatile specifice postului, avem si beneficii. Salariu raportat la experienta, bonus de performanta, asigurare medicala privata si pensie privata. Pentru informatii, sunati la telefon 0722 588342. CSi Romania, Str Gurghiului, nr.65 ( Fosta Fabrica de Bere)
-
Societatea noastră, cu experiență în executarea de lucrări de căi ferate și de instalare de cabluri subterane, angajează muncitori calificați sau necalificați cu disponibilitate de detasare pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Candidatul ideal trebuie să fie motivat, serios, responsabil, punctual, harnic, dornic de muncă, bun în munca în echipă, fara antecedente penale, fara consum excesiv de alcool și cu experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor, Se solicita, de asemenea, cunoștințe ale limbii germane engleză și permis de conducere cat. B. Nu se accepta grupuri de persoane sau membrii din aceeasi familie. Varsta minima - 20 ani. RESPONSABILITĂȚI În executarea lucrărilor de instalare cabluri subterane: Deschiderea, curățarea și închiderea canalelor de cabluri. Instalarea de noi canale de cabluri, tragerea cablurilor și săparea șanțurilor. În executarea lucrărilor de căi ferate: Așezarea și tăierea șinelor, schimbarea traverselor. Lucrări de montare și demontare a turneului, montaj balast și tamponare. SE OFERĂ: - salarizare : între 10 și 15 euro net pe oră, în funcție de experiența în domeniu - cazare, - contract de muncă pe perioadă nedeterminată, - asigurare medicală și asigurare socială, - avans salarial, dupa prima saptamana de lucru, - echipament de lucru - transport. Alte detalii la telefon: de luni pana vineri, intre 9:00 - 17:00
-
-
Societate comercială angajează șoferi pentru food delivery (livrare mâncare) pe orașele Cluj și Târgu Mureș. Firme partenere: Glovo, Tazz, Bolt Food. Responsabilități: -ridicarea comenzilor de la restaurantele partenere Glovo, Tazz sau Bolt Food. -livrarea comenzilor către clienți în condiții de siguranță. Beneficii: -programul este flexibil. Se poate organiza cu o săptămână înainte pentru săptămâna care urmează, dar se mai poate modifica și pe parcurs. -Salariul se calculează în funcție de numărul de comenzi și distanța parcursă. (Suma câștigată în fiecare săptămână apare în aplicația pe care se lucrează). -câștiguri între 2000-9000 lei pe lună. -se ajunge ușor la 1000 de lei pe săptămână. Necesități: -un mijloc de transport (mașina, motor, scuter, trotinetă, bicicletă) -vârsta minimă 16 ani. Pentru mai multe detalii vă rugăm sa ne contactați telefonic la nr
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Execută lucrări de reparații accidentale și preventive, de natură electrică și de automatizare, la instalațiile industriale de producție și pentru utilități: - diagnosticare defecte; - reparații căderi accidentale; - înlocuiri părți componente și parametrizări (invertoare, PLC-uri, touch pannels, etc); - întreținere tablouri electrice și de comandă: înlocuire filtre, curățenie interioară, desprăfuire, verificări cu camera termo; - rapoarte de termoviziune; Participă la schimbările de flux de fabricație, punere în funcțiune utilaje, schimbare locație utilaje, amplasare de noi dispozitive și instalații necesare bunei funcționări a proceselor, inclusiv racordare la utilități (apă, aer, etc.). Propune și participă activ la implementarea îmbunătățirilor de natură electrică / automatizări. Pune în practică planul de mentenanță planificată. Execută lucrări de instalații electrice la clădiri. Urmărește buna funcționare a echipamentelor și utilităților, pe partea electrică / automatizări și propune soluții. Experiență și competențe: Studii tehnice în unul din domeniile electric, automatizări. Experiență relevantă într-un post cu atribuții similare. Beneficii: Nivel competitiv de salarizare. Oportunitatea de a lucra într-un Grup internațional de prestigiu din Europa. Veți face parte dintr-o echipă de profesionisti care se mândrește cu produsele și serviciile oferite. Cererile pot fi depuse la sediul companiei din Glodeni, 302A, Jud. Mures sau prin e-mail. Informatii la tel.:
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
SOCIETATEA MONTREPCOM SRL ANGAJEAZĂ SUDOR COD COR 721208 POSTURI VACANTE 3 Se cere Limba Engleză nivel mediu Loc de muncă LOC UNGHENI JUD. MUREȘ