Anunțuri
Locuri de munca Mures Companii Disponibil din: 2022-05-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma partenera Glovo Bolt Food si Tazz by eMAG cauta colaboratori cu flote sau dispusi sa isi formeze o flota! Acest anunt se adreseaza persoanelor care sunt interesate in a forma si a conduce o flota de livratori la domiciliu pentru compania Glovo TAZZ sau Bolt Food Tot ce ai nevoie este de o firma SRL cu codul CAEN 5320 si de bune abilitati sociale Aceasta este o oportunitate de business foarte buna deoarece investitia pentru a incepe acest tip de afacere este aproape inexistenta si este un domeniu de activitate care creste foarte mult de la o luna la alta Comisionul in urma colaborarii noastre este de 5%,
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere: Formarea si coordonarea productiei sectiei de confectii metalice: coordonare sudori lacatusi, lansare in executie si supraveghere productie, evaluare rezultate Montarea, intretinerea, demontarea constructiilor metalice Realizare de ansamble si subansamble realizate prin sudura Organizarea locului de munca Urmarirea si verificarea calitatii executiei lucrarilor Aduce la cunostinta sefului ierarhic orice disfunctionalitate ce pote sa apara in procesul muncii sau care poate afecta bunul mers al activitatii Ia masuri pentru gospodarirea rationala a energiei electrice, apei si a celorlalte materiale de consum utilizate Utilizeaza echipamentele, sculele si materialele puse la dispozitie de societate pentru executarea sarcinilor de serviciu Respecta intocmai sarcinile si indicatiile primite de la seful direct cu privire la procesul tehnologic si materialele folosite (proportii, cantitati, calitate); Cerinte Experienta solida in productia de confectii metalice Cunoastere procedee sudura Citire si interpretare desen tehnic Experienta in lucru cu oamenii. Studii medii (liceu scoala profesionala). Oferta: Oportunitati de dezvoltare personala; Mediu de lucru modern si placut.
-
SC. Adorjan Paving Solutions SRL Corunca 14A, angajează muncitori calificați pavatori pentru execuția lucrărilor în județul Mureș. Pentru noi ești considerat un coleg important, care face parte dintr-o echipă bine formată. Ce dorim de la tine: -dorința de a muncii într-o echipă dinamică, -seriozitate, punctualitate la locul de muncă, -cu spirit de echipă, dornic de avansare, -respect fată de șefii ierarhici, colegii din echipa în care vei activa. Ce iți oferim: salar competitiv, motivant în funcție de competențe, calități în urma interviului tehnic. condiții bune de muncă, echipament de protecție adecvat, aparatură specială mecanizată din dotare, pentru a ușura munca fizică decontare transport, pentru cei din afara localității transport gratuit pe raza orașului Tg. Mureș sporuri în urma performanțelor realizate instruire, pregătire și formare la locul de muncă. Noi te vrem în echipa noastră, dacă te-am convins așteptăm să ne contactezi la numerele de telefon:
-
Societate de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv bancar in orasul Targu Mures Cerinte: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat de agent de securitate sau adeverinta de inscriere la curs; Oferim: - salariu atractiv, fara intarzieri la plata; - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; - posibilitatea majorarii salariului in functie de performanta. Pentru informatii suplimentare, va rog sa sunati la numarul de telefon .
-
Pensiune situată în Târgu Mureș, zonă centrală caută cameristă pe perioadă neterminată. Pentru detalii mă puteți contacta la numărul de telefon.
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș
-
Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania
-
Agentia de Recrutare Adecco cauta pentru unul din clientii sai o persoana potrivita pentru postul de : ELECTRICIAN cerinte: -absolvent de liceu sau scoala profesionala cu profil electric -cunostinte bune de citirea desenelor tehnice si a schemelor electrice -cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru si ordinea de executie a acestora -deprinderi si stentie la detalii -capacitatea de a sesiza defecte -experienta in domeniu constitue un avantaj responsabilitati: -raspunde la remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate -urmareste planul de mentenanta si executarea reviziilor planificate -respecta normele de siguranta -asigura reglajul si buna functionare a utilajelor in halele de productie -verifica starea sculelor la inceputul programului de lucru -efectueaza lucrari de revizii si reparatii-intretinere tablouri de alimentare -executa inspectii periodice si revizii tehnice ale instalatiilor electrice beneficii: -pachet salarial motivant -tichete de masa -asigurare in caz de accidente -spor de vechime in unitate -siguranta unui loc stabil de munca -program de lucru in trei schimburi
-
ANGAJĂM CONTABILĂ! In Reghin, Jud.Mures Detalii la nr de telefon . Puteti trimite CV-uri pe adresa de mail: Experienta minimă in domeniu este binevenită.
-
Firma de Reciclare in Sancraiu de Murres angajam personal, manipulant marfa ! detalii la tel
-
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
Atlas Sport SRL cauta Lăcătuș mecanic în construcții. Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu - capacitate de munca in echipa - capacitate sa respecti termene limita Atributii: - să știe să traseze, debiteze, găurească, polizeze, îndoaie, roluiască, calibreze, sudeze, - sa șlefuiască elemente metalice astfel încat să obțină ansamble/subansamble metalice, - să realizeze construcții metalice felurite cu ajutorul ansamblelor/subansamblelor și altor materiale și elemente simple, - să monteze și să demonteze diverse construcții metalice, - să întrețină și să repare construcții metalice; - sa faca lucrări de prelucrare a tablelor diferitelor profile, metalice și țevi rotunde sau rectangulare prin: tăiere- debitare, ajustare, găurire, filetare, alezare, îndreptare la rece, la cald (șpanuire), fasonare de table la cald prin ciocănire, îndoire, calibrare, etanșareATL Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Căutam un ospătar entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre! Responsabilități: Servirea clienților cu profesionalism și amabilitate Luarea comenzilor și prezentarea meniului Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți Respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară Menținerea curățeniei în sala restaurantului Cerințe: Experiență anterioară ca ospătar este un avantaj Atitudine pozitivă și orientare către client Abilități de comunicare excelente Capacitatea de a lucra în echipă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Oferim: Salariu competitiv Contract de muncă pe termen lung Posibilitatea de dezvoltare profesională Un mediu de lucru modern și dinamic Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau depuneți-l personal la sediul restaurantului Hotel Restaurant Valea Regilor (Strada Pandurilor nr.115 C) Contact: Monica
-
Societate comercială cu profil de activitate confectii metalice angajează sudor şi lăcătusi ,cu experiență dar nu numai şi persoane care doresc să învete o meserie. - Lăcătuși confecții metalice - Sudori Cerințe: calificare și experiența în domeniu constituie avantaj
-
Societate comercială cu profil de activitate confectii metalice angajează sudor şi lăcătusi ,cu exterientă dar nu numai şi persoane care doresc să învete o meserie. - Lacatusi confectii metalice - Sudori Cerinte: calificare si experienta in domeniu constituie avantaj
-
Societate comercială angajează mecanic intretinere part-time . Se asigură salariu atractiv. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
Căutăm tâmplar calificat pentru montaj, debitare panouri din PAL melaminat, muncitor necalificat pentru ajutor montaj , telefon
-
FIRMA DE RECICLARE IN SANCRAIU DE MURES AnGAJAM PERSONAL NECALIFICAT DETALII LA NR TEL
-
Bună ziua tuturor!Suntem în căutarea unei persoane pasionate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din Târgu Mureș în calitate de livrator. Dacă ești un adept al mobilității și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!Oferim un mediu de lucru plăcut, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și un salariu competitiv între 1500 și 3000 de lei, în funcție de experiență și performanțe. Poți lucra fie pe bază de PFA sau SRL, având libertatea de a-ți organiza programul conform preferințelor tale.Mai mult decât atât, dacă deții o mașină, o bicicletă sau un scuter și ești pregătit să livrezi în mod eficient și prompt, atunci te așteptăm cu brațele deschise să te alături echipei noastre!Trimite-ne pe whatsapp la și hai să începem o călătorie plină de satisfacții împreună!Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!Cu stimă,