Anunțuri
Locuri de munca Mures Companii Disponibil din: 2022-05-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de Reciclare in Sancraiu de Murres angajam personal, manipulant marfa ! detalii la tel
-
-
Societatea noastră, cu experiență în executarea de lucrări de căi ferate și de instalare de cabluri subterane, angajează muncitori calificați sau necalificați cu disponibilitate de detasare pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Candidatul ideal trebuie să fie motivat, serios, responsabil, punctual, harnic, dornic de muncă, bun în munca în echipă, fara antecedente penale, fara consum excesiv de alcool și cu experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor, Se solicita, de asemenea, cunoștințe ale limbii germane engleză și permis de conducere cat. B. Nu se accepta grupuri de persoane sau membrii din aceeasi familie. Varsta minima - 20 ani. RESPONSABILITĂȚI În executarea lucrărilor de instalare cabluri subterane: Deschiderea, curățarea și închiderea canalelor de cabluri. Instalarea de noi canale de cabluri, tragerea cablurilor și săparea șanțurilor. În executarea lucrărilor de căi ferate: Așezarea și tăierea șinelor, schimbarea traverselor. Lucrări de montare și demontare a turneului, montaj balast și tamponare. SE OFERĂ: - salarizare : între 10 și 15 euro net pe oră, în funcție de experiența în domeniu - cazare, - contract de muncă pe perioadă nedeterminată, - asigurare medicală și asigurare socială, - avans salarial, dupa prima saptamana de lucru, - echipament de lucru - transport. Alte detalii la telefon: de luni pana vineri, intre 9:00 - 17:00
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
Atlas Sport SRL cauta Lăcătuș mecanic în construcții. Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu - capacitate de munca in echipa - capacitate sa respecti termene limita Atributii: - să știe să traseze, debiteze, găurească, polizeze, îndoaie, roluiască, calibreze, sudeze, - sa șlefuiască elemente metalice astfel încat să obțină ansamble/subansamble metalice, - să realizeze construcții metalice felurite cu ajutorul ansamblelor/subansamblelor și altor materiale și elemente simple, - să monteze și să demonteze diverse construcții metalice, - să întrețină și să repare construcții metalice; - sa faca lucrări de prelucrare a tablelor diferitelor profile, metalice și țevi rotunde sau rectangulare prin: tăiere- debitare, ajustare, găurire, filetare, alezare, îndreptare la rece, la cald (șpanuire), fasonare de table la cald prin ciocănire, îndoire, calibrare, etanșareATL Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Căutam un ospătar entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre! Responsabilități: Servirea clienților cu profesionalism și amabilitate Luarea comenzilor și prezentarea meniului Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți Respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară Menținerea curățeniei în sala restaurantului Cerințe: Experiență anterioară ca ospătar este un avantaj Atitudine pozitivă și orientare către client Abilități de comunicare excelente Capacitatea de a lucra în echipă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Oferim: Salariu competitiv Contract de muncă pe termen lung Posibilitatea de dezvoltare profesională Un mediu de lucru modern și dinamic Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau depuneți-l personal la sediul restaurantului Hotel Restaurant Valea Regilor (Strada Pandurilor nr.115 C) Contact: Monica
-
Societate comercială cu profil de activitate confectii metalice angajează sudor şi lăcătusi ,cu experiență dar nu numai şi persoane care doresc să învete o meserie. - Lăcătuși confecții metalice - Sudori Cerințe: calificare și experiența în domeniu constituie avantaj
-
Societate comercială cu profil de activitate confectii metalice angajează sudor şi lăcătusi ,cu exterientă dar nu numai şi persoane care doresc să învete o meserie. - Lacatusi confectii metalice - Sudori Cerinte: calificare si experienta in domeniu constituie avantaj
-
Societate comercială angajează mecanic intretinere part-time . Se asigură salariu atractiv. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
Căutăm tâmplar calificat pentru montaj, debitare panouri din PAL melaminat, muncitor necalificat pentru ajutor montaj , telefon
-
FIRMA DE RECICLARE IN SANCRAIU DE MURES AnGAJAM PERSONAL NECALIFICAT DETALII LA NR TEL
-
-
Bună ziua tuturor!Suntem în căutarea unei persoane pasionate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din Târgu Mureș în calitate de livrator. Dacă ești un adept al mobilității și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!Oferim un mediu de lucru plăcut, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și un salariu competitiv între 1500 și 3000 de lei, în funcție de experiență și performanțe. Poți lucra fie pe bază de PFA sau SRL, având libertatea de a-ți organiza programul conform preferințelor tale.Mai mult decât atât, dacă deții o mașină, o bicicletă sau un scuter și ești pregătit să livrezi în mod eficient și prompt, atunci te așteptăm cu brațele deschise să te alături echipei noastre!Trimite-ne pe whatsapp la și hai să începem o călătorie plină de satisfacții împreună!Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!Cu stimă,
-
Pensiunea Koronka, o locație cu o atmosferă relaxantă și primitoare, caută o cameristă pentru a se alătura echipei noastre. Daca sunteți o persoană energică, organizată, atentă la detalii și pasionată de curățenie, vă așteptăm cu drag! Ce oferim: Salariu competitiv Mediu de lucru plăcut și o echipă prietenoasă Posibilitatea de dezvoltare profesională Cerințe: Experiență anterioară ca cameristă constituie un avantaj Abilități excelente de curățenie și organizare Atitudine pozitivă și orientare către client Capacitatea de a lucra independent și în echipă Cum se poate aplica: Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail sau depuneți-l personal la adresa Corunca nr. 397 H, jud. Mureș, Romania. Telefon:
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
SC KABS LLC SRL, cu sediul în Mun. Târnăveni, str. 1 Decembrie 1918 nr. 1, jud. Mureș, angajează persoane pe postul de femeie de serviciu, pentru sediul principal și pentru sediul secundar situat în Luduș, jud. Mureș. Cerințe obligatorii: - cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional; CV-urile se pot depune la adresa de email: kabsllc.srl(@)gmail.com . Mai multe detalii la tel: Publi24_17121
-
SC KABS LLC SRL, cu sediul în Mun. Târnăveni, str. 1 Decembrie 1918 nr. 1, jud. Mureș, angajează persoane pe postul de ajutor de bucătar, pentru sediul principal și pentru sediul secundar situat în Luduș, jud. Mureș. Cerințe obligatorii: - cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional; - experiență minimă în domeniu. CV-urile se pot depune la adresa de email: kabsllc.srl(@)gmail.com . Mai multe detalii la tel:
-
SC KABS LLC SRL, cu sediul în Mun., Târnăveni, str. 1 Decembrie 1918 nr. 1, jud. Mureș, angajează persoane pe postul de lucrător bucătărie, pentru sediul principal și pentru sediul secundar situat în Luduș, jud. Mureș. Cerințe obligatorii: - cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional; - experiență minimă în domeniu. CV-urile se pot depune la adresa de email: kabsllc.srl(@)gmail.com . Mai multe detalii la tel:
-
BEIRUT FOOD SRL - ANGAJEAZA AJUTOR DE BUCATAR, PENTRU MAI MULTE INFORMATII LA TELEFON.
-
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Tranșarea cărnii în condiții de maximă eficiență; Prelucrarea și ambalarea cărnii în vederea expunerii la vânzare; Pregătirea cărnii în vederea producției de mezeluri și preparate din carne (respectarea rețetelor proprii); Cerințe: Calificare în domeniu; Experiența în tranșarea și prelucrarea cărnii; Experiență în comercializarea cărnii și a preparatelor din carne. Seriozitate, flexibilitate, dinamism Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajatii nostri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.