Anunțuri
Locuri de munca Mures Disponibil din: 2020-06-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Societatea HANNIBAL KLAUSENBURG S.R.L., cu experiență în executarea de lucrări de căi ferate și de instalare de cabluri subterane, angajează MUNCITORI CALIFICAȚI SAU NECALIFICAȚI cu disponibilitate de DETAȘARE pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Candidatul ideal trebuie să fie motivat, serios, responsabil, punctual, harnic, dornic de muncă, bun în munca în echipă, fără antecedente penale, fără consum excesiv de alcool și cu experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor. Cerinta obligatorie: cunoștințe ale limbii germane sau engleză Constituie avantaj: permis de conducere cat. B. Nu se accepta grupuri de persoane sau membrii din aceeasi familie. RESPONSABILITĂȚI În executarea lucrărilor de instalare cabluri subterane: Deschiderea, curățarea și închiderea canalelor de cabluri. Instalarea de noi canale de cabluri, tragerea cablurilor și săparea șanțurilor. În executarea lucrărilor de căi ferate: Așezarea și tăierea șinelor, schimbarea traverselor. Lucrări de montare și demontare a turneului, montaj balast și tamponare. SE OFERĂ: - salarizare : 12 euro net pe oră - cazare, - contract de muncă românesc, legal încheiat, - asigurare de sănătate și asigurare socială, - transport inclus și avans salarial după prima săptămână de lucru - echipament de lucru CONTACT de LUNI-VINERI 9:00-17:00
-
Promovat
Firma partenera Glovo Bolt Food si Tazz by eMAG cauta colaboratori cu flote sau dispusi sa isi formeze o flota! Acest anunt se adreseaza persoanelor care sunt interesate in a forma si a conduce o flota de livratori la domiciliu pentru compania Glovo TAZZ sau Bolt Food Tot ce ai nevoie este de o firma SRL cu codul CAEN 5320 si de bune abilitati sociale Aceasta este o oportunitate de business foarte buna deoarece investitia pentru a incepe acest tip de afacere este aproape inexistenta si este un domeniu de activitate care creste foarte mult de la o luna la alta Comisionul in urma colaborarii noastre este de 5%,
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SOCIETATE DE PAZĂ angajează agenți de securitate pentru obiective din mun Tg. Mures. CERINTE: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicări, aspect fizic îngrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat agent de securitate sau adeverință de înscriere la curs. OFERIM: - salariu atractiv, - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; INFORMAȚII SUPLIMENTARE LA TELEFON:
-
Societate de paza angajăm agenți de securitate pentru obiective din mun Tg. Mureș, în Promenada Mall. Cerinte: Atestat de paza sau adeverință de înscriere la curs, minim 8 clase, seriozitate, punctualitate, aspect fizic îngrijit. Tarif orar peste medie. Program flexibil.
-
Firma de securitate angajează agenți de securitate pentru obiective din mun Tg. Mureș Cerinte: Experienta profesionala în domeniu, atestat de paza sau adeverință de înscriere la curs, minim 8 clase, seriozitate, punctualitate. Program flexibil.
-
SC GDIM RAPID SRL, reprezentant SAMEDAY Targu Mures recrutează in vederea angajării personal pentru postul de curier clasic si curier pentru easybox. Descrierea firmei SC GDIM RAPID SRL din Targu Mures, membra a retelei de curierat SAMEDAY este o companie in plina dezvoltare care pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra ofera servicii de curierat de calitate. Noi verificam constant daca serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere, avand la baza servicii extrem de variate, putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Candidatul ideal Fiecare persoana din echipa noastră aduce valoare companiei prin abilitatile sale, avand la baza motivatia de a face lucrurile sa mearga. La Sameday, punem accent pe dorinta de a obtine rezultate, pe atitudinea pozitiva, combinăm calitățile, aptitudinile și experiențele tuturor, pentru a creste impreuna. Admirăm oamenii pe care ne putem baza, care oferă ajutor echipei la nevoie, își asumă responsabilitatea și comunică permanent. 1) Curier 4 posturi Cerinte: - permis de conducere categoria B - cazier fara antecedente - persoana flexibila si orientata catre eficienta - capacitate de a lucra in echipa - bune abilitati de comunicare, atentie la detalii - persoana organizata, riguroasa, tenace - atitudine pozitiva, respectuos, capacitatea de a interactiona civilizat cu clientii - experienta in curierat este de dorit, dar nu este obligatorie - punem accent mai mult pe dorinta de a te dezvolta in acest domeniu; Oferim: - contract individual de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa - salariu atractiv - mediu de lucru plăcut, echipă dinamica cu perspective de dezvoltare
-
Cerinte : - Experienta min 4 ani , prelucrare lemn , fabricare mobilier . - Limba engleza - nivel mediu . - Lucrare dupa proiect desen -Permis conducere B - masina personala , este un avantaj . Se ofera : - Salariul NET , 15 -16 Eur ora , in functie de experienta - Cazare si asigurari , platite de angajator - Plata transport RO - BE , max 200 Eur persoana , dupa prima saptamana de lucru . Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele anuntui , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Pentru extinderea activității căutăm colegi noi pentru ocuparea postului de gestionar depozit la o societate producatoare de accesorii auto! Responsabilități: - organizarea activității a depozitului - recepția produselor - ordonarea incărcării și descărcării produselor - verificarea modului de depozitare a produselor aflate in gestiune - verificarea produselor pregătite pentru livrare - verificarea menținerii curățeniei în depozit - asigurarea unei comunicări eficiente intre depozit si celelate departamente - coordonarea echipei din subordine. Cerințe: - seriozitate - abilitate crescută în gestionarea stocurilor de produse - carnetul de conducere categoria B și permis stivuitorist constituie un avantaj. Benificii: - salariu motivant cu posibilități de creștere - mediu de lucru plăcut - contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
-
Ești creativ(ă), pasionat(ă) de marketing digital și gata să te alături unei echipe dinamice? Avem locul perfect pentru tine! Ce Vei Face: Dezvoltă strategii de marketing captivante online și offline. Gestionează și optimizează campanii pe Google Ads, Meta, și alte platforme de social media. Crează conținut unic și atractiv pentru toate platformele noastre. Analizează și raportează performanța campaniilor. Colaborează pentru succesul evenimentelor și promoțiilor noastre. Ce Căutăm: Experiență în marketing digital, SEO, PPC, și Social Media. Creativitate, capacitate analitică și spirit de echipă. Entuziasm pentru învățarea continuă și adaptare rapidă. Ce Oferim: Salariu competitiv + bonusuri atractive. Mediu de lucru inovator și suport pentru dezvoltare profesională.
-
Execută lucrări de reparații accidentale și preventive, de natură electrică și de automatizare, la instalațiile industriale de producție și pentru utilități: - diagnosticare defecte; - reparații căderi accidentale; - înlocuiri părți componente și parametrizări (invertoare, PLC-uri, touch pannels, etc); - întreținere tablouri electrice și de comandă: înlocuire filtre, curățenie interioară, desprăfuire, verificări cu camera termo; - rapoarte de termoviziune; Participă la schimbările de flux de fabricație, punere în funcțiune utilaje, schimbare locație utilaje, amplasare de noi dispozitive și instalații necesare bunei funcționări a proceselor, inclusiv racordare la utilități (apă, aer, etc.). Propune și participă activ la implementarea îmbunătățirilor de natură electrică / automatizări. Pune în practică planul de mentenanță planificată. Execută lucrări de instalații electrice la clădiri. Urmărește buna funcționare a echipamentelor și utilităților, pe partea electrică / automatizări și propune soluții. Experiență și competențe: Studii tehnice în unul din domeniile electric, automatizări. Experiență relevantă într-un post cu atribuții similare. Beneficii: Nivel competitiv de salarizare. Oportunitatea de a lucra într-un Grup internațional de prestigiu din Europa. Veți face parte dintr-o echipă de profesionisti care se mândrește cu produsele și serviciile oferite. Cererile pot fi depuse la sediul companiei din Glodeni, 302A, Jud. Mures sau prin e-mail. Informatii la tel.:
-
Angajăm personal la bucătărie pentru burgeri și alte nebunii gustoase tip street food. Salariul este bun daca ai experiență sau motivant dacă ești doar la început - 2.400 - 3.200 LEI lună. Programul ok, (2 2, 10:00 - 23:00) și suntem nerăbdători să împărtășim cu tine din experiența noastră! Putem crește împreuna, depinde de tine! Înscrie-te pentru un interviu doar dacă știi valoarea produselor noastre și ești gata să le respecți. Iți recomandam sa ne cauți pe Instagram @lateorest dacă nu ne cunoști :) Pe curand, Adi Teo
-
Promovat
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Angajam soferi CAT C + E pentru comunitate Salar 100 eur zi , Experinta minim un an ! Dorim si oferim seriozitate .
-
Societate de constructi angajeaza muncitori in constructi dulgeri Ferari zidari si necalificati rog seriozitate
-
EXECUTAM ; Reparatii Acoperis, Montaj orice tip de invelitoare, Dulgherie-Realizare Acoperis Montaj Tigla metalica tip Lindab, Montaj Tigla Ceramica Montaj Tabla Cutata Montaj Parazapezi Montaj jgheaburi si burlane Mansardari Reparatii mansarde si terase Placari polistiren, Hidroizolatii acoperis Avem cele mai bune preturi la reparatiile si montajul de acoperis chiar daca este vorba de tigla metalica sau tigla ceramica Si multe alte reparatii mai multe la telefon! Și pe whatsapp Robert
-
Descrierea jobului executa lucrari de reparatii conform standardelor de marca pregateste suprafetele care urmeaza sa fie reparate elimina defectele prin metodele specifice tipului de reparatie raspunde de calitatea lucrarilor si se incadreaza cu executarea lucrarilor in termenul estimat intretine ordinea si curatenia la postul de lucru Beneficii Pachet salarial atractiv Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației. Descrierea companiei Prezentă de 19 ani pe piață, societatea PICK UP SRL este lider în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare pick up, 4x4 și off road. Societatea este reprezentant al companiilor de renume mondial din domeniu, cum ar fi: WARN, ALPHA, AEROKLAS, VISIONX și MEYER. Din anul 2016 SC Pick Up SRL este producător și frunizor de accesorii OEM pentru un important grup auto, acest lucru reprezentând încununarea muncii de peste 12 ani în cadrul comercializării accesoriilor de utilitare pick-up, 4x4 si off-road. Pentru noul centru de service cu vopsitorie inclusa, dorim sa atragem in echipa noastra persoane motivate si responsabile, dornice sa munceasca intr-un mediu profesionist si dinamic, care sa-si aduca contributia pe termen lung la cresterea firmei.
-
Producator bauturi racoritoare si pet food angajam backup agent vanzari si merchamdieser posesor permis cat B , cu sau fara experienta , din Loc Tarnaveni sau satele invecinate,
-
SC GIGI SERV MOB SRL își mărește echipa Societatea noastră se ocupă cu realizarea de mobilier la comandă din Pal Melaminat și MDF. Program de lucru: Luni-Vineri Salar : peste medie. Locație : Str Libertatii, Tg Mures. Telefon: Se caută tâmplar / montator cu experiență in domeniu
-
SOCIETATEA MONTREPCOM SRL ANGAJEAZĂ SUDOR COD COR 721208 POSTURI VACANTE 3 Se cere Limba Engleză nivel mediu Loc de muncă LOC UNGHENI JUD. MUREȘ
-
Plecari saptamanale incepand din data de 16.01.2023 150 de locuri disponibile. Cautam femei si barbati pentru munca in agricultura sezon 2022-2023 in Germania pentru cules legume - fructe de sezon. Contract de munca pe termen de 2 luni cu prelungire, cazare asigurat din partea firmei contra cost. Transport organizat costul de transport se poate achita din primul salariu Salarizare de-9,50 euro net ora, program de munca 9-12 ore zi optional. Se lucreaza 6 zile din 7. Limita de varsta 18-55 de ani. Pentru depunere dosar se vine personal la sediul societatii noastre in Targu Mures. Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon , intr-e orele 09:00-18:00, de luni- sambata