Anunțuri
Locuri de munca Mures Disponibil din: 2021-09-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societatea HANNIBAL KLAUSENBURG S.R.L., cu experiență în executarea de lucrări de căi ferate și de instalare de cabluri subterane, angajează MUNCITORI CALIFICAȚI SAU NECALIFICAȚI cu disponibilitate de DETAȘARE pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Candidatul ideal trebuie să fie motivat, serios, responsabil, punctual, harnic, dornic de muncă, bun în munca în echipă, fără antecedente penale, fără consum excesiv de alcool și cu experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor. Cerinta obligatorie: cunoștințe ale limbii germane sau engleză Constituie avantaj: permis de conducere cat. B. Nu se accepta grupuri de persoane sau membrii din aceeasi familie. RESPONSABILITĂȚI În executarea lucrărilor de instalare cabluri subterane: Deschiderea, curățarea și închiderea canalelor de cabluri. Instalarea de noi canale de cabluri, tragerea cablurilor și săparea șanțurilor. În executarea lucrărilor de căi ferate: Așezarea și tăierea șinelor, schimbarea traverselor. Lucrări de montare și demontare a turneului, montaj balast și tamponare. SE OFERĂ: - salarizare : 12 euro net pe oră - cazare, - contract de muncă românesc, legal încheiat, - asigurare de sănătate și asigurare socială, - transport inclus și avans salarial după prima săptămână de lucru - echipament de lucru CONTACT de LUNI-VINERI 9:00-17:00
-
Promovat
Cu o experinta de peste 10 ani in judetul Mures, acum ne marim echipa si cautam Operatori Calitate. Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - disponibilitate de a lucra uneori in weekend - seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta - transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Cossi Costruzioni Gruppo Webuild cauta Operator de Macara pentru Proiecte de Infrastructura Majora. Locația: Verona, Vicenza Responsabilitati: Manipularea incacaturilor grele, folosind utilaje precum Manitou si Magni; Incarcarea si descarcarea materialelor; Oferirea asistentei pentru fierari si tamplari in fazele de asamblare si demontare a cofrajelor si a fierului. Cerinte: Experienta anterioara in constructii de autostrazi, cai ferate, poduri; Cunoasterea si utilizarea uneltelor echipamentelor de santier; Certificare pentru utilizarea macaralelor de santier de tip Locatelli si Terex; Permis de conducere B - C CE și CQC (avantaj); Experiență în sectorul feroviar sau autostradal (avantaj); Limba italiana constituie avantaj. Oferim: Un salariu competitiv si un pachet de beneficii atractiv; Cazare asigurata individual; Trei mese gratuite zi; Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majora; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si de a-ti consolida abilitatile de conducere; Un mediu de lucru dinamic si prietenos. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul <span><a class="showNumber" data-tel="0732">07 arata numarul</a></span> 890 627.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate comercială angajează șoferi pentru food delivery (livrare mâncare) pe orașele Cluj și Târgu Mureș. Firme partenere: Glovo, Tazz, Bolt Food. Responsabilități: -ridicarea comenzilor de la restaurantele partenere Glovo, Tazz sau Bolt Food. -livrarea comenzilor către clienți în condiții de siguranță. Beneficii: -programul este flexibil. Se poate organiza cu o săptămână înainte pentru săptămâna care urmează, dar se mai poate modifica și pe parcurs. -Salariul se calculează în funcție de numărul de comenzi și distanța parcursă. (Suma câștigată în fiecare săptămână apare în aplicația pe care se lucrează). -câștiguri între 2000-9000 lei pe lună. -se ajunge ușor la 1000 de lei pe săptămână. Necesități: -un mijloc de transport (mașina, motor, scuter, trotinetă, bicicletă) -vârsta minimă 16 ani. Pentru mai multe detalii vă rugăm sa ne contactați telefonic la nr
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : CLEJA BOGDAN 0754 216 120 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
SOCIETATE DE PAZĂ angajează agenți de securitate pentru obiective din mun Tg. Mures. CERINTE: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicări, aspect fizic îngrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat agent de securitate sau adeverință de înscriere la curs. OFERIM: - salariu atractiv, - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; INFORMAȚII SUPLIMENTARE LA TELEFON:
-
Societate de paza angajăm agenți de securitate pentru obiective din mun Tg. Mureș, în Promenada Mall. Cerinte: Atestat de paza sau adeverință de înscriere la curs, minim 8 clase, seriozitate, punctualitate, aspect fizic îngrijit. Tarif orar peste medie. Program flexibil.
-
Firma de securitate angajează agenți de securitate pentru obiective din mun Tg. Mureș Cerinte: Experienta profesionala în domeniu, atestat de paza sau adeverință de înscriere la curs, minim 8 clase, seriozitate, punctualitate. Program flexibil.
-
SC GDIM RAPID SRL, reprezentant SAMEDAY Targu Mures recrutează in vederea angajării personal pentru postul de curier clasic si curier pentru easybox. Descrierea firmei SC GDIM RAPID SRL din Targu Mures, membra a retelei de curierat SAMEDAY este o companie in plina dezvoltare care pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra ofera servicii de curierat de calitate. Noi verificam constant daca serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere, avand la baza servicii extrem de variate, putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Candidatul ideal Fiecare persoana din echipa noastră aduce valoare companiei prin abilitatile sale, avand la baza motivatia de a face lucrurile sa mearga. La Sameday, punem accent pe dorinta de a obtine rezultate, pe atitudinea pozitiva, combinăm calitățile, aptitudinile și experiențele tuturor, pentru a creste impreuna. Admirăm oamenii pe care ne putem baza, care oferă ajutor echipei la nevoie, își asumă responsabilitatea și comunică permanent. 1) Curier 4 posturi Cerinte: - permis de conducere categoria B - cazier fara antecedente - persoana flexibila si orientata catre eficienta - capacitate de a lucra in echipa - bune abilitati de comunicare, atentie la detalii - persoana organizata, riguroasa, tenace - atitudine pozitiva, respectuos, capacitatea de a interactiona civilizat cu clientii - experienta in curierat este de dorit, dar nu este obligatorie - punem accent mai mult pe dorinta de a te dezvolta in acest domeniu; Oferim: - contract individual de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa - salariu atractiv - mediu de lucru plăcut, echipă dinamica cu perspective de dezvoltare
-
Pentru extinderea activității căutăm colegi noi pentru ocuparea postului de gestionar depozit la o societate producatoare de accesorii auto! Responsabilități: - organizarea activității a depozitului - recepția produselor - ordonarea incărcării și descărcării produselor - verificarea modului de depozitare a produselor aflate in gestiune - verificarea produselor pregătite pentru livrare - verificarea menținerii curățeniei în depozit - asigurarea unei comunicări eficiente intre depozit si celelate departamente - coordonarea echipei din subordine. Cerințe: - seriozitate - abilitate crescută în gestionarea stocurilor de produse - carnetul de conducere categoria B și permis stivuitorist constituie un avantaj. Benificii: - salariu motivant cu posibilități de creștere - mediu de lucru plăcut - contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
-
Ești creativ(ă), pasionat(ă) de marketing digital și gata să te alături unei echipe dinamice? Avem locul perfect pentru tine! Ce Vei Face: Dezvoltă strategii de marketing captivante online și offline. Gestionează și optimizează campanii pe Google Ads, Meta, și alte platforme de social media. Crează conținut unic și atractiv pentru toate platformele noastre. Analizează și raportează performanța campaniilor. Colaborează pentru succesul evenimentelor și promoțiilor noastre. Ce Căutăm: Experiență în marketing digital, SEO, PPC, și Social Media. Creativitate, capacitate analitică și spirit de echipă. Entuziasm pentru învățarea continuă și adaptare rapidă. Ce Oferim: Salariu competitiv + bonusuri atractive. Mediu de lucru inovator și suport pentru dezvoltare profesională.
-
Execută lucrări de reparații accidentale și preventive, de natură electrică și de automatizare, la instalațiile industriale de producție și pentru utilități: - diagnosticare defecte; - reparații căderi accidentale; - înlocuiri părți componente și parametrizări (invertoare, PLC-uri, touch pannels, etc); - întreținere tablouri electrice și de comandă: înlocuire filtre, curățenie interioară, desprăfuire, verificări cu camera termo; - rapoarte de termoviziune; Participă la schimbările de flux de fabricație, punere în funcțiune utilaje, schimbare locație utilaje, amplasare de noi dispozitive și instalații necesare bunei funcționări a proceselor, inclusiv racordare la utilități (apă, aer, etc.). Propune și participă activ la implementarea îmbunătățirilor de natură electrică / automatizări. Pune în practică planul de mentenanță planificată. Execută lucrări de instalații electrice la clădiri. Urmărește buna funcționare a echipamentelor și utilităților, pe partea electrică / automatizări și propune soluții. Experiență și competențe: Studii tehnice în unul din domeniile electric, automatizări. Experiență relevantă într-un post cu atribuții similare. Beneficii: Nivel competitiv de salarizare. Oportunitatea de a lucra într-un Grup internațional de prestigiu din Europa. Veți face parte dintr-o echipă de profesionisti care se mândrește cu produsele și serviciile oferite. Cererile pot fi depuse la sediul companiei din Glodeni, 302A, Jud. Mures sau prin e-mail. Informatii la tel.:
-
Angajăm personal la bucătărie pentru burgeri și alte nebunii gustoase tip street food. Salariul este bun daca ai experiență sau motivant dacă ești doar la început - 2.400 - 3.200 LEI lună. Programul ok, (2 2, 10:00 - 23:00) și suntem nerăbdători să împărtășim cu tine din experiența noastră! Putem crește împreuna, depinde de tine! Înscrie-te pentru un interviu doar dacă știi valoarea produselor noastre și ești gata să le respecți. Iți recomandam sa ne cauți pe Instagram @lateorest dacă nu ne cunoști :) Pe curand, Adi Teo
-
Promovat
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Angajam soferi CAT C + E pentru comunitate Salar 100 eur zi , Experinta minim un an ! Dorim si oferim seriozitate .
-
Societate de constructi angajeaza muncitori in constructi dulgeri Ferari zidari si necalificati rog seriozitate
-
EXECUTAM ; Reparatii Acoperis, Montaj orice tip de invelitoare, Dulgherie-Realizare Acoperis Montaj Tigla metalica tip Lindab, Montaj Tigla Ceramica Montaj Tabla Cutata Montaj Parazapezi Montaj jgheaburi si burlane Mansardari Reparatii mansarde si terase Placari polistiren, Hidroizolatii acoperis Avem cele mai bune preturi la reparatiile si montajul de acoperis chiar daca este vorba de tigla metalica sau tigla ceramica Si multe alte reparatii mai multe la telefon! Și pe whatsapp Robert
-
Descrierea jobului executa lucrari de reparatii conform standardelor de marca pregateste suprafetele care urmeaza sa fie reparate elimina defectele prin metodele specifice tipului de reparatie raspunde de calitatea lucrarilor si se incadreaza cu executarea lucrarilor in termenul estimat intretine ordinea si curatenia la postul de lucru Beneficii Pachet salarial atractiv Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației. Descrierea companiei Prezentă de 19 ani pe piață, societatea PICK UP SRL este lider în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare pick up, 4x4 și off road. Societatea este reprezentant al companiilor de renume mondial din domeniu, cum ar fi: WARN, ALPHA, AEROKLAS, VISIONX și MEYER. Din anul 2016 SC Pick Up SRL este producător și frunizor de accesorii OEM pentru un important grup auto, acest lucru reprezentând încununarea muncii de peste 12 ani în cadrul comercializării accesoriilor de utilitare pick-up, 4x4 si off-road. Pentru noul centru de service cu vopsitorie inclusa, dorim sa atragem in echipa noastra persoane motivate si responsabile, dornice sa munceasca intr-un mediu profesionist si dinamic, care sa-si aduca contributia pe termen lung la cresterea firmei.
-
Producator bauturi racoritoare si pet food angajam backup agent vanzari si merchamdieser posesor permis cat B , cu sau fara experienta , din Loc Tarnaveni sau satele invecinate,
-
SC GIGI SERV MOB SRL își mărește echipa Societatea noastră se ocupă cu realizarea de mobilier la comandă din Pal Melaminat și MDF. Program de lucru: Luni-Vineri Salar : peste medie. Locație : Str Libertatii, Tg Mures. Telefon: Se caută tâmplar / montator cu experiență in domeniu