Oferte locuri de munca Mures • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cossi Costruzioni Gruppo Webuild cauta Operator de Macara pentru Proiecte de Infrastructura Majora. Locația: Verona, Vicenza Responsabilitati: Manipularea incacaturilor grele, folosind utilaje precum Manitou si Magni; Incarcarea si descarcarea materialelor; Oferirea asistentei pentru fierari si tamplari in fazele de asamblare si demontare a cofrajelor si a fierului. Cerinte: Experienta anterioara in constructii de autostrazi, cai ferate, poduri; Cunoasterea si utilizarea uneltelor echipamentelor de santier; Certificare pentru utilizarea macaralelor de santier de tip Locatelli si Terex; Permis de conducere B - C CE și CQC (avantaj); Experiență în sectorul feroviar sau autostradal (avantaj); Limba italiana constituie avantaj. Oferim: Un salariu competitiv si un pachet de beneficii atractiv; Cazare asigurata individual; Trei mese gratuite zi; Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majora; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si de a-ti consolida abilitatile de conducere; Un mediu de lucru dinamic si prietenos. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul 0732 890 627.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer profesionist pe comunitate la prelată. Țările tranzitate sunt: Spania-Franta CERINTE: permis categ. C,E card tahograf atestat transport marfa aviz medical si psihologic valabil experiență minim 6 luni OFERIM: - venituri lunare 2900 ( compus din salar pe țară + diurnă) - transport gratuit la camion si de la camion inapoi acasa(decontat) - dispecerat in limba romana - Contract de România -Peste 14.000 de kilometri 0.15 centi pe kilometru Tel. -Baze in Catalunya si Madrid
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Asociatia Sorel si Sorela angajează cu norma întreaga infirmiere și sau ingrijitoare persoane vârstnice. Nu este necesara experienta instruirea se face la locul de munca din Sangeorgiu de Mures str Soarelui 7. Relații la tel sau Cv-urile se pot depune și la adresa de e-mail
-
Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania
-
ANGAJĂM CONTABILĂ! In Reghin, Jud.Mures Detalii la nr de telefon . Puteti trimite CV-uri pe adresa de mail: Experienta minimă in domeniu este binevenită.
-
Firma de Reciclare in Sancraiu de Murres angajam personal, manipulant marfa ! detalii la tel
-
-
-
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.
-
Atlas Sport SRL cauta Lăcătuș mecanic în construcții. Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu - capacitate de munca in echipa - capacitate sa respecti termene limita Atributii: - să știe să traseze, debiteze, găurească, polizeze, îndoaie, roluiască, calibreze, sudeze, - sa șlefuiască elemente metalice astfel încat să obțină ansamble/subansamble metalice, - să realizeze construcții metalice felurite cu ajutorul ansamblelor/subansamblelor și altor materiale și elemente simple, - să monteze și să demonteze diverse construcții metalice, - să întrețină și să repare construcții metalice; - sa faca lucrări de prelucrare a tablelor diferitelor profile, metalice și țevi rotunde sau rectangulare prin: tăiere- debitare, ajustare, găurire, filetare, alezare, îndreptare la rece, la cald (șpanuire), fasonare de table la cald prin ciocănire, îndoire, calibrare, etanșareATL Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Căutam un ospătar entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre! Responsabilități: Servirea clienților cu profesionalism și amabilitate Luarea comenzilor și prezentarea meniului Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți Respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară Menținerea curățeniei în sala restaurantului Cerințe: Experiență anterioară ca ospătar este un avantaj Atitudine pozitivă și orientare către client Abilități de comunicare excelente Capacitatea de a lucra în echipă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Oferim: Salariu competitiv Contract de muncă pe termen lung Posibilitatea de dezvoltare profesională Un mediu de lucru modern și dinamic Trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau depuneți-l personal la sediul restaurantului Hotel Restaurant Valea Regilor (Strada Pandurilor nr.115 C) Contact: Monica
-
Restaurant de tip pub cu terasa, cautam coleg pentru posturile de bucatar, ajutor bucatar, spalator vase Conditii de munca bune, program 2 zile cu 2 libere, pana la ora 22. Salariul variaza in functie de experienta si disponibilitate, acordam si procent din bacsis si protocol.
-
Societate comercială angajează mecanic intretinere part-time . Se asigură salariu atractiv. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
Căutăm tâmplar calificat pentru montaj, debitare panouri din PAL melaminat, muncitor necalificat pentru ajutor montaj , telefon
-
FIRMA DE RECICLARE IN SANCRAIU DE MURES AnGAJAM PERSONAL NECALIFICAT DETALII LA NR TEL
-
Firma Gold construct Angajează meseriași în construcții Finisori, faianțari cu experiență!
-
angajez sofer pe bascula pe cereale cursele sunt in toate tara si ungaria o cursa poate sa fie de o zi sau 2 max 3 si intorci acasa se lucreaza la tonaj mai multe detali pe telefon
-
Bună ziua tuturor!Suntem în căutarea unei persoane pasionate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din Târgu Mureș în calitate de livrator. Dacă ești un adept al mobilității și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!Oferim un mediu de lucru plăcut, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și un salariu competitiv între 1500 și 3000 de lei, în funcție de experiență și performanțe. Poți lucra fie pe bază de PFA sau SRL, având libertatea de a-ți organiza programul conform preferințelor tale.Mai mult decât atât, dacă deții o mașină, o bicicletă sau un scuter și ești pregătit să livrezi în mod eficient și prompt, atunci te așteptăm cu brațele deschise să te alături echipei noastre!Trimite-ne pe whatsapp la și hai să începem o călătorie plină de satisfacții împreună!Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!Cu stimă,
-
Candidatul ideal Experienta in domeniu reprezinta un atu. Cunostinte operare - MS office Curs inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca - minim 80 de ore Capacitate de adaptare la situatii noi, seriozitate profesionala Abilitati de comunicare - flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Responsabilitati: Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de prevenire si protectie din santier, in conformitate cu legislatia in vigoare Realizeaza instructaje periodice in domeniul sanatatii si securitatii in munca pentru firmele ce lucreaza in santier Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza documentele specifice prevazute de legislatia in vigoare Efectueaza controale in cadrul santierului, informeaza conducatorii locurilor de munca cu privire la neconformitatile identificate si adopta masuri imediate pentru corectarea acestora Beneficii: Pachet salarial atractiv si bonusuri pentru activitate suplimentara Participarea la cursuri HSE platite de firma Abonament privat de sănătate Mediu de lucru pozitiv, intr-o companie in crestere rapida, intr-o industrie provocatoare si inovatoare Descriere companie HSE Services este o firma specializata in prestarea serviciilor de coordonare SSM pentru santiere de constructii pentru clienti importanti din intreaga tara, majoritatea firme multinationale.
-
Domeniul Dracula Daneș orgaizează interviu în vederea ocupări posturilor de bucătari ,ospătari și cameriste pe sezon de vară mai -Septembrie 2019 .Beneficii-salar atractiv în funcție de performanțe +cazare și masă pe perioada contractului . Inf.0758033808 sau 0773737807 sau 0744695257.