Anunțuri
Locuri de munca Mures Disponibil din: 2022-01-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Cu o experinta de peste 10 ani in judetul Mures, acum ne marim echipa si cautam Operatori Calitate. Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - disponibilitate de a lucra uneori in weekend - seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta - transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Angajăm electricieni industriali pe termen lung în Bayern, Sachsen și Thüringen! Cerințe: formare profesională ca electrician sau experiență relevantă abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană experiență în conectarea tablourilor electrice conform planului limba germană minim A2 + Vă oferim: contract de muncă germană pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni salarizare în conformitate cu contractul colectiv de muncă GVP DGB + bonus + diurnă (2200-2500 net în funcție de experiență) flexibilitate în ofertă înregistrare (impozite, asigurări) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pt. dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Promovat
Cossi Costruzioni Gruppo Webuild cauta Operator de Macara pentru Proiecte de Infrastructura Majora. Locația: Verona, Vicenza Responsabilitati: Manipularea incacaturilor grele, folosind utilaje precum Manitou si Magni; Incarcarea si descarcarea materialelor; Oferirea asistentei pentru fierari si tamplari in fazele de asamblare si demontare a cofrajelor si a fierului. Cerinte: Experienta anterioara in constructii de autostrazi, cai ferate, poduri; Cunoasterea si utilizarea uneltelor echipamentelor de santier; Certificare pentru utilizarea macaralelor de santier de tip Locatelli si Terex; Permis de conducere B - C CE și CQC (avantaj); Experiență în sectorul feroviar sau autostradal (avantaj); Limba italiana constituie avantaj. Oferim: Un salariu competitiv si un pachet de beneficii atractiv; Cazare asigurata individual; Trei mese gratuite zi; Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majora; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si de a-ti consolida abilitatile de conducere; Un mediu de lucru dinamic si prietenos. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul <span><a class="showNumber" data-tel="0732">07 arata numarul</a></span> 890 627.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez agent de vanzari piese auto. Domeniu de activitate: Comert cu piese auto Descrierea si responsabilitatile postului: Vanzare piese auto; Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Vizite clienti; Monitorizarea activitatii concurentei pe zona alocata; Prezinta si promoveaza produsele TOPRAN si MAPCO; Urmareste realizarea targetului de vanzari; Intocmeste rapoarte de vanzari. Cerinte: Experienta in vanzari; Studii medii/superioare; Cunostinte generale in domeniul auto; Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere; Cunostinte operare PC, Pachetul Office; Experienta min. 5 ani in domeniul vanzari de piese auto; Cunoasterea pietei din judetele: MS, HR, BV, SB, CJ, BN si AB; Permis de conducere cat. B minim 3 ani. Beneficii: Masina de serviciu, laptop, telefon; Contract perioada nedeterminata; Salariu fix + comision din incasari; Bonusuri pentru indeplinit target-uri, prime. Contact:
-
Promovat
Ne cautam coleg SUDOR cu experienta care sa se alature departamentului de SUDURA. Se lucreaza in doua schimburi, de luni pana vineri. Cerinte: Studii profesionale medii tehnice Experienta in domeniu reprezinta avantaj Pe langa responsabilitatile specifice postului, avem si beneficii. Salariu raportat la experienta, bonus de performanta, asigurare medicala privata si pensie privata. Pentru informatii, sunati la telefon 0722 588342. CSi Romania, Str Gurghiului, nr.65 ( Fosta Fabrica de Bere)
-
Promovat
PENSIUNEA DOINA JENO DIN TARGU MURES, STR EVREILOR MARTIRI NR 25 C ANGAJEAZA CAMERISTA
-
Societatea noastră, cu experiență în executarea de lucrări de căi ferate și de instalare de cabluri subterane, angajează muncitori calificați sau necalificați cu disponibilitate de detasare pe șantierele de lucru din Germania. CERINȚE: Candidatul ideal trebuie să fie motivat, serios, responsabil, punctual, harnic, dornic de muncă, bun în munca în echipă, fara antecedente penale, fara consum excesiv de alcool și cu experiență de minim 1 an în domeniul construcțiilor, Se solicita, de asemenea, cunoștințe ale limbii germane engleză și permis de conducere cat. B. Nu se accepta grupuri de persoane sau membrii din aceeasi familie. Varsta minima - 20 ani. RESPONSABILITĂȚI În executarea lucrărilor de instalare cabluri subterane: Deschiderea, curățarea și închiderea canalelor de cabluri. Instalarea de noi canale de cabluri, tragerea cablurilor și săparea șanțurilor. În executarea lucrărilor de căi ferate: Așezarea și tăierea șinelor, schimbarea traverselor. Lucrări de montare și demontare a turneului, montaj balast și tamponare. SE OFERĂ: - salarizare : între 10 și 15 euro net pe oră, în funcție de experiența în domeniu - cazare, - contract de muncă pe perioadă nedeterminată, - asigurare medicală și asigurare socială, - avans salarial, dupa prima saptamana de lucru, - echipament de lucru - transport. Alte detalii la telefon: de luni pana vineri, intre 9:00 - 17:00
-
Cautam pentru firma colaboratoare din Germania, barbati cu varsta cuprinsa intr-e 18-50 de ani, conditie fizica buna, pentru munca in depozit incarcare descarcare colete si pachete. - Contract de munca oferit pe termen de 3-9 luni cu prelungire. -Cazare asigurat din partea firmei GRATUIT. - Salarizare de 12,43 brut ora program de munca flexibil si pentru ore suplimentare, se lucreaza 6 zile din 7, 3 schimburi. Plecari in cateva zile de la inscriere. Nu se cere cunostinta de limba germana si nici vaccin Anti Covid Inscrierile se fac personal la sediul societatii noastre in Targu Mures. Mai multe detalii va oferim la nr de telefon intre orele 09:00-18:00 de luni-sambata.
-
Fabricile de produse finite din carne si preparate din carne din Germania - Redha - angajeaza femei si barbati necalificati la impachetare - etichetare.-vidare diferite produse finite din carne. - Se ofera contract de munca pe perioada de 3 luni cu posibilitate de prelungire - Se ofera echipament de lucru - Salar 13,00 euro brut ora + orele suplimentare, plus 25% in plus tura de noapte. - Cazarea este asigurat din partea societatii angajatoare, dotate cu toate cele necesare pentru confortul muncitorului contra cost - Program de lucru 9-12 ore zi ,duminica zi libera . - Plecarile se fac saptamanal , limita de varsta 18-50 ani, nu se cere limba germana, si nici vaccin. Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in Targu Mures in limita locuriilor disponibile. Mai multe informatii la intre orele 9-18 de luni -vineri.
-
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Cu o experinta de peste 10 ani in judetul Mures, acum ne marim echipa si cautam Operatori Calitate. Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele clientilor nostri - Sortezi piesele Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - disponibilitate de a lucra uneori in weekend - seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta - transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Cerinte : Permis de conducere categoriile B+C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa ; Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetului MURES; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist ; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de realizari si categoria de masina; Stabilitate
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Angajam patiser patisera, cu experienta. Pachet salarial atractiv in functie de realizari, loc de munca sigur si placut. Nu angajam minori sau pe perioada scurta. Solicitam seriozitate, harnicie si capacitatea de munca in echipa. Pentru a aplica, va rugam sa trimiteti cv pe adresa de email
-
Societate comercială angajează șoferi pentru food delivery (livrare mâncare) pe orașele Cluj și Târgu Mureș. Firme partenere: Glovo, Tazz, Bolt Food. Responsabilități: -ridicarea comenzilor de la restaurantele partenere Glovo, Tazz sau Bolt Food. -livrarea comenzilor către clienți în condiții de siguranță. Beneficii: -programul este flexibil. Se poate organiza cu o săptămână înainte pentru săptămâna care urmează, dar se mai poate modifica și pe parcurs. -Salariul se calculează în funcție de numărul de comenzi și distanța parcursă. (Suma câștigată în fiecare săptămână apare în aplicația pe care se lucrează). -câștiguri între 2000-9000 lei pe lună. -se ajunge ușor la 1000 de lei pe săptămână. Necesități: -un mijloc de transport (mașina, motor, scuter, trotinetă, bicicletă) -vârsta minimă 16 ani. Pentru mai multe detalii vă rugăm sa ne contactați telefonic la nr
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : CLEJA BOGDAN 0754 216 120 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
SOCIETATE DE PAZĂ angajează agenți de securitate pentru obiective din mun Tg. Mures. CERINTE: - atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicări, aspect fizic îngrijit; - diploma adeverinta de absolvire a minim 8 clase; - atestat agent de securitate sau adeverință de înscriere la curs. OFERIM: - salariu atractiv, - contract de munca integral pe o perioada nedeterminata de timp; - se asigura gratuit echipament de lucru adecvat; INFORMAȚII SUPLIMENTARE LA TELEFON:
-
SC GDIM RAPID SRL, reprezentant SAMEDAY Targu Mures recrutează in vederea angajării personal pentru postul de curier clasic si curier pentru easybox. Descrierea firmei SC GDIM RAPID SRL din Targu Mures, membra a retelei de curierat SAMEDAY este o companie in plina dezvoltare care pune la dispozitia dumneavoastra profesionalism, seriozitate si promptitudine. Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra ofera servicii de curierat de calitate. Noi verificam constant daca serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Ca urmare a vanzarilor mereu in crestere, avand la baza servicii extrem de variate, putem spune ca suntem un viitor partner de incredere pentru dumneavoastra. Candidatul ideal Fiecare persoana din echipa noastră aduce valoare companiei prin abilitatile sale, avand la baza motivatia de a face lucrurile sa mearga. La Sameday, punem accent pe dorinta de a obtine rezultate, pe atitudinea pozitiva, combinăm calitățile, aptitudinile și experiențele tuturor, pentru a creste impreuna. Admirăm oamenii pe care ne putem baza, care oferă ajutor echipei la nevoie, își asumă responsabilitatea și comunică permanent. 1) Curier 4 posturi Cerinte: - permis de conducere categoria B - cazier fara antecedente - persoana flexibila si orientata catre eficienta - capacitate de a lucra in echipa - bune abilitati de comunicare, atentie la detalii - persoana organizata, riguroasa, tenace - atitudine pozitiva, respectuos, capacitatea de a interactiona civilizat cu clientii - experienta in curierat este de dorit, dar nu este obligatorie - punem accent mai mult pe dorinta de a te dezvolta in acest domeniu; Oferim: - contract individual de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa - salariu atractiv - mediu de lucru plăcut, echipă dinamica cu perspective de dezvoltare
-
Pentru extinderea activității căutăm colegi noi pentru ocuparea postului de gestionar depozit la o societate producatoare de accesorii auto! Responsabilități: - organizarea activității a depozitului - recepția produselor - ordonarea incărcării și descărcării produselor - verificarea modului de depozitare a produselor aflate in gestiune - verificarea produselor pregătite pentru livrare - verificarea menținerii curățeniei în depozit - asigurarea unei comunicări eficiente intre depozit si celelate departamente - coordonarea echipei din subordine. Cerințe: - seriozitate - abilitate crescută în gestionarea stocurilor de produse - carnetul de conducere categoria B și permis stivuitorist constituie un avantaj. Benificii: - salariu motivant cu posibilități de creștere - mediu de lucru plăcut - contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
-
Ești creativ(ă), pasionat(ă) de marketing digital și gata să te alături unei echipe dinamice? Avem locul perfect pentru tine! Ce Vei Face: Dezvoltă strategii de marketing captivante online și offline. Gestionează și optimizează campanii pe Google Ads, Meta, și alte platforme de social media. Crează conținut unic și atractiv pentru toate platformele noastre. Analizează și raportează performanța campaniilor. Colaborează pentru succesul evenimentelor și promoțiilor noastre. Ce Căutăm: Experiență în marketing digital, SEO, PPC, și Social Media. Creativitate, capacitate analitică și spirit de echipă. Entuziasm pentru învățarea continuă și adaptare rapidă. Ce Oferim: Salariu competitiv + bonusuri atractive. Mediu de lucru inovator și suport pentru dezvoltare profesională.