Anunțuri
Locuri de munca Mures Disponibil din: 2022-05-30 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Firma partenera Glovo Bolt Food si Tazz by eMAG cauta colaboratori cu flote sau dispusi sa isi formeze o flota! Acest anunt se adreseaza persoanelor care sunt interesate in a forma si a conduce o flota de livratori la domiciliu pentru compania Glovo TAZZ sau Bolt Food Tot ce ai nevoie este de o firma SRL cu codul CAEN 5320 si de bune abilitati sociale Aceasta este o oportunitate de business foarte buna deoarece investitia pentru a incepe acest tip de afacere este aproape inexistenta si este un domeniu de activitate care creste foarte mult de la o luna la alta Comisionul in urma colaborarii noastre este de 5%,
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Cossi Costruzioni Gruppo Webuild cauta Operator de Macara pentru Proiecte de Infrastructura Majora. Locația: Verona, Vicenza Responsabilitati: Manipularea incacaturilor grele, folosind utilaje precum Manitou si Magni; Incarcarea si descarcarea materialelor; Oferirea asistentei pentru fierari si tamplari in fazele de asamblare si demontare a cofrajelor si a fierului. Cerinte: Experienta anterioara in constructii de autostrazi, cai ferate, poduri; Cunoasterea si utilizarea uneltelor echipamentelor de santier; Certificare pentru utilizarea macaralelor de santier de tip Locatelli si Terex; Permis de conducere B - C CE și CQC (avantaj); Experiență în sectorul feroviar sau autostradal (avantaj); Limba italiana constituie avantaj. Oferim: Un salariu competitiv si un pachet de beneficii atractiv; Cazare asigurata individual; Trei mese gratuite zi; Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majora; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si de a-ti consolida abilitatile de conducere; Un mediu de lucru dinamic si prietenos. Daca esti interesat, ne poti contacta la numarul <span><a class="showNumber" data-tel="0732">07 arata numarul</a></span> 890 627.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Fabricile de produse finite din carne si preparate din care din Germania - Redha - angajeaza femei si barbati necalificati la impachetare - etichetare.-vidare - Se ofera contract de munca pe perioada de 3 luni cu posibilitate de prelungire Se ofera echipament de lucru - Salar 1650-2100 euro net / luna + orele suplimentare - Cazarea este asigurat din partea societatii angajatoare, dotate cu toate cele necesare pentru confortul muncitorului contra cost - Program de lucru 9-10-12 ore / zi ,duminica zi libera - Plecarile se fac saptamanal , limita de varsta 18-50 ani , nu se cere limba germana - Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile . - Mai multe informatii va putem oferi la biroul de Resurese Umane la nr.telefon 0903760222 intre orele 9-19 !!!!
-
BURSA LOCURIILOR DE MUNCA IN GERMANIA SI OLANDA SEZONUL 2021 !!!!! Locuri de munca vacante pentru anul 2021 in Germania si Olanda pentru muncitori calificati si necalificati femei/barbati, cupluri in urmatoarele domenii : - Agricultura cules legume fructe de sezon si munca in sere !!!! - Constructii interioare si exterioare - Fabrici : Fabrica de Ciocolata, Fabrica de Conserve si Panificatie etc. - Depozit : Depozite cu produse alimentare si nealimentare - Firma de Curierat : DPD Munchen - Sofer, Stivuitorist etc. Societatiile colaboratoare ofera posibilitatea muncitoriilor romani sa lucreze pe cale legala in Germania si Olanda. Se ofera contract de perioada de 2-3-6 luni cu posibilitate de prelungire. Se ofera cazare in apartmanete sau pensiuni dotate cu toate cele necesare pentru confortul muncitorului. Se ofera transport organizat in echipe si in Agricultura transport Gratuit . Salariile variaza intre 1650 - 2100 euro net / luna depinde de orele lucrate si postul obtinut . Program de lucru zilni 9-10-12 ore , se lucreaza 5-6 zile/ saptamana . Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile. Mai multe informatii va oferim la biroul de Resurse Umane la nr. de telefon 0903760222 intre orele 9-18 !!!
-
O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village! Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de ASISTENT MEDICAL GENERALIST Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem! Îți oferim salariu competitiv, oportunități de dezvoltare profesională și un mediu de lucru prietenos și călduros. Sună la pentru a programa un interviu sau accesează site-ul nostru pentru mai multe detalii https: valeaizvoarelor.com lucrul... posturi-disponibile .
-
Valea Izvoarelor Senior Living angajeză INFIRMIER/Ă în cadrul Mureș Senior Village! Fii tu persoana care aduce zâmbete pe fețele seniorilor noștri, ajutându-i la activitățile zilnice! La noi, ai mai mult decât un job: ești parte dintr-o echipă dedicată și profesionistă, iar munca ta va fi întotdeauna apreciată. Îți oferim: - Salariu competitiv - Mediu de lucru călduros - Oportunități de dezvoltare - Program de instruire, în cazul în care ești la început de drum Interesat/ă? Sună la pentru a programa un interviu sau accesează site-ul nostru pentru mai multe detalii: https://valeaizvoarelor.com/lucrul.../posturi-disponibile/
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona SIGHISOARA, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Bistrita, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! Publ
-
Profilul candidatului: Absolvent de liceu scoala profesionala in profil MECANIC; Competente si abilitati: Deprinderi de analiza si atentie la detalii, capacitatea de a sesiza defectele. Principalele responsabilitati: Raspunde pentru functionarea in conditii de siguranta a tuturor instalatiilor si utilajelor, Asigura remedierea defectiunilor in timp scurt pentru realizarea sarcinilor de munca, Colaboreaza cu personalul de pe tura pentru continuitatea procesului de productie, Executa revizia zilnica a utilajelor din flux, intretine si repara utilajele liniei din halele de pui; Greseaza de cate ori este nevoie utilajele din flux; Asigura functionarea in conditii de siguranta a utilajelor, Verifica functionarea corecta a utilajelor dupa reparatie si curatire. Respecta normele de siguranta. Urmareste permanent respectarea parametrilor de calitate impusi prin procedurile specifice de lucru sau prin instructiunile tehnologice. Efectueaza intretinerea curenta pentru a mentine dispozitivele si aparatele in stare de functionare corecta in conformitate cu procedurile sau reglementarile in vigoare Efectueaza intretinerea curenta pentru a mentine dispozitivele si aparatele in stare de functionare corecta in conformitate cu procedurile sau reglementarile in vigoare. Pachet salarial: - Salariu motivant si bonusuri de performanta, - Tichete de masa de 30 lei zi lucratoare; - Asigurare de accidente 24h 24h; - Spor de vechime in unitate; - Program de lucru, in trei schimburi; - Siguranta unui loc de munca stabil. Asteptam CV-urile dvs. la adresa de email: sau la nr. de tele.: pe WhatsApp. VĂ MULȚUMIM ȘI AȘTEPTĂM SĂ VĂ PRIMIM ÎN ECHIPĂ!
-
CANDIDATUL IDEAL: Diploma de lucrator comercial constituie un avantaj; Vechime ca lucrator comercial de minim 2 ani - constituie un avantaj Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Rezistenta la efort fizic mediu, ritm de lucru alert; Experien ă în domeniul comercializarii cu amanuntul a produselor alimentare; Capacitate buna de comunicare, atentie distributiva. RESPONSABILITATI: Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului. Se asigura de aprovizonarea corecta si completa a standului cu produse; Asigurare curatenia in magazin si aspectul comercial; Ofera clientilor informatii despre produsele comercializate; Asigura buna functionare si curatenia echipamentelor de lucru; Asigura gestiunea corecta si completa a numerarului si a produselor; Pachet salarial: motivant - Tichete de masa 30 lei zi lucratoare; - Asigurare de accidente 24h 24h; - Spor de vechime in unitate; - Program de lucru, in doua schimburi; - Siguranta unui loc de munca stabil. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email: , sau la nr. de tele.: pe WhatsApp. Doar persoanele selectate vor fi contactate. Daca indepliniti criteriile pentru aceasta pozitie va vom contacta pentru a stabili un interviu cu dvs.
-
SC GIGI SERV MOB SRL își mărește echipa Societatea noastră se ocupă cu realizarea de mobilier la comandă din Pal Melaminat și MDF. Program de lucru: Luni-Vineri Salar : peste medie. Locație : Str Libertatii, Tg Mures. Telefon: Se caută tâmplar / montator cu experiență in domeniu
-
angajam ospatar Angajam ospatar cu sau fara experienta. Oferim un pachet salarial motivant,oferim bonusuri .Pe perioada nedeterminata un cadru de lucru plăcut la restaurant SANDORIA. Cerem și oferim seriozitate.
-
Spălătorie auto angajează spălător auto cu sau fără experiență în Corunca . Se lucrează 4 zile pe săptămână cu 3 zile libere. Pentru mai multe detalii tel:
-
Ești creativ(ă), pasionat(ă) de marketing digital și gata să te alături unei echipe dinamice? Avem locul perfect pentru tine! Ce Vei Face: Dezvoltă strategii de marketing captivante online și offline. Gestionează și optimizează campanii pe Google Ads, Meta, și alte platforme de social media. Crează conținut unic și atractiv pentru toate platformele noastre. Analizează și raportează performanța campaniilor. Colaborează pentru succesul evenimentelor și promoțiilor noastre. Ce Căutăm: Experiență în marketing digital, SEO, PPC, și Social Media. Creativitate, capacitate analitică și spirit de echipă. Entuziasm pentru învățarea continuă și adaptare rapidă. Ce Oferim: Salariu competitiv + bonusuri atractive. Mediu de lucru inovator și suport pentru dezvoltare profesională.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Societate de constructi angajeaza muncitori in constructi dulgeri Ferari zidari si necalificati rog seriozitate
-
Execută lucrări de reparații accidentale și preventive, de natură electrică și de automatizare, la instalațiile industriale de producție și pentru utilități: - diagnosticare defecte; - reparații căderi accidentale; - înlocuiri părți componente și parametrizări (invertoare, PLC-uri, touch pannels, etc); - întreținere tablouri electrice și de comandă: înlocuire filtre, curățenie interioară, desprăfuire, verificări cu camera termo; - rapoarte de termoviziune; Participă la schimbările de flux de fabricație, punere în funcțiune utilaje, schimbare locație utilaje, amplasare de noi dispozitive și instalații necesare bunei funcționări a proceselor, inclusiv racordare la utilități (apă, aer, etc.). Propune și participă activ la implementarea îmbunătățirilor de natură electrică / automatizări. Pune în practică planul de mentenanță planificată. Execută lucrări de instalații electrice la clădiri. Urmărește buna funcționare a echipamentelor și utilităților, pe partea electrică / automatizări și propune soluții. Experiență și competențe: Studii tehnice în unul din domeniile electric, automatizări. Experiență relevantă într-un post cu atribuții similare. Beneficii: Nivel competitiv de salarizare. Oportunitatea de a lucra într-un Grup internațional de prestigiu din Europa. Veți face parte dintr-o echipă de profesionisti care se mândrește cu produsele și serviciile oferite. Cererile pot fi depuse la sediul companiei din Glodeni, 302A, Jud. Mures sau prin e-mail. Informatii la tel.:
-
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Program de lucru 8 ore zi,de luni pana vineri, intre orele , salariu negociabil, tichete de masa ; decontare transport .
-
EXECUTAM ; Reparatii Acoperis, Montaj orice tip de invelitoare, Dulgherie-Realizare Acoperis Montaj Tigla metalica tip Lindab, Montaj Tigla Ceramica Montaj Tabla Cutata Montaj Parazapezi Montaj jgheaburi si burlane Mansardari Reparatii mansarde si terase Placari polistiren, Hidroizolatii acoperis Avem cele mai bune preturi la reparatiile si montajul de acoperis chiar daca este vorba de tigla metalica sau tigla ceramica Si multe alte reparatii mai multe la telefon! Și pe whatsapp Robert
-
Cautam femei, barbati si cupluri pentru Munca la impachetare - vidare - etichetare la Fabrica de Panificatie - Patiserie din Germania orasul Ghota !!!! - Plecare se organizeaza saptamanal! - Salar: 2270 euro brut /luna, program de lucru 9 ore/zi, de luni pana sambata! - Limita de varsta : 18-50 ani! - Cazare asigurat! Limba Germana nu se cere! Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile! Program preluare dosar intre 9-14 de luni pana vineri! Informati utile va oferim direct la Resurse Umane 0903760222 intre orele 9-18!!!