Anunțuri
Locuri de munca Neamt doar cu poze Disponibil din: 2021-01-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Alege sa faci ceva fantastic in fiecare zi ! IMOB SRL ( MOBILA BONTAS ) , Str. Dumbravei nr1a , Dumbrava Rosie , Neamt , 617185 angajeaza : - Operator Proiectare Vino in echipa noastra si vei beneficia : - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa + transport gratuit - Pachet salarial atractiv - Bonus pentru recomandarea noilor colegi - Training permanent - Posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes Cerinte : - Absolvent studii superioare tehnice - cunostinte operare PC , Autocad si eventual Solidworks - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru mobila, placerea de a lucra in fabrica - Lucru in echipa, initiativa, bun simt , atentie la detalii . Program 7-15 , de luni pana vineri inclusiv
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Angăjam soferi comunitate cat C+E Experienta minima 1 an. Salarizare diurna externă si salar in tara intre minim 3200 si 4000 pe luna in functie de tipul de munca si performante. Disponibilitate de lucru în comunitate 6 cu 2 sau alte variante stabilite de comun acord. Transport gratuit din Romania pana la camion cu microbuzele firmei. De preferinta din jud Neamt, Bacau, Hargjhita, Suceava, Botosani, Iasi, Vaslui, Constanta, Braila, Tulcea, Galati, Vrancea Telefon: . De luni pana vineri intre orele 10:00--16:00.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea postului: Dezvoltare module software conform specificatiilor tehnice Codare, optimizare si rezolvare task-uri Propunere de soluţii tehnice, capacitati de analiza Cerinte: Experienta in dezvoltarea de aplicatii C#, .NET Cunostinte de proiectare a bazelor de date relationale, lucrul cu MS SQL Server Abilitati de comunicare orala si in scris, lucru in echipa, organizat Reprezinta un avantaj Experienta in proiecte economico-financiare Experienta termenelor limita in proiectele derulate Cursuri de specializare in domeniul IT Minim 2 ani in conducerea si implementarea de proiecte informatice Oferta (bonusuri, beneficii) Asigurare training pe tehnologii de ultima generatie Bonuri de masa Perspective de dezvoltare a unei cariere de succes Recunoasterea valorii profesionale prin: Bonusuri în funcţie de rezultate si atingerea obiectivelor. Plan de cariera pe care-l construim impreuna
-
Angajam vanzatoare crama,nu e necesara experiența,cautam persoana serioasa pt.locatia din Piatra Neamț,se lucrează 2 zile cu doua pauza.
-
SC KRM PROD SRL - Centru de acoperișuri și sisteme de garduri, angajează pentru depozitul din Dumbrava Roșie, judetul Neamț, gestionar depozit. Atribuții: - primește si eliberează din gestiune marfuri, si alte bunuri materiale numai pe bază de documente legale; - asigură depozitarea si păstratrea bunurilor materiale din gestiune in condițiile corespunzatoare normelor PSI si PM; - eliberează marfa din gestiune numai pe baza de contract sau comanda, încasează contravaloarea mărfurilor pe bază de bon fiscal și sau factură. - urmarește zilnic modul de încasare a mărfurilor livrate către clienți si comunică situația conducătorului unității. - menține unei evidență strictă al stocurilor de marfă din gestiune precum si optimizarea acestora; Responsabilități: - sa prevină sustragerea bunurilor si orice formă de risipă, sa le ferească de degradare și să le păstreze potrivit prescripțiilor tehnice; - sa respecte responsabilitățile ce-i revin in ceea ce privește păstrarea produsului, manipularea, depozitarea și livrarea produsului finit; - sa faca recepția cantitativă a marfurilor primite si să solicite, de la caz la caz, comisia de recepție Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.
-
-se inchiriaza hala service cu ora -elevator 2,5tone -rampa auto -aer comprimat cu instalatie -exhaustor gaze -banc de lucru cu menghina -presa 12tone -usi mari pentru acces
-
Cabinet Individual de Psihologie - Ursărescu Alina Ionela caută absolvenți de Psihologie Psihopedagogie Specială în vederea formării unei echipe ABA care să aplice principiile comportamentale urmărind standardele internaționale. Ai putea fi omul potrivit dacă: deții atestat de liberă practică într-una dintre următoarele specializări: Psihologie Clinică Psihopedagogie Specială Consiliere Psihologică Psihoterapie Psihologie educațională Consiliere școlară și vocațională, ori intenționezi să obții atestatul în viitorul apropiat. Ai disponibilitate pentru a participa la o perioda de training gratuit iubești să lucrezi cu copiii îți vine natural să te joci cu ei îți dorești să aduci o schimbare reală în viața copilașilor cu care vei lucra dai dovadă de empatie deții abilități de planificare, organizare, evaluare, intervenție și raportare lucrezi cu ușurință în echipă Te întâmpinăm cu: coordonare constantă din partea unui BCBA aplicarea principiilor ABA respectând standardele internaționale participare gratuită la cursuri de formare profesională dezvoltare personală și profesională continuă program flexibil în funcție de planul stabilit periodic remunerare în funcție de performanță Daca nu te sperie formarea continua, joaca cu copilul și supervizarea constantă, astept sa imi trimiti CV-ul tau și scrisoarea de intenție la următoarea adresă:
-
DESCRIERE Ce ne dorim de la tine ? - Sa fii absolvent de facultate cu profil economic - Sa ai experienta 3-5 ani in domeniul economic - Sa cunosti planul de conturi - Sa ai o buna capacitate de organizare si comunicare, specifice activitatii financiar-contabile - Sa fii o persoana organizata, responsabila, optimista, foarte atenta la detalii - Sa ai o minima experienta cu excelul Ce vei face: -Vei inregistra tranzactiile curente si periodice ale clientilor -Vei pregati datele pentru raportarea lunara, TVA sau inchiderea de an -Vei indosaria contracte si alte documente contabile, confirmari de sold, etc -Vei mentine legatura dintre sediul central si reteaua de magazine pentru verificarea acuratetii operatiunilor -Vei participa la operatiunile de inventariere la solicitarea superiorului Beneficii: -Loc de munca sigur in cadrul unei companii de renume si in plina expansiune; Pachet salarial atractiv; Posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala
-
Cerințele posturilor - Studii medii, - Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj. Aptitudini specifice: - Atenție la detalii: - Îndemânare manuală; - Curs de calificare in domeniu (constituie avantaj) - Experienta intr-un post similar minim 1 an - Apt din punct de vedere medical - Amabilitate si igiena impecabila Responsabilitati: - Asigura necesarul de marfa la raft - Receptioneaza marfa cantitativ si calitativ conform facturii emise de furnizor - Verifica produsele si marfa ce intra in magazin - Tine evidenta incasarilor - Servirea clientilor Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- format european pe mail sau personal la sediul din Str. 1 Decembrie 1918, nr. 100.
-
Angajăm tânăr responsabil dedicat către client pentru montaj scări din lemn. Necesita lucru cu scule de mâna si permis de conducere cat.B, disponibilitate deplasări în țară. Salariu net 3000 lei. Dorim persoana stabila , fara vicii care sa afecteze activitatea prestata si imaginea firmei. C.V. pe adresa de email : Contact: tel. www.megastructuri.ro
-
-
DE VANZARE Accesorii salon infrumusetare Accesoriile sunt noi, nefolosite, se vând la întreg pachetul. Accesoriile sunt ideale pentru a deschide un salon complet utilat. Preț 21600 Euro Neg.
-
Restaurantul Moldavian Burger caută CAMPIONI! Suntem primul restaurant de tip Fast/Casual și pe locul 1 la nivel de regiune, cu o ascensiune incredibilă în domeniul Food-ului din ultimii doi ani! De aceea, căutăm colegi dornici, pasionați și cu dorință de evoluție care sa facă parte din echipa noastră! DE CE SĂ FACI PARTE DIN ECHIPA MOLDAVIAN BURGER O echipă tânără și plină de chef de viață, O echipă de oameni profesioniști și zâmbitori, Cu noi poți CREȘTE și dobândi competențe. Te ajutăm să înveți tot ce am învățat noi în ani de studiu și experiență profesională ( peste 1000 de recenzii TOP în online și punctaj de 4.9 din 5) Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Venit foarte bun format din salariu fix, bonusuri de performanta și tips. Dacă dorești să aplici pentru a te alătura echipei noastre, citește cu atenție textul, sau dacă nu te interesează pe tine, trimite-l unui prieten care ar putea fi interesat! Ești persoana perfectă pentru rolul de ajutor bucătar/bucătar, dacă îndeplinești următoarele cerințe: Sociabil, prietenos, plin de energie și ai un ZÂMBET minunat! Organizat, dinamic, responsabil și atent la detalii Ești om integru, echilibrat, cu dorință de a progresa și îți dorești ca abilitățile tale sa fie puse în valoare Abilitatea de a lucra în echipa și în contact cu Oaspeții noștri. Flexibilitate. Trebuie să fii disponibil să lucrezi în weekend și în unele sărbători. Cunoștințe despre teritoriului nostru, a locurilor de vizitat și a materiei prime care îl caracterizează. Pachet salarial motivant! Cum poți aplica: NU uita să atașezi CV-ul cu poza sau Vino la sediul restaurantului Moldavian Burger de pe str. Cuza Vodă, nr 64 cu CV-ul Te așteptăm să formăm cea mai bună echipă Moldavian Team!
-
Angajam OSPATAR AJUTOR OSPATAR CAMERISTA AJUTOR BUCATAR salariu net 2500 - 3500 , tips , acces SPA gratuit , masa asigurata , alte BENEFICII gratuite , evenimente platite FULL TIME PART TIME VACANTA PERMANENT ELEVI ABSOLVENTI Cautam deasemeni colaboratori pe baza de procent din vanzari. -serios, comunicativ, dornic de a invata , completa si de a promova serviciile noastre - experienta in domeniul constituie un avantaj - abilitati foarte bune de comunicare - atitudine discreta si politicoasa , AMABIL , spontan , vesel - abilitati organizatorice si atentie la detalii Responsabilitati : - SERVIRE CLIENT restaurant - administrativ CV si informatii : Interviu zinic 10:00 - 14:00 Savinesti - pensiunea CASA DRUMETULUI
-
Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala Descriere Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Gater Wood-Mizer LT 20. Salariu pe metru cub, negociabil. Sunati pentru mai multe detalii.
-
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din România. Cautam agenti de curatenie pentru hypermarket - Piatra Neamt. Atributii: - Efectuarea si asigurarea activitații de curațenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire. Oferim: - Conditii avantajoase de salarizare; - Bonuri de masa; - Plata ore suplimentare; - Bonusuri, - Contract de munca pe perioada nedeterminata. Daca ești o persoana responsabila și organizata, te așteptam în echipa noastra.
-
Angajez secretara si agenti in domeniul imobiliar. Pentru relații si detalii sunați la nr. de tel. sau la sediul Agenției situat pe str. Tineretului nr. 22-24, vis a vis de Parchetul de pe langă Judecatoria Roman, langă Liceul Sportiv Roman Vodă si Clinica(Cafeneaua Zireto). Va așteptăm cu drag
-
Angajam ,mecanici,tinichigii vopsitori si vulcanizatori pentru camioane,pe teritoriul Italiei. Oferim: - Salariu motivant,in functie de competente. - Transport asigurat,din romania pana in italia. - Cazare asigurata din partea noastra. - Oferim posibilitatea tinerilor fara experienta si dornici sa invete,formare la locul de munca (platita) Cerinte: - Experienta in domeniu,constituie un avantaj. - Permis de conducere categoria B (cine are C+E,CONSTITUIE AVANTAJ,DAR NU ESTE OBLIGATORIU) - Disponibilitate pentru interventii stradale H24. Va asteptam in echipa noastra,cu peste 5 service-uri pe tot teritoriul italiei,dotate cu aparatura de ultima generatie,pentru a fi munca cat mai usoara. Mai multe detalii,va asteptam la tel.
-
Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH! Publi2
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.