Anunțuri
Locuri de munca Neamt doar cu poze Disponibil din: 2021-03-28 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitia este in cadrul diviziei de utilaje Caterpillar. Zona pentru care recrutam poate fi in orasul mentionat sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Piatra Neamt Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electrica, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor Caterpillar (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau. P
-
Promovat
Alege sa faci ceva fantastic in fiecare zi ! IMOB SRL ( MOBILA BONTAS ) , Str. Dumbravei nr1a , Dumbrava Rosie , Neamt , 617185 angajeaza : - Operator Proiectare Vino in echipa noastra si vei beneficia : - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa + transport gratuit - Pachet salarial atractiv - Bonus pentru recomandarea noilor colegi - Training permanent - Posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes Cerinte : - Absolvent studii superioare tehnice - cunostinte operare PC , Autocad si eventual Solidworks - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru mobila, placerea de a lucra in fabrica - Lucru in echipa, initiativa, bun simt , atentie la detalii . Program 7-15 , de luni pana vineri inclusiv
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Compania: ASI INVEST PROJECT SRL Locație: Roman Descriere: ASI INVEST PROJECT SRL, o companie lider în domeniul construcțiilor, specializată în sisteme de învelitori și termosisteme, caută un Consultant Vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții potențiali și existenți în domeniul construcțiilor. Consultarea clienților cu privire la soluțiile noastre de învelitori și termosisteme, oferind recomandări și soluții personalizate.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale. Monitorizarea tendințelor pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor. Cerințe: Experiență anterioară de 1-3 ani în vânzări, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor similare. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie în plină expansiune, cu o echipă dedicată și dinamică. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională.Mediu de lucru stimulant și provocator, cu perspective de avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe de succes, vă invităm să aplicați pentru poziția de Consultant Vânzări la ASI INVEST PROJECT SRL.,trimiteți CV-ul actualizat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
AUTO DIN SRL - Lider al comertului online d anvelope si jante auto prin si angajeaza Webmaster pentru marketing online cu urmatoarele cerinte si atributii principale: - competente si experienta in Google Ads; - competente si experienta în tehnologii, SEO/SEM, marketing digital, afiliere, factori d clasificare și fundamentele marketingului motoarelor d căutare, publicitate online; - analiza si reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc; - ințelegere aprofundată a tacticilor, strategiilor și instrumentelor SEO, - cunoștințe despre analizele web și instrumente d monitorizare, - experiență în promovarea unei mărci folosind instrumentele specific canalelor d comunicare în social media că Facebook, Twitter,Youtube, Instagram, altele - abilitati de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si multitasking; - disponibilitate pentru cautarea si descoperirea de noi solutii pentru activitatea curenta; - atentie deosebita la detalii, organizare; - abilitati de comunicare, spirit de echipa; - domiciliul stabil in PIATRA NEAMT (jobul nu este remote, ci necesita prezenta fizica la biroul din P. Neamt). Responsabilitati: - optimizeaza SEO pentru site-urile firmei; - administreaza website corporate; - organizeaza si optimizeaza campanii de publicitate pe internet si in Google Ads; - analizeaza si face reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc; - optimizeaza ergonomia si navigarea utilizatorilor pe siteurile firmei; - selecteaza furnizorii de comunicare media si dezvolta relatia cu acestia; - integreaza continutul pe site-urile companiei si pe net; - configureaza instrumente de raportare, le analizeaza in mod regulat si propune planuri de actiune in functie de acestea; - configureaza functionalitatea de e-commerce si conduce eficienta economica a acesteia - participa la conceperea produselor de marketing și comunicare, la elaborarea comunicatelor de presa, a materialelor informative și de promovare, - asigura suport echipei de vanzari (oferte, cataloage, prezentari), - contribuie la gasirea de modalitati noi de promovare a produselor pe site-urile firmei, - participa la actualizarea bazelor de date cu produse pe care compania le comercializeaza, - participa la actualizarea site-ului/blogurilor firmei, la editarea și difuzarea newsletter-urilor tiparite și electronice, la popularea canalelor de social media cu multimedia, - participa la testarea paginilor web pentru a identifica posibilele nereguli i a le remedia, - identifica problemele nedescoperite prin reactia consumatorilor i corecteaza problemele sau le redirectioneaza la personalul potrivit pentru rezolvare, - raspunde de cresterea vizibilitatii brandului Auto Din si a brandului de site-uri si a produselor comercializate pe acestea,- intretine prezenta brandurilor firmei pe retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, Youtube etc. - se asigură că obi ctivele de marketing pe online și digital sunt îndeplinite, - monitorizează performanța campaniilor online și digital la nivel corporate și de brand în raport cu obiectivele stabilite la nivel de campanie și pregăteste propuneri de acțiuni corective, - gestionează activitățile desfășurate împreună cu agențiile de digital și online, media, content digital, cu privire la brand (briefing, planificare, implementare, urmărire, evaluare) și menține relația cu acestea pe tot parcursul desfășurării activităților respective, - propune și dezvolta noi metode de îmbunatățire a rezultatelor SEO (search engine optimization), SEM (search engine marketing) și a indicatorilor de media digitală (google, facebook și al întregului ecosistem de media digitală), - are rolul principal de a prezenta și de a inspira echipa managementul în privința trendurilor digitale care pot aduce un plus de valoare (propune solutii inovatoare in planul de marketing per brand). Descrierea companiei SC AUTO DIN SRL - Comert on-line de anvelope si jante auto, prin intermediul site-urilor: www.anveloshop.ro, www.anvelopemag.ro, www.auto-din.ro
-
Promovat
Alege sa faci ceva fantastic in fiecare zi ! IMOB SRL ( MOBILA BONTAS ) , Str. Dumbravei nr1a , Dumbrava Rosie , Neamt , 617185 angajeaza : - Operator Proiectare Vino in echipa noastra si vei beneficia : - Contract pe perioada nedeterminata - Tichete de masa + transport gratuit - Pachet salarial atractiv - Bonus pentru recomandarea noilor colegi - Training permanent - Posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes Cerinte : - Absolvent studii superioare tehnice - cunostinte operare PC , Autocad si eventual Solidworks - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru mobila, placerea de a lucra in fabrica - Lucru in echipa, initiativa, bun simt , atentie la detalii . Program 7-15 , de luni pana vineri inclusiv
-
Descrierea postului: Dezvoltare module software conform specificatiilor tehnice Codare, optimizare si rezolvare task-uri Propunere de soluţii tehnice, capacitati de analiza Cerinte: Experienta in dezvoltarea de aplicatii C#, .NET Cunostinte de proiectare a bazelor de date relationale, lucrul cu MS SQL Server Abilitati de comunicare orala si in scris, lucru in echipa, organizat Reprezinta un avantaj Experienta in proiecte economico-financiare Experienta termenelor limita in proiectele derulate Cursuri de specializare in domeniul IT Minim 2 ani in conducerea si implementarea de proiecte informatice Oferta (bonusuri, beneficii) Asigurare training pe tehnologii de ultima generatie Bonuri de masa Perspective de dezvoltare a unei cariere de succes Recunoasterea valorii profesionale prin: Bonusuri în funcţie de rezultate si atingerea obiectivelor. Plan de cariera pe care-l construim impreuna
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
Angajam ,mecanici,tinichigii vopsitori si vulcanizatori pentru camioane,pe teritoriul Italiei. Oferim: - Salariu motivant,in functie de competente. - Transport asigurat,din romania pana in italia. - Cazare asigurata din partea noastra. - Oferim posibilitatea tinerilor fara experienta si dornici sa invete,formare la locul de munca (platita) Cerinte: - Experienta in domeniu,constituie un avantaj. - Permis de conducere categoria B (cine are C+E,CONSTITUIE AVANTAJ,DAR NU ESTE OBLIGATORIU) - Disponibilitate pentru interventii stradale H24. Va asteptam in echipa noastra,cu peste 5 service-uri pe tot teritoriul italiei,dotate cu aparatura de ultima generatie,pentru a fi munca cat mai usoara. Mai multe detalii,va asteptam la tel.
-
Restaurant "La Flamma" Piatra Neamț ANGAJEAZĂ OSPĂTAR CU EXPERIENȚĂ Candidatul ideal: - Persoana comunicativa, flexibila, agreabilă, energică, responsabila, cu orientare și deschidere către client, cu spirit de echipa, zâmbitoare si cu o atitudine pozitivă. Beneficii: un loc de muncă stabil , program flexibil, condiții de muncă în ambient plăcut , salariu atractiv plus tips. relații la telefon:
-
KRM PROD - CENTRUL DE ACOPERIȘURI ȘI GARDURI METALICE angajează agent de vanzări pentru zona Târgu Neamț Vă asteptăm in echipa noastră, dacă: - percepeți jobul nostru ca pe un proiect pe termen lung; - aveți abilități de vanzare si negociere; - sunteți dispus să vă deplasați la locațiile proiectelor clienților, pentru a prezenta gama noastră de produse; - aveți permis de conducere categoria B. - Sunteți o persoană care invață repede și respectă reguli; - experiența în cunoașterea materialelor de construcții constituie avantaj; Descrierea postului : - identificarea clienților, persoane fizice sau constructori; - menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, clienți finali) - promovarea si vanzarea sistemelor de acoperișuri și a gardurilor metalice - prezentarea ofertelor tehnice si comerciale; - negocierea si semnarea contractelor de vanzare; - realizarea obiectivelor de vanzări stabilite pentru zona alocată ; Pentru munca pe care o prestezi in cadrul companiei noastre îți oferim: - venit lunar între 3000 și 7000 RON (salariu de bază fix + bonusuri din vanzări + tichete de masă) - traininguri de formare profesională - mașină de serviciu - laptop - prime de sarbatori CV-urile se pot trimite la adresa de mail sau la număr de whatsapp Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.
-
Promovat
Compania: ASI INVEST PROJECT SRL Locație: Roman Descriere: ASI INVEST PROJECT SRL, o companie lider în domeniul construcțiilor, specializată în sisteme de învelitori și termosisteme, caută un Consultant Vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții potențiali și existenți în domeniul construcțiilor. Consultarea clienților cu privire la soluțiile noastre de învelitori și termosisteme, oferind recomandări și soluții personalizate.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale. Monitorizarea tendințelor pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor. Cerințe: Experiență anterioară de 1-3 ani în vânzări, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor similare. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie în plină expansiune, cu o echipă dedicată și dinamică. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională.Mediu de lucru stimulant și provocator, cu perspective de avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe de succes, vă invităm să aplicați pentru poziția de Consultant Vânzări la ASI INVEST PROJECT SRL.,trimiteți CV-ul actualizat.
-
Grupul de firme Royal Group, angajează contabil. Se caută: - persoane care au studii și experienta in domeniu - tineri absolvenți ai studiilor în domeniu contabilitate și doresc sa urmeze o carieră în contabilitate. Posibilități de avansare în firma.
-
Grupul de firme Royal Group angajează personal pentru relații clienți, recepție clienți. Se cauta tânăr tânără cu aspect fizic plăcut, capacitate de comunicare și relaționare dezvoltată, studii juridice sau economice, cunoscator a unei limbi de circulație internațională. Posibilitate de avansare pe segmentul contabilitate și audit.
-
Firmă cu sediul in Suceava angajeaza sofer cat B pentru comunitate Dispecerat propriu Stagiu de lucru 40 - 50 zile extern cu 7-15 zile acasa Masina echipata pentru comunitate Permis conducere categoria B minim 2-3 ani Experienta in domeniu similara constituie avantaj Salarizare in functie de experienta ( 1650 - 2000 euro ) Nu raspundem la mesaje , pentru cei interesati va rugam sunati !
-
Angajez instructor auto si profesor de legislatie rutiera sau persoana in vederea autorizarii
-
Meseriaș in constuctii efectuez lucrări de renovare , tencuială,glet,sape,gresie și faianță etc la preturi avantajoase și de bună calitate.
-
EPLUS SMART ENERGY S.A. angajeaza personal citire contoare energie electrica , urban si rural. Domiciuliul în oraș și în zona limitorfa a orașului Târgu Neamt. Zona de activitate orașul Tg.Neamț și zona rurală. Vei identifica si vei citi contoarele de energie electrica de pe zona alocata, in termenul stabilit. Conditii avantajoase. Program de lucru flexibil, bonusuri de performanta, decontare partiala :concediu; Tichete de masa; Permis conducere cat.B. Masina serviciu. Tichete cadou; Echipament de lucru. Esti sociabil,organizat si lucrezi bine in echipa? Tel: , de luni pana vineri , intre orele : 8-16.
-
Suntem în căutarea unor oameni harnici și dedicați pentru a se alătura echipei noastre de construcții. Dacă ești pasionat de munca în construcții și îți place să lucrezi într-un mediu prietenos și dinamic, te invităm să aplici! Ce căutăm: Muncitori cu experiență în construcții (dar suntem deschiși și către cei aflați la început de drum). Persoane motivate, responsabile și dornice să învețe. Abilități de lucru în echipă și comunicare bună. Ce oferim: Un mediu de lucru plăcut și colegi prietenoși. Oportunități de dezvoltare și creștere profesională. Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare. Proiecte interesante și diverse.
-
Anunț de Angajare Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Constructor Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL caută un inginer constructor talentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în domeniul construcțiilor și va fi pasionat de inovație și excelență în proiectare și construcție. Responsabilități: Participarea activă la elaborarea și implementarea planurilor de construcție. Supravegherea și coordonarea lucrărilor de construcție pe șantier. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță. Colaborarea strânsă cu arhitecții și alte echipe implicate în proiecte. Gestionarea resurselor și a bugetelor alocate proiectelor. Cerințe: Diplomă în domeniul ingineriei construcțiilor . Experiență anterioară relevantă în domeniul construcțiilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare și construcție. Abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Atestat de proiectare și sau execuție lucrări de construcții constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat .
-
Responsabilități: Înregistrarea și verificarea documentelor contabile. Gestionarea registrului de casă și a operațiunilor bancare. Întocmirea balanței de verificare și a situațiilor financiare periodice. Calculul și evidența salariilor. Colaborarea cu echipa de management pentru întocmirea rapoartelor financiare. Respectarea legislației fiscale și contabile în vigoare. Cerințe: Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil. Experiență de lucru de 2-5 ani în contabilitate. Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă. Experiență în utilizarea programelor de contabilitate precum Saga, Smart Bill sau Nexus etc. Atenție la detalii și abilități excelente de organizare. Abilități bune de comunicare și lucru în echipă. Ce Oferim: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabil, te invităm să te alături echipei noastre !
-
Promovat
Angăjam soferi comunitate cat C+E Experienta minima 1 an. Salarizare diurna externă si salar in tara intre minim 3200 si 4000 pe luna in functie de tipul de munca si performante. Disponibilitate de lucru în comunitate 6 cu 2 sau alte variante stabilite de comun acord. Transport gratuit din Romania pana la camion cu microbuzele firmei. De preferinta din jud Neamt, Bacau, Hargjhita, Suceava, Botosani, Iasi, Vaslui, Constanta, Braila, Tulcea, Galati, Vrancea Telefon: . De luni pana vineri intre orele 10:00--16:00.
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitia este in cadrul diviziei de utilaje Caterpillar. Zona pentru care recrutam poate fi in orasul mentionat sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Piatra Neamt Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electrica, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor Caterpillar (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau. P