Anunțuri
Locuri de munca Prahova doar cu poze Companii Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitati: - Utilizeaza echipamentul conform prescriptiilor tehnice si a instructiunilor primite - Foloseste echipamentul individual de lucru si de protectie - Efectueaza activitati de manipulare manuala a bunurilor - Manipuleaza marfurile in cadrul depozitului - Efectueaza operatiuni de sortare Beneficii: SALARIU NET: 2700 RON Tichete masa de 30 RON zi Bonus Paste si Craciun Contract pe perioada nedeterminata. Program de lucru 12 24 Transport asigurat din Ploiesti
-
Promovat
ErpaHR recruteaza pentru clientul sau din Aricestii Rahtivani, unul dintre cei mai mari producatori de ambalaje din plastic, Operator masinist si Ajutor Manipulant Responsabilitati: - Manevrarea aparatelor semi-automate; - Asigurarea reglajelor corecte in vederea imprimarii; - Asigurarea si verificarea stocului de cerneala; - Verificarea calitatii produsului finiat tehnic si vizual; - Masurarea si reglarea solutiilor specifice imprimarii; - Pregatirea placilor si matritelor pentru imprimat; - Reglarea aparatului de incarcat si descarcat folie plastic; - Anuntarea eventualelor defecte aparute in procesul de fabricatie; - Respectarea regulamentului interior; Cerinte: - Experienta in mediul de lucru industrial; - Domiciliat in zona Ploiesti-ului; - Atentie la detalii in manuirea oparatelor semi-automate; - Spirit de echipa; - Atitudine profesionista. Beneficii: - Salariu incepand cu 2800 lei NET si negociat in functie de experienta; - Tichete de masa de 30 lei zi lucrata; - 25 de zile de concediu pe an; - Decont combustibil de maxim 400 lei luna; - Program L-V in 3 schimburi de cate 8 ore. Pentru angajarea imediata, va rog sunati la: 0764 596 029
-
Promovat
Bucatar Ajutor bucatar in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si bucatar ajutor bucatar in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Bucatar Ajutor bucata CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la <span><a class="showNumber" data-tel="0721">07 arata numarul</a></span> 275 501.
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de transport distributie marfa angajeaza soferi cat. C pentru distributie marfa la magazine din Ploiesti_Prahova. Descrierea Job-ului: - Distributie: distribuirea marfurilor pe rastele din depozit catre magazine conform unei planificari si la temperatura controlata. Cerinte: -Permis cat. C -Atestat marfa , card tahografic, - seriozitate la program - atentie deosebita la manevrarea autocamioanelor in jurul magazinelor - atentie la documentele ce insotesc marfa numarul de rastele ce trebuiesc livrate catre magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa.
-
Companie de distributie marfa catre magazine din Ploiesti-Prahova, angajeaza manipulant ajutor pe autoutilitara Desctrierea Job-ului: -incarcare autoutilitara la depozit si descarcarea la magazine impreuna cu conducatorul auto. -preluarea rastelelor cu marfa din depozit -preluarea rastelelor retur din magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa
-
Angajam instalator HVAC frigotehnist cu experienta S.C. ALEMITECH SERV S.R.L. angajam - Instalator HVAC frigotehnist cu experienta , instalator aer conditionat, muncitor necalificat Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Pregateste documentatia tehnica specifica licitatiilor; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Asigurare medicala; Prime de sarbatori; Cursuri de formare profesionala; Bonusuri de performanta; Program de lucru 8 ore zi de luni pana vineri; Salariu NET frigotehnist incepand de la 5000lei si poate creste in functie de performante. Salariu NET instalator aer conditionat incepand de la 4500 si poate creste in functie de performante. Salariu NET muncitor necalificat incepand de la 3500 si poate creste in functie de performante.
-
Buna ziua, SLB* angajeaza pentru baza Cameron Romania din Aricestii Rahtivani, specializata in productia de echipament petrolier. Beneficii: Companie stabila, in continua dezvoltare; Compensatie motivanta; Posibilitati de dezvoltare profesionala si crestere salariala; Tichete de masă; Prime de Paşte şi Crăciun; Decont pentru transportul de la domiciliu la locul de muncă sau asigurat de către Companie; Abonament servicii medicale; Asigurare de viata; 24 de zile de concediu pe an; 1 pana la 7 zile libere suplimentare platite pentru recuperare fizica pe an, in functie de vechimea in munca; Beneficii nastere infiere copii; Beneficii pensionare; Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil si ai o experienta tehnica, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail: sau la nr. de telefon . SLB este un angajator care ofera sanse egale de angajare. Candidatii calificati sunt luati in considerare fara a se tine cont de rasa, culoare, religie, gen, orientare sexuala, identitate de gen, nationalitate, varsta, dizabilitati sau alte caracteristici protejate si reglementate prin lege.
-
Job Title: Civil Electrician Job Summary: As a Civil Electrician, your primary responsibility is to install, maintain, and repair electrical systems in civil engineering projects, including buildings, infrastructure, and construction sites. You play a crucial role in ensuring the safe and efficient operation of electrical equipment and systems within various civil engineering projects. Key Responsibilities: 1. Installation: Install electrical wiring, conduits, fixtures, and other electrical components in new construction projects according to blueprints, electrical codes, and project specifications. 2. Maintenance: Perform routine maintenance on electrical systems to ensure they are operating efficiently and in compliance with safety standards and regulations. 3. Repair: Troubleshoot electrical issues, such as power outages, faulty wiring, or malfunctioning equipment, and repair or replace defective components as needed. 4. Testing: Conduct tests and inspections of electrical systems to identify potential problems, ensure proper functioning, and verify compliance with safety standards. 5. Safety Compliance: Adhere to all safety protocols and regulations while working with electrical systems, equipment, and tools to prevent accidents, injuries, and electrical hazards. 6. Collaboration: Coordinate with other construction professionals, including architects, engineers, and contractors, to ensure the seamless integration of electrical systems with other building components. 7. Documentation: Maintain accurate records of work performed, including installation plans, maintenance logs, repair reports, and equipment specifications, for future reference and reporting. 8. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing any electrical-related concerns or inquiries from clients, tenants, or building occupants. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Completion of an electrical apprenticeship program or vocational training in electrical systems is highly desirable. 2. Experience: Previous experience as an electrician, particularly in civil engineering or construction projects, is preferred. 3. Licensing Certification: Valid electrician's license or certification as required by local regulations. Knowledge of relevant electrical codes and regulations is essential. 4. Technical Skills: Proficiency in reading electrical blueprints, diagrams, and schematics. Experience using a variety of electrical tools and equipment for installation, maintenance, and repair tasks. 5. Problem-Solving: Strong problem-solving skills to diagnose electrical issues and implement effective solutions in a timely manner. 6. Physical Stamina: Must be able to perform physically demanding tasks, including lifting heavy equipment, working in confined spaces, and standing or kneeling for extended periods. 7. Communication: Excellent communication skills to interact professionally with clients, coworkers, and other stakeholders, including the ability to convey technical information clearly and accurately. Working Conditions: Work environment may include exposure to noise, extreme temperatures, confined spaces, and hazardous materials. May require working at heights, in awkward positions, or in challenging conditions typical of construction sites. Must adhere to strict safety protocols and wear appropriate personal protective equipment (PPE) at all times. This job description provides a general overview of the responsibilities and qualifications for a Civil Electrician and may vary based on the specific requirements of the employer or project
-
Job Title: Installer Job Summary: The installer is responsible for the proper installation, maintenance, and repair of various equipment, systems, or products according to specifications and safety standards. Key Responsibilities: 1. Installation: Install equipment, systems, or products at customer locations or designated sites, following blueprints, diagrams, or other specifications. 2. Maintenance: Perform routine maintenance and inspections on installed equipment to ensure proper functioning and longevity. 3. Repair: Troubleshoot and repair any issues with installed equipment or systems, including replacing parts, fixing connections, or adjusting settings. 4. Testing: Conduct tests and diagnostics on installed systems to ensure they meet performance standards and customer requirements. 5. Documentation: Maintain accurate records of installations, maintenance tasks, repairs, and any other relevant information. 6. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing any concerns or questions from customers regarding installations or repairs. 7. Safety: Adhere to all safety protocols and regulations while performing installations, maintenance, or repairs to prevent accidents or injuries. 8. Training: Stay updated on new technologies, techniques, and equipment relevant to the job through ongoing training and professional development. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Additional technical training or certification may be required depending on the specific industry. 2. Experience: Previous experience in a similar role preferred, with demonstrated knowledge of installation procedures and techniques. 3. Technical Skills: Proficiency in using hand and power tools, reading blueprints or diagrams, and understanding technical specifications. 4. Communication: Strong communication skills to interact effectively with customers, team members, and other stakeholders. 5. Problem-Solving: Ability to troubleshoot issues and find solutions quickly and efficiently. 6. Physical Stamina: Must be able to lift heavy objects, work in various weather conditions, and stand or kneel for extended periods. 7. Attention to Detail: Keen attention to detail to ensure accurate installation and maintenance of equipment or systems. Working Conditions: Installers may work indoors or outdoors, depending on the nature of the job. May be required to work in tight spaces, at heights, or in challenging environments. Flexible hours may be necessary to accommodate customer schedules or project deadlines. This job description is a general guideline and may vary depending on the specific requirements of the employer or industry.
-
Plumber Job Summary: As a plumber, you will be responsible for installing, repairing, and maintaining plumbing systems and fixtures in residential, commercial, and industrial settings. Your role is crucial in ensuring the proper functioning of water supply, drainage, and sewage systems to meet the needs of clients and ensure compliance with plumbing codes and regulations. Key Responsibilities: 1. Installation: Install and assemble plumbing systems, including pipes, fittings, fixtures, and appliances, according to blueprints, building codes, and specifications. 2. Repair and Maintenance: Diagnose and repair plumbing issues, such as leaks, clogs, and faulty fixtures, using appropriate tools and techniques. Perform routine maintenance to ensure the efficient operation of plumbing systems. 3. Pipefitting: Cut, thread, bend, and weld pipes as necessary to connect plumbing systems and components, ensuring proper alignment and tight seals. 4. Fixture Installation: Install and repair fixtures such as sinks, faucets, toilets, showers, and water heaters, ensuring proper function and alignment. 5. Drainage Systems: Install, repair, and maintain drainage systems, including sewer lines, storm drains, and septic tanks, to ensure proper wastewater disposal and prevent backups or flooding. 6. Testing and Inspection: Conduct tests and inspections of plumbing systems to identify leaks, blockages, or other issues, and make recommendations for repairs or upgrades as needed. 7. Compliance: Ensure compliance with all relevant plumbing codes, regulations, and safety standards while performing installation, repair, and maintenance tasks. 8. Customer Service: Provide excellent customer service by addressing clients' plumbing concerns, answering questions, and explaining repair or installation processes. Qualifications: 1. Education: High school diploma or equivalent. Completion of a plumbing apprenticeship program or vocational training in plumbing is preferred. 2. Experience: Previous experience as a plumber or in a related field is beneficial. Familiarity with plumbing systems, tools, and techniques is essential. 3. Licensing Certification: Valid plumber's license or certification as required by local regulations. Knowledge of relevant plumbing codes and regulations is necessary. 4. Technical Skills: Proficiency in using plumbing tools and equipment, reading blueprints and schematics, and understanding plumbing principles and materials. 5. Problem-Solving: Strong problem-solving skills to diagnose plumbing issues and implement effective solutions in a timely manner. 6. Physical Stamina: Must be able to perform physically demanding tasks, including lifting heavy objects, working in confined spaces, and standing or kneeling for extended periods. 7. Communication: Good communication skills to interact professionally with clients, coworkers, and other stakeholders, including the ability to explain technical concepts to non-experts. Working Conditions: Work environment may include exposure to various weather conditions, cramped spaces, and potentially hazardous materials. May require working evenings, weekends, or on-call shifts to respond to emergencies or meet client needs. Must adhere to proper safety protocols and wear appropriate personal protective equipment (PPE) while on the job. This job description provides a general overview of the responsibilities and qualifications for a plumber and may vary based on the specific requirements of the employer or industry.
-
Cautam terapeut remodelare corporala pentru salonul nostru din Ploiesti, Bia Sun Studio. Ne dorim o persoana pasionata de industria de infrumusetare, care sa_si doreasca sa faca parte dintr-o echipa in care sa invete lucruri noi si sa impartaseasca din cunoasterea ei. O persoana deschisa, empatica, dornica sa evolueze si care iubeste oamenii si meseria pe care si-a ales-o. Se lucreaza cu aparate performante de remodelare corporala si estetica faciala, epilare laser, masaj. Se va face training pe aparate. Se ofera salariu fix+procent din serviciile efectuate.
-
Compania noastră caută un Declarant Vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vamă. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu toate reglementările vamale. Ce vei face: Întocmi documentele necesare pentru import-export Asigurați-vă că toate documentele sunt conforme cu reglementările vamale Comunicați cu autoritățile vamale și cu clienții noștri pentru a asigura o procedura rapidă și eficientă Monitorizați și actualizați sistemele noastre de urmărire a importurilor și exporturilor Lucrați îndeaproape cu departamentele de vânzări și achiziții pentru a asigura o livrare fără probleme a mărfurilor Ce căutăm: Experiență anterioară într-un rol similar de declarant vamal Cunoștințe solide despre reglementările vamale și procedurile de import-export Abilități excelente de comunicare Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte Abilități bune de organizare și atenție la detalii Ce oferim: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și provocator Posibilitatea de a lucra cu clienți și parteneri internaționali Salariu competitiv și beneficii atractive Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră la Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră!
-
Dragilor, echipa Miss Grill se mărește așa că dați de veste cunoscuților pasionați de bucătărie, de ideea de live cooking, îndemanatici și plini de energie, amabili si mereu zambitorI, sa ne contacteze până cel târziu in 15.03.2024 pentru a programa un interviu. Suntem în căutarea unui coleg colege - ajutor bucătar - pentru a completa echipa și a face față atat evenimentelor Street Food la care participăm cu Food Truck-ul Miss Grill, dar și in locatia fixa pe care o avem in Piata Artizante din Paulestii Noi, Prahova. Dacă ai pregătirea necesară și esti dornic de o provocare, contacteaza-ne pentru a programa un interviu pana cel tarziu in 15.03.2024 Pregătire și experiență: *studii medii - reprezintă un avantaj însă postul este deschis si pentru studenți sau persoane aflate în curs de formare *diplomă de calificare în domeniu (Bucătar Gastronomie) - reprezintă un avantaj *vechimea în specialitate: min. 1 an *rigurozitate în ceea ce privește regulile de igienă în alimentația publică; *spirit de echipa, ordonat și disciplinat; *atitudine orientată către client, politețe, abilități bune de comunicare, *persoană energică și amabilă; *atenție la detalii, rezistență în situații generatoare de stres și aptitudini de planificare și utilizare eficientă a timpului de lucru; *atitudine pozitivă și conciliată în relațiile cu clienții și colegii; *disponibilitate de a lucra în ture; *carnet auto categoria B - reprezintă un avantaj *disponibilitate de deplasare în cazul în care contractăm evenimente private sau participăm la festivaluri. Beneficii: în funcție de experiență si nivelul de implicare agreat, beneficiile vor fi negociate în cadrul interviului.