Anunțuri
Locuri de munca Prahova doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-11-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Alex +40 766 654 043 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare în cadrul mai multor fabrici din jud. Prahova, suntem în căutare de Conducator auto transport rutier marfa (TIR cu prelată). Locatie punct de lucru: Ploiesti. Descrierea activităților: Încarcă, transportă și descarcă marfă conform documentelor; Transportă marfă în cele mai bune condiții pentru a evita deteriorarea acesteia (Răspunde de integritatea mărfii pe întreaga durată a transportului); Urmărește ștampilarea și semnarea documentelor. Detalii suplimentare: Carnet conducere categoria B, C, E; Atestat șofer profesionist marfă valabil (C, E) Card pentru tahograf digital valabil Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Ore suplimentare plătite conform legii; Bonus pentru recomandare colegi; Tichete de masă în valoare de 35 lei tichet; Tichete cadou de Crăciun, Paște, Ziua copilului Program de lucru intr-un schimb. Profil: Experiență anterioară pe post similar de minim 2 ani; Capacitate de adaptare în diverse situații; Seriozitate; O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări Disponibilitate la program prelungit. Descrierea companiei Verdum Romania oferă servicii integrate de management al deșeurilor, de la organizarea fluxurilor pentru colectarea deșeurilor din producție, organizarea procesului de colectare până la identificarea soluțiilor de reciclare, tratare și valorificare în scopul de a oferi clienților cele mai bune rezultate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Suntem INSPET S.A. și vrem să fii parte din echipa noastră! Aplică acum dacă ai 1. Experiență anterioară în domeniul electric, cu o atenție deosebită la instalații electrice rezidențiale și sau comerciale. 2. Absolvent al unei școli de electricieni sau deținerea unei calificări echivalente. 3. Autorizație valabilă emisă de ANRE pentru exercitarea activităților specifice. 4. Cunoștințe solide despre normele și regulamentele de siguranță în domeniul electric. 5. Capacitatea de a citi și interpreta scheme electrice. 6. Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în mod independent. 7. Aptitudini excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Responsabilități: 1. Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice în conformitate cu normele și standardele aplicabile. 2. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice într-un mod eficient și profesional. 3. Verificarea și asigurarea conformității cu reglementările locale și naționale în domeniul electric. 4. Colaborarea cu colegii de echipă pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. 5. Furnizarea de asistență tehnică și consiliere clienților în legătură cu problemele electrice. Ce îți oferim? 1.Un mediu profesionist în care îți poți perfecționa experiența de lucru alături de cei mai buni profesioniști și mentori din domeniul infrastructurii energetice 2. cOportunități de dezvoltare și avansare în cadrul INSPET S.A. 3. Salariu competitiv si bonusuri corelate cu performanța 4. Program de lucru full-time, contract de muncă
-
Atelier specializat pe mobila la comanda angajam tamplar montator mobilier. Atelierul se afla in zona garii de Nord, Ploiesti. Program de lucru de 8 ore zi 8.30-17.
-
Cautam muncitori calificati si necalificati pentru finisaje interioare (placare gresie faianta) -.persoane serioase, responsabile, pricepute, care ştiu meserie sau sunt dornice să înveţe meserie. Calificarea şi experienţa reprezintă un avantaj. Program de lucru 08.00-17.00 cu pauza de masa 1 ora. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la telefon.
-
Societate de pază din București cu activitate pe teritoriul național angajăm agenți cu sau fără atestat pentru serviciul de gardare trenuri. Salariul începe de la 3000 lei net. Se asigură angajare cu toate formele legale. Se acordă diurnă 50 lei pe zi. Se decontează toate cheltuielile de transport.
-
Mecanic auto Ploiesti - reprezentanta service pentru Audi, VW, Skoda Esti pasionat de domeniul auto? Cautam o persoana ce are cunostinte aprofundate de mecanica auto, cu abilitati de a lucra individual, dar si in echipa si ce detine permis auto categoria B. Descriere activitate: - Stabileste diagnosticul si necesarul de piese de schimb; - Completeaza documentele conform interventiilor efectuate la autovehicul; - Realizeaza reparatiile necesare mijloacelor auto; - Raspunde de calitatea lucrarilor executate si efectuarea acestora in timp; - Preda autoturismul catre receptive service, insotit de comanda de lucru completata; Beneficii: - Pachet salarial in functie de aptitudini; - Tichete de masa (in valoare de 40 lei zi lucratoare); - Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun); - Zi libera de ziua de nastere; - Reparatii masini personale in unitatile service RADACINI tarif angajati
-
Angajam personal pentru activitati de curatenie in Ploiesti, cu norma partiala de 4 ore pe zi. Oferim contract de munca. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne sunati la numarul de telefon:
-
Angajam Tehnician de Mentenanta in jud. Prahova. Domeniul de activitate: Instalatii electrice Sanitare Amenajari usoare Carnet de conducere categoria B. Tehnicienii nostri au ca responsabilitati zilnice urmatoarele: Preluarea comenzilor de la sediul firmei Achizitia de materiale necesare fiecarei interventii Realizarea lucrarilor de reparatii. Oferim un mediu de munca placut si organizat. Beneficii: Salariu in tendintele pietei; Tichete de masa Bonusuri lunare de performanta ; Abonament servicii medicale; Masina de serviciu; contact: https: mtehnic.ro
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Angajam personal vanzari tamplarie pvc si aluminiu. Cerinte: *Experienta in vanzari. *Abilitati de comunicare si negociere. *Experienta in domeniu constituie un avanataj. *Cunostinte tehnice minime. Beneficii: *Salariu de la 5000 lei net. *Comision din vanzari. *Portofoliu administrare clienti. *Decontare cheltuieli transport. *Bonusuri si prime periodice. tel.
-
Candidatul Ideal -Experienta anterioara (alimentatie publica vanzari) -Experienta anterioara in coordonarea unei echipe -Studii medii finalizate -Excelente abilitati de comunicare, organizare, coordonare -Orientare catre rezultate, atitudine proactiva, flexibilitate -Responsabilitate si corectitudine -Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional -Capacitatea de a se adapta unui nou mediu de lucru Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale: -Atribuirea sarcinilor si organizarea activitatilor angajatilor din cadrul punctului de lucru -Implicarea in mod direct in activitatea punctului de lucru -Acordarea suportului tau echipei in indeplinirea sarcinilor -Respectarea termenelor limita pentru raportari, comenzi furnizori, etc -Receptionarea materiilor prime si raspunderea pentru stocul punctului de lucru -Efectuarea registrelor de casa si monetarul caselor de marcat -Asigurarea ca sunt respectate standardele de calitate si regulile interne de functionare ale punctului de lucru -Motivarea echipei reprezentand cultura si valorile organizatiei -Interactiunea directa cu toate departamentele companiei pentru solutionarea oricaror neclaritati sau deficiente Care sunt beneficiile pe care ti le putem oferi: -Posibilitate de promovare -Salariu motivant -Mediu de lucru dinamic Descrierea companiei Suntem o companie cu capital 100% românesc și gestionăm, la nivel național, o rețea în continuă expansiune, care acum numără circa 150 de unități de vânzare, toate în regim propriu. Cu ambiție, perseverență și seriozitate am reușit, în 13 ani de activitate, să câștigăm încrederea și aprecierea clienților noștri, devenind locul preferat pentru o gustare rapidă și, mai mult decât atât, un model operațional care a inspirat si alti antreprenori, contribuind astfel la formarea și consolidarea unui întreg segment de piață. Avem, așadar, atitudinea și anvergura unui lider, avem resursele de a inova, la nivel de produs și servicii, dar ne păstrăm valorile cu care am pornit la drum: respectul pentru tradiții și onestitatea. Este o misiune pe care ne-o asumăm zi de zi, în tot ce facem, și este cu atât mai provocatoare cu cât ne străduim ca toți angajații noștri să și-o asume. LUCA înseamnă un mediu de lucru dinamic, entuziasm, curiozitatea de a cerceta, deschiderea de a testa și efortul susținut de a oferi clienților produse cu gust, preparate atent, servite prompt, în locații care să le fie cât mai aproape. Și facem asta zilnic, pentru milioane de oameni care vin pentru ceva bun și o cafea. Poate te numeri printre ei iar acum ai oportunitatea de a vedea, din interior, cât este de greu. Dar vei vedea și cât este de frumos. Și vei fi mândru. Fii parte din povestea LUCA, vino alături de noi!
-
Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.
-
Candidatul ideal: Studii medii Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu Cunoștințe de operare PC Abilități tehnice Disponibilitate de deplasare ocazionala la sonda pe teritoriul Romaniei(transport, cazare, diurnă) Responsabilitati: Vei fi responsabil de pregatirea prin polizare a echipamentelor ce trebuie inspectate Degresarea suprafețelor ce vor fi examinate Executarea unor operațiuni auxiliare necesare evaluării controlului nedistructiv (NDT) Asteptam cv-ul tau la adresa de mail sau contacteaza-ne la numarul din anunt! , Ploiesti, Str. Maramures, nr 12, et 1, cam. 1-61
-
În cadrul depozitului logistic Kaufland din Ploiești, Șos. Ploiești - Târgoviște, DN 72, km 8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 090 504 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual pe palet sacii, lădițele, baxurile, cutiile, mărfurile din zonele alocate Îți poți desfășura activitatea la departamentul mărfuri alimentare-nealimentare, fructe și legume + 9 + 12 sau produse proaspete -1 -2 Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Hotel Tiara din Ploiesti angajeaza camerista cu experienta si ospatarita pentru micul dejun
-
Angajam Sudori TIG WIG CERINTE: - studii minime - experienta minimum 1 an - curs de calificare-sudor - sudura teava otel-carbon inox BENEFICII: - pachet salarial 3500 RON - 7500 RON net, in functie de experienta - contract pe perioada nedeterminata - transport asigurat LACATUS MECANIC: CERINTE: - cunoastere interpretare desen tehnic, scheme izometrice - experienta in montajul echipamentelor industriale - experienta minimum 1 an pe o pozitie similara - permis de conducere cat. B constituie un avantaj BENEFICII: - pachet salarial 3500 RON - 7500 RON net, in functie de experienta - contract pe perioada nedeterminata - transport asigurat
-
Angajam pentru Germania (Stuttgart) - Sudori TIG - 4.000 euro luna net; - Lacatus Tubulator - 3800 euro luna net; - Lacatus Polizator - 3500 euro luna net; - Helper - 3000 euro luna net; SE ASIGURA: - cazare (doi oameni in camera, paturi separate) in conditii foarte bune; - transport la de la locul de munca; - transport din in Romania - ture de lucru: 2 luni in Germania - 1 saptamana Romania - alocatie hrana: 10 euro zi persoana - contract de munca pe perioada nedeterminata ATENTIE!!!! Sudorii trebuie sa fie autorizati EN pentru WIG TIG, Otel Carbon si Otel Inox ( 304L si 316L); Toti sudorii vor sustine proba de lucru la clientul final (costurile sunt suportate de angajator). Pentru detalii ne puteti contacta la numarul din anunt!
-
Angajam vanzator, ajutor PATISER Adresa: Campina, Str. Petrolistului, Nr. 1 (langa autogara) Asteptam cu drag CV ul dvs. in format fizic sau pe whatsapp (poate fi trimis sub forma de mesaj) POSTURI DISPONIBILE !!!
-
-
Sc Iany Service Srl din Ploiesti,Str Gageni nr 67-69,Prahova,angajeaza mecanic auto cu experienta.Se ofera salariu atractiv si program de lucru de 8 ore,sambata-duminica liber.Pentru informatii suplimentare,va asteptam la sediul firmei sau va rugam sunati la .