Oferte locuri de munca Prahova • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal calificat sau necalificat pentru proiecte in Belgia. Se asigura transport si cazare. Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
SC MOXYROM AUTOTRANS SRL angajeaza conducator auto categ. C+E, din Ploiesti sau imprejurimi ( judetul Prahova), pentru camion cu prelata. Cursele sunt pe teritoriul Romaniei, de luni pana vineri, in program, weekend-ul acasa. Salariul incepe de la 7000 LEI fix + bonus per km la peste 8000 km luna. Pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon .
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Angajam Agenti Securitate pentru casino Ploiesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru de noapte 19:00-07:00 si 12 24-12 48 Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon:0728683074
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CAUTAM COLEGI NOI Pentru postul de SOFER DISTRIBUTIE ,permis categoria B Despre noi La VOIPAN se regasesc sub același acoperiș, pasiunea pentru produse de calitate si o gama diversificata de produse din brutarie, patiserie, cofetarie si fursecuri. Profilul noului nostru coleg : Experiență în livrare,organizare si promovare produse. Deținerea unui permis de conducere categoria B Aptitudini de comunicare, atenție concentrată și rezistență la stres Abilită i de a lucra în echipă, organizat și responsabil Atitudine proactivă și pozitivă BENEFICII ACORDATE : -Salariu motivant -Sistem de bonusare motivant in functie de vanzarea lunara -Libere acordate,concediu de odihna. -Prime de sarbatori -Transport asigurat . Alătură-te unei echipe dinamice unde vei lucra în strânsă colaborare cu partenerii și colegii. Asteptam CV urile la adresa
-
Descrierea postului: Realizarea operatiei de sudura a pieselor de otel, otel inox si aluminiu; Debitarea cu polizorul efectuată în prealabil sudurii; Înțelegerea schiței de sudură; Polizare și șanfrenare. Experiente pentru sudura în argon TIG/WIG; Experiență minim 2 ani în execuția operațiilor de sudură ale echipamentelor industriale, a structurilor și subansamblelor metalice; Disponibilitate pentru deplasare in tara si extern, in functie de proiecte; Cunostinte de limba engleza constituie avantaj; Necesitatea flexibilitatii de a lucra pe proiecte de relocare si de a se adapta la mediul de lucru, la programul de lucru, la echipa cu care lucreaza pe proiect in functie de cerintele lucrarii, care pot varia de la partea mecanica/ logistica/ electrica; Permis de conducere auto (min. categoria B) poate constitui un avantaj; Abilitatea de a lucra la inaltime (ocazional).
-
Firma de construcții cauta instalatori sanitari,electrice și gaze . Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul afișat.
-
Angajam montatori învelitori acoperisuri cu cunoștințe tehnice minime in domeniul tinichigerie și sau dulgheriei. Salariul intre 3300-5000RON. Rugam seriozitate!
-
CERINTE - Studii medii , de preferat in domeniu tehnic - Experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale ( masini automate ) DESCRIERE JOB - Executa lucrari de intretinere si reparatii a utilajelor existente pe liniile de productie - Verifica starea tehnica a utilajelor si instalatiilor - Efectueaza reparatiile necesare pentru buna fucntionare a utilajelor DETALII - locatie job - zona Filipesti - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru de 8h pe zi , in 3 schimburi de Luni pana Vineri , astfel : 4 zile sch 1 - 1 zi libera , 4 zile sch 2 - 1 zi libera , 4 zile sch 3 - 2 zile libere - tichete de masa 30 lei pe zi - pentru cei din alte localitati se asigura decont partial de transport - salariul este intre 4000 - 5500 lei NET si se va negocia in functie de competentele dovedite la interviu - transportul este asigurat pentru cei din zona Filipesti
-
Promovat
SC MOXYROM AUTOTRANS SRL angajeaza conducator auto categ. C+E, din Ploiesti sau imprejurimi ( judetul Prahova), pentru camion cu prelata. Cursele sunt pe teritoriul Romaniei, de luni pana vineri, in program, weekend-ul acasa. Salariul incepe de la 7000 LEI fix + bonus per km la peste 8000 km luna. Pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon .
-
Angajez consultant imobiliar pentru Ploiesti. Persoana comunicativa si cu dorinta de munca. Experienta nu este necesara.
-
Munca unei cameriste este aceea de a avea grija si de a pune la dispozitie tot ceea ce este necesar pentru camerele de hotel si in alte zone din hotel, destinate oaspetilor.
-
Candidatul Ideal: Carnet de conducere (cat. B, C ), cu minim 2 ani experienta pe un post similar Fara antecedente penale, onest; Minim scoala profesionala finalizata; Abilitati aritmetice de baza; Cunoasterea normelor legale in materie de transporturi rutiere; Disponibilitate la program prelungit si deplasari in tara Descrierea jobului: Livrari zilnice catre toate orasele din tara Verifica facturile si avizele pregatite pentru livrare (data, stampila, etc); Verifica conformitatea comenzilor pregatite in depozit cu factura avizul aferent si ii asista pe clienti in receptia marfii, primind de la acestia confirmarea primirii; Participa la incarcarea marfii in camion, astfel incat sa evite deteriorarea marfii si este responsabil de asigurarea acesteia in camion Preda facturile livrate in fiecare zi pe baza raportului de livrare catre arhiva. Beneficii: diurna , cazare decontata de catre societate pe perioada deplasarii Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă;telefon de serviciu Prime de Craciun si Paste; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelenţă.
-
cauta clienti pentru cafea italiana - si ai castiguri mari la fiecare livrare - oferim masina de cafe' in custodie gratuita la clienti si cu mantenanta gratuita si cafea italiana in plicuri de 7 grami fara plastica - pentru mai multe informati -
-
firma italiana - cauta in prahova - distribuitori - consultanti - oferim consultanta gratuita la clienti pentru produse naturiste si cosmetice bio made in italy- testate si avizate de Ministerul Sanatatii - si in timp liber - adaus 40% din start si fara targhet - i
-
Cautam persoane motivate pentru promovarea si part time - dispozitiv biomagnetik si produse naturiste made in italy -. adaus mare - pentru info suna la
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare in cadrul depozitului din Albesti, suntem in cautare de lucrator sortator. Oferta si beneficii: - Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; - Bonus de prezenta; - Ore suplimentare platite conform legii; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Craciun si de Paste; - Contract pe perioada nedeterminata. PROFIL: - Disponibilitate la program de lucru: 1 schimb; - Capacitatea de a lucra in echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe colega noastra, Cristina la nr. de tel.: <span><a class="showNumber" data-tel="0731">07 arata numarul</a></span> 374 953.
-
Angajam personal construcții, cu experienta, diverse specializări calificări, cu disponibilitate pentru deplasări în tara. Asiguram toate condițiile. Domiciliul în Campina-Prahova sau în apropiera. Salariul in funcție de experienta si calificări.
-
Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Angajam lucrator comercial Noodle Pack Shopping City Ploiesti , program de Mall. Vrei sa ai timp liber cat vrei tu? La noi in#pack ne facem programul flexibil, dupa nevoile tale de timp liber! Vrei sa acumulezi experienta si nu sti de unde sa incepi?! La noi este usor, pentru ca vei avea parte de traininguri gratuite si de cei mai tari profesionisti in domeniul QSR! Hai sa faci parte din #pack-ul nostru! Ce oferim: Pachet salarial competitiv cu piata, Bonuri de masa de 30lei zi, beneficiezi de reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru . Daca vii din mediul rural, iti decontam 50% din transport.Asigurare medicala privata. Program flexibil. Te invatam tot ce stim cum sa faci cele mai gustoase preparate si iti oferim ocazia reala sa avansezi in functie de implicarea si dorinta ta. Ce vei face la noi: Lucrezi in zonele restaurantului unde experienta ta conteaza, bucatarie, zona caselor de marcat Pregatesti produse la standarde Noodle Pack, in conditii de igiena si siguranta alimentara. program specific de Mall, se va dicuta la interviu. Ce dorim de la tine: Experienta anterioara in domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR) este apreciata, dar nu obligatorie. Ai o atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi alaturi de fani?Esti candidatul perfect! Vrei sa evoluezi si sa inveti lucruri noi? Sa iti faci o cariera profesionala in domeniu? Noodle Pack te asteapta in echipa!
-
Cautam instalator cu experienta in instalatii termice, sanitare, ventilatii si de aer conditionat
-
SC ROMGIB LOGISTICS SRL , DIN BAICOI PRAHOVA ,ANGAJEAZA SOFER PROFESIONIST CATEGORIA C+E SALARIU ATRACTIV ,SE LUCREAZA NUMAI INTERN