Anunțuri
Locuri de munca Prahova doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare in cadrul depozitului din Albesti, suntem in cautare de lucrator sortator. Oferta si beneficii: - Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; - Bonus de prezenta; - Ore suplimentare platite conform legii; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Craciun si de Paste; - Contract pe perioada nedeterminata. PROFIL: - Disponibilitate la program de lucru: 1 schimb; - Capacitatea de a lucra in echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe colega noastra, Cristina la nr. de tel.: 0731 374 953.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ANGAJAM!!! Se recruteaza personal pentru aeroport ca manipulant bagaje! Cerintele postului: -incarcarea si descarcarea bagajelor din avion (4-5 avioane pe zi) -permis categoria B reprezinta un avantaj -respectarea programului de lucru Beneficiile postului: -Salariul incepand de la 3700 -Transport asigurat tur-retur Ploiesti-Bucuresti -Program flexibil 12 24-12 48 Extra: Spor de noapte Spor de weekend+Spor pentru orele suplimentare+Bonus prezenta Asteptam CV-urile celor interesati pe adresa de mail. Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon.
-
Cautam casieri/lucratori comerciali , pentru noul magazin Shop&Go MEGA IMAGE, din Ploiesti, Strada stefan Greceanu nr8. - zona centrala Salariu brut 3000 Lunar - in primele 3 luni de la angajare + bonuri de masa Disponibilitate pentru program de lucru in doua ture; Studii medii; Persoana organizata si punctuala; Responsabilitate, seriozitate; Locatii disponibile: Ploiesti, Str Stefan Greceanu , nr 11, blk7. Jud Prahova. Persoanele interesate sunt rugate sa ma contacteze la numarul de telefon din anunt.
-
Inspector SSM cu experienta -SC kremsmueller Romania SRL Locatia -Rafinaria Petrobrazi Experienta de rafinarie minim 3 ani . Salariu motivant , bonusuri si al 13 lea salariu . asteptam CV urile
-
Candidatul Ideal: Experiență minimă de 1 an într-o poziție similară; Cunoștințe în domeniile electricității, electronicii, automatizării, pneumaticii și hidraulicii; Cunoștințe în hardware-ul PLC și SCADA- reprezintă un avantaj; Disponibilitate de lucru în schimburi. Descrierea jobului: Asigură întreținerea preventivă, diagnosticarea și remedierea corectă a tuturor tipurilor de echipamente de producție, într-un interval de timp adecvat, fără a afecta producția; Elaborează planul anual de revizii și reparații curente și capitale pentru fiecare utilaj și echipament în colaborare cu șeful departamentului de mentenanță și se asigură că acesta este respectat; Elaborează planul de verificare metrologică pentru: aparatele de măsură, contoarele, termometrele, manometrele și compresoarele; Gestionează materialele și echipamentele necesare pentru desfășurarea activității departamentului de mentenanță; Asigură alimentarea cu energie electrică a utilajelor și birourilor. Beneficii: Salariul corelat cu experienta Tichete de masa Transport asigurat Bonus de performanta Asigurare medicala privata
-
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Suntem INSPET S.A. și vrem să fii parte din echipa noastră! Aplică acum dacă ai 1. Experiență anterioară în domeniul electric, cu o atenție deosebită la instalații electrice rezidențiale și sau comerciale. 2. Absolvent al unei școli de electricieni sau deținerea unei calificări echivalente. 3. Autorizație valabilă emisă de ANRE pentru exercitarea activităților specifice. 4. Cunoștințe solide despre normele și regulamentele de siguranță în domeniul electric. 5. Capacitatea de a citi și interpreta scheme electrice. 6. Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în mod independent. 7. Aptitudini excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Responsabilități: 1. Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice în conformitate cu normele și standardele aplicabile. 2. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice într-un mod eficient și profesional. 3. Verificarea și asigurarea conformității cu reglementările locale și naționale în domeniul electric. 4. Colaborarea cu colegii de echipă pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. 5. Furnizarea de asistență tehnică și consiliere clienților în legătură cu problemele electrice. Ce îți oferim? 1.Un mediu profesionist în care îți poți perfecționa experiența de lucru alături de cei mai buni profesioniști și mentori din domeniul infrastructurii energetice 2. cOportunități de dezvoltare și avansare în cadrul INSPET S.A. 3. Salariu competitiv si bonusuri corelate cu performanța 4. Program de lucru full-time, contract de muncă
-
Atelier specializat pe mobila la comanda angajam tamplar montator mobilier. Atelierul se afla in zona garii de Nord, Ploiesti. Program de lucru de 8 ore zi 8.30-17.
-
Cautam muncitori calificati si necalificati pentru finisaje interioare (placare gresie faianta) -.persoane serioase, responsabile, pricepute, care ştiu meserie sau sunt dornice să înveţe meserie. Calificarea şi experienţa reprezintă un avantaj. Program de lucru 08.00-17.00 cu pauza de masa 1 ora. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la telefon.
-
Societate de pază din București cu activitate pe teritoriul național angajăm agenți cu sau fără atestat pentru serviciul de gardare trenuri. Salariul începe de la 3000 lei net. Se asigură angajare cu toate formele legale. Se acordă diurnă 50 lei pe zi. Se decontează toate cheltuielile de transport.
-
Mecanic auto Ploiesti - reprezentanta service pentru Audi, VW, Skoda Esti pasionat de domeniul auto? Cautam o persoana ce are cunostinte aprofundate de mecanica auto, cu abilitati de a lucra individual, dar si in echipa si ce detine permis auto categoria B. Descriere activitate: - Stabileste diagnosticul si necesarul de piese de schimb; - Completeaza documentele conform interventiilor efectuate la autovehicul; - Realizeaza reparatiile necesare mijloacelor auto; - Raspunde de calitatea lucrarilor executate si efectuarea acestora in timp; - Preda autoturismul catre receptive service, insotit de comanda de lucru completata; Beneficii: - Pachet salarial in functie de aptitudini; - Tichete de masa (in valoare de 40 lei zi lucratoare); - Tichete cadou de sarbatori (Paste, Craciun); - Zi libera de ziua de nastere; - Reparatii masini personale in unitatile service RADACINI tarif angajati
-
Angajam personal pentru activitati de curatenie in Ploiesti, cu norma partiala de 4 ore pe zi. Oferim contract de munca. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne sunati la numarul de telefon:
-
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Angajam personal vanzari tamplarie pvc si aluminiu. Cerinte: *Experienta in vanzari. *Abilitati de comunicare si negociere. *Experienta in domeniu constituie un avanataj. *Cunostinte tehnice minime. Beneficii: *Salariu de la 5000 lei net. *Comision din vanzari. *Portofoliu administrare clienti. *Decontare cheltuieli transport. *Bonusuri si prime periodice. tel.
-
Candidatul Ideal -Experienta anterioara (alimentatie publica vanzari) -Experienta anterioara in coordonarea unei echipe -Studii medii finalizate -Excelente abilitati de comunicare, organizare, coordonare -Orientare catre rezultate, atitudine proactiva, flexibilitate -Responsabilitate si corectitudine -Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional -Capacitatea de a se adapta unui nou mediu de lucru Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale: -Atribuirea sarcinilor si organizarea activitatilor angajatilor din cadrul punctului de lucru -Implicarea in mod direct in activitatea punctului de lucru -Acordarea suportului tau echipei in indeplinirea sarcinilor -Respectarea termenelor limita pentru raportari, comenzi furnizori, etc -Receptionarea materiilor prime si raspunderea pentru stocul punctului de lucru -Efectuarea registrelor de casa si monetarul caselor de marcat -Asigurarea ca sunt respectate standardele de calitate si regulile interne de functionare ale punctului de lucru -Motivarea echipei reprezentand cultura si valorile organizatiei -Interactiunea directa cu toate departamentele companiei pentru solutionarea oricaror neclaritati sau deficiente Care sunt beneficiile pe care ti le putem oferi: -Posibilitate de promovare -Salariu motivant -Mediu de lucru dinamic Descrierea companiei Suntem o companie cu capital 100% românesc și gestionăm, la nivel național, o rețea în continuă expansiune, care acum numără circa 150 de unități de vânzare, toate în regim propriu. Cu ambiție, perseverență și seriozitate am reușit, în 13 ani de activitate, să câștigăm încrederea și aprecierea clienților noștri, devenind locul preferat pentru o gustare rapidă și, mai mult decât atât, un model operațional care a inspirat si alti antreprenori, contribuind astfel la formarea și consolidarea unui întreg segment de piață. Avem, așadar, atitudinea și anvergura unui lider, avem resursele de a inova, la nivel de produs și servicii, dar ne păstrăm valorile cu care am pornit la drum: respectul pentru tradiții și onestitatea. Este o misiune pe care ne-o asumăm zi de zi, în tot ce facem, și este cu atât mai provocatoare cu cât ne străduim ca toți angajații noștri să și-o asume. LUCA înseamnă un mediu de lucru dinamic, entuziasm, curiozitatea de a cerceta, deschiderea de a testa și efortul susținut de a oferi clienților produse cu gust, preparate atent, servite prompt, în locații care să le fie cât mai aproape. Și facem asta zilnic, pentru milioane de oameni care vin pentru ceva bun și o cafea. Poate te numeri printre ei iar acum ai oportunitatea de a vedea, din interior, cât este de greu. Dar vei vedea și cât este de frumos. Și vei fi mândru. Fii parte din povestea LUCA, vino alături de noi!
-
Compania Sodexo SRL este în căutarea unui gestionar de depozit dedicat și motivat să se alăture echipei noastre din Ploiești. Dacă doriți să faceți parte dintr-o organizație de succes, cu o cultură de lucru pozitivă și oportunități de dezvoltare profesională, vă invităm să aplicați pentru postul de gestionar depozit în regim full-time. Responsabilități: - Recepționarea și verificarea bunurilor sosite, documente de însoțire, cantitate și calitate. - Organizarea manipulării în magazie și la rampele de descărcare/încărcare. - Responsabilitatea materială asupra bunurilor în gestiune. - Asigurarea respectării specificațiilor de depozitare și transport. - Menținerea evidențelor actualizate privind bunurile și locația acestora în magazie. Oferta noastră: - Salariu motivant și un mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare în cadrul companiei; - Program de lucru full-time, de luni până vineri. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și să vă dezvoltați cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm sunați în intervalul orar 09:00 - 17:00, de luni - vineri, la numărul de telefon . Vă mulțumim anticipat tuturor candidaților pentru interesul acordat.
-
Candidatul ideal: Studii medii Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu Cunoștințe de operare PC Abilități tehnice Disponibilitate de deplasare ocazionala la sonda pe teritoriul Romaniei(transport, cazare, diurnă) Responsabilitati: Vei fi responsabil de pregatirea prin polizare a echipamentelor ce trebuie inspectate Degresarea suprafețelor ce vor fi examinate Executarea unor operațiuni auxiliare necesare evaluării controlului nedistructiv (NDT) Asteptam cv-ul tau la adresa de mail sau contacteaza-ne la numarul din anunt! , Ploiesti, Str. Maramures, nr 12, et 1, cam. 1-61
-
În cadrul depozitului logistic Kaufland din Ploiești, Șos. Ploiești - Târgoviște, DN 72, km 8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 090 504 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual pe palet sacii, lădițele, baxurile, cutiile, mărfurile din zonele alocate Îți poți desfășura activitatea la departamentul mărfuri alimentare-nealimentare, fructe și legume + 9 + 12 sau produse proaspete -1 -2 Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Hotel Tiara din Ploiesti angajeaza camerista cu experienta si ospatarita pentru micul dejun
-
Angajam Sudori TIG WIG CERINTE: - studii minime - experienta minimum 1 an - curs de calificare-sudor - sudura teava otel-carbon inox BENEFICII: - pachet salarial 3500 RON - 7500 RON net, in functie de experienta - contract pe perioada nedeterminata - transport asigurat LACATUS MECANIC: CERINTE: - cunoastere interpretare desen tehnic, scheme izometrice - experienta in montajul echipamentelor industriale - experienta minimum 1 an pe o pozitie similara - permis de conducere cat. B constituie un avantaj BENEFICII: - pachet salarial 3500 RON - 7500 RON net, in functie de experienta - contract pe perioada nedeterminata - transport asigurat
-
Angajam pentru Germania (Stuttgart) - Sudori TIG - 4.000 euro luna net; - Lacatus Tubulator - 3800 euro luna net; - Lacatus Polizator - 3500 euro luna net; - Helper - 3000 euro luna net; SE ASIGURA: - cazare (doi oameni in camera, paturi separate) in conditii foarte bune; - transport la de la locul de munca; - transport din in Romania - ture de lucru: 2 luni in Germania - 1 saptamana Romania - alocatie hrana: 10 euro zi persoana - contract de munca pe perioada nedeterminata ATENTIE!!!! Sudorii trebuie sa fie autorizati EN pentru WIG TIG, Otel Carbon si Otel Inox ( 304L si 316L); Toti sudorii vor sustine proba de lucru la clientul final (costurile sunt suportate de angajator). Pentru detalii ne puteti contacta la numarul din anunt!