Anunțuri
Locuri de munca Prahova Companii Disponibil din: 2021-04-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Am nevoie sa detii: -permis de conducere cat. C+E; -cartela de tacograf -atestat de transport marfa -aviz medical -aviz psihologic -fisa de aptitudine -adeverinta medic de familie apt de munca Camioane : Renault T EURO 6 ( cutii automate, dotate cu frigidere și tot ceea ce este necesar pentru buna desfășurare a activității ) Pachet salarial: 2800E ( salariu pe România Inclus ) Descrierea jobului : Baza se afla in Spania Se lucrează doar singur pe cabină Cursele sunt din Spania catre Franta ,Benelux, Germania, Italia cu retur către Spania Cursele 80 % sunt fixe Camioanele sunt dotate cu aparat de taxare pentru toate tarile tranzitate Card pentru alimentare cu motorina si ADblue Se face doar o incarcare si o descarcare Transportul din Romania si catre Romania asigurat ( AVION sau AUTOCAR ) Angajarea se face pe Romania Mai multe informații la telefon sau whatsapp
-
Promovat
Companie cu activitate de productie de geam termoizolant din Ploiesti, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza electromecanic care sa se ocupe de intretinerea si reparatia utilajelor industriale. Cerințe: Experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale; Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala; Diploma de calificare profesionala constituie un avantaj Responsabilitati: Executa lucrari de intretinere si reparatii a utilajelor existente pe liniile de productie; Verifica starea tehnica a utilajelor si instalatiilor; Efectueaza operatii de ungere si gresare a utilajelor conform instructiunilor, inlatura pierderile de lubrifianti; Efectueaza reparatii accidentale la utilaje; Verifica si efectueaza toate operatiile in vederea mentinerii utilajelor in functiune; Conditii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru placut; Instruire in fabrica pe utilaje; Salariu motivant; Bonuri de masa. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC. Cristal L SRL Ploiesti cauta coleg/ colega pentru postul de operator calculator. Cerinte: - cunoștințe temeinice de operare Windows - cunoștințe temeinice operare Corel Draw PROBA PRACTICA ÎN CADRUL INTERVIULUI - entuziast/ entuziasta - atent/ atenta la detalii - implicat/ implicata în rezolvarea sarcinilor de serviciu - exactitate și acuratețe în rezolvarea atribuțiilor. Asteptam CV-urile dvs pe mesaj sau sunati la numarul de telefon afisat.
-
Oportunitate de Angajare: Infirmiere și Personal de Curățenie Suntem în căutarea unor persoane dedicate și pasionate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de infirmiere și personal de curățenie. Dacă sunteți persoane cu abilități excelente de îngrijire și curățenie, dornice să aducă un zâmbet pe chipurile pacienților noștri și să asigure un mediu curat și sigur, vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră. Responsabilități pentru postul de Infirmieră: Furnizarea de îngrijire de calitate pacienților.. Comunicarea eficientă cu pacienții. Respectarea standardelor și protocoalelor de îngrijire medicală. Responsabilități pentru postul de Personal de Curățenie: Efectuarea curățeniei și dezinfectării în incinta instituției, asigurând un mediu sigur și igienic. Manipularea corectă a substanțelor de curățenie și a echipamentelor specifice. Menținerea ordinii și curățeniei în spațiile comune, birouri și camere de pacienți. Gestionarea eficientă a stocurilor de materiale de curățenie. Colaborarea cu colegii pentru a asigura un mediu plăcut și sigur pentru pacienți și personal. Cerințe Generale: Experiență anterioară în domeniul medical sau curățeniei reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și empatie pentru infirmiere. Atitudine responsabilă, atenție la detalii și dorința de a ajuta pentru personalul de curățenie. Respectarea strictă a standardelor de igienă și siguranță. Capacitatea de a lucra în echipă și de a adapta la diverse situații. Oferta Noastră: Mediu de lucru profesional și prietenos. Posibilitatea de a contribui la îmbunătățirea stării de sănătate și confort a pacienților. Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul echipei. Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Formare și instruire continuă pentru a vă dezvolta abilitățile și cunoștințele. Dacă sunteți pregătiți să faceți parte dintr-o echipă dedicată și să aduceți un impact pozitiv în viața pacienților noștri, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [adresa de email]. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să împărtășim împreună această călătorie de grijă și curățenie.
-
Angajez băieti calificați in domeniul pardoseli interioare : parchet laminat si stratificat, mocheta, linoleum, deck. Ofer si rog seriozitate. Salarii mari,in funcție de performanțele fiecăruia,bonuri de masă,diurnă in caz de deplasare.Nr. telefon 0763696257 !
-
Angajez muncitor in ferma de capre pentru ingrijire si muls. Ferma se afla in Com. Paulesti, Sat. Gageni si oferim conditii de lucru excelente, salariu motivational, cu sau fara cazare. Mai multe detalii la telefon intre orele 8:00 - 18:00.
-
Firma de constructii tamplarie aluminiu, Angajam ing Constructor sau ing Mecanic cu sau fara experienta pentru supravegherea lucrarilor de montaj tamplarie aluminiu,montaj pereti cortina si fatade ventilate.Asiguram post permanent,salariu motivant,
-
Firma de constructii ,angajam lucratori atat calificati cat si necalificati pentru executie si montaj tamplarie de aluminiu, pereti cortina si fatade ventilate .Oferim loc de munca stabil , salariu motivant si bonuri de masa .
-
Angajam cu contract de munca - zidar - dulgheri - fierari - finisori Se ofera salariu atractiv si se asigura transport. Petru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon .
-
Ploiesti. Caut colaborare cu operator culegere-verificare date contabile,in regim part-time. 2-3 ore după amiază. Cunoasterea planului de conturi este un avantaj. Trimiteți CV pe adresa expertcont2023&gmail.com Salariu net 1500-2000 lei
-
-
Angajam soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei
-
Firma Transport Persoane Ploiesti Caut sofer categoria D. Pentru curse ocazionale excursii etc.
-
Candidatul Ideal Experienta in reparatii utilaje camioane constituie avantaj; Studii medii sau scoala profesionala, cu calificare in domeniu; Descrierea jobului Responsabilitati: - asigura mentenata si reparatiile in cadrul atelierului, la utilajele si autospecialele de interventie comercializate de catre societate; - Diagnosticarea și remedierea problemelor electrice. - Efectuarea reparațiilor preventive și corective la sistemele electrice. - Asigurarea că utilajele sunt sigure și respectă normele de securitate. - Colaborarea cu echipa de tehncieni pentru a menține utilajele în stare optimă de funcționare. Beneficii: - bonuri de masa, prima pentru ziua de nastere, prima de sarbatori Descrierea companiei Compania SC Gradinariu Import Export SRL este o companie romaneasca cu capital integral romanesc. S-a infiintat in anul 1994 si activeaza in domeniul distributiei de utilaje pentru salubrizare si constructii Divizia Utilaje precum si distributia de recipiente pentru salubrizare, sisteme pentru produse petroliere, dotari pentru ateliere si tehnica de manipulare, depozitare si amenajari urbane- Divizia Eco Practic.
-
Service Camioane din Boldesti Scaeni, angajeaza 3 mecanici camioane, 1 mecanic turisme si 1 electrician. Program de lucru de luni pana vineri 7:30 - 16:00, sambata si duminica liber, pauza de masa 11:30-12:00. Salariu motivant in functie de pregatirea profesionala.
-
APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).
-
Cerinte post: * experienta ( minim 3 de condus ) ; * experienta in administrarea autovehiculelor din flota firmei minim 6 luni 1 an tipul de masina pe care o va conduce autoturism + duba 3.5 * permis de conducere pentru categoriile B si C * detinere atestat pentru transport persoane * programul de lucru 09.00 17.00 Responsabilitati: Realizarea activitatii de transport (persoane & marfa), cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice; Mentinerea autovehiculului din dotare in parametrii optimi; Conduce numai autovehiculele pe care le are in primire, pe baza de semnatura; Completeaza zilnic foaia de parcurs la plecarea si sosirea din cursa; Inainte de plecarea in cursa verifica daca autovehiculul corespunde cerintelor tehnice, daca are toate documentele asupra sa si daca are aprobarea persoanelor competente pentru efectuarea transportului Asigura efectuarea la termen a reviziei tehnice a autovehicululelor din flota firmei; Comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie in care este implicat; Nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii;
-
Cerinte - Nu este necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale/suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare (prezenta optionale). - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Nu este obligatorie experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si/sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Spitalul As Medica angajeaza asistent medical generalist dedicat sa se alăture echipei noastre: Posturi disponibile: un asistent pentru sectie medicină internă gastroenterologie. si un asistent medical generalist pentru cabinet medicină internă. Experienta în domeniul reprezinta un avantaj. Asteptam CV-urile pe adresa de email: , cu mentiunea postului vizat. Va multumim!
-
Angajam agent de securitate pentru obiectiv aflat in Parcul Industrial PLOIESTI SUD, pe strada Elipsei nr 5 (langa YAZAKI si statia ITP) Cerinte : - aspect fizic ingrijit - disponibilitate de lucru in ture - atestat de paza Oferim: - pachet salarial avantajos - decontare valoare transport - bonuri de masa - uniforma de lucru Persoanele interesate sunt rugate sa sune de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00 la numarul de telefon
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare; -Îndrumă clienții si le crează o experiență unică la cumpărături; -Servește clienții rapid si cu amabilitate; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
-
Principalele tale responsabilități: - Preparea produselor și aranjarea lor la raft, astfel încât să oferi clienților o experiență de cumpărături cât mai plăcută; - Asigurarea calității și integrității produselor expuse în raion; - Urmărirea termenelor de valabilitate și respectarea normelor de depozitare; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.