Anunțuri
Locuri de munca Prahova Companii Disponibil din: 2021-06-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cum facem selecția În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente precum cele de mai jos, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. -experienta minim 1 an pe macara cu comanda de la sol (grupa E) -autorizatie ISCIR pentru postul de macaragiu pod rulant -disponibilitate de a lucra in schimburi Descrierea activitatii: Operare poduri rulante pentru manipulare produse prefabricate din beton La intrarea în schimb verifică obligatoriu starea cablurilor de sarcină şi a tuturor dispozitivelor de prindere şi transport sarcini; Efectuează lucrări de manevrare a sarcinilor numai pe baza comenzilor date în conformitate cu codul de semnalizare; Participă la lucrările de revizie, întreţinere şi reparaţii, precum şi la toate verificările care se fac la macaraua pe care o conduce; Motive ca să vii în echipă Salariu 3500 lei net Tichete de masa 600 lei (30 lei valoarea tichetului / zi lucrata) Al 13-lea salariu (se calculeaza 8% din salariu brut efectuat pe anul in curs) Prima de vacanta 3000 lei / an sub forma de vouchere de vacanta Asigurare medicala privata Asigurare de viata Transport asigurat din Ploiesti / Decont de transport in functie de zona de provenienta (nu asiguram decont pe distante mari) Contract de munca - perioada nedeterminata Spor ore suplimentare Spor ore lucrate noaptea Program : de luni pana vineri in 3 schimburi Locatie : Negoiesti, Brazi (Prahova)
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate pentru casino Ploiesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru de noapte 19:00-07:00 si 12 24-12 48 Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon:0728683074
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Service Camioane din Boldesti Scaeni, angajeaza 3 mecanici camioane, 1 mecanic turisme si 1 electrician. Program de lucru de luni pana vineri 7:30 - 16:00, sambata si duminica liber, pauza de masa 11:30-12:00. Salariu motivant in functie de pregatirea profesionala.
-
APEX FABRICS SRL, inregistrata la RC sub nr. J29 2534 2023, CUI RO 36688173, cu sediul în Ploiești , str. Marin Mehedinteanu, nr. 1F, angajează Gestionar depozit, cod COR 432101 Candidatul Ideal: - Integritate fizică - Atenţie concentrată şi distributivă - Iniţiativă - Memorie vizuală - Spirit organizatoric - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenţă mare la stres - Punctualitate - Fără antecedente penale Descrierea jobului ACTIVITĂŢI PRINCIPALE: ASIGURĂ GESTIUNEA FIZICĂ A STOCULUI DE MARFĂ INTRODUCE MARFA ÎN STOC ÎN BAZA DOCUMENTELOR DE INTRARE ASIGURĂ MIŞCAREA STOCURILOR EXPEDIAZĂ MARFA CĂTRE CLIENŢI NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat) CURSURI DE PREGĂTIRE: Legislaţie, Gestiune stocuri EXPERIENŢĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 2 ani PE POST: preferabil 1 an Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - mediu de lucru profesionist Candidatii sunt rugati sa ataseze CV-ul pe platforma; selectia se va realiza dupa primirea CV, la interviu fiind invitati candidatii care indeplinesc cerintele. APEX FABRICS SRL prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679 2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul derularii procesului de recrutare si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un nivel adecvat de protectie din perspectiva protectiei datelor cu caracter personal. Datele dvs. nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (inclusiv crearea de profiluri).
-
Cerinte post: * experienta ( minim 3 de condus ) ; * experienta in administrarea autovehiculelor din flota firmei minim 6 luni 1 an tipul de masina pe care o va conduce autoturism + duba 3.5 * permis de conducere pentru categoriile B si C * detinere atestat pentru transport persoane * programul de lucru 09.00 17.00 Responsabilitati: Realizarea activitatii de transport (persoane & marfa), cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice; Mentinerea autovehiculului din dotare in parametrii optimi; Conduce numai autovehiculele pe care le are in primire, pe baza de semnatura; Completeaza zilnic foaia de parcurs la plecarea si sosirea din cursa; Inainte de plecarea in cursa verifica daca autovehiculul corespunde cerintelor tehnice, daca are toate documentele asupra sa si daca are aprobarea persoanelor competente pentru efectuarea transportului Asigura efectuarea la termen a reviziei tehnice a autovehicululelor din flota firmei; Comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie in care este implicat; Nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii;
-
Promovat
Companie angajeaza Manipulant marfa, doar din Urlati sau imprejurimi activitatea consta in manipularea produselor neconforme si sortarea acestora pentru a fi reciclate, activitatea se desfasoara in Bucuresti Permisul de conducere este obligatoriu. Program de lucru, zile pe saptamana cu 2 zile libere . Se ofera: Salariu 3500 RON NET (bani in mana) Transport asigurat; Contract de munca pe perioada nedeterminata;
-
Cerinte - Nu este necesara experienta anterioara. - Invatarea modului de operare a echipamentelor si setarea acestora pentru fiecare lucrare (nu se aplica la finisarile manuale); - Pregatirea materialelor prime pentru tipar si printarea lor pe diferite materiale/suport digital; - Operarea utilajelor disponibile care asigura productia comenzilor (printere, plottere,etc) si mentenanta acestora. - Abilitati tehnice, viteza de lucru, abilitati de organizare si atentie la detalii; - Comunicare excelentă și atitudine pozitivă; - Capacitate de concentrare si rapiditate in executare sarcinilor. Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial: fix + bonuri de masa + ore suplimentare (prezenta optionale). - Primele 6 luni 2500 lei si ulterior 3.000 lei pentru lunile in care se lucreaza in tura a doua. Turele se vor organzia functie de volumul de comenzi. - Bonusuri si prime de sarbatori; - Se lucreaza fara ture de noapte; - Decontare transport; - Angajare pe termen lung. Descriere & Responsabilitate - Finisare produse tipografice conform specificațiilor tehnice din fisa de producție; - Nu este obligatorie experienta in industria tipografica, dar poate fi considerat avantaj un nivel de experienta practica in alte operatiuni manuale sau mecanizate; - Manipulare materie prima si produse finite; - Poate fi un avantaj experienta in productia materialelor publicitare, tiparire digitala si finisare tipografica (taiere, printare, pliere, etc), dar nu este o conditie obligatorie; - Relationare excelenta cu echipa de productie, persoana serioasa, responsabila, cu reale abilitati de comunicare si organizare Iti place sa lucrezi cu hartia si poti face finisari tipografice manuale si/sau mecanizate. Te obisnuiesti usor cu gestionarea oricarei cerinte de finisare tipografica manuala. Perfect! Te invitam sa faci parte din echipa noastra.
-
Spitalul As Medica angajeaza asistent medical generalist dedicat sa se alăture echipei noastre: Posturi disponibile: un asistent pentru sectie medicină internă gastroenterologie. si un asistent medical generalist pentru cabinet medicină internă. Experienta în domeniul reprezinta un avantaj. Asteptam CV-urile pe adresa de email: , cu mentiunea postului vizat. Va multumim!
-
Angajam agent de securitate pentru obiectiv aflat in Parcul Industrial PLOIESTI SUD, pe strada Elipsei nr 5 (langa YAZAKI si statia ITP) Cerinte : - aspect fizic ingrijit - disponibilitate de lucru in ture - atestat de paza Oferim: - pachet salarial avantajos - decontare valoare transport - bonuri de masa - uniforma de lucru Persoanele interesate sunt rugate sa sune de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00 la numarul de telefon
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare; -Îndrumă clienții si le crează o experiență unică la cumpărături; -Servește clienții rapid si cu amabilitate; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
-
Principalele tale responsabilități: - Preparea produselor și aranjarea lor la raft, astfel încât să oferi clienților o experiență de cumpărături cât mai plăcută; - Asigurarea calității și integrității produselor expuse în raion; - Urmărirea termenelor de valabilitate și respectarea normelor de depozitare; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
-
SC JOVILA CONSTRUCT SRL, angajeaza : - proiectant - devizier - casier incasator teren _ Valea Calugareasca Persoanele interesate, pot depune CV, la adresa societatii _ str. Ulierului nr. 9 din Ploiesti, pe adresa de e-mail - sau, la numarul de telefon - . SC KATO SRL: - maistri - instalatori apa si canal - muncitori calificati si necalificati - ingineri in constructii si instalatii Persoanele interesate, pot depune CV, la adresa societatii _ str. Ulierului nr. 9 din Ploiesti, pe adresa de e-mail - sau, la numarul de telerfon: .
-
Firma specializată în domeniu constructii oferim servicii de calitate cu garantie a lucrarilor zugraveli,finisaje, zidarie case de la 0 pana la cheie.
-
-
Angajam manipulant pentru fabrica noastra de confectii metalice din Parcul Industrial Ploiesti! Responsabilități: -încărcarea/descărcarea mărfurilor și manipularea acestora în depozit/curte -aranjarea mărfurilor pe rafturi în depozit/curte -menținerea curățeniei și ordinii la locul de munca ,fabrica de productie/curte Cerințe: - Permis de conducere categoria B. - Seriozitate,responsabilitate la locul de muncă - Disponibilate pentru munca fizică - Capacitate de a lucra individual și în echipă Beneficii: - Pachet salarial 3000-3200 - Decont transport - Contract de munca pe perioada nedeterminată.
-
firma constructii angajează personal calificat si/sau cu experiența. salariu atractiv și multiple beneficii.
-
Arprod Home S RL, producator de mobilier tapitat, angajeaza la punctul de lucru din orasul Mizil, jud. Prahova tapiteri si tamplari.Salariu negociabil in functie de experienta de lucru, plus bonuri de masa.
-
Angajam muncitor calificat sau necalificat in domeniul reciclarii deseurilor, pentru locatia situata in Filipestii de Padure. Atributii principale: compactarea balotarea deseurilor prin operarea preselor hidraulice. Sortarea, reambalarea, pregatirea pentru valorificare a deseurilor reciclabile (hartie, materiale plastice). Cerinte: seriozitate, rigurozitare.
-
Candidatul Ideal -Studii medii sau superioare -Permis de conducere cat. B; -Reprezinta avantaj curs inginer technician sisteme de securitate -Experienta de minimum 2 ani in instalarea sistemelor de detectie si semnalizare incendiu, efractie, CCTV, control acces, voce date sau in instalatii de curenti tari; -Cunostinte tehnice solide si actualizate cu privire la echipamentele si sistemele de securitate; -Abilitatea de a lua decizii tehnice in teren ; -Prezenta de spirit, abilitati de comunicare si relationare cu clientii; -Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime. -Adaptabil pentru munca in echipa, conditii de santier -Disponibilitate la deplasari si program felxibil -Cazier judiciar fara antecedente Ce vei face la noi: -cablare sisteme de securitate tehnica, instalatii electrice si automatizari -instalare si punere in functiune a sistemelor de securitate ( sisteme detectie si alarmare antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie si alarmare la incendiu, audio si videointerfonie, automatizari; -programarea sistemelor de securitate instalate -coordonarea echipei -raportarea progresului proiectelor catre superior Ce vei gasi la MDS Fire Tech: Salariu negociabil in functie de experienta; Bonusuri in functie de performanta Prime acordate de sarbatori Program de lucru Luni-Vineri: 08:00-17:00; Masina de seviciu Laptop de serviciu Tichete de masa
-
Suntem in cautarea de Tehnicieni mentenanta si Mecanici Utilaj pentru a se alatura echipei noastre din Ploiesti. Daca esti o persoana pasionata de mecanica si iti place sa lucrezi cu utilaje industriale, aceasta este o oportunitate excelenta pentru tine. Ce vei face: - Efectuarea operatiunilor de mentenanta preventiva si corectiva asupra utilajelor industriale; - Diagnosticarea si remedierea defectiunilor tehnice; - Asigurarea functionarii optime a utilajelor prin efectuarea lucrarilor de intretinere periodica; - Colaborarea cu echipa de productie pentru a identifica si rezolva problemele tehnice; - Documentarea lucrarilor efectuate si completarea rapoartelor de mentenanta. - Executa operatii de verificare si probe de lucru pentru verificarea functionalitatii echipamentelor; - Pastreaza in stare optima de folosinta uneltele, sculele, echipamentele pe care le are in gestiune/ inventar; Ce ne dorim de la tine: - Experienta relevanta in domeniul mentenantei sau mecanicii utilajelor; - Studii medii: 10 clase + scoala profesionala sau liceu tehnic; - Cunostinte de mecanica, hidraulica si pneumatica; - Capacitatea de a diagnostica si remedia defectiuni tehnice; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Atentie la detalii si orientare catre rezultate; Ce iti oferim: - Pachet salarial competitiv - Tichete de masa + alte beneficii lunare; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Transport asigurat/decontat; - Asigurare medicala privata; - Bonus de performanta anual; - Bonusuri de sarbatori; - Sporuri pentru activitatea depusa; - Un job intr-o companie de renume; - Posibilitatea de dezvoltare si promovare in cadrul companiei; - Instrumente/utilaje de lucru performante; - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si stimulant; - Posibilitatea de a te dezvolta profesional prin participarea la training-uri si cursuri specializate; Daca esti o persoana motivata, cu abilitati tehnice solide si pasiune pentru mecanica, te invitam sa aplici pentru postul de Tehnician mentenanta / Mecanic Utilaj. Asteptam cu interes sa te alaturi echipei noastre din Ploiesti!
-
Ne marim echipa! Cautam un coleg pentru pozitia de CONTABIL Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Sa fie absolvent(a) de studii economice ( de preferinta , sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune); - Sa aiba experienta minim 2 ani in domeniul activitatii financiar-contabil; - Constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune si Resurse Umane; - Cunoastere operare PC , MS Office nivel avansat - Cunoasterea programului de contabilitate Saga, Art Soft , Revisal constituie avantaj; - Cumoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Capacitate de organizare si planificare; - Persoana cooperanta si cu spirit de echipa; - Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; - Excelente abilitati de comunicare Descrierea jobului - Emitere facturi catre client - Inregistrarea facturilor de la funizorii interni externi in programul contabil. - Inventarierea stocurilor si introducearea inventarelor in sistemul contabil; - Confirmari de solduri clineti - funizori si punctaje cu acestia; - Intocmeste corect la termenele stabilite,verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei; - Intocmire zilnica a registrului de casa pe punctul de lucru; - Intocmirea tuturor rapoartelor predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna trimestru semestru an (rapoarte strict legate de obiectivul postului) - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri); - Evidenta gestiune:intocmire note de intrare receptie, verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de consum, verificare fise de magazie ; - Inregistrar corecta si rhivare docum ntelor contabile primar : r gistru de c sa, extrase bancare, d conturi de cheltuieli, dispozitii de pl ta, rapoarte lunare, facturi de intrare marfa si servicii, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale , etc. - Intocmirea de situatii financiare; - Mentine o legatura cu clientii si furnizorii privind facturile si plata acestora, bilete la ordin, OP-uri. Oferim: - Salariu atractiv - Loc de muncă stabil. - Lucru intr-o echipa dinamica si mediu placut; - Tichete de masa si cadou Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne telefonic sau pe whatsapp
-
GEGEREUL AGROTRANS SRL societatea comercială cu activitatea principală Cultivarea cerealelor, plantelor leguminoase și a plantelor producătoare de semnițe oleaginoase - cod CAEN 0111 angajează personal în vederea ocupării unui număr de 2 (două) posturi vacante de tractorist - cod COR 834101. CV-urile se transmit în format electronic pe adresa de email a societății.