Anunțuri
Locuri de munca Prahova Companii Disponibil din: 2021-06-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg care sa se alature echipei noastre pe postul ospatar. Oferim salariu atractiv plus tichete de masa, suntem un colectiv unit si avem un mediu de munca placut. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre oferim mai multe detalii in privat. Suntem situati in zona centrala a orasului Sinaia, langa telecabina.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate pentru casino Ploiesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru de noapte 19:00-07:00 si 12 24-12 48 Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon:0728683074
-
Promovat
Cum facem selecția În realizarea selecției candidaților urmărim câteva elemente precum cele de mai jos, însă, dincolo de ele, cel mai mult vor conta determinarea și dorința de a contribui la obținerea performanței. -experienta minim 1 an pe macara cu comanda de la sol (grupa E) -autorizatie ISCIR pentru postul de macaragiu pod rulant -disponibilitate de a lucra in schimburi Descrierea activitatii: Operare poduri rulante pentru manipulare produse prefabricate din beton La intrarea în schimb verifică obligatoriu starea cablurilor de sarcină şi a tuturor dispozitivelor de prindere şi transport sarcini; Efectuează lucrări de manevrare a sarcinilor numai pe baza comenzilor date în conformitate cu codul de semnalizare; Participă la lucrările de revizie, întreţinere şi reparaţii, precum şi la toate verificările care se fac la macaraua pe care o conduce; Motive ca să vii în echipă Salariu 3500 lei net Tichete de masa 600 lei (30 lei valoarea tichetului / zi lucrata) Al 13-lea salariu (se calculeaza 8% din salariu brut efectuat pe anul in curs) Prima de vacanta 3000 lei / an sub forma de vouchere de vacanta Asigurare medicala privata Asigurare de viata Transport asigurat din Ploiesti / Decont de transport in functie de zona de provenienta (nu asiguram decont pe distante mari) Contract de munca - perioada nedeterminata Spor ore suplimentare Spor ore lucrate noaptea Program : de luni pana vineri in 3 schimburi Locatie : Negoiesti, Brazi (Prahova)
-
ANGAJEZ MANIPULANT FRUCTE LEGUME PROGRAM 8 0RE SALARIU 3000 RON NET . PENTRU DETALII
-
Angajam personal calificat pentru hotel si restaurant - IRI Bușteni. Prahova Oferim cazare pentru persoane din provincie. Cameristă Bucatar Ajutor bucătar Ospatar CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail; Relații la telefon
-
LOCATIE: PRAHOVA Descriere job: - realizare circuite electrice cladiri - realizare instalatii fotovoltaice - montare posturi de transformare - realizare reabilitari/modernizari/executie bransamente electrice - mentenanta iluminat stradal - realizare linii electrice aeriene si subterane Cerinte: - experiență in domeniul electric de minim 1 an - obligatoriu abilitați pentru lucru la înălțime - angajament la locul de lucru si abilitatea de a lucra in echipa - abilitați tehnice, avantaj experiență de lucru pe șantier - permis de conducere categoria B (optional) Se ofera: - salariu atractiv in functie de experienta si abilitati; posibilitatea dezvoltarii unei cariere; lucrul intr-un mediu profesional; - cazare (optional)
-
Societatea noastră activează în domeniul curățeniei și are nevoie de personal, barbati. Locație fixa in Ploiesti Salariul net este de 2079 lei, bonuri de masa 30 lei . Program 07-15 .Pauza de masa 30 minute
-
Angajez muncitori în construcții:fierari-betonisti. Salariu pentru cei cu experienta:5000-6000 lei.Adică sa stie sa lege repede fierul, sa coordoneze,sa stie ce are de făcut etc. Pentru cei cu mai putina experienta,mai multe detalii la telefon: Lucrările sunt la autostrada Ploiesti-Buzau,în județul Prahova
-
CERINTE - Studii medii , de preferat in domeniu tehnic - Experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale ( masini automate ) DESCRIERE JOB - Executa lucrari de intretinere si reparatii a utilajelor existente pe liniile de productie - Verifica starea tehnica a utilajelor si instalatiilor - Efectueaza reparatiile necesare pentru buna fucntionare a utilajelor DETALII - locatie job - zona Filipesti - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru de 8h pe zi , in 3 schimburi de Luni pana Vineri , astfel : 4 zile sch 1 - 1 zi libera , 4 zile sch 2 - 1 zi libera , 4 zile sch 3 - 2 zile libere - tichete de masa 30 lei pe zi - pentru cei din alte localitati se asigura decont partial de transport - salariul este intre 4000 - 5500 lei NET si se va negocia in functie de competentele dovedite la interviu - transportul este asigurat pentru cei din zona Filipesti
-
Magazin Mega Image Shop&Go din piata Muzicanti isi mareste echipa Cautam Vanzatoare cu experiente pentru a se alatura echipei nostre. Te asteptam cu un program de 8 ore in 2 schimburi Training gratuit de 1 saptamana
-
Angajam montatori învelitori acoperisuri cu cunoștințe tehnice minime in domeniul tinichigerie și sau dulgheriei. Salariul intre 3300-5000RON. Rugam seriozitate!
-
Persoana organizata, responsabila, motivata, eficienta, flexibila si punctuala. Persoana dornica de a lucra intr-un mediu corect si civilizat. Stabilitate la locul de munca si seriozitate. Disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica. Capacitate de a lucra individual si in echipa. Descrierea jobului Sortarea si aranjarea marfii pe raft. Manipularea și verificarea mărfii, identificarea si selectarea produselor. Pregatirea marfurilor pentru livrare in conformitate cu planificarile si comenzile zilnice. Livrarea comenzilor catre clienti Verificarea mărfurilor sosite în depozit cantitativ si calitativ (deteriorate). Participarea la inventarierea marfurilor din gestiune. Program de lucru Luni - Vineri 8:30 - 17:00 Salariu net (in mana) 3200 - 3700 lei Prime de sarbatori Bonuri de masa
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Alex +40 766 654 043 - Bogdan +40 767 128 178
-
Angajez băieți și fete part time, animatori si mascote Miki si Mini Mouse și pictorițe pentru picturi pe față la copii. Artiști teatru de păpuși și șef de sala restaurant cu hotel și piscină. Șef sala sau ospătar foarte experimentat care va fi șef de sală bucătar bufet rece, și ajutor bucatar.
-
Angajam personal pentru activitati de curatenie in Ploiesti, cu norma partiala de 4 ore pe zi. Oferim contract de munca. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne sunati la numarul de telefon:
-
Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam
-
CAUTAM COLEGI NOI Pentru postul de SOFER DISTRIBUTIE ,permis categoria B Despre noi La VOIPAN se regasesc sub același acoperiș, pasiunea pentru produse de calitate si o gama diversificata de produse din brutarie, patiserie, cofetarie si fursecuri. Profilul noului nostru coleg : Experiență în livrare,organizare si promovare produse. Deținerea unui permis de conducere categoria B Aptitudini de comunicare, atenție concentrată și rezistență la stres Abilită i de a lucra în echipă, organizat și responsabil Atitudine proactivă și pozitivă BENEFICII ACORDATE : -Salariu motivant -Sistem de bonusare motivant in functie de vanzarea lunara -Libere acordate,concediu de odihna. -Prime de sarbatori -Transport asigurat . Alătură-te unei echipe dinamice unde vei lucra în strânsă colaborare cu partenerii și colegii. Asteptam CV urile la adresa
-
Descrierea postului: Realizarea operatiei de sudura a pieselor de otel, otel inox si aluminiu; Debitarea cu polizorul efectuată în prealabil sudurii; Înțelegerea schiței de sudură; Polizare și șanfrenare. Experiente pentru sudura în argon TIG/WIG; Experiență minim 2 ani în execuția operațiilor de sudură ale echipamentelor industriale, a structurilor și subansamblelor metalice; Disponibilitate pentru deplasare in tara si extern, in functie de proiecte; Cunostinte de limba engleza constituie avantaj; Necesitatea flexibilitatii de a lucra pe proiecte de relocare si de a se adapta la mediul de lucru, la programul de lucru, la echipa cu care lucreaza pe proiect in functie de cerintele lucrarii, care pot varia de la partea mecanica/ logistica/ electrica; Permis de conducere auto (min. categoria B) poate constitui un avantaj; Abilitatea de a lucra la inaltime (ocazional).
-
Angajam Tehnician de Mentenanta in jud. Prahova. Domeniul de activitate: Instalatii electrice Sanitare Amenajari usoare Carnet de conducere categoria B. Tehnicienii nostri au ca responsabilitati zilnice urmatoarele: Preluarea comenzilor de la sediul firmei Achizitia de materiale necesare fiecarei interventii Realizarea lucrarilor de reparatii. Oferim un mediu de munca placut si organizat. Beneficii: Salariu in tendintele pietei; Tichete de masa Bonusuri lunare de performanta ; Abonament servicii medicale; Masina de serviciu; contact: https: mtehnic.ro
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Verdum Romania, firma prestatoare de servicii de reciclare in cadrul depozitului din Albesti, suntem in cautare de lucrator sortator. Oferta si beneficii: - Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; - Bonus de prezenta; - Ore suplimentare platite conform legii; - Bonus pentru recomandare colegi; - Tichete cadou de Craciun si de Paste; - Contract pe perioada nedeterminata. PROFIL: - Disponibilitate la program de lucru: 1 schimb; - Capacitatea de a lucra in echipa; - O buna disciplina personala, abordare flexibila fata de munca si fata de schimbari; Pentru informatii suplimentare, va rugam sa o contactati pe colega noastra, Cristina la nr. de tel.: <span><a class="showNumber" data-tel="0731">07 arata numarul</a></span> 374 953.