Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2020-12-07 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Cerințe: Experiență anterioară în domeniul strunjirii și cunoștințe solide despre mașinile de strunjire; Abilități excelente de citire și interpretare a desenelor tehnice și a schemelor; Responsabilități: Operați mașinile de strunjire pentru a crea piese metalice conform specificațiilor; Interpretarea desenelor tehnice și a schemelor pentru a determina setările necesare ale mașinii; Verificarea calității pieselor fabricate și ajustarea mașinii pentru a obține rezultate optime; Întreținerea și curățarea regulată a mașinilor de strunjire pentru a asigura funcționarea corectă; Beneficii: Program flexibil: 7:00- 15:30 sau 7:30- 16:00; Pachet Salariul : 5000 Lei Net (in mana); Decontare transport; Contract pe o perioada nedeterminata. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
angajam contabil cu experienta , inspector resurse umane,asistent manager ,program full time de l-v 8-17
-
angajam electricieni cu experienta in executarea de circuite electrice pentru vile,apartamente,spatii comerciale si industriale,aer conditionat,cuptoare,plite electrice, boilere,verificare,reparare sau montare corpuri de iluminat,prize ,intrerupatoare,senzori.
-
Societate cu vechime in domeniu ,angajam lucrători în construcții ptr zona București, rigips, finisaje, structura, zidărie etc! Se oferă contract de munca, plata salariu săptămânală, valoarea acestuia în funcție de cunoștințe și abilitați !! Program 8 00- 17 00! Rog seriozitate, exclus consumatori alcool!!
-
Angajăm: INGINERI GEODEZI, Studenti , Tehnicieni Topografie Cadastru (Ploiesti, Prahova) Ce ai avea de făcut in functie de ce stii si ce ti ar placea sa faci? A. În departamentul scanare laser 3D & LiDAR: - să efectuezi măsurători de scanare laser 3D; - să efectuezi masuratori topografice - să efectuezi post-procesarea măsurătorilor topo efectuate - să realizezi planuri 2D în conformitate cu standardele și procedurile companiei; -Zboruri cu drona, iar dacă nu știi te învățăm noi. B. În departamentul fotogrametrie de joasă altitudine - să efectuezi zboruri cu drona; - să efectuezi măsuratori GPS; - să procesezi măsurători GPS; - să procesezi datele LiDAR sau imaginile obținute din zboruri cu drone. C. În departamentul de Topografie: -Lucrari de cadastru sistematic la birou sau la teren in functie de preferinta si priceperea ta. - să execuți ridicări topografice daca ai mai facut asta; - sa realizezi planuri in Autocad si documentatiile de specialitatea Cadastru/Topografie; -Autocad, Microsoft Office: - studii superioare în inginerie geodezică sau aproape finalizate; -cunoștinte în utilizarea programelor de desenare tip CAD 2D - reprezintă avantaj 3D; -expertiza in lucrul pe teren cu echipamente topo va crea un avantaj salarial; Dacă acest anunt nu prezintă interes pentru tine, dar știi pe cineva căruia i s-ar potrivi, ne-am bucura să dai de veste mai departe. 4. desenator in Autocad Așteptăm CV-ul tău la adresa: ; mobil , detalii la www.toping.ro PS: putem oferi salarii nete intre 3000 lei si 16000lei negociabile la sustinerea interviului in functie de priceperea , disponibilitatea si aportul stabilit contractual. Te asteptam sa ne contactezi.
-
PROPRIETAR CASA ANGAJEZ BARBAT PTR INTRETINERE CURTE SI GRADINA
-
Candidatul ideal ar trebui sa dea dovada de: - indemanare - seriozitate - responsabilitate - spirit organizatoric - capabil sa lucreze intr-o echipa tanara si dinamica. - experienta in domeniu reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie. Descrierea jobului - productie casete luminoase, panouri, standuri expozitionale, decorari auto, copertine, confectii metalice. - aplicare autocolante, taiere, lipire, indoire, asamblarea produselor in functie de specificatiile proiectului - montaje produse in Ploiesti si in tara, dupa caz; - seriozitate, punctualitate, capacitate de perfectionare, ambitie;
-
Pentru depozit de produse finite farmaceutice, localizat in Filipestii de Padure, avem mai multe roluri de Manipulant Marfuri deschise. Se cauta persoane cu: Studii medii; Experienta de cel putin un 1 an pe un post similar; Atenție deosebită la detalii; Abilitaţi de comunicare eficientă în cadrul unei echipe şi un simţ al responsabilităţii ridicat; Disponibile la efort fizic; Seriozitate, etica, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru; Abilitati bune de organizare, planificare, atentie la detalii, dorinta si motivare de a invata lucruri noi. Responsabilitati: Incarca si sau descarca marfurile in din autovehiculele de livrare; Verifica concordanta produselor cu a documentelor; Verifica marfurile sosite in depozit si pe cele livrate din punct de vedere al calitatii si cantitatii; Eticheteaza marfurile receptionate si cele pregatite pentru livrare; Manipuleaza cu maxima responsabilitate produsele care intra ies in din depozit, cu respectarea normelor legale; Cunoaste toate produsele din depozit (denumire, greutate, volum, etc.); Manipuleaza si aseaza produsele in depozit, in functie de sortimente si termenul de valabilitate; Participa la inventarierea marfurilor din gestiune;
-
Angajam instalatori si ajutor instalatori pentru instalatii utilizare gaze naturale. Relatii la telefon .
-
societate comerciala distributie produse alimentare angajeaza: operator facturare CERINTE studii medii cunostinte calculator aptitudini de comunicare,persoana ordonata experienta nu constitue un avantaj SE OFERA: contract munca salariu motivant posibilitatea de a lucra in echipa
-
sc Raziana Impex srl soc comerciala care se ocupa cu distributia prod alimentare in jud Prahova angajeaza: agent vanzari CERINTE experienta in vanzari minim 2 ani permis cat B SE OFERA salariu motivant bonusari furnizori contract munca
-
Restaurantul Trattoria by MRS își mărește echipa!! Suntem în căutare de oameni dedicați să se alăture echipei noastre. Dacă îți dorești o carieră în domeniul horeca, te invităm să te alături echipei noastre. Posturi disponibile: ospătar, ajutor ospătar, bucătar, ajutor bucătar(salate), spălător vase. Experiența constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii vă așteptăm în locație pe bd-ul Republicii 146-150 cu un CV.
-
Caut 2 șoferi cu experienta în curierat ,livrări colete zona ploiesti sau în apropiere , pentru detalii
-
Angajam personal construcții, cu experienta, diverse specializări calificări, cu disponibilitate pentru deplasări în tara. Asiguram toate condițiile. Domiciliul în Campina-Prahova sau în apropiera. Salariul in funcție de experienta si calificări.
-
Angajez Asistent Medical Full Time, cabinet medic de familie in Gorgota jud. Prahova (DN1). Cunostinte operare Biz-Medica. Venit atractiv. Detalii la tel. .
-
Aveuro International SRL angajeaza lacatus mecanic. Locatia job-ului este in Campina. Program de lucru 08.00-16.15 Candidatul Ideal: Liceu tehnic industrial sau scoala profesionala; Curs de calificare in munca - profil lacatus mecanic. Descrierea jobului: Executarea de operatii pentru instalarea de noi echipamente; Executa lucrarile de intretinere mecanica cu respectarea documentației tehnice și a instructiunilor de lucru; Participa la lucrarile de montare, demontare, intretinere si reparatii a subansamblelor; Abilitati practice de a folosi scule manuale si scule electrice pentru constructii mecanice. Beneficii: Pachet salarial; Tichete de masa; Transportul decontat salariatilor din afara localitatii Campina.
-
Sofer categorie B -cu experiența -fără evenimente rutiere și sau conflicte de munca pentru transport produse petrochimice,fără program fix-după comenzile fabricii,domiciliul in raza a 20 km de localitatea Filipestii de Pădure,salariul începând cu 3300 RON net in prima luna,câstiguri medii de aprox.5000 RON net luna,rugam cv. ,informații între 8.30 am-16.00 pm de luni pana vineri Muncitor necalificat in vederea calificării ca operator chimist,domiciliul in raza a 30 km de localitatea Filipestii de Pădure,salariul începând cu 3300 RON net ,orele suplimentare plătite dublu,program flexibil începând cu 8 ore zilnic pana la 12 ore zilnic,transport decontat raportat la domiciliu după perioada de proba,contract de munca pe perioada nelimitata,informații între 8.30 am-16.00 pm de luni pana vineri
-
DezAlex Autoserv SRL anjajeaza vanzatori piese auto provenite din dezmembrari auto. Activitati principale: - preluarea clientilor, promovarea produselor si vanzarea acestora; - Asigura, la telefon suport tehnic pentru clienti. Va raspunde la telefon si va prelua clienti, oferind informatii despre produsele cerute, va vinde produsul respectiv anuntand departamentul de gestiune despre vanzare, care va prelua informatia.
-
-
Firma noastra are ca specific constructia de utilaje prin sudura. Postul este in cadrul departamentului Mecanic - Proiectare Tehnologie. Candidatul trebuie sa aiba studii superioare mecanice si experienta de cel putin 3 ani. Angajare cu CIM nedeterminat, salariu fix, tichete de masa, prime de sarbatori si ocazionale, decontare naveta (daca este cazul).