Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2020-12-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Alex +40 766 654 043 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
În cadrul depozitului logistic Kaufland din Ploiești, Șos. Ploiești - Târgoviște, DN 72, km 8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 090 504 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual pe palet sacii, lădițele, baxurile, cutiile, mărfurile din zonele alocate Îți poți desfășura activitatea la departamentul mărfuri alimentare-nealimentare, fructe și legume + 9 + 12 sau produse proaspete -1 -2 Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Ploiești! Angajăm Operatori Suport Producție cu disponibilitate la deplasare! Ce ne dorim de la tine? Seriozitate și dorință de învățare; Disponibilitate la deplasare (iar noi asigurăm transportul); Disponibilitate de a lucra în 2 schimburi. Oferim: Venit lunar 3200 3300 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Transport asigurat; Plata orelor suplimentare sau de weekend cu spor de 75% (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Realizeaza efectiv activitati de intretinere si reparatii, din motive electrice si/sau de automatizare, a echipamentelor din productie Participa la realizarea planului de intretinere preventiva Participa la evaluarea anuala a interventiilor de intretinere efectuate Aplica cunostintele si experienta in depanare echipamente si utilaje cu automate programate, senzoristica, actionari electro-mecanice,regulatoare de temperatura,convertizoare,celule de cantarire, si pneumatica; Aplica cunostintele la diagnosticare si intretinere masini electrice; Aplica cunostintele la interpretarea schemelor electrice; Aplica cunostintele in domeniul HVAC (instalatii de climatizare si ventilare); Aplica cunostintele si in domeniul electric/mecanic in ceea ce priveste diagnosticarea primara a defectelor si/sau implementarea de echipamente noi; Participa la realizarea proiectelor noi (instalarea liniilor noi, a echipamentelor etc) Are cunostinte de operare PC (Office) si le aplica pentru documentarea operatiilor si procedurilor specifice departamentului Tehnic cat si pentru cunoasterea performantelor, intretinerii si imbunatatirii echipamentelor. Raspunde de buna stare a echipamentului din dotare. Inspecteaza echipamentul sau instalatia din productie si efectueaza interventia de intretinere, evaluand necesarul de piese de schimb si/sau materiale. Executa functie de caz si lucrari de Mecanica, reglaj echipament productie; Semnaleaza si anticipeaza necesarului de piese de schimb, materiale, aparate si/sau echipamente in vederea mentinerii echipamentelor tehnice din productie la o disponibilitate de 100% si comunicarea necesarului sefului direct - LUCRUL IN TURE 12/24 12/48
-
Moara Buda-Palanca,Prahova-Afacere la cheie compusa din Moara de faina ,malai si brutarie de vanzare
Se ofera spre vanzare moara si brutarie situate in Buda, Rafov, Prahova, complet utilate si dotate ,fumctionale, gata de productie si functionare, cu cladiri si teren aferent de vanzare,aproximativ 2000 mp teren, si posibilitate de a cumpara casa de locuit + teren 4400 mp
-
Hotel 4* Sinaia angajeaza receptioner (a), camerista si lucrator in bucatarie.
-
FLOTA GYB GRUP TOTAL SRL PARTENER BOLT - UBER caută șoferi parteneri. Firma autorizată ARR Renault Megane 2013 Peugeot 308 Vw Golf 7 Pret: 500 săptămână, in care acoperim urmatoarele: - SERVICE la zi; - ROVINIETA; - ITP; - RCA; - ASIGURARE CĂLĂTORI ȘI BAGAJE; - COPIE CONFORMA și ECUSOANE BOLT-UBER - CASĂ DE MARCAT. ATENȚIE: nu există un program de lucru, poți lucra part-time, full-time sau atunci când îți dorești (ocazional). Poți efectua curse in drumul spre locul de muncă, sau după, in drum spre casă, câștigând un venit suplimentar; Pentru mai multe informații privind colaborarea, vă așteptăm la sediu din Str. Vagonului 1C16, Ploiesti, Prahova La Gyb Grup Total SRL aveti: Contract comodat la notariat 180LEI( nu este necesar fiscal) COMISION 10% DIN NET, plată săptămânală în contul bancar sau numerar de la sediul firmei; Contract individual de munca 2 4 8 ore; Suport obținere atestat transport persoane în regim de închiriere. Casă de marcat pentru cursele numerar; Platformă tractare 24 24 7 7 ; Service rapid (revizii și mentenanță la prețuri foarte avantajoase) Suport 24 24. Condiții de colaborare șofer : Vârsta minima, 21 de ani; Permis de conducere categoria B cu vechime de cel putin 2 ani; Atestat transport persoane în Regim de Închiriere Cazier Judiciar ( eliberat in ultimele 6 luni ); Cazier Auto ( eliberat in ultimele 30 de zile ); Autoturismul să nu aibă o vechime mai mare de 14 ani ( minim 2011 ), să dispună de 4 uși si AC. De ce să alegi flota noastră: Compania noastră este autorizata ARR pentru Operator de Transport Alternativ de Persoane conform reglementărilor in vigoare. Asiguram administrarea conturilor pentru activitatea de transport alternativ pentru Uber si Bolt. COMISIONUL NU SE MODIFICĂ. Aici includem TOATE TAXELE pe care trebuie să le plătească firma pentru ca dvs. sa puteti activa in regulă. Susținem, respectam și ne dorim lucrul în echipă! Persoană de contact: Ovidiu Telefon: Fă-ți curaj și contactează-ne! Ne poți suna sau trimite mesaj pe whatsApp;
-
PROPRIETAR CASA ANGAJEZ BARBAT PTR INTRETINERE CURTE SI GRADINA
-
Societate comercială angajează conducator auto pentru ansamblu prelata Curse interne Se ajunge acasă în cursul săptămânii
-
Aveuro International angajeaza montatori subansamble. Locatia job-ului este in Campina. Program de lucru 08.00-16.15. Sarcini: Asamblarea de componente sau subansamble auto; Respectarea și urmărirea proceselor de lucru; Utilizarea echipamentelor conform specificațiilor și instrucțiunilor de lucru. Candidatul ideal: Studii medii; Atentie sporita si memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de operare cu masini si echipamente. Beneficii: Salariu fix + bonuri de masa; Transport decontat pentru salariatii din afara localitatii Campina.
-
Angajăm șoferi profesioniști cu ADR cisternă pentru trafic extern. Cerințe: limba engleză sau franceză la nivel conversațional Oferim: 85 euro diurnă pe zi calendaristică în comunitate 3900 lei salariu brut pe țară 30 lei brut pe zi petrecuta în comunitate alte sporuri Transport asigurat de catre companie Perioada flexibila
-
Dna serioasa si responsabila, caut job ingrijire batrani regim intern in Ploiesti! Am experienta si recomandari. Mai multe detalii la telefon sau email.
-
Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.
-
ANGAJAM!!! Se recruteaza personal pentru aeroport ca manipulant bagaje! (permis conducere constituie un avantaj) Cerintele postului: incarcarea si descarcarea bagajelor din avion (4-5 avioane pe zi) program 12 24 - 12 48 Beneficiile postului: Salariul intre 3000 -3300 lei (NET) Spor de noapte Spor de weekend+Spor pentru orele suplimentare+Bonus prezenta(100 lei) Transport asigurat tur-retur Ploiesti -Bucuresti Asteptam CV-urile celor interesati pe adresa de mail Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
SOCIETATEA COMERCIALA CU PROFIL CONSTRUCTII DRUMURI, CU SEDIUL IN COMUNA BLEJOI, NR. 42G, JUD. PRAHOVA, ANGAJEAZA TOPOMETRIST CU EXPERIENTA
-
SOCIETATEA COMERCIALA CU PROFIL CONSTRUCTII DRUMURI, CU SEDIUL IN COMUNA BLEJOI, NR. 42G, JUD. PRAHOVA, ANGAJEAZA: Sef laborator constructii drumuri cu experienta; Tehnician devizier cu experienta
-
Angajam zidar constructii in Belgia Compania noastra cauta un zidar constructii talentat si dedicat pentru a se alatura echipei noastre din Belgia. Daca esti pasionat de constructii si iti doresti oportunitati de crestere profesionala, aceasta pozitie ar putea fi perfecta pentru tine. Responsabilitati principale: Executarea lucrarilor de zidarie conform planurilor si specificatiilor tehnice; Lucrul cu diverse materiale de constructii precum caramida, piatra, beton etc.; Asigurarea respectarii termenelor de finalizare a proiectelor; Colaborarea eficienta cu ceilalti membri ai echipei de constructii. Cerinte: Experienta anterioara in domeniul constructiilor; Abilitati excelente de lucru in echipa; Atentie la detalii si capacitatea de a urma instructiuni cu precizie; Disponibilitatea de a lucra in conditii variate de mediu si de program. Beneficii: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesional si dinamic; Salariu competitiv si beneficii atractive; Transport si cazare; Echipamente de munca si scule; Perspectiva de avansare in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra la proiecte variate si interesante in domeniul constructiilor. Daca esti un zidar cu experienta sau esti la inceput de drum in aceasta cariera si iti doresti sa te dezvolti profesional, te invitam sa aplici pentru pozitia de zidar constructii in cadrul echipei noastre din Belgia. Asteptam cu interes sa facem cunostinta cu tine si sa colaboram pentru succesul proiectelor noastre de constructii.
-
SC Stratus Solutions SRL , serivice camioane multimarca, situat in orasul Boldesti-Scaeni din judetul Prahova, cautam mecanici auto cu sau fara experienta, pentru: mecanica intretinere, reparatii motoare si cutii de viteze, reparare de instalatii aer-comprimat si hidraulice, etc. Oferim salariu motivant si bonuri de masa. Pentru detalii apelati 0727 124 514.
-
Angajez Asistent Medical Full Time, cabinet medic de familie in Gorgota jud. Prahova (DN1). Cunostinte operare Biz-Medica. Venit atractiv. Detalii la tel. .
-
-
-
Croitoreasa cu experienta pentru atelier de retus. Salariu este in functie de experienta si porneste de la 2500 lei.